Goede service, goede communicatie betreft het ontwerp voor de bedrukking.

Prettig

Fijne communicatie en bereid om mee te denken

Super bedrijf die goede kwaliteit levert

We zijn super goed geholpen om bedrukte sportshirten te laten drukken. Er werd meegedacht hoe we het op de juiste en snelste manier konden realiseren. De kwaliteit is top en ziet er top uit

Goede en flexibele service, snelle communicatie

Fijne ervaring gehad met het bestellen van jassen, overhemden en sportshirts voor mijn studententeam. Communicatie was met Edwin was snel, hij was altijd telefonisch te bereiken, en erg meedenkend met onze wensen.

Denkt goed mee en snelle, nette levering

De wensen vanuit ons bedrijf waren nogal ingewikkeld maar ID Wear dacht erg goed met ons mee en kwamen met verschillende oplossingen. We werden ook goed geholpen met het bepalen van onze uiteindelijke keuze. Daarna liep alles erg snel en binnen een paar dagen hadden we onze bestelling al binnen. De verzending was keurig verzorgd en de overhemden met geborduurd logo zagen er heel goed uit. De tweede bestelling is al geplaatst!

Perfecte service!

Snelle en vlotte service. Kwalitatieve producten. Super tevreden!

Voor onze afdeling bij KLM hebben we mutsen besteld deze zijn mooi van kwaliteit. Ook is het borduurwerk heel secuur. ID wear geeft ook goed advies over de kleuren en heeft een snelle service. Een aanrader

Goed product en goede communicatie

Brandvertragende buffs ingekocht, vlot verlopen.

ID Wear maakt waar wat het belooft

Ik was op zoek naar jassen voor het personeel van mijn bedrijf, met logo. Ik wist nog niet precies welke jassen geschikt zouden zijn. Via een live chat met ID Wear enkele ideeen gekregen en verschillende jassen kunnen bestellen als proef exemplaar. Hier een mooie favoriet uitgekozen. Deze hebben we in meerdere maten als proefexemplaar besteld zodat iedereen kon passen. Vervolgens alle proef-jassen teruggestuurd en de definitieve jassen in juiste maten besteld met logo. De kosten van de proefexemplaren zijn van de prijs afgetrokken. De levering is voorspoedig verlopen en de jassen zien er mooi uit. We zijn blij.

ID Wear zijn altijd snel, vriendelijk en efficiënt

Alles was natuurlijk alweer naar wens. Zeer snel & efficiënt. Wij bestellen bij jullie omdat wij blindelings op jullie kunnen vertrouwen. Nogmaals bedankt aan jou en jouw fantastische team voor de goede service!

Keurig geleverd conform afspraak

Netjes bedrukte veiligheidsvesten op de afgesproken tijd geleverd en voor een fatsoenlijke prijs

Snelle en duidelijke service! Afspraken nagekomen.

Snelle en duidelijke service. Afspraken zijn nagekomen.

Top service, duidelijke communicatie

Jassen voor op de zaak besteld, goede service, duidelijke afspraken en alles zoals gewenst.

Zeer vlotte dienstverlening

We werden zeer deskundig doorheen het bestelproces geholpen met onze bijkomende vragen. De levering was zoals afgesproken. Vlot en uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden klant.

Super service en super kwaliteit!

Voor ons bedrijf een absolute "to go" webwinkel als het gaat om bedrijfskleding!

Erg snelle en duidelijke reacties

De reacties via mail waren snel en duidelijk, bovendien willen ze met je meedenken qua kwaliteit/prijs verhouding. Heel fijn

Goede communicatie en mooie truien

Goede communicatie met het contactpersoon. Een aantal truien waren niet goed gedrukt, dit probleem is zeer netjes opgelost. De kwaliteit van het product is ook goed. Wij zijn er weer blij mee, bedankt!

Hele goede service en kwaliteit in kleding en prijs

Vriendelijk geholpen waarin ze ook mee dachten en adviseerden met ontwerp, zelfs afleveren binnen 1 week was geen probleem, goede kwaliteit Sweaters en T-shirts met een super zeefdruk print in goede kleur en kwaliteit, zeer tevreden over het geleverde en bestelde kleding

Supersnel en netjes

Door uitvallen van een leverancier terechtgekomen bij deze partij. Contact was vlot en duidelijk, afspraken werden nagekomen en het resultaat was precies zoals verwacht.

Een zeer snelle levering en goede kwaliteit

Bedrijfshoodies besteld met een paar eisen zoals borduurde logo's en bedrukking achterop. Zeer tevreden hier over! Communicatie is ook goed gegaan met IDwear. Er waren eerst een paar problemen met leveren. Dit hebben zij snel opgelost en de bestelling was snel hierna geleverd.

Al jaren vaste leverancier

Uitstekende service & communicatie, concurrerende prijzen. Al jaren onze leverancier van kleding.

Snelle, persoonlijke en goede service

Fijne ervaring gehad met ID Wear! Edwin reageerde altijd snel wat heel fijn werkte. Kwaliteit en bedrukking is van goede kwaliteit.

Supersnel en goede service

Heel fijn dat jullie altijd meedenken en zo snel reageren!

Vriendelijk. Snel geleverd en professioneel.

Professionele aanpak, goede communicatie en levering volgens afspraak.

Edwin van ID Wear BV regelt alles top!!!

Kopen al jaren onze bedrijfskleding bij ID Wear BV, en Edwin regelt alles top!