Prettige samenwerking, prachtig schoolplein!

Vanaf het begin tot het eind heeft Outdoor Toys ons geholpen met het realiseren van een nieuw schoolplein. De communicatie was prettig, er werd inhoudelijk en praktisch meegedacht, en het plein is prachtig geworden!

Prachtige schommels, goede service & prijs

Prachtige schommels, goede levering, fijn en goed contact. Goede prijs en kwaliteit in vergelijking met de concurrentie. Kortom helemaal blij en tevreden!

Vriendelijke, snelle en goede service

Wij hadden enigszins haast om de trampoline op tijd te kunnen plaatsen (waren zelf een beetje laat met dit regelen), maar gelukkig heeft Kees de producten snel kunnen leveren én plaatsen. Ook tijdens het bezoek aan de showroom fijn dat dit op afspraak kon en leuk om proef te kunnen springen, wat een verschil zit er dan toch nog in trampolines. Fijn om dan de juiste te kunnen kiezen.

Prachtige en stevige picknicktafel Z, goede service!

De communicatie verliep prima vooraf en na de voorspelde 8 weken levertijd stond vandaag de picknicktafel klaar. Er werd geholpen om de picknicktafel in onze paardenwagen te zetten wat super fijn was. Nu staat de tafel te pronken op ons terras. Hij is heel solide en heel mooi afgewerkt. We hebben Ralkleur 7001. We zijn er heel erg blij mee!

Prachtige tafel

Fijn contact met Kees in de aanloop naar het plaatsen van mijn bestelling. Nu staat er een prachtige, stevige tafel in onze tuin, netjes afgeleverd.

Mooie kwaliteit en zeer vriendelijke service

Hoewel levering iets langer op zich liet wachten dan gehoopt, is het ABSOLUUT de moeite waard. Een tuintafel (op maat) met 2 banken besteld en naast feit dat afwerking er top uitziet, de levering super was, lijkt kwaliteit ook geweldig! Dat laatste moet zich natuurlijk nog gaan bewijzen na dag 1 alle vertrouwen in.

Mooi product en vakkundig neergezet

Wij zijn heel blij met ons duikelrek met daaraan vast een dubbele schommel combinatie. Ook al was het niet 'standaard' toch werd er meegedacht en kwam er een mooie oplossing die past in onze tuin en voldoet aan onze wensen en eisen. Ook het plaatsen gebeurde netjes. Er werd goed omgegaan met onze tuin en alles werd netjes gedaan en opgeruimd. Hele goede service en zeer tevreden met het resultaat!

In een woord TOP bedrijf (Uwparkmeubilair.nl).

Van het begin (offerte) tot aan het plaatsen van een grote Picknicktafel (PT23R met kunststof) zeer tevreden. Vriendelijk en zeer duidelijk in omgang, een heel prettig bedrijf. Zeker aan te raden.

Staat een prachtig speelparcours in onze dikke Hoeksewaardse klei.

Hier wordt geleverd wat er beloofd wordt. Voordat we deze opdracht plaatsten heb ik me georiënteerd bij diverse speeltoestelleveranciers. Deze leverancier bood de meeste waar voor het geld. Dus die werd het. Vanmorgen kwam hij aan en had werkelijk alles tot in de puntjes voorbereid. Wat een vakman! In een gezamenlijk overleg bepaalden we op welke manier de toestellen geplaatst zouden worden. Hierbij toonde Kees verstand van zaken. De toestellen staan binnen een dag te blinken in de avondzon! Niets dan lof voor deze professionele aanpak.

Deskundig advies, betrouwbaar en klantvriendelijk!

Outdoor Toys heeft bij de aanleg van een nieuwe, houten speeltuin bij voetbalvereniging MVV '27 in Maasland een prima rol gespeeld. Na het bezoek aan de showroom waar wij hartelijk ontvangen werden en gelijk van deskundig advies werden voorzien, heeft Kees ons goed begeleid en rustig afgewacht tot wij zover waren dat we tot de daadwerkelijke aanleg van de speeltuin over konden gaan. De toestellen zijn volgens afspraak geleverd, het plaatsen van de toestellen liep gestroomlijnd in samenspraak met de vereniging en de vrijwilligers werden op een vriendelijke manier geintstrueerd. Met als eindresultaat dat we met elkaar een mooie speeltuin hebben kunnen realiseren. Als sportvereniging bevelen wij Outdoor Toys van harte aan om zaken mee te doen.

Perfecte service by het leveren en plaatsen van een Berg Playbase toestel

Vanaf aankoop en leveren goede informatie zodat wij een goede keuze konden maken. By het plaatsen van de toestel netjes gewerkt en tijd genomen om ons te vreden te stellen over waar wij het prcies wilde hebben.

Duidelijk advies snelle nette levering

In de winkel zijn we goed geïnformeerd en hebben we een trampoline gekozen welke snel geleverd kon worden. Trampoline is ingebouwd, heel netjes!

