Prima werk geleverd! Onze dochter is er blij met de trampoline

Vanaf de offerte tot aan het plaatsen van de trampoline goed geholpen. Onze dochter springt bijna elke dag met veel plezier.

Van A tot Z goed geregeld

Eerder al na volle tevredenheid een Trampoline gekocht bij Outdoor Toys Krimpen. Deze schommel uitgezocht op de website en per mail een offerte opgevraagd voor leveren en plaatsen. We hadden binnen twee uur reactie terug met een keurige uitgebreide offerte. Kees heeft netjes aangegeven dat de levertijd langer kon zijn dan normaal ivm de grote vraag in 'Corona tijd'. Voor de installatie afspraak gemaakt en keurig geïnstalleerd in ons kunstgras. Onze jongens zijn er helemaal gelukkig mee.

Goed advies en super service!

Na bezoek aan de showroom order geplaatst voor Akrobat trampoline en deze werd binnen 2 weken keurig netjes en precies op tijd geleverd! We zijn er erg blij mee!

Helder advies en professionele montage…

Gisteren is onze trampoline eindelijk geleverd, ingegraven en gemonteerd. Hele gezin inclusief de buurtkinderen helemaal blij. Eenmaal een bezoek gebracht aan de Showtuin en onze keus en situatie voorgelegd. Hierbij werd goed meegedacht en met wat aanpassingen in het plan en een helder advies weer naar huis. De offerte volgde diezelfde avond per mail. Na bevestiging van de offerte begon het wachten i.v.m. de wat langere levertijd (7 weken) door de immense populariteit van trampolines in dit Covid-19 tijdperk. Outdoor Toys Krimpen onderscheid zich door de combinatie van een helder advies, snelle responstijd in de communicatie en professionele montage…

Helemaal super!

Vriendelijk en er wordt er mee gedacht. Het werk wordt zeer netjes uitgevoerd. Dus van begin tot eind zeer goed bevallen.

Goede kwaliteit en superservice!

Onze trampoline staat nu drie weken en er zijn al heel wat uurtjes op gesprongen! De eigenaar heeft ons een zeer goede gedetailleerde uitleg gegeven over de verschillen in trampolines. We hebben hem door hem laten inbouwen en ook dat is heel netjes gedaan. We zijn er heel blij mee!!

Goede spullen, goede service

Niet de eerste ervaring, maar nu ook kochten we een nieuwe trampoline bij Outdoortoys. Bij de winkel/showroom staat het meeste klaar om bekeken en geprobeerd te worden. Zo kwamen wij samen met het advies van Kees van Outdoor Toys bij de juiste keuze. Na bestelling is het het leveren en ingraven/ installeren geheel volgens afspraak en naar wens verlopen. Voor kwaliteit en service ben je wat mij betreft aan het juiste adres bij Outdoor Toys.

Goede spullen en vakkundig geplaatst

Vakkundig is de trampoline ingegraven en het zijn nette en vriendelijke mensen.

Supersnelle service!

Goede kwaliteit trampoline die heel erg snel geleverd en geplaatst is!

Mooie producten en goede service

Mooie en leuke producten voor een nette prijs. Zeer tevreden over de communicatie en de levering.

Perfecte service bij bestellen, leveren en opbouw

Voor onze bestelling van een apenbrug basic hadden wij een paar vragen en wensen voor de configuratie. Die werden steeds snel beantwoord en onze wensen konden worden vervult. Levering was netjes volgens afspraak en met opgewekt humeur. Ik had gedacht even te helpen maar dat was helemaal niet nodig. Het ging snel en uiterst secuur. Wij zijn heel tevreden.

Vriendelijk en vakkundig!

Na een grote stevige schommel voor mijn volwassen zoon met autisme is onze tuin compleet met een mooie ingegraven trampoline. De kwaliteit van de toestellen is bijzonder goed. Ze worden dan elke dag veel gebruikt met heel veel plezier. De montage was ook erg goed gegaan. Ik zal Outdoor Toys Krimpen zeker aanbevelen voor iedereen!

