Prachtige Celena Tuinbank en goede service.

Bijzonder fraaie tuinbank, hoog kwalitatief. Het contact met Kees prettig en duidelijk. Omdat wij weg waren heeft hij de bank op onze aanwijzingen zelf geplaatst. Een foto van de bank in de setting van onze tuin liet zien dat dit de juiste keuze was. Als we weer iets nodig hebben weten we jou te vinden.

Goede, volledige, plezierige en persoonlijk service & kwaliteit.

Prima en integrale oplossing voor nieuwe ingegraven trampoline. Levering, ingraven en klaar! Springende kinderen, dat wel... ;-).

Goede aankoop!

Onze ervaring is vakkundig advies. Er wordt goed meegedacht in mogelijkheden voor een inbouw trampoline in de tuin. De dag zelf wordt de trampoline vakkundig in elkaar gezet en alles ook weer netjes opgeruimd. Kees is een sympathieke man en harde werker. Dochterlief is superblij met haar Acrobat inground trampoline.

Prachtige robuuste duurzame picknicktafel voor levenslang genieten!

De picknicktafel is stevig, uitstekend afgewerkt, strak vormgegeven en ook nog eens praktisch om op aan te schuiven. Hier gaan wij jarenlang van genieten met velen! Goede prijs en het is het dubbel en dwars waard.

We zijn goed geholpen en hebben nu een prachtige picknickbank en een heerlijke trampo in de tuin!

Kees heeft de trampoline voor ons ingegraven en de grond afgevoerd. Binnen een dag was alles klaar en de tuin weer netjes. Hij heeft veel ervaring en dat is te zien in zijn werk! Ook zijn we erg blij met de picknickbank, prachtig hout en zeer robuust!

Goed geadviseerd en keurig ingegraven!

Mooie trampoline vakkundig geplaatst

Kees geeft goed en eerlijk advies. In ons geval was het de vraag welke trampoline goed zou passen in onze voortuin. Kees heeft goed meegedacht, ook dat we niet voor een te kleine trampoline zouden kiezen, zodat onze jongens nog jaren springplezier zullen hebben. Je kunt het beter meteen in een keer goed doen zeg maar. Dan hebben ze er meer en langer plezier van. Trampoline kon eerder dan verwacht geplaatst worden. Kees heeft dat heel netjes gedaan. Wij zijn zijn er blij mee!

Fijn contact en fantastische werkzaamheden

Trampoline oudoortoyskrimpen is duidelijk en behulpzaam in contact. Er wordt graag met je meegedacht en er zijn heel veel mogelijkheden. Wij zijn zeer tevreden!

Prima gewerkt: goed advies en vakkundig uitgevoerd.

Het hele pakket van begin tot eind was prima. Eerst een goed advies en zich verplaatst in onze wensen als klant. Volgens afspraak op de geplande datum de trampoline ingegraven en gemonteerd. Keurig gewerkt, grond afgevoerd en alles ook weer pico bello achtergelaten. Alle werkzaamheden binnen 1 dag gereed, perfect!!

Erg prettig en professioneel

Drie jaar geleden onze trampoline hier gekocht en laten ingraven. Onlangs de trampoline meeverhuisd en voor de tweede keer in laten graven. De gemaakte afspraken worden nagekomen en het eindresultaat is een mooie strak aangelegde trampoline!

Mooi product, volgens planning geleverd

Erg tevreden met onze Lena buitentafel. Erg mooi gemaakt! Levering volgens afspraak en makkelijk afrekenen met mobiele pin.

Gisteren een trampoline laten ingraven door Kees. Goede service vanaf offerte tot plaatsing. Outdoor Toys is aan te bevelen!

Vakkundig ingegraven trampoline

Het was fijn om met de ervaring van Outdoor Toys Krimpen onze trampoline te laten plaatsen. Door zijn ervaring en juiste materiaal is dit vakkundig gedaan. Hartelijke dank voor de mooi trampoline.

