Goede communicatie en goede producten.

Een aantal bestellingen geplaatst en laten bedrukken. Altijd een vriendelijke, persoonlijke en prettige manier van communiceren. Bestelde procucten zijn van goede kwaliteit.

Vriendelijke service en vlot verloop!

Van A tot Z verliep onze bestelling vriendelijk, behulpzaam en erg vlot! De prijs/kwaliteit van de materialen zijn uitstekend. Wij zullen zeker nog samenwerken met ID Wear!

Correct en snel geleverd

Goed geholpen en snel geleverd

Helder en duidelijke combinaties

Goed, snel en makkelijk contact. Staan open voor opties en denken graag mee.

Goede service en komen afspraken na.

Als ik mail voor een offerte of order, wordt ik altijd snel geholpen. Ook fijn dat er een vaste contactpersoon is, maakt het net even anders.

ID Wear komt altijd met een snelle offerte voor een goede prijs

ID Wear komt altijd met een snelle offerte voor een goede prijs, ze denken altijd goed met je mee over de mogelijkheden en leveren vervolgens ook snel.

Huiskleding voor studentenhuis

Met de toename en afname van studenten in ons huis is het belangrijk dat iedereen huiskleding heeft. Voorheen hebben wij eerder bij ID Wear besteld en is dit ons altijd bevallen. Tijdens het proces kwam er een probleem van te kort in mate kleding dit werd de zelfde dag nog naar ons gecommuniceerd. Erg prettige samenwerking.

Goede en snelle service

Ik heb bij Edwin wat extra jassen en shirts besteld. Deze waren in een mum van tijd geleverd. Top service!

Prettig contact en zeer fijn geholpen

Al een aantal keer met ID Wear gewerkt en fijne en betrouwbare partij! Snel en kwaliteit is goed!

LEVERING EN KWALITEIT CONFORM ASPRAAK

ondertussen al meerdere orders geplaatst. Steeds tot volle tevredenheid. Dus een aanrader.

Mooi product en uitstekende service en begeleiding

Harm heeft me goed begeleid en ging geduldig en professioneel om met alle vragen en aanpassingen op het laatste moment. Geholpen om de juiste afbeeldingsbestanden te maken en met een prachtig eindproduct als resultaat. Ook heeft hij gezorgd dat ik de producten op tijd in huis had en nog even nagebeld. Helemaal top!!

Uiteindelijk tevreden

Ik was beter gewend dan deze keer. Er werd eigenlijk niet goed geluisterd wat ik wilde waardoor alles langer duurde. Eigenlijk ging het niet zoals ik gewend was. Uiteindelijke resultaat ben ik tevreden.

Niet naar tevredenheid afhandeling van mijn bestelling

Doordat ik hier eerder had besteld(2017), en ik op korte termijn kleding nodig had, heb ik weer besteld. Helaas moest ik doordat ik had gevraagd naar mijn vorige bestelling en zodoende niet via internet had besteld , kosten betalen die ik via internet niet had hoeven betalen. Daar komt bij dat er bij mij heel erg gevoel onstond dat degene die ik sprak op provisie werkt, want hij was heel opdringerig met bellen en informeren of ik wel ging bestellen.

Beste Leen, Bedankt voor uw review. Onze medewerkers werken allemaal in vast dienstverband. Dat u de betreffende medewerker als opdringerig heeft ervaren is spijtig. Maar voor een provisie is het niet geweest. Ik vermoed dat u doelt op de verzendkosten die extra berekend zouden zijn. Deze zijn bij uw vorige bestelling ook in rekening gebracht. Wij maken bewust geen onderscheidt tussen orders via internet of telefoon. We zullen deze week contact met u opnemen om te proberen uw negatieve gevoel bij deze bestelling weg te nemen. Hartelijke groet, Klantenservice | ID Wear

Ervaring is goed

Communicatie uitstekend te noemen, zeer soepel. Product zelf is goed, is niet topkwaliteit maar dat kan ook niet voor deze prijs.

Beste Koen, Bedankt voor je positieve reactie. Ik hoop dat we je binnenkort weer terugzien. Hartelijke groet, Klantenservice | ID Wear

Goed, meedenkend en flexibel

Afspraken worden nagekomen en product is zoals gewenst

Zeer goede en gepersonaliseerde service

Vlot contact via mail en aan de telefoon, levering binnen de afgesproken termijn, aanpassen van het ontwerp mogelijk na het opsturen van een controle-exemplaar

Snel en creatief!

Ik heb al meerdere projecten mogen laten uitvoeren door ID Wear. De behandeling die we krijgen van Jos en Harm is persoonlijk een prettig. Ook de kwaliteit van de geleverde producten is dik in orde. Een aanrader!

Prachtige kwaliteit tassen en fijne communicatie

De werknemers waren erg blij met de mooie en handige tassen. Een aanrader!

Levering op maat en op tijd

Levering op maat en op tijd. Goede & prettige communicatie.

Goede service, duidelijk en alle afspraken werden nagekomen.

Edwin helpt me al 3 jaar top!!

Snel en duidelijk

Heel goed geholpen door edwin.

Toppers

Goede producten voor een scherpe prijs. Deze knapen begrijpen het!

SUPER!

FRIENDLY STUFF, GOOD QUALITY, FAST PRODUCING AND DELIVERY. THANKS A LOT!!

Zeer goede ervaringen

Komen hun afspraken na en nette en goede spullen.

Stormsweg 2 2921LZ Krimpen aan den ijssel

0180 540840