Uitstekende producten.

Dit x diverse producten besteld voor de vogel. Het kwam snel en netjes verpakt bij mijn aan. En de kwaliteit van de artikelen zijn erg goed. Ik beveel Zoo&zo ook bij mijn familie en kennissenkring aan, en ook aan wie dit leest. Ontdekt zelf dat dit een topbedrijf betreft.

normaal

vlot geleverd jammer dat een van de zijkanten iets kapot was een stukje afgebroken je zag het niet als het in mekaar zit dus geen actie ondernomen

Erg vaak artikelen niet op voorraad

Niet altijd even enthousiast. Ik ervaar, hoor en lees dat vaak artikelen niet op voorraad zijn en het heel vaak uitloopt dat je iets ontvangt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede website met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Indien op tijd besteld wordt de bestelling de volgende dag geleverd, Een product die ik had besteld bleek niet op voorraad, hierover werd ik netjes gebeld en heb ik een ander, soortgelijk product voor gekregen.

Fijne betrouwbare website!

Goed!

Tevreden!

Er bleek 1 artikel niet aanwezig te zijn en werd alles later bezorgd. Gelijk gebeld, want dat was niet de bedoeling. Zeer vriendelijk geholpen en men dacht met mij mee. Daarna werd het snel en keurig bezorgd. Heel tevreden.

Matig

Reclame maken voor 17u besteld is volgende dag in huis, product besteld om 1550, 18u15 las de bevestiging, en dus hey product pas 4dagen later in huis

goeie bezorging, mooie producten

Aan de indeling op de website en de spullen kon ik merken dat de verkopers weten wat ze doen!

Prima 1e ervaring

Ruime keus, aantrekkelijke prijzen, snelle levering

Had altijd problemen met aflevering bestelling. Is nu intern bekeken en voor me opgelost. Men neemt je serieus en zeer meedenkend en behulpzaam👍😁

geweldig

Snelle levering, artikelen zijn prima

Wederom een levering die uitloopt.

Teleurstellend dat wederom de toegezegde leveringstermijn met vele dagen overschreden wordt.

Formidabel!

Het zoeken op de site, de betaling, de levering en vooral het product zelf waren allemaal boven verwachting. Zeer tevreden!

Zeer goede service en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering

Goed verzorgd product met prima uitleg

Het product was heel goed verpakt en voldeed aan de verwachting en de beschrijving omtrent het in elkaar zetten was zeer duidelijk

Ik moest wat langer wachten op mijn artikel, omdat het niet op voorraad was, maar dat werd prima gecommuniceerd...!

Product op de website besteld. Snelle levering. Informatie over levering was duidelijk.

Goede en snelle service

Ik was sceptisch vanwege de slechte reviews op internet die ik had gelezen. Ik twijfelde eraan,En durfde het niet aan. Toch de gok gewaagd ,en niets is minder waar : De volgende dag onze vogelkooi geleverd,goed verpakt en netjes op de hoogte gehouden per email . Wij zijn tevreden met onze aankoop ( vogelkooi Piano 4)

Geweldig en echte service!

Wij wonen op een uur rijden afstand van zoo en zo maar reizen met liefde altijd op en neer voor de service en goede artikelen. En kennis over alle verschillende dieren. Maar de echte service kwam rond Valentijn ik wilde mijn partner een cadeaubon geven en vroeg of deze in een blanco envelop verzonden kon worden omdat hij het anders zou herkennen. Een dag later kwam de bon in een anoniem doosje en heb ik hem kunnen verassen met Valentijn!! Echt geweldig en super mee gedacht!!

Levering /bestellen zeer snel! ,volgende dag al!alleen gebruiksaanwijzing was niet top,onduidelijke fotos en ging niet echt soepel,maar heel tevreden met de hondenfiets kar!

Zeer veel keus op de site.

Snel en goede kwaliteit geleverd.

Ook als het niet goed is gegaan met een verkoop staat er een hoge service klaar.

Een elektrische beregeningssysteem besteld Maar was niet comeet. Werd telefonisch correct geholpen En ze probeerde het meteen op te lossen. Helaas moest ik de volgende dag op vacantie. En heb het Artikel terug moeten stuuren En mijn aankoop bedrag wordt teruggestort. Vriendelijke medewerkers die ik aan de lijn heb gehad Dus ik zou er zeker weer iets bestellen en of kopen.

komt afspraken niet na

Nu voor de tweede keer besteld. wordt met een dag geleverd zeg men, maar komt een week later allebei de keren hetzelfde.

heel goed

De bak van het konijnenhok die we besteld hadden, bleek stuk te zijn. Na contact met de klantenservice kregen we binnen een week een nieuwe bak toegestuurd! Goede service dus.

Prima prijs, snelle levering