Vriendelijk en vakkundig!

Na een grote stevige schommel voor mijn volwassen zoon met autisme is onze tuin compleet met een mooie ingegraven trampoline. De kwaliteit van de toestellen is bijzonder goed. Ze worden dan elke dag veel gebruikt met heel veel plezier. De montage was ook erg goed gegaan. Ik zal Outdoor Toys Krimpen zeker aanbevelen voor iedereen!

Prettige samenwerking

Van het opstellen van de offerte tot de uitvoering op de locatie een hele prettige samenwerking gehad met Kees. Hij is altijd bereikbaar en steeds meedenkende in oplossing tot een mooi resultaat. Ook bedankt voor je geduld Kees!

Fijne partner

Goed mee samen kunnen werken, zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.

Prima, robuust, goede kwaliteit

Contact met bedrijf gelegd voor een schommel, dit werd snel gerealiseerd We gebruiken de schommel intensief en naar tevredenheid

Positief

Fijne schommel, goede service!

Kees Both van Outdoor Toys Krimpen heeft een solide schommel geplaatst.

Na een duidelijk offerte heeft Kees begin december 2019 een solide schommel geplaatst. Deze is niet alleen voor de kinderen maar ook voor volwassenen te gebruiken. Model Robuust hoog voor twee schommels. Begin maart 2020 bleek het hout van de schommel een scheur te vertonen. Na een mailtje heeft Kees dit euvel spoedig opgelost. Al met al een fijne schommel en een zeer goede service, waarvoor dank😊

Onze robinia schommel staat heel gaaf en is snel en vakkundig geplaatst.

Wij hebben een robinia U-vorm schommel geplaatst in onze achtertuin geplaatst. De communicatie met Outdoor Toys Krimpen verliep snel en efficient en de schommel was snel geplaatst en is superstevig. We zijn er erg blij mee!

Zéér goed!!!

Zéér goed geholpen bij Outdoor Toys Krimpen. Goed advies gekregen over de verschillende trampolines. Ook voor onze kinderen de mogelijkheid om te testen. Outdoor Toys Krimpen kon zeer snel leveren en kwam de gemaakte afspraak na. Wij hebben een ingegraven trampoline gekocht geheel door Outdoor Toys uitgevoerd. Het ziet er schitterend uit en onze kinderen zijn superblij! En wij dus ook.

Prima ervaring, betrouwbaar en goede prijs

Na verschillende opties te hebben vergeleken hebben we besloten een grote Akrobat trampo te kopen en laten inbouwen. Het was uiteindelijk snel geregeld en de inbouw was in een dag gedaan. De kids zijn superblij, hun ouders ook.

Mooie producten en super service!

Prachtige U-schommel besteld, werd snel geleverd en geplaatst door zeer vakkundige mensen. Het gazon is zeer netjes uitgegraven en na afloop van de werkzaamheden weer in nette staat hersteld. Kortom: Nette vakmensen, fijne service en mooie producten!

Goede kwaliteit, leuke meubels en alles maatwerk

Ik heb meerdere keren buitenmeubels gekocht. Telkens worden de banken op de vooraf afgesproken momenten geleverd en gemonteerd. Het ziet er altijd goed uit. De communicatie verloopt ook prettig.

Prima trampoline en netjes ingebouwd

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf de trampoline wordt veel gebruikt en doet het super. Zeer enthousiaste medewerkers en leuke showroom waar je in alle rust zelf de trampolines kan testen om te kijken welke het best bij je past. De plaatsing ook netjes en snel gedaan op de afgesproken dag (de verjaardag van onze dochter). Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Plezierige bestelling, snelle levering en vriendelijk!

Qua bestelproces heel behulpzaam en creatief. Binnen anderhalve week stond het busje bij ons op de oprit! Ondanks dramatisch weer hebben ze in 1 dag het gras verwijderd, de trampoline ingegraven en het kunstgras er om heen gelegd! Wij hebben een rechthoekige trampoline. Het vrachtwagenzeil op de rand is een absolute must have! Eenvoudig droog te vegen, sterk en daarmee veel sneller te gebruiken na een regenbui! Het kunstgras type ‘Bloemendaal’ ziet er heel goed uit en is snel droog en plezierig voor de kids! Was voor ons de tweede bestelling bij Outdoor toys, nadat mijn ouder er al diverse toestellen hebben gekocht. Top kwaliteit en mega service!

Helemaal top en snel geleverd!

Precies met de corona geplaatst, kids helemaal happy. Prijs kwaliteit prima

Pragtig spul!

Zeer hulpvaardig bedrijf. Uitzoeken en bespreken wat de beste keuze zou zijn aan meubilair was helemaal prima. Enige minpuntje was het pushen van de leverdatum. Ik kon niet op de voorgestelde datum en moest iemand anders regelen want het moest toch per sé deze datum worden. Dit was geen overleg. Plaatsing was ook weer helemaal prima en de spillen zijn echt prachtig en duurzaam. Beslist een aanrader!

Gebeld en na een kort gesprek kenbaar gemaakt wat ik zocht . Zonder enige aanbetaling gingen deze mannen aan het werk en paar weken later een telefoontje dat alles gereed stond en het wouden komen plaatsen . Kan niet anders zeggen dat een leuk vertrouwd top bedrijf !

Slechte levering, geen communicatie maar uiteindelijk goed opgelost!

2 voetbaldoeltjes, de verkoop was snel gedaan evenals het advies, prima! Levering zou snel zijn, na 5wkn wachten zelf contact opgenomen. Week later nog niks geleverd. Uiteindelijk heeft de eigenaar contact opgenomen en het voorval bijzonder sportief opgepakt. De levering weten te bespoedigen en het vervelende gevoel weggehaald. Een volgende keer zullen we zeker weer iets bestellen.ds

Zeer klantvriendelijk, deskundig advies en snelle service!

Wij zijn heel tevreden over de levering en plaatsing van de trampoline en speeltoestel in onze tuin!

Pluspunten

Vriendelijk en deskundig advies. Ons schommelframe is snel geplaatst. We zijn heel tevreden over Outdoor Toys Krimpen!!

Pluspunten

Snelle levering, prachtig afgewerkte banken, goede service

Pluspunten

Goed geadviseerd, goede kwaliteit van het speeltoestel, degelijke constructie , prima geplaatst , goede service

Pluspunten

Bereikbaarheid en afspraken nakomen

Pluspunten

Super meegedacht met de locatie, het begon al met het maken van een tekening/plattegrond. Na wat aanpassingen akkoord gegeven en vervolgens is er precies geleverd conform afspraak, zonder verder gezeur of iets.

1e Afspraak inplannen was lastig, daarna prima communicatie via mail

Pluspunten

Persoonlijk contact, er wordt met je mee gedacht, goede afspraken, duidelijke offerte, vakkundige plaatsing en nette afwerking!