Snel en perfect.

Heel goed, snelle verzending, goede communicatie, prima assortiment en prijzen.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt

Goede duidelijke site, eenvoudige bestelprocedure, heldere communicatie (na afronden bestelling)., snelle en correcte levering

Snel

Met gemak bestel ik spullen voor mijn kitten bij jullie

Bestelling geplaatst. En alles is netjes bezorgd.

Alles netjes geregeld .

Aardig personeel; bestelling niet in orde

Ik had de mail waarin werd vermeld dat mijn bestelling niet op voorraad was niet gehad (heel vervelend als iets waarvan je hoopt dat het er binnen 1 werkdag is ineens 2 weken duurt). Ook toen was bepaald product nog steeds niet op voorraad en werd mij aangeraden om dit onderdeel van de bestelling te cancellen en een paar weken later nog eens te bestellen. Naleveren kon niet omdat de producten te goedkoop waren. Toch vervelend, want nu betaal ik twee maal verzendkosten en heb ik bovendien twee weken voor niets op mijn spullen zitten wachten. Ik had het betere service gevonden als het gewoon was nageleverd. Wel super aardige mensen aan de telefoon (maar echt veel had ik er dus niet aan ;-)).

Topzaak !

Winkel erg overzichtelijk ,heel vriendelijk en behulpzaam personeel,ruim assortiment en gezellig restaurantje om ff iets te eten en drinken het was voor ons bijna een uurtje rijden maar was zeker de moeite waard Wij komen hier zeker nog een keer terug

snel en goed geleverd.top

De kippenpoten besteld en snel geleverd.

Supersnelle levering, goede prijs(!), top klantenservice: Product bij aankomst kapot, gebeld, meteen actie en volgende dag een nieuw product binnen!! 100% aan te bevelen!

goede service

Goede service en werd netjes op de hoogte gehouden van bestelling. Wat ik had besteld was niet op voorraad en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status. Artikel alsnog vlot bezorgd!

Super snelle levering en informatie over je bestelling

Twee artikelen besteld en betaald waarvan een artikel pas weken later geleverd zou worden. Mailtje gekregen met deze mededeling en het geld direct retour op mijn rekening. De andere bestelling een hondenkarretje volgende dag ontvangen. Top. Kom hier zeker terug.

heel goed

vlugge levering en er was een kleine aanpassing gebeurt maar dat was prima in orde als er iets mis is en je stuurt een mail ze antwoorden direct of als je besteld en er is iets niet in stock krijg je daar direct bericht over en wordt er gevraagd wat je wil doen dus voor mij prima in orde 1 nadeel de verzendkosten zijn nogal hoog omdat ik in belgie woon

Goed product tegen een goede prijs, op tijd geleverd.

Goed product tegen een goede prijs

Groot assortiment, mijn bestelling werd goed en snel geleverd

Doen wat ze zeggen

Prima service, alles snel en op tijd geleverd.

Nooit meer

Artikel besteld. Stond "volgende dag in huis". Kan uiteraard 1 of 2 dagen langer duren, maar het duurde 3 weken!!! Tussendoor zelf 2 of 3 x contact opgenomen. " het is onderweg", " het komt er aan". Tja, na 3 weken dus pas. Helaas maar hier bestel ik niets meer.

Hele leuke dierenspeciaal zaak

Hele leuke winkel, en wat een groot assortiment, ongelooflijk. Als je bij hun niet kan slagen, slaag je nergens. Via webshop eten besteld, was ook snel binnen. Prijs kwaliteit is ook niks mis mee. Hondenbrokken, waren ze de goedkoopste mee. Dus al met al, fantastisch bedrijf, ga zo door.

Prima winkel, groot assortiment en snelle levering.

Heb zowel fysiek als via internet artikelen voor mijn kanaries gekocht. Ben zeer tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de behulpzaamheid om dingen uit te leggen. Goede internetpagina, prima nacontrole op bestelling en snelle levering. Zeer tevreden en dit zullen beslist niet mijn laatste aankopen zijn.

Snel

Het was snel en goed verpakt

vertraging in levering buiten hun schuld. Goef overlegd en opgelost! Persoonlijke mailtjes. Fijn

Heel goed!!!

Heb een grote vogelkooi en eten gekocht.. De kooi was makelijk om in elkaar te steken want daar had ik wat schrik voor en is ook een heel stevige ben er echt blij mee en het eten eet ze ook heel graag!!! Groetjes

Prima en snelle oplossing

Bij ontvangst van het honden autostoeltje bleek het korthouder riempje te ontbreken welke wel op de foto op de site getoond werd. Na telefonisch overleg foto’s van de ontvangen spullen gestuurd. Binnen 1 dag reactie gekregen dat het riempje er niet meer bijhoort maar omdat het nog op de site wordt getoond hebben ze een riempje toegestuurd. Een nette en snelle oplossing van onze klacht.

Top product! snelle levering!

krijg verkeerde item toegestuurd en na retour nooit meer iets gehoord

krijg verkeerde item toegestuurd en na retour nooit meer iets gehoord

Teleurstellend

Een bestelling gedaan in April waarbij snel bekend werd dat er een item niet op voorraad was. Er is mij meerdere keren een alternatief aangeboden maar dat wilde ik niet. En tot mijn stomme verbazing is mijn bestelling in juli geleverd met een alternatief zonder overleg met mij. En dan was het alternatief nog minder waard dan het bedrag dat ik betaald had. Zo ga je niet met klanten om is mijn mening.