Goede, snelle service

Voor school hadden wij bedankjes voor ouders nodig. Mooi resultaat, snelle levering.

Netjes en snel

Snel Netjes Keurig verpakt Attentie

In een woord geweldig

Fantastisch! En zo snel binnen. Echt een aanrader voor een leuk kadootje voor een hele mooie prijs.

Prima levering. Snel en prachtige Zonnebloemzaadjes met prima opdruk

Bedankje besteld. Zonnebloemzaadjes met persoonlijke tekst. Levering snel en goed. Product ziet er mooi en leuk uit! Ik ben zeer tevreden en kies de volgende keer graag weer voor zo'n bedankje. Goede prijs- kwaliteit verhouding

Top!!!

Bloemig bedankje met opschrift en super snelle levering. Zeer tevreden.....TOP

Voor een uitvaart had ik speciale bedankjes nodig, na whatsappcontact met bloemzaadbedankjes had ik snel een digitaal concept, na doorvoeren van de definitieve bestelling (voor 1600 uur) had ik de volgende dag de bestelling al in huis! ...één zorg minder Bedankt!

Ziet er goed uit en snel geleverd

Perfecte website , eenvoudig bestellen en snel in huis.

Voor de uitvaart van mijn moeder hebben we vergeet-me-niet zaadjes besteld. Ik bestelde na 17.30 en kreeg ‘s avonds een nette mail dat ze de volgende dag op de post zouden gaan, maar dat ze eventueel ook opgehaald konden worden. Mooi meegedacht! De zaadjes werden snel en tijd geleverd.

Aanrader

Leuk presentje om kado te doen voor een leuk prijsje. Snelle levering en goed verzorgd. De tekst is mooi duidelijk op een mat doorzichtig sticker gedrukt. Leuk met een kadozakje zaadjes en ballpoint en ook leuk 2 extra zakjes op bij het product wat ik besteld heb.

goed contact, snelle aflevering, prima service

Zowel via de app als per mail wordt er snel geantwoord. En de beloofde leverdatum klopte perfect. Dus..ik raad deze firma zeker aan.

Perfecte levering, ruime keus. In een woord Perfect!

Attent en betrokken

Snelle reactie, vriendelijk, meedenkend en een fijne communicatie. Bestelling snel verwerkt en verstuurd met ook nog een felicitatiekaart voor ons huwelijk erbij.

Snel en leuk!

Snel geleverd en leuk kadotje gekregen

Makkelijk en snelle service

Persoonlijke aandacht, denkt mee en zorgt voor een snelle service. Echte aanrader!!

Betrouwbaar en snel.

Super snelle levering, en zeer klantvriendelijk.

Snelle levering van bedankjes

Leuke afscheidscadeautjes snel en correct geleverd.

geweldig

Het meedenken met de tekst en vriendelijkheid, Het zag er prima uit!

Super snel en fijn contact en nog snellere levering!

Op een zaterdagavond heb ik gemaild en ik kreeg binnen no-time een reactie terug. Vervolgens lagen de bloemzaadjes op maandag al in de bus en dus optijd voor het moment dat ik ze nodig had.

Dit ging om een aanvraag gedaan op vrijdagavond t.b.v. bedankjes voor een uitvaart. Op zaterdag is de bestelling naar een speciaal PostNL punt gebracht waarna ze op maandag geleverd zijn. Wat ons betreft geen probleem om hier wat extra voor te doen en fijn dat ook PostNL snel met leveren was.

Heel positief

Prettig bedrijf, denken mee over tekst en lettertype. Geen moeite teveel om enkele voorbeelden digitaal te laten zien. Keurige en vlotte levering

Bep, dat is voor ons ook het leuke aan de persoonlijke bestellingen , het meedenken en tot een tevreden eindresultaat te komen. Bedankt voor deze beoordeling.

Perfect, snel en prettige communicatie

Perfect, snel en prettige communicatie

Leuk afscheidscadeautje met teks.

Zakjes zaadjes zijn klein voor wat ze kosten.

Lilian, Onze uitdeel zakjes zijn 7x10 cm en daarmee vaak nog wat groter dan bij andere webshops. De afmetingen staan ook bij het bestellen op de site met een persoonlijke tekst (zelfs in kleur ) zijn we wel de goedkoopste en zonder tekst nog goedkoper.

Fijne samenwerking en snelle levering

Voor een uitvaart had ik zakjes met bloemzaadjes besteld met een persoonlijke boodschap op het zakje. De reactie was heel snel en er kwam gelijk een voorbeeld hoe het zakje er uit zou komen te zien. Dat was heel fijn want de zakjes moesten wel op tijd binnen zijn. Binnen 1 dag had ik het binnen en alles zag er perfect uit. Dus een hele fijne en snelle samenwerking. Bedankt en tot de volgende keer !!

Els, Gelukkig waren ze op tijd binnen, we hebben ons best gedaan en de Post werkte ook mee. Goed om te horen dat ze er perfect uit zagen en graag tot een volgende keer.

Prachtig

De zakjes zien er prachtig uit en de bestelling is supersnel geleverd

Ria, we proberen het altijd zo snel mogelijk maar zijn daarnaast afhankelijk van PostNL maar meest gaat dat goed ook in jou geval. Fijn dat je ook over de zakjes tevreden bent.

Goed geregeld met op maat advies!

Fijn kunnen overleggen over het ontwerp en een snelle service.

Super fijne service!

Na een vlotte bestelling; enorm slechte service van post.nl, eigenaren zijn erg betrokken en denken prima mee, fijne afhandeling!

Margot, we "herkennen" zeker de betrokkenheid , we zijn trots op onze webwinkel en vinden het meer dan leuk en logisch ons voor onze klanten in te zetten. Bedankt voor deze beoordeling

Bedrijfsgegevens

Zuidbuurtseweg 60

2381 AG Zoeterwoude

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.