Snelle levering en prima service

Snelle levering en prima service

Gemakkelijk online bestellen, snelle en nette levering, we zijn zeer tevreden.

Super snelle service en levering

Zo geweldig

Mijn papagaai speelt graag maar is vaak zo stuk nu heb ik heel goed speelgoed bij jullie gekocht en niet te duur .

Perfecte levering.

Bestelling Verpakking Top. Goede afwerking. Mooie en stevige kooi.

Goede service en snel afgehandeld.

Zondagavond besteld de dinsdag er op in huis keurig verpakt. Ik de dimmer uitproberen met mijn verlichting als dat goed werkt ga ik de betaling doen binnen een week.

snel besteld, nog sneller bezorgd

De website is even wennen om te bestellen, maar als het eenmaal allemaal in het winkelwagentje ligt is het zo gepiept. De bestelling is snel behandeld en zeer snel verzonden. Bij onduidelijkheid wordt je netjes gebeld door het bedrijf om alles nog even te verifiëren. Top bedrijf

Helemaal topp

Geweldig snelle levering!!!!

Zo voor de eerste keer een goede en nette indruk en super snelle bezorging Zal eens kijken op de site wat jullie allemaal verkopen

Staat je vriendelijk te woord, heeft goede spullen, goede prijs, houd je goed op de hoogte.

Uitstekende prijs lange levering

Over de prijs is uitstekend maar helaas laat de levering van de producten zeer te wensen over. Het is nu al de tweede keer dat ik meer dan 3 maanden heb moeten wachten op mijn bestelling. De eerste bestelling heb ik hierdoor maar geannuleerd. Daar in terug is de service wel goed. Na het annuleren van de bestelling had ik binnen een paar dagen mijn geld terug.

Top!!

Matige service

Ik had wat spullen van Lief! besteld. Wetend dat lief! uitlopend is en niet meer overal te bestellen Ik kreeg een product wat al jaren in de winkel staat, geheel verkleurd en aan het verpulveren. Dat moet met versturen ook gezien zijn. Dat kan niet anders. De andere bestelde producten van lief! Waren wel nog wel netjes. Waardoor ik extra werk had om het te retouren. Mocht het voor 50% korting houden, maar dat was het zelfs niet meer waard. Je kan beter nee verkopen dat zulke vieze spullen

Snelle levering!

Na bestelling duidelijke mail en snelle levering van het bestelde product. Top!

Fijne winkel met vele artikelen

Overzichtelijk om gericht te winkelen, aardig personeel en niet al te duur.

Goede service en veel kennis

Groot assortiment, veel kennis over de producten, snelle levering

Juiste product en aantal geleverd

Levering duurde bij voorgaande bestellingen maar 3 dagen, deze keer duurde het 7 dagen, wel binnen 5 werkdagen dus.

UItstekend

De bestelling ging eenvoudig, beschrijving op website is correct en compleet. Levering snel en product is zoals verwacht. Doordat alles uitstekend verliep heb ik geen idee of de aftersales ook op orde is, maar daar ga ik gezien het vlekkeloze verloop van de aankoop/betaling/levering wel vanuit.

Lange wachttijd

Het betreffende artikel was niet op op voorraad en zou 10 tot 15 dagen duren.anders zou er contact met me opgenomen worden. Helaas is dit niet gebeurt en moest er stands achteraan bellen. Uiteindelijk na 5 weken alsnog het artikel ontvangen.

Zeer tevreden en goede service.

Er was even een probleem met een artikel dat niet aanwezig was. De levering duurde mij te lang en ZOO ZOO heeft dit naar tevredenheid samen met mij opgelost. Ik ben zeer tevreden, goede service.

Alles is snel en netjes verpakt

Slecht

Duurde lang en ze sturen de verkeerde maat

Slechte levertijd

Nu 3 maal iets besteld maar helaas zijn mijn producten, die niet iedere keer dezelfde waren, niet op voorraad en duurde de levering ruim een week. Je krijgt wel dezelfde dag te horen dat de levering 5 dagen extra gaat duren. Ook kun je op de site niet zien of het product op voorraad is. Zelfs een artikel die niet meer leverbaar is in de juiste kleur. Jammer want de prijs is wel oké.