Geweldig goed geholpen

Na contact via app mooie kas besteld. Ongelukkiger wijze was deze na bestelling uitverkocht en kon ook niet meer besteld worden. Sierbeton online kwam met geweldige oplossing. Betere kas voor dezelfde prijs. Geweldige oplossing en alle lof. Dit bedrijf weet hoe het moet👍

Sokkels voor beelden en bloempotten

Enige jaren geleden ook besteld. Ze zijn nog steeds zo ruw (onafgewerkte randen) als toen, maar daar is een steenvijl voor. Wat veranderd is, is de kleur (andere tint) en de transportkosten, die spectaculair zijn gestegen. En dat was wel even schrikken.

Erg fijn dat u ons wederom het vertrouwen hebt gegeven! Wel erg vervelend dat de tint anders is. Helaas kan het voorkomen dat, wanneer op een ander moment óf van een andere leverancier een product besteld wordt, de kleur afwijkt. Dit is heel erg moeilijk te voorkomen door het proces en het (natuurlijk) materiaalgebruik. Wij groeperen in onze shop daarom wel op leverancier/serie, maar als bestellingen qua timing ver uit elkaar liggen kan dit helaas voorkomen. Wat betreft de vervoerskosten, deze zijn inderdaad iets hoger geworden. We hebben hier lang over getwijfeld, maar we wilden een betere dienstverlening op dit vlak realiseren. D.w.z. dat we de vervoerders/chauffeurs netjes willen laten bellen voordat ze komen, danwel dat track en trace goed geregeld is. Helaas zijn daardoor de kosten wat toegenomen, maar we merken dat onze klanten deze betere dienstverlening over het algemeen wel erg waarderen omdat men goed weet wanneer men iets kan verwachten. We hebben de grens voor gratis verzending overigens wel verlaagd, dus bij een grotere order zal verzending sneller gratis zijn. We nemen u feedback natuurlijk wel mee en gaan kijken hoe we dit verder kunnen verbeteren!

Van de ruim 100 online shops waar ik kocht heeft deze de beste service

Reageert zeer snel. Via messenger. Oplossingen zijn duidelijk, opbouwend en in het voordeel van de klant. Super concurrerende tarieven.

Dank voor deze mooie reactie Herman, dit waarderen we enorm!

incomplete levering

salontafel en set van 2 gietijzeren tafelpoten besteld levering duurde ruim langer dan aangegeven en de gietijzeren tafelpoten zijn tot op heden nog niet geleverd geworden!!!!

Heel vervelend dat de tafelpoten inderdaad 6 dagen later pas geleverd werden. De levertijden en service van onze toeleverancier was rond de kerst- en feestdagen niet wat we gewend zijn. Desalniettemin koopt u daar niets voor natuurlijk, dus we vinden het heel vervelend want uiteindelijk moet dit gewoon samen en sneller geleverd worden. Onze excuses daarvoor. We nemen het mee en gaan hier rekening mee houden in de toekomst, met name rondom dergelijke drukke dagen.

Persoonlijk en service gericht

Zeer positieve ervaring, van bestellen tot afhandeling en erg hartelijke en open communicatie. Ook na mijn ontvangen bestelling heb ik nog een vriendelijk bericht ontvangen hoe de werkzaamheden waren verlopen en een bedankje voor de positieve interesse in de (aangeschafte) producten. Heel persoonlijk. Ook de gunstige prijs en het transport middels een telefonisch ingeplande bezorgafspraak zo vlak voor kerst is mij zeer goed bevallen. Ten zeerste aan te raden.

Wat een enorm fijne en mooie reactie. U benoemt alle zaken die wij zeer belangrijk vinden, fijn als u als klant dit dan ook zo ervaart en beschrijft. Heel hartelijk dank daarvoor!

Heb tot aan de levering getwijfeld of dit een goed bedrijf was want ondanks diverse links wist ik niet hoe de verzending ging. Ik kon met mijn Apple telefoon niet bij de verzendgegevens komen, geen track and trace, dat vond ik heel verontrustend maar alsnog op tijd geleverd.

Dank voor deze feedback, we zullen specifiek gaan kijken hoe de verzendinformatie getoond wordt op (Apple) telefoons en hoe we dit kunnen verbeteren. Fijn dat alles uiteindelijk goed gekomen is, we zullen proberen de twijfel in de toekomst weg te nemen.

Duidelijke site, goede prijzen

betondorpels besteld. Product overzichtelijk kunnen uitkiezen. Snelle levering

Dank voor deze mooie reactie en de positieve feedback! Hier doen we het voor.

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering en prijs kwaliteit goed in verhouding.

Op zoek naar een nieuwe inrichting voor mijn tuin kwam ik uit bij dit bedrijf. Ze hebben een ruim assortiment en werd goed geholpen bij het maken van mijn keuzes echt een aanrader.

Dankjewel voor deze mooie reactie en dat al deze punten zo goed bevielen!

Aanbeveling!

Duidelijke website en goede service, Aanrader!

Fijn dat u ons aanraadt, dankjewel!

Duidelijke website, snelle levering op de afgesproken dag

Duidelijke website, snelle levering op de afgesproken dag

Fijn dat het goed bevallen is, dank u wel!

Makkelijk bestellen, proefstuk van tevoren gehad, op tijd geleverd.

Na gesprek, proefstuk gehad, na bestelling vlot geleverd, alleen ging lossen moeizaam.

Beste Theo, dank nog voor uw mooie reactie!

Zeer positief

Zeer positieve ervaring, van bestellen tot afhandeling en communicatie. En gunstige prijs. Ten zeerste aan te raden.

Vlotte levering. Komen na wat je besteld hebt.

Kan het iedereen aanbevelen.

Prima onthaal en probleemoplossend gewerkt.

Vlot onthaal en vlugge bestelling. Levering binnen 2 dagen naar België, grens met Frankrijk. Ondertussen aanbevolen bij tuinarchitect die ook bij Sierbeton zal bestellen in de toekomst.

prima service , op tijd geleverd

Alles is volgens plan verlopen, snelle levering.

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk

Zeer goede service, snel en feitelijk advies en hulp

Prima afspraken

Prettig dat wij (ondernemer | Hovenier) - na bestelling - duidelijk te horen krijgen wanneer en hoelaat de bestelling wordt afgeleverd door vervoerder. In ons geval gaat het vaak om grote producten (bakken) en dienen wij op locatie aanwezig te zijn met materieel. Fijn dat je dan niet voor niets komt ;-)

hele goede service ook bij dringende bestellingen

na het overlijden van mijn hond wouden ik en mijn vriendin een leuk beeld als aandenken. deze besteld en meteen via wats upp contact gehad met verkoper. deze heeft alles direct in werking gezet zodat wij zo snal als moglijk het beeld zouden krijgen. dit is super verlopen

Goede service.

Snelle bezorging.

perfect

goede site, goede spullen en tijdig geleverd

Fijne communicatie, goede prijs, snelle en goede levering

Alles goed afgestemd en de voordeligste. Erg fijn. Bedankt!

Goede kwaliteit en goed verzorgde verzending

Gewoon top

Goed geholpen.

Goeie services maar!

Het was hier in 3dagen geleverd een week mee bezog geweest het te verwerken maar vervolgens barst het toch op een gecote mdf plaat.

Zeer goede service en vriendelijk personeel

op tijd geleverd en een fijne, behulpzame chauffeur kwam het leveren. Top.