Zeer snelle levering en gratis zaadjes als extraatje

Ik hoop hier zeker vaker gebruik van te gaan maken.

Bestelling keurig netjes uitgevoerd en afgeleverd. Met vriendelijk briefje erbij en notitie. Super bedankt.

Snelle levering en goede prijzen

Site iets onduidelijk, maar de levering is snel en de prijzen zijn denk ik nergens goedkoper

Noortje, bedankt voor het plaatsen van je reactie. We proberen het altijd zo snel mogelijk te versturen helaas komt het door drukte bij PostNL wel eens voor dat het wat langer duurt maar in 99% ( zo ook bij deze ) gaat dat goed. We weten wel zeker dat de prijzen elders niet goedkoper zijn maar mocht iemand dat toch zien dan horen we dat graag. Je gaf ook aan dat de site iets onduidelijk was, mocht je nog aan willen geven wat dan kunnen we kijken of er verbetering mogelijk is.

Besteld en snel geleverd. Prima service

Het bedrijf denkt mee en doet zoveel meer. Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen. Ik bestel zeker nog bij jullie. Hartelijk dank!

Goed te horen dat jullie ons zo aanbevelen . We blijven ons best doen en dat zien we dan ook terug in de beoordelingen en directe reacties. Het geeft ook ons extra voldoening om zoals bij deze order het logo er bij te zoeken en dat ook er op af te drukken. Dat maakt een zakje nog persoonlijker om uit te delen.

Heel origineel

Snelle levering met een leuke pen erbij en tekst en extra zaadzakjes . Echt een leuk presentje om te geven . Met tekst op zaadzakjes

Super leuke attentie.

De communicatie met het bedrijf was zeer prettig. Kreeg snel antwoord en een voorbeeld van de druk. De zaadjes zijn keurig op tijd en naar tevredenheid geleverd. We hebben veel positieve reacties op de zaadjes die we meegeven als visitekaartje. Tip: We hadden een QR code op de zakjes laten drukken.

Goed om te horen dat de communicatie goed was en dat de reacties op het "visitekaartje" goed waren. En met een QR code is het eenvoudig en aantrekkelijk voor de ontvanger om jullie site te bezoeken.

Professioneel, deskundig en denken mee

De website is duidelijk en goed mee te werken. De medewerker denkt mee over mogelijkheden en communiceert helder erover. Vriendelijk, deskundig en goede producten. Graag tot de volgende keer

Levering precies zoals verwacht!

Snelle service en levering precies zoals had ik verwacht had. Goede communicatie per mail.

boven verwachting

De geleverde zakjes zaad, waren zeer mooi gedrukt met de tekst. Keurig verpakt. Het persoonlijke berichtje vonden wij beiden een zeer mooie toevoeging, voor een volgende eventuele bestelling zullen we zeker weer contact opnemen met jullie. En daarnaast zullen we zeker positieve feedback geven aan vrienden en kennissen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We hopen dat jullie de 8e een onvergetelijke dag hebben gehad.

Snelle en correcte afhandeling en levering

We bedachten kort voor een evenement dat we hiervoor gepersonaliseerde zakjes bloemzaadjes wilden hebben en dit werd zeer snel opgepakt en nog sneller dan verwacht geleverd! Heel veel dank!

Bedankt voor de aanbeveling, we versturen in heel Nederland en ver daar buiten en dan is een levering zo dichtbij en voor het Leidse Hout heel herkenbaar voor ons :)

Binnen 2 dagen was t binnen en ziet er super verzorgd uit. Krijgt nog 2 andere zakjes bloemzaadjes erbij en een pen. Zeer tevreden dat we dit besteld hebben

prima service

Superservice, leuke zakjes

Wij hadden op korte termijn een grote partij zakjes zaad nodig met ons logo er op. Bloemzaadbedankjes leverde snel, dacht goed mee en hield ons steeds op de hoogte van het proces. De zakjes zien er erg leuk uit.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen en dat de zaadzakjes met het (Groei & Bloei) logo erop er leuk uitzien. Succes met het uitdelen er van.

Fijne begeleiding bij het bestellen, had mijn bestelling heel snel over de post thuis bezorgd., met een mooie bedanktekst erop!! SUPER !!

Bedankt voor je feedback, wee waarderen je aanbeveling en hopen je mogelijk weer eens van dienst te kunnen zijn

Dik tevreden!

Prima prijs, snel geleverd, reageert snel op email, goed verpakt.

Bedankt voor uw positieve feedback en aanbeveling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze prijs, snelle levering en responsiviteit.

Fijne communicatie, snelle levering en mooie bloemzaadbedankjes. Erg tevreden!

goed verzorgt

Goed verzorgt tot volgend jaar

Top, snelle nette service met een extraatje, leuk!

Super levering

En ook nog extra zakjes bij gekregen. Daar had ik dan zelf ook nog wat aan , de andere weg gegeven nadat ik afscheid nam van mijn collega's

Betaalbaar en snel in huis

Blij met bestelling

Snelle levering van gekozen product. Zeer betaalbaar.

Goed geholpen bij het ontwerpen van het bloemzaadpresentje.

Zuidbuurtseweg 60 2381 AG Zoeterwoude