Prettige samenwerking

Van het opstellen van de offerte tot de uitvoering op de locatie een hele prettige samenwerking gehad met Kees. Hij is altijd bereikbaar en steeds meedenkende in oplossing tot een mooi resultaat. Ook bedankt voor je geduld Kees!

Fijne partner

Goed mee samen kunnen werken, zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

Prima, robuust, goede kwaliteit

Contact met bedrijf gelegd voor een schommel, dit werd snel gerealiseerd We gebruiken de schommel intensief en naar tevredenheid

Positief

Fijne schommel, goede service!

Kees Both van Outdoor Toys Krimpen heeft een solide schommel geplaatst.

Na een duidelijk offerte heeft Kees begin december 2019 een solide schommel geplaatst. Deze is niet alleen voor de kinderen maar ook voor volwassenen te gebruiken. Model Robuust hoog voor twee schommels. Begin maart 2020 bleek het hout van de schommel een scheur te vertonen. Na een mailtje heeft Kees dit euvel spoedig opgelost. Al met al een fijne schommel en een zeer goede service, waarvoor dank😊

Onze robinia schommel staat heel gaaf en is snel en vakkundig geplaatst.

Wij hebben een robinia U-vorm schommel geplaatst in onze achtertuin geplaatst. De communicatie met Outdoor Toys Krimpen verliep snel en efficient en de schommel was snel geplaatst en is superstevig. We zijn er erg blij mee!

Zéér goed!!!

Zéér goed geholpen bij Outdoor Toys Krimpen. Goed advies gekregen over de verschillende trampolines. Ook voor onze kinderen de mogelijkheid om te testen. Outdoor Toys Krimpen kon zeer snel leveren en kwam de gemaakte afspraak na. Wij hebben een ingegraven trampoline gekocht geheel door Outdoor Toys uitgevoerd. Het ziet er schitterend uit en onze kinderen zijn superblij! En wij dus ook.

Prima ervaring, betrouwbaar en goede prijs

Na verschillende opties te hebben vergeleken hebben we besloten een grote Akrobat trampo te kopen en laten inbouwen. Het was uiteindelijk snel geregeld en de inbouw was in een dag gedaan. De kids zijn superblij, hun ouders ook.

Mooie producten en super service!

Prachtige U-schommel besteld, werd snel geleverd en geplaatst door zeer vakkundige mensen. Het gazon is zeer netjes uitgegraven en na afloop van de werkzaamheden weer in nette staat hersteld. Kortom: Nette vakmensen, fijne service en mooie producten!

Goede kwaliteit, leuke meubels en alles maatwerk

Ik heb meerdere keren buitenmeubels gekocht. Telkens worden de banken op de vooraf afgesproken momenten geleverd en gemonteerd. Het ziet er altijd goed uit. De communicatie verloopt ook prettig.

Prima trampoline en netjes ingebouwd

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf de trampoline wordt veel gebruikt en doet het super. Zeer enthousiaste medewerkers en leuke showroom waar je in alle rust zelf de trampolines kan testen om te kijken welke het best bij je past. De plaatsing ook netjes en snel gedaan op de afgesproken dag (de verjaardag van onze dochter). Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Plezierige bestelling, snelle levering en vriendelijk!

Qua bestelproces heel behulpzaam en creatief. Binnen anderhalve week stond het busje bij ons op de oprit! Ondanks dramatisch weer hebben ze in 1 dag het gras verwijderd, de trampoline ingegraven en het kunstgras er om heen gelegd! Wij hebben een rechthoekige trampoline. Het vrachtwagenzeil op de rand is een absolute must have! Eenvoudig droog te vegen, sterk en daarmee veel sneller te gebruiken na een regenbui! Het kunstgras type ‘Bloemendaal’ ziet er heel goed uit en is snel droog en plezierig voor de kids! Was voor ons de tweede bestelling bij Outdoor toys, nadat mijn ouder er al diverse toestellen hebben gekocht. Top kwaliteit en mega service!

Helemaal top en snel geleverd!

Precies met de corona geplaatst, kids helemaal happy. Prijs kwaliteit prima