Attent en betrokken

Snelle reactie, vriendelijk, meedenkend en een fijne communicatie. Bestelling snel verwerkt en verstuurd met ook nog een felicitatiekaart voor ons huwelijk erbij.

Snel en leuk!

Snel geleverd en leuk kadotje gekregen

Makkelijk en snelle service

Persoonlijke aandacht, denkt mee en zorgt voor een snelle service. Echte aanrader!!

Betrouwbaar en snel.

Super snelle levering, en zeer klantvriendelijk.

Snelle levering van bedankjes

Leuke afscheidscadeautjes snel en correct geleverd.

geweldig

Het meedenken met de tekst en vriendelijkheid, Het zag er prima uit!

Super snel en fijn contact en nog snellere levering!

Op een zaterdagavond heb ik gemaild en ik kreeg binnen no-time een reactie terug. Vervolgens lagen de bloemzaadjes op maandag al in de bus en dus optijd voor het moment dat ik ze nodig had.

Dit ging om een aanvraag gedaan op vrijdagavond t.b.v. bedankjes voor een uitvaart. Op zaterdag is de bestelling naar een speciaal PostNL punt gebracht waarna ze op maandag geleverd zijn. Wat ons betreft geen probleem om hier wat extra voor te doen en fijn dat ook PostNL snel met leveren was.

Heel positief

Prettig bedrijf, denken mee over tekst en lettertype. Geen moeite teveel om enkele voorbeelden digitaal te laten zien. Keurige en vlotte levering

Bep, dat is voor ons ook het leuke aan de persoonlijke bestellingen , het meedenken en tot een tevreden eindresultaat te komen. Bedankt voor deze beoordeling.

Perfect, snel en prettige communicatie

Perfect, snel en prettige communicatie

Leuk afscheidscadeautje met teks.

Zakjes zaadjes zijn klein voor wat ze kosten.

Lilian, Onze uitdeel zakjes zijn 7x10 cm en daarmee vaak nog wat groter dan bij andere webshops. De afmetingen staan ook bij het bestellen op de site met een persoonlijke tekst (zelfs in kleur ) zijn we wel de goedkoopste en zonder tekst nog goedkoper.

Fijne samenwerking en snelle levering

Voor een uitvaart had ik zakjes met bloemzaadjes besteld met een persoonlijke boodschap op het zakje. De reactie was heel snel en er kwam gelijk een voorbeeld hoe het zakje er uit zou komen te zien. Dat was heel fijn want de zakjes moesten wel op tijd binnen zijn. Binnen 1 dag had ik het binnen en alles zag er perfect uit. Dus een hele fijne en snelle samenwerking. Bedankt en tot de volgende keer !!

Els, Gelukkig waren ze op tijd binnen, we hebben ons best gedaan en de Post werkte ook mee. Goed om te horen dat ze er perfect uit zagen en graag tot een volgende keer.

Prachtig

De zakjes zien er prachtig uit en de bestelling is supersnel geleverd

Ria, we proberen het altijd zo snel mogelijk maar zijn daarnaast afhankelijk van PostNL maar meest gaat dat goed ook in jou geval. Fijn dat je ook over de zakjes tevreden bent.

Goed geregeld met op maat advies!

Fijn kunnen overleggen over het ontwerp en een snelle service.

Super fijne service!

Na een vlotte bestelling; enorm slechte service van post.nl, eigenaren zijn erg betrokken en denken prima mee, fijne afhandeling!

Margot, we "herkennen" zeker de betrokkenheid , we zijn trots op onze webwinkel en vinden het meer dan leuk en logisch ons voor onze klanten in te zetten. Bedankt voor deze beoordeling

Goede prijs, minder goed bereikbaar

Voor het overlijden binnen de familie hadden we vergeet-me-nietjes besteld. Dit bedrijf bood de beste prijs en had ook een leuk zakje. De bestelling is op tijd geleverd. Wel hebben we een hele dag geprobeerd telefonisch contact op te nemen, om de bestelling fysiek op te halen, maar we hebben nooit gehoor gekregen. Zou wel fijn zijn om contact te kunnen krijgen, maar los daarvan ben ik tevreden over de bestelling en prijs!

Goed om te horen dat u tevreden bent over de bestelling en de prijs. Telefonisch zijn we niet altijd bereikbaar maar dan is er wel de mogelijkheid om een voicemail in te spreken en dat is denk niet gedaan we hebben dat niet terug kunnen vinden. Via mail zijn we beter te bereiken maar juist bij een overlijden wil je graag direct contact excuses daarvoor.

Snelle levering, vriendelijk contact

Er werd meteen dezelfde dag via de mail contact met me opgenomen en er werden adviezen gegeven. Van het product wordt eerst ter goedkeuring een foto gestuurd. Prettig contact. Levering binnen 3 dagen.

Goede service, meedenken en een heel mooi resultaat

Goede service, meedenken en een heel mooi resultaat

Uiteraard proberen we zoveel mogelijk mee te denken. Soms komt een logo of tekst niet niet helemaal goed uit en dan denken/kijken we mee hoe het het best duidelijk/leesbaar overkomt. Ook dit was weer een opdracht waar we leuk over mee konden denken en advies geven en dat is dus zo te lezen gelukt :)

Mooie pakketjes en snel geleverd

Snelle levering voor herhaling vatbaar

Blij met mijn bestelling

Top service, denken goed mee

Er is goed meegedacht in het ontwerp van de persoonlijke tekst op de zakjes. Daarnaast een goed en adequaat mailcontact en telefonisch contact. Heel erg tevreden.

Goed om te lezen dat u heel erg tevreden bent. Dit is waar we het voor doen :)

Prima communicatie;precies naar wens uitgevoerd,.

Hele goede ervaring om een bedankje ook eens zo te kunnen doen, Prima mailverkeer om echt aan de vraag te kunnen voldoen. Vlotte afhandeling en de zakjes zaad zijn helemaal naar wens bedrukt. Echt leuk!

Zag er goed verzorgd uit

Zeer snel, netjes en attent.

Snelle levering en teveel betaald bedrag snel teruggestort. Erg attent: er was een aanbieding die mij ontgaan was. Wat een service!

Niet meer dan logisch voor ons, zodra we zien dat door anders te bestellen of als er een aanbieding is dan corrigeren we dat. Graag gedaan bedankt voor deze recensie.

Ben zeer tevreden over de snelle levering, ziet er ook leuk uit , top

Fijn bedrijf die weten wat klantvriendelijkheid betekent

Korte lijnen, duidleijk overleg en prima resultaat graag tot de volgende keer!