Snelle verzending, persoonlijk bericht erbij en goede prijs. Ik ga hier vaker bestellen!

Geweldig, flexibel, en erg aardig, Dank jullie wel!!

Ik heb mijn bestelling 3 keer veranderd, wat geen enkel probleem was, zo fijn... En een hele snelle afhandeling.. Nogmaals Dank

Snel geleverd, top geregeld.

Lekker simpel. Duidelijke site. Geen poespas. Gewoon bestellen en het komt keurig verpakt bij je aan.

Super snel geleverd en ook nog een extraatje.

Prima levert en er is aandacht aan de bestelling gegeven.

Super snelle reactie en levering, fijn om mee samen te werken

Super snelle reactie en levering, fijn om mee samen te werken

Snelle en goede service van mooi materiaal.

Attent en snel en communicatief sterk

Keurig verpakt en snel en netjes geregeld.

Super fijn contact gehad! Bedankt voor de mooie bloemenzakjes!

Goede service en snelle levering

Ik zocht een speciaal bedankje voor een groep mensen en vind dat bij Bloemzaadbedankjes. Een bedankje met een persoonlijke boodschap: zo blij mee.

Prachtig om als afscheidskado te geven.

Supersnelle levering. De tekst op de bloemenzaadjes is heel mooi. Ben super tevreden! Dank u wel !

Super goed! Snelle levering ook!

Goed product, snelle levering, goede communicatie.

Bestelling is op tijd geleverd. Mooie kaart erbij met troostende woorden.

Super goede service !

Erg klantvriendelijk, snelle service en ze denken met je mee. Prijs en kwaliteit zijn prima.

Mijn logo was niet passend, binnen een kwartier een oplossing!

Top service, het logo dat ik doorgestuurd had werd onduidelijk. Of het ovaal mocht worden of liever wat kleiner. Alle opties waren mogelijk en ook al visueel gemaakt. Top service!

Prima product

Goed en snel geholpen bij het maken van tekst op de zakjes. Goede prijs- kwaliteit.

Goede, snelle service

Voor school hadden wij bedankjes voor ouders nodig. Mooi resultaat, snelle levering.

Netjes en snel

Snel Netjes Keurig verpakt Attentie

In een woord geweldig

Fantastisch! En zo snel binnen. Echt een aanrader voor een leuk kadootje voor een hele mooie prijs.

Prima levering. Snel en prachtige Zonnebloemzaadjes met prima opdruk

Bedankje besteld. Zonnebloemzaadjes met persoonlijke tekst. Levering snel en goed. Product ziet er mooi en leuk uit! Ik ben zeer tevreden en kies de volgende keer graag weer voor zo'n bedankje. Goede prijs- kwaliteit verhouding

Top!!!

Bloemig bedankje met opschrift en super snelle levering. Zeer tevreden.....TOP

Voor een uitvaart had ik speciale bedankjes nodig, na whatsappcontact met bloemzaadbedankjes had ik snel een digitaal concept, na doorvoeren van de definitieve bestelling (voor 1600 uur) had ik de volgende dag de bestelling al in huis! ...één zorg minder Bedankt!

Ziet er goed uit en snel geleverd

Perfecte website , eenvoudig bestellen en snel in huis.

Voor de uitvaart van mijn moeder hebben we vergeet-me-niet zaadjes besteld. Ik bestelde na 17.30 en kreeg ‘s avonds een nette mail dat ze de volgende dag op de post zouden gaan, maar dat ze eventueel ook opgehaald konden worden. Mooi meegedacht! De zaadjes werden snel en tijd geleverd.

Aanrader

Leuk presentje om kado te doen voor een leuk prijsje. Snelle levering en goed verzorgd. De tekst is mooi duidelijk op een mat doorzichtig sticker gedrukt. Leuk met een kadozakje zaadjes en ballpoint en ook leuk 2 extra zakjes op bij het product wat ik besteld heb.

goed contact, snelle aflevering, prima service

Zowel via de app als per mail wordt er snel geantwoord. En de beloofde leverdatum klopte perfect. Dus..ik raad deze firma zeker aan.

Zuidbuurtseweg 60

2381 AG Zoeterwoude