Pluspunten

Goede en duidelijke afspraken die na gekomen worden

geen

Pluspunten

Afspraak is afspraak Duidelijke afspraken Vriendelijk, klantgericht Goede kwaliteit Niets op aan te merken

Pluspunten

Hoge kwaliteit. Goede producten. Zeer servicegericht. Nette afhandeling en after-service.

Pluspunten

Bij het zoeken naar een duikelrek op internet kwamen wij uit bij Outdoor Toys. Niet het goedkoopste duikelrek, maar wij zijn blij dat we ervoor gekozen hebben iets meer uit te geven. Snelle levering, professionele plaatsing en echt goede kwaliteit. Wij zijn 100% tevreden.

Geen

Pluspunten

Tekefonisch goed advies gehad en opgevolgd. Eerst langsgaan zodat je alle mogelijkheden kunt zien en bespreken. Duidelijke offerte en snelle levering. Goed werk geleverd, De trampoline ks keurig geplaatst

Pluspunten

Mooie kwaliteit picknicktafels voor een goede prijs, andere uitvoering dan de standaard maat was geen enkel probleem.

Pluspunten

Zeer snelle levering en plaatsing. Een dag bestelling gedaan en na twee dagen al geplaats. Geweldig. En goed meegedacht wat we het best konden aanschaffen. O.a De mat een heel groot succes.

Schommel haken te klein. Zelf grotere gekocht.

Pluspunten

Goed geholpen in de winkel. Goede installatie in de tuin en mooie spullen.

Pluspunten

Zeer goede en vriendelijke service! Ben erg tevreden.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Ter zake kundig en bereid snel te schakelen.

Pluspunten

De speeltoestellen (in ons geval trampolines) kunnen allemaal uitgeprobeerd worden. Goede en betrouwbare informatie van de eigenaar over de producten. Snelle levering. Goede service. Hele goede kwaliteit. We wilden eigenlijk via internet een trampoline kopen. Onze keus was gebaseerd op reviews van internet. Eenmaal bij Outdoor Toys Krimpen en na overleg met eigenaar bleek dat we totaal verkeerde keus gemaakt hadden en eigenaar kon ook goed uitleggen waarom. Met grote aankopen is het dus écht beter om naar de winkel/showroom te gaan voor vakkundig advies en ga ook niet naar zo'n "gooi-en-smijt-zaak", want goedkoop is duurkoop!

Geen verbeterpunten. Hooguit dat het bedrijf zich meer in de picture moet spelen voor meer bekendheid.

Pluspunten

serieus, punctueel

Pluspunten

Een goede service en meedenken voor oplossingen.

Pluspunten

Vriendelijk, professioneel en snel.

Pluspunten

Erg servicegericht, er was meteen een gaatje de volgende dag voor plaatsen trampoline in onze tuin, top!

Geen

Pluspunten

Ik heb bedrijf via internet gevonden. Afgelopen jaar tuintafel Lena gekocht. Elke afmeting is mogelijk. Goede kwaliteit, degelijk. Goede service, persoonlijk, prettig contact. Tafel werd netjes geleverd en op plek gezet. Zeer tevreden.

Website met tuintafels is wat lastig te vinden. Ook via de www.outdoortoyskrimpen.nl staat de verwijzing naar www.uwparkmeubilair.nl wat verstopt. Jammer, want er staan mooie tafels op deze site.

Pluspunten

Nog niet veel op het toestel gespeeld, maar het werd in goed overleg geplaatst en kundig gemonteerd. Ziet er stevig uit.

Pluspunten

Goed product, netjes opgeleverd.

Pluspunten

Goed advies, snelle levering, goede service!

Pluspunten

- Goede kwaliteit trampoline - Ter zake kundig advies over bijvoorbeeld het trapje en het buiten kunnen blijven staan van de trampoline in de winter. - Goede service omdat ze de trampoline gebracht en in elkaar gezet hebben voor ons. De kinderen zijn erg blij met deze aankoop. En kinderen blij ... ouders blij.

Pluspunten

Service, kennis en vriendelijkheid

Pluspunten

Goed geholpen met het kiezen, vervolgens komt het product overeen met hetgeen besproken en tenslotte is de plaatsing ook conform verwachting.Echt een unicum: alles klopt. Daarom: een aanrader!

Vooral niets veranderen:)

Pluspunten

Goede show-mogelijkheden en inground trampo snel en vakkundig ingebouwd.

Zellingstraat 6

2921LS Krimpen aan den ijssel