Zeer slecht, defect hoesje, geen reactie

Heb alleen op mijn eerste mail een reactie gekregen, daar vroegen ze om foto's terwijl ik die al direct bij de eerste mail had toegevoegd, inmiddels 3 mails verder en krijg gewoon geen reactie meer, geen nieuw hoesje of geld terug. Hier niet bestellen dus, als er problemen zijn negeren ze je gewoon!

Prima website, snelle levering en goed product

Snelle levering van wat ik besteld heb

Voorziet mij al voor de 3e keer in 8 jaar van mijn telefoon bescherming!

Gewoon goed!

Perfect!

Super, op de stikkers voor de vinger afdruk na..

Beide hoesjes van de galaxy s21 zijn waterdicht. Alleen jammer van het hoesje is dat er nu geen usb meer gekoppeld kan worden en dat de stikkers voor de vingerafdruk niet goed los te krijgen waren. Gewone oplaadbare pakt die wel gewoon! Ga er nu wel vanuit dat die mee kan gaan tot en met de s24, als ik het hoesje optijd vervang!

Goed product, oplaadpoort niet functioneel

Hele nette hoes die goed beschermd. Case moet echter open om te kunnen opladen. Aansluiting kabel moet anders met teveel kracht geplaatst worden en dat is niet goed voor de IPad.

Perfect!

Snelle levering, hoesje past door de brievenbus dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Hoesje is zoals op de foto. Erg blij mee!

Snelle levering van de bestelling. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima ervaring met iPhone cases.

Mooie hoes, snelle levering, heel blij mee.

Mooi bookcase maar mobiel valt er gauw uit.

Hij is echt prachtig maar ik had liever dat de iPhone er vast in zat.. Deze zit nu “vast” met magneetjes. Hij is al een keer op de grond gevallen en viel er dus uit. De eerste beschadiging op het scherm zit er op.

Redelijke kwaliteit en snelle levering

Redelijke kwaliteit product en.levering de volgende dag al. Met vriendelijke groet

Dik tevreden!

Mooie producten voor betaalbare prijzen. Én snel geleverd! Dik tevreden over mijn bestelling!

afspraken na gekomen ook nadat ik de hoes terug heb gestuurd

Fijne snelle levering en ook na terug sturen artikel(ivm foute bestelling type iPhone door mij) ook snel afgehandeld.

Mooi product

Goede services en snellen bezorging

Ik heb hem op me iPhone 14 pro Max geplaatst maar gaat niet samen met de de stof en waterdichten hoes Dan komen er luchtbellen in de hoeken van de screen protector

Het juiste hoesje besteld en snel ontvangen! Ben dus een zeer tevreden klant

Geweldige service!

Mijn nieuwe iPhone hoes bleek niet helemaal aan mijn verwachtingen te voldoen en na teruggestuurd te hebben bijna in één adem mijn geld terug! Fantastisch! Het hoesje was overigens van prima kwaliteit en uitvoering, alleen niet voor mijn doel geschikt.

prima transactie.

zoals een aankoop hoort te zijn.

zeer goed, alles op tijd

zeer tevreden

De beschrijving kwam overeen met de geleverde ipadcase.

In één woord; geweldig.

Een fijne, degelijke hoes en een prima service.

Prima hoesje en goede correcte levering

Prima hoesje, voldoet aan de wensen, Mooi op tijd geleverd Een aanrader dus!

geenprobleem met bestelling en vlot geleverd

Ruime keuze, mooie producten

Ruime keuze aan mooie producten, die keurig per iPhone-soort zijn te selecteren. Goed verpakt, netjes en snel verzonden.

Uraniumweg 37

3812RJ Amersfoort