Snelle reactie en een goede service.

Na een bestelling voor het leveren van 85 stuks veiligheidshesjes inclusies bedrukking met ons logo hebben hebben wij deze naar tevredenheid binnen enkele dagen mogen ontvangen. het is prettig zaken doen op deze manier, wij zullen zeker in de toekomt weer een bestelling doen bij ID Wear.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Dit bedrijf levert goede kwalitatieve producten af en de communicatie loopt heel makkelijk. Wij hebben reeds verschillende artikelen afgenomen en dit is tot op heden altijd in volle tevredenheid. Ze denken met je mee en de lijntjes zijn kort.

Snel gerealiseerd hetgeen wij in gedachten hadden en geheel conform onze wensen

Snelle levering, top kwaliteit!

Vriendelijke verkoper!

Heel erg fijn om mee samen te werken!

Altijd als ik aan Edwin vraagt of hij iets kan maken, dan kan hij dat. Last-minute geweldig werk geleverd. Meedenken over het design is ook super fijn. Verder heb ik altijd binnen 10 minuten reactie op mijn mails. Echt een ideale partner sinds 2018.

Top kwaliteit en service!

Zeer mooie jassen ontvangen, logo is overgetekend door ID wear en iedereen is supertevreden !

Fast, Reliable and professional

I have used ID wear for many years. I first used them for the wide selection of products and competitive prices but I keep on coming back for the fast service and professional work. If ID wear promise something I know I can count on them!

Kunnen snel schakelen wanneer dit nodig is en dat is fijn!

Fijn bedrijf om producten bij te bestellen. Gaat snel, overzichtelijk en voor een goede prijs.

super

erg fijn dat er mee werd gedacht en er zoals gevraagd, een spoed bestelling ook kon. zeer tevreden over de manier van communiceren.

Slechte site/afhandeling

Wij hebben via de webshop spullen besteld. De gekozen kleur was uitverkocht (maar stond nog wel op de website). Een andere kleur gekozen bestelling afgerond en betaald. Krijgen we een email dat het bedrag niet klopt en moeten we bijna 2x zoveel gaan betalen?? Vervolgens hebben ze eenzijdig de opdracht geannuleerd. Tja de service is ver te zoeken. Wij bestellen wel bij een andere webshop die wel betrouwbaar is.

Beste Peter Matze, Bedankt voor je bericht. Jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Vanmorgen (10.16 uur) ontvingen we een bestelling van KNAP Automation B.V. voor rode werklampen. We hebben je na ontvangst van de bestelling direct geïnformeerd dat het artikel niet meer op voorraad is en daarop hebben we de opdracht geannuleerd (10.52 uur) en de betaalprovider opdracht gegeven de betaling terug te boeken. Het klopt dan ook niet dat je een andere, beschikbare kleur hebt gekozen en daarna de bestelling hebt afgerond en betaald. Vervelend dat het artikel niet meer op voorraad blijkt te zijn, nogmaals ons excuus hiervoor. We hebben de niet leverbare kleur ook direct offline gehaald. Daarbij hebben we je aangeboden op zoek te gaan naar een geschikt alternatief. Hier ben je niet op in gegaan. Tijdens je bestelling is de prijs voor de bestelling foutief in de order terechtgekomen. Dit zal je ongetwijfeld opgevallen zijn want dit scheelt inderdaad de helft. Dat wij op het moment dat je een nieuwe bestelling wilt plaatsen de juiste kosten berekenen lijkt me niet meer dan logisch. Jij als ondernemer en eigenaar van KNAP Automation B.V. kent vermoedelijk het klappen van de zweep wel in de B2B markt en dat je hier verontwaardigd over bent verbaasd me dan ook. We zijn (helaas) geen Bol.com. We hadden liever gezien dat je even contact met ons opgenomen had om samen tot een oplossing te komen.

Fijne service en goede kwaliteit van de hoody's

Voor ons team hebben we hoody's laten bedrukken met logo's van de sponsoren. De service was prima, er werd snel gereageerd op mijn vragen. Snelle levering. En mooie kwaliteit van de hoody's. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Goeie ervaring

goeie kwaliteit voor een prima prijs! snelle serves en goed contact. Heb hier meerdere producten besteld.

Perfect!

Overhemden voor een beurs besteld. Zeer goede kwaliteit en ruim binnen de afgesproken deadline geleverd. Prettig contact, goed geholpen door Edwin.

Alles naar wens

Zeer tevreden over de bestelling. De bedrukking ziet er prima uit. Fijn contact met de medewerkers, ze zijn vriendelijk en denken met je mee.

Altijd snelle reacties en goede service

We bestellen met enig regelmaat nieuwe spullen. Het is fijn dat in het verleden bestelde producten na enige tijd nog in het assortiment zitten. We krijgen goed advies, snelle reacties, pasmodellen en een goede service.

Goede en snelle service

Aanvraag gedaan en zeer snel een aanbieding ontvangen. De bestelling is ook tijdig geleverd en we zijn tevreden met de kwaliteit. Top!

Helemaal prima

Snel en behulpzaam kortom prima!!

Keurig en betrouwbaar bedrijf

Al enkele jaren zaken met dit bedrijf, doet wat ze beloven en zeer service gericht.

Na een kleine miscommunicatie toch goede service

Ik had een veiligheidsvestje besteld en had een vel roze kleur aangeklikt. Ik ben vrachtwagenchauffeuse en werk met zeecontainers, dus moet goed zichtbaar zijn op de terminals. Wat ik kreeg was een licht roze. Ik gemaild, dat ik de foute kleur had ontvangen.in het kort gezegd, had ik deze kleur besteld en kon ik een nieuwe bestellen. Na persoonlijk contact is toch gebleken, dat ik gelijk had en hebben ze naar volle tevredenheid het hesje met je juiste kleur gestuurd, zonder extra kosten. Ben erg blij met mijn nieuwe hesje!

Correcte, vriendelijke en vlotte communicatie die leidt tot het gewenste eindresultaat

Ik bestelde stofjassen op de website van ID Wear. Bij het inbellen voor controle van voorraad werd mij gemeld dat de jassen die ik besteld had echter niet L en XL op korte termijn leverbaar waren. Harm vertelde mij dat ze wel jassen van een ander merk op voorraad hadden die hier voor een alternatief konden zorgen. Ook voor het bedrukken werd snel een offerte opgesteld en ontving ik binnen enkele minuten een digitale render van het eindresultaat. En het grootste toppunt: de stofjassen werden ruim op tijd geleverd! Dank u wel IDWear voor de vlotte en aangename samenwerking!

snel geregeld, producten zoals verwacht.

snel geleverd, bedrukking/borduring zien er goed uit.

zeer snelle en correcte levering

zie hiervoor

Uitstekend!

Goede communicatie en prachtig product.

Fijn contact, alles naar wens

Al jaren bestel ik shirtjes voor ons kinderkamp bij IDwear (fijn dat het nu weer kan). Het ontwerp gaat altijd in overleg en er wordt goed meegedacht. Erg fijn! Shirtjes zijn altijd naar wens en snel geleverd... kortom: top.

Snelle levering, vriendelijke service!

Makkelijk bestellen snel geleverd en goed te bereiken!