Prettige service en een mooi product

Mijn ervaring met ID Wear is erg positief. Er wordt snel gereageerd op eventuele vragen/opmerkingen waardoor het contact erg soepel verloopt. Ook krijg je voordat je de bestelling afrond een digitale opzet doorgestuurd, waardoor je precies kan zien of het ontwerp naar wens is. Het product dat is opgeleverd was van uitstekende kwaliteit en precies zoals in de digitale opzet. Al met al ben ik erg tevreden.

ID Wear is een bedrijf-oplichter.

Hoe ik door dit bedrijf opgelicht was. Een paar maanden geleden heb ik deze artikelen gekocht: Fact.nr Ordernr Klantnr INV20202044 ORD20201750 170255396 Datum 30 November 2022 Omschrijving Artikelcode Aantal BTW prijs Subtotaal Portwest C387 - Gevoerde Werkbroek C387NARL 2x 21% €29,26 €0,00 €58,52 Lengte: Normaal, Kleur: Marine, Maat: Maat L Verzending & Afhandeling Verzendkosten 1x 21% €14,95 €0,00 €14,95 Betaalkosten 1x 0% €2,67 €0,00 €2,67 Lightspeed Payments - MasterCard Totaal excl. BTW €76,14 BTW 21% €15,43 Totaal incl. BTW €91,57 Deze zijn de gegevens van hun factuur (dubbele verzendkosten??? en kosten voor mijn creditcard???). Helaas moest ik deze broeken terugsturen (voor mijn man te groot waren). En daarna kwam er een verrassing (verder een uittreksel van de mail van Edwin Pols - een medewerker van ID Wear): Goedemiddag, Wij hebben twee werkbroeken terug ontvangen. Het formulier dat je ingevuld hebt is correct. Daarmee neem ik aan dat ook onze retourvoorwaarden gelezen zijn? Wij zullen € 35,- aan retourkosten doorberekenen. Het overige bedrag zal gecrediteerd worden. Met vriendelijke groet, Edwin Pols ID Wear BV Dus heb ik een creditnota ontvangen met het bedrag van € 28,46 dat op mijn bankrekening moet worden teruggestort (tot nu toe nog niet overgemaakt). Hieronder een uittreksel van hun creditnota: Creditfactuur Krimpen aan den IJssel, 11-1-2023 Fact.nr V01230029 Hierbij ontvangt u een factuur voor de door u bestelde artikelen. Gelieve deze factuur binnen de afgesproken betalingstermijn te voldoen. Ordernummer: Uw referentie: Creditnota ORD20201750Retour werkbroeken - C387 Betreft: Aantal: -2,00 VarTex Art.code:Prijs per stuk:29,26 Prijs€-58,52 Retourkosten Betreft: Aantal: 1,00 VarTex Artikelcode: Prijs per stuk: €35,00 Subtotaal:€-23,52 BTW over -23,52 -4,94 Totaal: €-28,46 Kortom: ik ben € 98,77 (+verzendkosten voor de retour) op deze aankoop kwijt.

Beste Maryna, Bedankt voor je review. Jammer dat de bestelde broeken niet naar wens zijn. idwear.eu is een B2B webshop waar we artikelen van Portwest tegen de laagste prijs aanbieden. Voor retouren, verzending en creditkaartbetalingen rekenen wij inderdaad kosten. Hier communiceren wij ook duidelijk over op onze website. Oplichten doen we dus niet. Wanneer wij je rekeningnummer hebben ontvangen zullen we het creditbedrag direct overmaken. Hartelijke groet, ID Wear | Harm Offereins

Top! Bedrijf

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Vriendelijke, heldere communicatie en een goed product!

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Snelle levering.

Super leuk jassen

Bedankt voor uw medewerking en tot een volgende keer

prima contact

Goede communicatie en prima samenwerking tussen ID Wear en ons

Hele goede service

Goede kwaliteit producten, het team is erg responsive, en ze zorgden persoonlijk dat alles perfect op tijd geleverd was!

Altijd goede service!

Altijd snel een reactie van Edwin en goede service. Daarnaast voldoet het product ook naar de verwachting. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Klant is bij IDwaer koning

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, ze komen hun afspraken na en kwaliteit is zeer goed.

Kwalitatief goede hesjes en hele goede service

Kwalitatief goede hesjes en hele goede service

Great service and products!

I ordered softshells for my company team and we got high-quality softshells with great branding! Thank you so much

Zeer tevreden, snelle levering en goeie service

Hoge kwaliteit producten geleverd in korte tijd en goed meedenkend personeel

Snelle service en goede

Na gebeld te hebben voor een snelle levering werd alles in gang gezet om dat te bereiken.

Snel en cordaat gehandeld, snelle levering!

Goede service. Direct na offerte mail gebeld. Levering van grote hoeveelheid in 1,5 week. Bedrukking uitstekend.

Fijne kwaliteit kleding met mooie opdrukking, en ook nog eens goede service.

Een prettige communicatie met Edwin waardoor er snel geleverd kon worden. Het product was van hoge kwaliteit en helemaal naar wens.

Uitstekende service en heel tevreden over het eindproduct!

Wij zijn als Oceaa Projects harstikke tevreden over de service en kwaliteit van de kleding. Waren eigenlijk te laat met het bestellen van bedrijfskleding voor een wedstrijd in het weekend, maar goed en op tijd geholpen. Dus namens Oceaa Projects hartelijk dank!!

Super snelle service!

Last minute nog t-shirts weten te bedrukken bij ID Wear door de super snelle service. Een telefoontje en een paar minuten later zat een voorbeeld van het ontwerp al in de mailbox. Omdat we de t-shirts snel nodig hadden, werd er ook goed meegedacht met de verschillende verzendopties. Erg tevreden!

Snelle reactie met contactpersoon, en goede service.

Snelle levering, product naar wens

Hesjes zien er goed uit, naar verwachting.

Heel erg goed

Ontzettend goed geholpen door Edwin en Jos. ID wear is uiterst flexibel, snel en niet duur. Telefoon wordt snel beantwoord en je krijgt snel reactie op je mails. Proactieve benadering en erg behulpzaam. Uitstekend.

“ID wear patent”. Super service en vakmanschap zonder end.

Klasse gedaan toppers ✅

De persoonlijke benadering is fantastisch

Of ik nu telefonisch contact had of via mail, het was allemaal zeer persoonlijk. Er werd met mij meegedacht. Het enige wat ik had gemist was de ruimte om de offerte open te breken en de hoeveelheid extra t-shirt aan te passen met een andere prijs. Als klant wil je een goed beeld van wat het scheelt als je 50 of 70 t-shirts besteld. Die zorg moet de klant weg. Ik moest het nu zelf gaan uitrekenen. Ik had wel de mogelijkheid om het in één keer te betalen maar ik had graag de prijs per t-shirt anders gezien in 1 offerte.

Snelle levertijd. kwaliteits producten!!!!!

Goed bedrijf dit. Communicatie loopt soepel. de producten zijn van goede kwaliteit. bedrukking ook trouwens.

Snelle reactie en een goede service.

Na een bestelling voor het leveren van 85 stuks veiligheidshesjes inclusies bedrukking met ons logo hebben hebben wij deze naar tevredenheid binnen enkele dagen mogen ontvangen. het is prettig zaken doen op deze manier, wij zullen zeker in de toekomt weer een bestelling doen bij ID Wear.