Ben zeer tevreden over de snelle levering, ziet er ook leuk uit , top

Fijn bedrijf die weten wat klantvriendelijkheid betekent

Korte lijnen, duidleijk overleg en prima resultaat graag tot de volgende keer!

De doosjes zagen er goed uit en de ontvanger MS waren blij verrast!

Ben tevreden over de goede service, de snelle bezorging en het eindresultaat.

dit is een mooi initiatief om iets persoonlijks als afscheid mee te geven

Fantastische service

Er werd met me meegedacht, ik had de mogelijkheid om dingen aan te passen. Mijn bestelling was er snel. Niets dan hulde!

Supersnelle en correcte levering

Altijd lastig om voor een uitvaart snel en correct iets geleverd te krijgen. In ons geval is dit zeker niet aan de orde geweest. We konden ons wens doorgeven en de heer van Bloenzaadbedankjes liet ons een voorbeeld zien hoe het eruit zou komen te zien met de opgegeven tekst. Deze heer gaf ook nog wat suggesties en daar laten ze je geheel vrij in. Order geplaatst en binnen een uur was deze klaar om opgehaald te worden, want wij hadden voor deze optie gekozen. Levering aan huis behoort ook tot de mogelijkheid maar garantie dat levering op tijd is is dan lastig.

Voor een uitvaart / crematie is het op tijd aan komen belangrijk daarom is er de mogelijkheid om ze af te halen vaak nog dezelfde dag of avond. Vooral in een tijd dat het bij PostNL erg druk is kan dat een optie zijn. Goed om te horen dat ook u tevreden bent over onze service.

Fantastische service

Wij kwamen vrij laat op het idee om bloemzaadjes uit te delen bij een begrafenis. Desondanks is men er direct s'avonds er mee aan de slag gegaan zodat de de Bloemzaadbedankjes binnen 1,5 dag in huis hadden.

Goed om te horen dat ze op tijd zijn aangekomen zoals het normaal gesproken is bij het versturen met PostNL. In deze tijd kan dat wel eens anders zijn.

Snelle levering en bedankt voor de pen.

top!

Zakjes zien er leuk uit en werden snel geleverd.

Mooi afscheid

Mooie kaartjes en fijne service

Leuke bedankjes en snelle service

Meedenkend en snelle service. Prettige communicatie.

Geweldig !!

Het contact via de mail gaat prima, er wordt met je meegedacht. Het eindresultaat was ook geweldig! Heel blij mee.

Snelle levering,goed verpakt

Prima en snel geleverd

Had niet gedacht dat het in een mum van tijd geleverd werd Alleen een min puntje het brievenbus pakketje ging helaas niet door de brievenbus

Snel verzonden en leuke extraatjes!

Mijn bestelling is binnen de aangegeven levertijd bezorgd en er zaten leuke extraatjes bij! En de prijs van wat ik heb besteld was al heel scherp! Super!

Goede prijs en goede service

Snel geleverd en als bonus nog wat extra zaadjes, leuk!

Verzending en verpakking goed georganiseerd!

De opmaak werd geoptimaliseerd en verzending + verpakking goed georganiseerd!

TOP service!

Ik had een spoedbestelling. Ondanks dat ze op vakantie waren, hebben ze de bestelling toch kunnen leveren. Dat is TOP service! Dank jullie wel!

Snel en verrassend

Er werd Snel geantwoord op mijn vraag. De bestelling vlot geleverd en een leuke verrassing in het pakketje.

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!

Top ervaring.

Wat een superservice en zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding, een aanrader!

Ik had een mix van 6 bloemzaadjes (300 st.) besteld met tekst en logo. Dezelfde avond kreeg ik al per email een paar voorbeelden -afbeelding van een paar zakjes met de tekst/logo erop)- toe gestuurd om te kijken of ik dit goed vond of dat ik het nog wilde aanpassen. De tekst was in twee bij het logo passende kleuren gemaakt en voor het logo was door het team van Bloemzaadbedankjes zelf nog op internet naar een logo met nog hogere resolutie gezocht en gebruikt! Ik vond het mooi en netjes gemaakt (logo met tekst ernaast) en na akkoord te hebben gegeven kreeg ik een paar dagen later de bloemzaadbedankjes al netjes verpakt thuisgestuurd. Er waren zelfs nog een aantal extra zakjes bijgevoegd! Hoe de bloemzaadjes zelf zijn, daar kan ik nog niets over zeggen, maar de service is super!

Snelle levering, keurig verpakt.

Bestelling werd snel geleverd.

Goede service,klantvriendelijk,snelle levering. En goede prijskwaliteit. Ten slotte zien de zakjes erg leuk uit om uit te delen voor een feestgelegenheid

Prachtig cadeautje

Ik heb een zonnebloemzad besteld met een persoonlijke boodschap als afscheid cadeautje voor mijn collega's. Snelle levering en een extraatje van de zaak. Ik ben zeer tevreden.

Top!!

Betaalbaar,ruime keuze,snelle levering. Op een email met een vraag,kreeg ik binnen een uur antwoord. Ik zal hier zeker nog vaker "bedankjes" bestellen!

Zuidbuurtseweg 60 2381 AG Zoeterwoude