Sokkels voor beelden en bloempotten

Enige jaren geleden ook besteld. Ze zijn nog steeds zo ruw (onafgewerkte randen) als toen, maar daar is een steenvijl voor. Wat veranderd is, is de kleur (andere tint) en de transportkosten, die spectaculair zijn gestegen. En dat was wel even schrikken.

Van de ruim 100 online shops waar ik kocht heeft deze de beste service

Reageert zeer snel. Via messenger. Oplossingen zijn duidelijk, opbouwend en in het voordeel van de klant. Super concurrerende tarieven.

incomplete levering

salontafel en set van 2 gietijzeren tafelpoten besteld levering duurde ruim langer dan aangegeven en de gietijzeren tafelpoten zijn tot op heden nog niet geleverd geworden!!!!

Persoonlijk en service gericht

Zeer positieve ervaring, van bestellen tot afhandeling en erg hartelijke en open communicatie. Ook na mijn ontvangen bestelling heb ik nog een vriendelijk bericht ontvangen hoe de werkzaamheden waren verlopen en een bedankje voor de positieve interesse in de (aangeschafte) producten. Heel persoonlijk. Ook de gunstige prijs en het transport middels een telefonisch ingeplande bezorgafspraak zo vlak voor kerst is mij zeer goed bevallen. Ten zeerste aan te raden.

Heb tot aan de levering getwijfeld of dit een goed bedrijf was want ondanks diverse links wist ik niet hoe de verzending ging. Ik kon met mijn Apple telefoon niet bij de verzendgegevens komen, geen track and trace, dat vond ik heel verontrustend maar alsnog op tijd geleverd.

Duidelijke site, goede prijzen

betondorpels besteld. Product overzichtelijk kunnen uitkiezen. Snelle levering

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering en prijs kwaliteit goed in verhouding.

Op zoek naar een nieuwe inrichting voor mijn tuin kwam ik uit bij dit bedrijf. Ze hebben een ruim assortiment en werd goed geholpen bij het maken van mijn keuzes echt een aanrader.

Aanbeveling!

Duidelijke website en goede service, Aanrader!

Duidelijke website, snelle levering op de afgesproken dag

Duidelijke website, snelle levering op de afgesproken dag

Makkelijk bestellen, proefstuk van tevoren gehad, op tijd geleverd.

Na gesprek, proefstuk gehad, na bestelling vlot geleverd, alleen ging lossen moeizaam.

Zeer positief

Zeer positieve ervaring, van bestellen tot afhandeling en communicatie. En gunstige prijs. Ten zeerste aan te raden.

Vlotte levering. Komen na wat je besteld hebt.

Kan het iedereen aanbevelen.

Prima onthaal en probleemoplossend gewerkt.

Vlot onthaal en vlugge bestelling. Levering binnen 2 dagen naar België, grens met Frankrijk. Ondertussen aanbevolen bij tuinarchitect die ook bij Sierbeton zal bestellen in de toekomst.

prima service , op tijd geleverd

Alles is volgens plan verlopen, snelle levering.

Professioneel, betrouwbaar en vriendelijk

Zeer goede service, snel en feitelijk advies en hulp

Prima afspraken

Prettig dat wij (ondernemer | Hovenier) - na bestelling - duidelijk te horen krijgen wanneer en hoelaat de bestelling wordt afgeleverd door vervoerder. In ons geval gaat het vaak om grote producten (bakken) en dienen wij op locatie aanwezig te zijn met materieel. Fijn dat je dan niet voor niets komt ;-)

hele goede service ook bij dringende bestellingen

na het overlijden van mijn hond wouden ik en mijn vriendin een leuk beeld als aandenken. deze besteld en meteen via wats upp contact gehad met verkoper. deze heeft alles direct in werking gezet zodat wij zo snal als moglijk het beeld zouden krijgen. dit is super verlopen

Goede service.

Snelle bezorging.

perfect

goede site, goede spullen en tijdig geleverd

Fijne communicatie, goede prijs, snelle en goede levering

Alles goed afgestemd en de voordeligste. Erg fijn. Bedankt!

Goede kwaliteit en goed verzorgde verzending

Gewoon top

Goed geholpen.

Goeie services maar!

Het was hier in 3dagen geleverd een week mee bezog geweest het te verwerken maar vervolgens barst het toch op een gecote mdf plaat.

Zeer goede service en vriendelijk personeel

op tijd geleverd en een fijne, behulpzame chauffeur kwam het leveren. Top.

Pluspunten

cijfers besteld, snel geleverd. 1 bleek stuk, meteen een nieuwe verzonden nadat ik gemaild had.

• Prijs
  • Kwaliteit