Zeer goede ervaringen

Komen hun afspraken na en nette en goede spullen.

Uitstekende geleverde kwaliteit in een snel tempo.

Keurig te word gestaan en begeleid naar hetgeen we wilden hebben. Service op een hoog niveau en voor herhaling vatbaar.

ID Wear BV levert goede kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Wij zijn erg tevreden met het gehele traject van ontwerp tot levering en zelfs de nazorg en service is buitengewoon te noemen. Het is prettig om te ervaren dat afspraken worden nagekomen en de communicatie helder en goed verloopt, Bij ID Wear is er veel mogelijk om tot het juiste ontwerp te komen, hierdoor loopt ons personeel nu dagelijks in kwalitatief goede kleding geheel in de vernieuwde stijl van het bedrijf.

Goede service en kwaliteit

ID Wear heeft een goed assortiment en neemt de tijd om een goed advies te geven. De kwaliteit, vooral het borduren, is van hoge kwaliteit!

Snelle levering, goede communicatie

Kleding nodig voor events en bij IDwear hielpen ze mij correct. Goede service en snelle levering waarbij er steeds contact was. Fijne partij.

afspraak komen ze na

goede ervaring met dit bedrijf denken ook met je mee van wat het beste is en leverde op tijd volgens afspraak

Snel, goed en professioneel geholpen door deskundige medewerker. Product snel geleverd, conform afspraak en van uitstekende kwaliteit.

Persoonlijk en goede service!

Persoonlijk en goede service!

Klantvriendelijk en correcte afhandeling van orders

We hebben een aantal samples besteld om te passen; deze moesten op voorhand betaald worden waardoor je al een klein kapitaal kwijt bent in het voortraject. Echter, deze kosten worden keurig gecrediteerd na het retourzenden van de producten. De service en het advies is prima; we zijn zee tevredenmet de kwaliteit van de producten die we uiteindelijk gekocht en bedrukt hebben.

Goede service en aanbod!

Via via bij IDwear terecht gekomen. Na een bezoekje aan de showroom hebben wij onze order geplaatst. Goede levering en snelle reactie van de medewerkers.

Prima Service

Al een paar jaar klant ...prima tevreden

Goede service, snelle levering

Professioneel bedrijf, service gericht

Een supermooie op maat gemaakte en aangeleverde badjas

De badjas zag er na alle moeite vanuit ID wear top uit, precies hoe deze volgens ons eruit zou moeten zien!

perfect!

snel, scherp, correct. Aanrader !

Goed en snel geholpen

IDwear denkt mee met ontwerp en druk. Duidelijk qua termijn van levering. Goede kwaliteit

Ik was op zoek naar fluoriserende hesjes met ons logo erop. Dit ging snel en de kwaliteit van het hesje en de opdruk was goed.

goed advies gekregen, denken met je mee en snelle service.

Goede service en goede kwaliteit product

Het was erg prettig samenwerken over de prijzen en kwaliteit van de jassen.

Goede en snelle service. Fijn persoonlijk contact indien nodig.

Goede en snelle service. Fijn persoonlijk contact indien nodig.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Great support, quick service, loyalty to customers.

Pluspunten

Goede communicatie, heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

service-gericht flexibel op tijd geleverd prima kwaliteit

Pluspunten

goed contact, meedenken en snelle levering

geen

Pluspunten

Goede communicatie, klantgericht.

Pluspunten

Snelle afhandeling Meedenkend

Geen

Stormsweg 2