goede prijs kwaliteit verhouding en perfecte service

Snelle bestelling + levering Correct Vriendelijke en behulpzaam

Leuke zakjes en goede prijs!

50 vergeet-me-nietjes besteld. Vriendelijk personeel, snelle levering en leuke zakjes om weg te geven. Ook de beste prijs, dus een aanrader!

Overzichtelijke website en de bloemzaakzakjes zien er leuk uit.

Snelle levering, nauwkeurig en mooie producten.

Voor een uitvaart hadden we zakjes met tekst besteld, op zaterdagavond. Op zondag kregen we de proefdruk ter beoordeling te zien en na goedkeuring werd het dinsdag geleverd. Op woensdag heb ik extra bijbesteld, met de opmerking dat het een bijbestelling voor een aankomende uitvaart was en de dag erna werd het al geleverd. Topklasse! Wat een service!

Goed en snel, maar

Goed en snel maar een verzendbewijs of een bericht als het onderweg is was fijn geweest.

Snelle en nette levering

Zeer snelle levering van de producten. Eenvoudig kunnen bestellen.

Heel leuk cadeautje en een geweldige service!

Wat een fijne en persoonlijke hulp krijg je als klant! Er wordt meegedacht over het persoonlijk maken van het cadeautje en er wordt voor gezorgd dat je het op tijd in huis hebt.

De bestelling was vlot binnen. Daar komt bij dat ik nog extra zaadjes kreeg om uit te proberen en een pen! Heel attent allemaal. Hier ga ik vaker bestellen. Aanrader

Bestelling nog niet ontvangen.

Mijn bestelling heb ik nog niet mogen ontvangen helaas. Post NL geeft afgelopen vrijdag aan: ‘we hebben het bezorg moment niet gehaald vandaag’. Er is nog geen nieuw bezorg moment zichtbaar. Dit ligt niet aan jullie, maar aan Post NL. Vandaar toch 3 sterren.

Pakketje snel ontvangen en mooi verpakt met nog extra zakjes zaadjes.

Snel en leuk om te geven

Gegeven als afscheid op school. Snelle levering en goed ontvangen. Zaten ook nog extra zakjes bij waar de kinderen heel blij mee waren.

Top ervaring, ik kreeg meer dan ik besteld had

Snelle, goede levering. Met een extraatje om onze tuin op te fleuren.

Top service en fijne communicatie

Na dat ik een berichtje had gestuurd werd er direct contact opgenomen en konden we super snel schakelen en op heel korte termijn de bestelling naar volle tevredenheid regelen.

Snel en top geregeld

Ik moest snel bedrukte zakjes hebben en ik kreeg binnen twee dagen alles opgestuurd ik ben erg tevreden met wat ik heb ontvangen.

Vlotte service!

Website is toegankelijk, vlotte service. Klantvriendelijk!

snel, vriendelijk en netjes verpakt.

bloemzaadbedankjes besteld met eigen logo van Floorever, met een persoonlijke boodschap. deze waren snel gemaakt en verzonden. daarbij zat nog een leuke attentie, erg leuk! wij zullen zeker terug komen voor een nieuwe bestelling.

Alles is mogelijk in overleg

Snelle reactie en service

Top service!

Logo werd door jullie bewerkt, zodat het nog beter werd! Topservice en snelle levering!

Heeft alles wat ik van een bedrijf verwacht. Goede communicatie, werkbare overzichtelijke site. Heel belangrijk is, dat ze zowel per mail én telefonisch bereikbaar zijn. Product is goed. Topper dus.

Werden snel geleverd. Zelfs 2 extra + een ander zakje zaadjes. Erg leuk.

Origineel cadeau, goede communicatie!

Mbv mailwisseling is er overleg geweest over ontwerp van tekst etc. Telkens snelle en heldere reactie. Had de bestelling heel snel en die ging door de brievenbus! Perfect allemaal! Heb zo een origineel afscheidscadeau, "gelukspoppetje vergeet-mij-nietje" eraan, en ik kan met pensioen;).

Zeer snelle levering en gratis zaadjes als extraatje

Ik hoop hier zeker vaker gebruik van te gaan maken.

Bestelling keurig netjes uitgevoerd en afgeleverd. Met vriendelijk briefje erbij en notitie. Super bedankt.

Snelle levering en goede prijzen

Site iets onduidelijk, maar de levering is snel en de prijzen zijn denk ik nergens goedkoper

Noortje, bedankt voor het plaatsen van je reactie. We proberen het altijd zo snel mogelijk te versturen helaas komt het door drukte bij PostNL wel eens voor dat het wat langer duurt maar in 99% ( zo ook bij deze ) gaat dat goed. We weten wel zeker dat de prijzen elders niet goedkoper zijn maar mocht iemand dat toch zien dan horen we dat graag. Je gaf ook aan dat de site iets onduidelijk was, mocht je nog aan willen geven wat dan kunnen we kijken of er verbetering mogelijk is.