Ruime keuze, klantvriendelijk en snel geleverd.

Perfecte winkel

Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Mooi en goeie overzichtelijke winkel waar je niet gauw mis grijpt. Je word goed geholpen

Prima prijs, communicatie ok, vlotte levering. Top

Prima prijs, communicatie ok, vlotte levering. Top

Goede prijs/kwaliteit en service

Makkelijk om een bestelling te plaatsen, waarbij de prijs/kwaliteit zeer goed is. Ook de service is perfect, ondanks dat ze telefonisch lastiger te bereiken waren. Er was iets verkeerd geleverd en dit is zeer correct opgelost. Aanrader om hier een bestelling te plaatsen!

Een aanrader.

Prima prijs, goede communicatie, bezorging en uitstekend product.

Snel en correct geleverd

Prima transactie zeer tevreden. Zoo&Zo is een aanrader

Geleverd op de verwachtte dag!

Jullie webshop heeft een heel groot assortiment voor knaagdieren dat is niet overal dus dat is wel heel leuk! En bezorgd op de dag dat jullie hebben gezegt dat is ook fijn.

Goed assortiment goede service.

Vriendelijk personeel.

Precies het goede Keurig op tijd Ga nu kijken of jullie al mijn benodigdheden in het assortiment hebben Dus tot de volgende bestellingen

Snelle levering.

Goed verpakt

Product prima bedankt

Snelle levering en een prima product.

Goed product en snelle levering

Goed product mooie krabpaal en snelle levering!

Fijne winkel en fijn personeel Vorige week online besteld, super snelle levering.

super winkel

een hele fijne winkel en super gemotiveerd personeel, kom zeker nog een keer terug!!!!!!!!

Voordelig!

De produkten die ik bestel zijn voordeliger dan bij andere dierenspeciaalzaken, zowel in de fysieke winkels als op internet. En de service is prima!

Groot assortiment, goed geholpen

Twee producten besteld. Eén ervan bleek niet voorradig te zijn. Dat is op de website van ZOO&ZO niet zo duidelijk als bij veel andere websites, maar ik had het zelf van tevoren kunnen zien. Dus na een paar dagen gebeld. Eerlijk antwoord, dat het nog even kon duren, en ook uitleg waarom. Toen het niet voorradige product geannuleerd, maar het tweede product (van nog geen 10 euro) wilden we wel graag hebben. Dat was geen probleem, het eerste product werd netjes geannuleerd en het geld was binnen enkele dagen teruggestort. En het tweede product werd zelfs zonder verzendkosten geleverd. Goed geholpen dus!

Netjes verpakt en snel bezorgd.

Late levering.

Producten werden in de webshop aangegeven als in voorraad. Vervolgens werd pakket niet bezorgd. Gekeken op website en daar was zichtbaar dat levering vertraagd was. Voor hoe lang? Op 25/09 mail gestuurd dat ik product van 16/09 nog niet had ontvangen. Geen reactie. 2 dagen later gebeld en toen werd gezegd dat bestelling net compleet was. Niet de service zoals ik gewend ben van zoo&zo. Tip: Communicatie tussentijds of alleen niet aanwezige product later leveren en reet op tijd had ook een optie kunnen zijn.

Slechte serves

Wipje besteld voor onze knaagdieren. Helaas paste deze niet in elkaar. Gelijk gebeld, na 3X bellen kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. Verhaal uitgelegd en er werd me aan geraden dit op de mail te zetten. Zo gezegd zo gedaan. Na 2 dagen eindelijk reactie. We moesten het plankje omdraaien kijken of dat paste. Als of we daar zelf nog niet overna gedacht hadden. Het is nu bijna 1 week geleden het het is nog steeds niet opgelost.

Scherpe prijs, heldere communicatie

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Op de website een bestelling gedaan. Ivbm het eerder krijgen van de huisdieren kon ik in de winkel eenvoudig de bestelling aanpassen, zodat ik niet hoefde te wachten op het nog te leveren product. Voldoende keuze zodat ik een gelijkwaardig artikel kon meenemen. Goede kennis werknemers en vriendelijk geholpen!

Snelle levering, prima service

Bestelling kon niet volledig worden geleverd, kreeg direct een keurig telefoontje om te overleggen, daarna snelle levering conform afspraak! Super dus!!

Redelijk

Enkele delen niet correct

Snelle levering en goede service

Snel geleverd en goede service. Echt een aanrader!