Slecht

Te laat bezorging. Geld terug maar niet de verzendingkost.

Goede zaak maar geen hengelsport succes

Als je propageert de grootste hengelsportzaak te zijn, val je ver door de mand als je 80% karpervisserij in de winkel aanbiedt. Waar is de forel bijvoorbeeld?

Goede afhandeling van een incomplete levering. Zeer prettig telefonisch overleg gehad.

geweldig

altijd is alles goed verpakt, als iets niet voorradig is gelijk bericht. ben super tevreden

Leveren gaat moeizaam

De bestelling is im 2 delen gekomen en het derde komt hopelijk nog. Een gedeelte niet leverbaar, ander gedeelte vergeten. In het nageleverde vergeten deel hebben ze 3 artikelen in 1 doos gedaan waardoor er weer wat schroeven en plaatjes ontbraken. Hopelijk komt het derde deel snel, aangezien op de site staat dat het leverbaar is en op mails niet wordt gereageerd.

Het was even wachten maar dan heb je ook wat.

Door vertraging bij de leverancier heb ik 4 maanden moet wachten op mijn bestelling. Wat jammers was is dat in de mail waarin mijn bestelling werd bevestigd werd vermeld dat wanneer de de levering langer zou duren dan 14-15 dagen er contact met mij zou worden op genomen, dat is helaas niet gebeurd ik heb zelf contact opgenomen me ze. Door dat ze geen contact hebben opgenomen met mij beoordeel ik ze met een 5.

Service kan beter.

Ik had poepzakjes besteld voor onze hond. Omdat ik dus na 20 dagen nog steeds had maar eens even contact op genomen. De zakjes waren er niet, diegene die ik besteld had, Kan gebeuren natuurlijk, maar het was netjes geweest om even een mail of iets dergelijks te sturen. Nu hebben we andere soort poepzakjes gekregen. Daar zijn we wel tevreden over, dat het goed is afgehandelt.

Goede en snelle service

Een nieuw deurtje voor ons konijnenhok besteld. Het was super snel binnen!

Snelle en correcte levering

Snel geleverd, goede spullen voor onze ratjes.

goede service snelle levering

volgens de bestelbevestiging waren de brokken niet op voorraad, maar 2 dagen later kregen we de brokken al thuisgestuurd! netjes en snel

Matig, beloftes worden niet nagekonen

Er was mij donderdag beloofd dat de hamsterkooi voor mijn kleindochter diezelfde dag zou worden verzonden, nou niet dus. Toen werd mij vrijdag beloofd dat ik hem echt uiterlijk zaterdag in huis zou hebben, je raad het al, dus ook weer niet, nu wordt het weer maandag.

Goede prijzen en snelle en correcte levering

De website is overzichtelijk om te betalen zijn alle opties mogelijk. Ook de levering is snel en correct. Ik ben zeer tevreden hoe mijn eerste bestelling is afgehandeld

snel en correct geleverd

Zeer goede service

Prima levering en vertrouwd

Smakelijk en snel bestellen online, keurig op de hoogte gehouden per mail en binnen 1 dag in huis!

Super snel en netjes volgens afspraak

Snel en precies zoals aangegeven

Snelle levering, vriendelijk, persoonlijk contact, snelle retourmogelijkheden en afhandeling.

Een zak eten besteld om te kijken of mijn hond dat wel wilde eten. Ze was wel ziekig, maar bleek heel snel te overlijden. Ik kon de zak ongeopend direct weigeren aan de deur en laten retourneren. Tevens een vriendelijke mail van de webshop gehad, met condoleance en begrip. Snel geld terug gestort. Kortom: uitstekend.

super goed de zaak zoo&zo

ik had het wel verwacht je word netjes geholpen en ze werken snel zo dat de besteling op tijd gelevert word bij je thuis super een top zaak

Ik ben zeer blij met deze bestelling. Deze Honden Bench is va een uitstekende kwaliteit, lekker groot en zeer geschikt voor mijn Mechelse herder. Die is dan ook heel erg blij met haar nieuwe slaapplek. Prachtig!!! Voldoet volledig aan beschrijving. Heel erg bedankt. Zeker een aanrader.

Het bestellen ging snel en het product was zeer snel in huis

Snelle verzending en goed product

Ik heb een kooi besteld bij Zoo&Zo, de verzending was snel. Duidelijke foto’s bij het product en deze kwamen goed overeen.

Beschadigd ontvangen

Niet goed ingepakt. Wel vlot afgehandeld.

Erg goed geholpen en super snel bezorgd!!

Snelle levering en prima service

Snelle levering en prima service

Gemakkelijk online bestellen, snelle en nette levering, we zijn zeer tevreden.