Betaalbaar en snel in huis

Blij met bestelling

Snelle levering van gekozen product. Zeer betaalbaar.

Goed geholpen bij het ontwerpen van het bloemzaadpresentje.

Snelle en keurige levering

Op de site was direct duidelijk hoe je de zaadjes kan bestellen, snelle levering, keurig verpakt.

Origineel cadeau met goede service en levering

Bloemzaadjes besteld voor afscheid van collega's. Groot assortiment, goede prijs, snelle levering en fijne service. En dank voor de extra zakjes zaadjes!

Snel geleverd mooi gedrukt!!

Positieve ervaring

Super geregeld

Snelle levering, goede prijs

Alles naar wens verlopen

Ze reageren prima op gestelde vragen.

Extra zakje + pen meegeleverd! Super attent

Geweldige ervaring

Bloemzaadjes snel geleverd, van te voren een voorbeeld van de opdruk via de email. Top!

Perfect!

Bestelling was erg snel binnen. En er zaten een paar zakjes extra bij. Heel netjes allemaal!

Heel tevreden over contact én product

De bestelling was snel geregeld. Ook het gewenste logo op de uitdeelzakjes was geen probleem. Ik bestel zeker weer!

Goede kwaliteit en erg servicegericht

Fijne en snelle communicatie, denken met je mee, snelle levering. Product is van goede kwaliteit!

Mooie vergeet-me-nietjes

Leuke manier om mensen een bruikbaar cadeau te geven en het is nog goed voor de biodiversiteit ook. We hebben zakjes met persoonlijke tekst laten drukken en ze zijn snel geleverd.

Heel erg blij met de bestelling! De zaadjes besteld als afscheid op mijn werk, snelle levering en zelfs wat extra’s erbij gekregen.

Top geregeld!

Goede ondersteuning, snel geleverd en leuke attentie!

Geweldige service!

Ik ben prima en snel geholpen nadat 1 pakketje van bloemzaadjes ontbrak. Erg fijn geholpen!

Snel geleverd en netjes verpakt

De bestelling is snel geleverd en er zaten zelfs een aantal extra zakjes bij. Top!

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

De hele bestelling is prima verlopen. Niets op aan te merken. Een aanrader.

Snelle levering en fijn cadeautje van extra zaadjes bij de levering.

Echt helemaal top!

Levering helemaal naar wens en op tijd. Zelfs nog wat extra's toegevoegd, daarvoor dank! Kortom: zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

Heel goede ervaring

Bestelling geplaats bedankje met tekst..voorsat ze de bestelling verstuurde n voorbeeld in de mail of t zo naar tevredenheid was..en daarna heel snel de bestelling ontvangen..duidelijke site en snelle service top

Snel en goed.

Zuidbuurtseweg 60