Professioneel: kwaliteit & snelheid (schommel)

Ik zocht een bedrijf waar ik een schommel kon kopen die (ook) geschikt is voor volwassenen, inclusief montage. Ik ben blij met de keuze voor Outdoor Toys Krimpen. Het contact vooraf met Kees was snel en goed, de offerte duidelijk en ook de plaatsing ging netjes en professioneel. En zelfs sneller dan ik had verwacht, al zat daar vast ook een beetje geluk bij. Na een weekje wachten (ivm volledig uitharden beton) vandaag in het zonnetje de schommelpaal (L, robuust) uitgeprobeerd: dat was genieten.

Super communicatie en echte vakmannen!

Wij hebben een trampoline en speelhuisje bij outdoortoys gekocht. Beide zijn in goed overleg geleverd en gemonteerd. Super communicatie, goede en eerlijke toelichting, klachtgericht en ze komen hun afspraken na! Ik moet eerlijk zeggen dat je het niet vaak meer zo tegenkomt. Een verademing dat je gevoelsmatig geen ‘nummertje’ bent. Ze hebben het huisje ook gemonteerd, dit is echt heel netjes gedaan, ze letten op details en zijn heel flexibel. In 1 woord; super!

Keurig bedrijf. Ik werd goed geholpen over de aanschaf van een trampoline. Keurig gewerkt en achter gelaten. We zijn er blij mee!

Prachtig resultaat, snel geplaats en vriendelijke service.

Mooie trampoline in laten graven en schommel laten plaatsen. Het ziet er prachtig uit allebei. Contact verliep soepel, hele nette prijs en daarmee komt de prijs/ kwaliteit verhouding bovengemiddeld uit.

Zeer tevreden - hadden wij eerder moeten doen

Al een tijdje hebben wij het over een trampoline in de tuin. Eenmaal bij de buiten showroom heeft onze zoon alle verschillende uitgetest en konden wij een keuze maken. Alle maten en afspraken doorgegeven en op de afgesproken dag begonnen. Wij hebben besloten om alles te laten uitgraven en kunstgras te leggen. Het ziet er zeer netjes uit en zelfs kinderen met een eigen trampoline zijn verbaasd hoe hoog die van ons gaat. Super tevreden!

Snelle actie, mooi resultaat

Kees en zijn assistent hebben de trampoline binnen behoorlijke termijn netjes geplaatst. Hiervoor moesten heel wat planten worden verwijderd, wat zij (tegen redelijke betaling) ook netjes en snel hebben uitgevoerd. De trampoline staat super en de kinderen hebben er enorm veel plezier van’

Top kwaliteit, prima service!

Tafel Lena op maat laten maken, zonder deze vooraf echt gezien te hebben. De kwaliteit van de materialen en afwerking ware nog beter/mooier dan we verwachten. Echt een prachtige tafel waar we héél lang plezier aan gaan beleven.

Trampoline laten plaatsen bij de dagbesteding op mijn werk, cliënten vinden het geweldig. Alles goed geregeld, de service en het maken van afspraken ging allemaal prima. Een aanrader om hier uw trampoline aan te schaffen

Levering van meubilair voor ons nieuwe terras naar wens!

Bedankt voor het leveren van de picknickbanken, hoekbank en parasols voor ons nieuwe terras. De levering en het contact was naar wens!

Professioneel en keurig geplaatste trampoline

We hebben zowel telefonisch als in de winkel heel goed advies gekregen over welke trampoline het beste zou passen in onze tuin. We hebben u’m ook laten plaatsen en dat ging allemaal vlot en professioneel. Super netjes afgewerkt en de tuin werd keurig achtergelaten. Heel erg fijn en kinderen blij! Bedankt!

Super service!

Super service en goede trampoline! Ik kan Outdoor Toys Krimpen van harte aanbevelen!

Mooi product en goede service

Vanaf het begin goed contact gehad met Kees. Hij geeft goed en eerlijk advies. Wij zijn voor de Akrobat Orbit gegaan. Op aanraden de springdoek tegen een kleine vergoeding vervangen voor die van de Primus, die heeft een betere luchtdoorlating en is sneller droog. De trampoline springt heerlijk soepel en maakt geen geluid. Enig puntje van kritiek is het worteldoek waarin groene strepen zichtbaar zijn door de open structuur van het springdoek. Volledig zwarte worteldoek zou mooier en onopvallender zijn geweest. Verder zijn wij uiterst tevreden over zowel het product als de service van Outdoor Toys Krimpen.

Prachtige Celena Tuinbank en goede service.

Bijzonder fraaie tuinbank, hoog kwalitatief. Het contact met Kees prettig en duidelijk. Omdat wij weg waren heeft hij de bank op onze aanwijzingen zelf geplaatst. Een foto van de bank in de setting van onze tuin liet zien dat dit de juiste keuze was. Als we weer iets nodig hebben weten we jou te vinden.