Prettige communicatie en zeer nette uitvoer door vakman

Kees heeft onze Berg trampoline zeer netjes ingegraven. Graafmachine moest door de garage naar de achtertuin, alles werd netjes met kleden en platen afgedekt. Je merkt dat er een vakman aan het werk is: kuil voor de trampoline wordt met precisie en snelheid gegraven, trampoline lag in 1x goed. Verder is het prettig communiceren: Kees geeft goed gevraagd en ongevraagd advies op een ongedwongen manier, afstemming vooraf verliep soepel, alles is mogelijk.

Goede informatie, uitstekende service en erg mooi geworden

Bij ons bezoek aan de showroom zijn we goed voorgelicht over de verschillende mogelijkheden. We hebben gekozen voor een inbouw trampoline. Hij is erg mooi geplaatst, we zijn erg tevreden over het resultaat.

Prima werk geleverd! Onze dochter is er blij met de trampoline

Vanaf de offerte tot aan het plaatsen van de trampoline goed geholpen. Onze dochter springt bijna elke dag met veel plezier.

Van A tot Z goed geregeld

Eerder al na volle tevredenheid een Trampoline gekocht bij Outdoor Toys Krimpen. Deze schommel uitgezocht op de website en per mail een offerte opgevraagd voor leveren en plaatsen. We hadden binnen twee uur reactie terug met een keurige uitgebreide offerte. Kees heeft netjes aangegeven dat de levertijd langer kon zijn dan normaal ivm de grote vraag in 'Corona tijd'. Voor de installatie afspraak gemaakt en keurig geïnstalleerd in ons kunstgras. Onze jongens zijn er helemaal gelukkig mee.

Goed advies en super service!

Na bezoek aan de showroom order geplaatst voor Akrobat trampoline en deze werd binnen 2 weken keurig netjes en precies op tijd geleverd! We zijn er erg blij mee!

Helder advies en professionele montage…

Gisteren is onze trampoline eindelijk geleverd, ingegraven en gemonteerd. Hele gezin inclusief de buurtkinderen helemaal blij. Eenmaal een bezoek gebracht aan de Showtuin en onze keus en situatie voorgelegd. Hierbij werd goed meegedacht en met wat aanpassingen in het plan en een helder advies weer naar huis. De offerte volgde diezelfde avond per mail. Na bevestiging van de offerte begon het wachten i.v.m. de wat langere levertijd (7 weken) door de immense populariteit van trampolines in dit Covid-19 tijdperk. Outdoor Toys Krimpen onderscheid zich door de combinatie van een helder advies, snelle responstijd in de communicatie en professionele montage…

Helemaal super!

Vriendelijk en er wordt er mee gedacht. Het werk wordt zeer netjes uitgevoerd. Dus van begin tot eind zeer goed bevallen.

Goede kwaliteit en superservice!

Onze trampoline staat nu drie weken en er zijn al heel wat uurtjes op gesprongen! De eigenaar heeft ons een zeer goede gedetailleerde uitleg gegeven over de verschillen in trampolines. We hebben hem door hem laten inbouwen en ook dat is heel netjes gedaan. We zijn er heel blij mee!!

Goede spullen, goede service

Niet de eerste ervaring, maar nu ook kochten we een nieuwe trampoline bij Outdoortoys. Bij de winkel/showroom staat het meeste klaar om bekeken en geprobeerd te worden. Zo kwamen wij samen met het advies van Kees van Outdoor Toys bij de juiste keuze. Na bestelling is het het leveren en ingraven/ installeren geheel volgens afspraak en naar wens verlopen. Voor kwaliteit en service ben je wat mij betreft aan het juiste adres bij Outdoor Toys.

Goede spullen en vakkundig geplaatst

Vakkundig is de trampoline ingegraven en het zijn nette en vriendelijke mensen.

Supersnelle service!

Goede kwaliteit trampoline die heel erg snel geleverd en geplaatst is!

Mooie producten en goede service

Mooie en leuke producten voor een nette prijs. Zeer tevreden over de communicatie en de levering.