waardeloze communicatie

Wij haddden op 14-10-2021 raamdorpels besteld maar na betaling kregen wij niks geleverd het zou 8 weken duren vanwege drukte. in januarie weer gebeld ze zouden binnen 14 dagen geleverd worden alleen hoorde we niks meer nu 6 weken later hebben we ze eindelijk binnen maar geen contact meer kunnen krijgen ook niet via mail als ze vraag om compensatie wordt het niet beantwoord zeer slecht in communicatie dit is eens en nooit meer voor ons Inmiddels heeft sierbetononline ons een vergoeding gegeven van 10% korting op het aankoopbedrag van de raamdorpels als compensatie. Daarbij excuus gemaakt voor de gang van zaken. Dit hebben wij erg gewaardeerd!! Zeker klantvriendelijk. Het bleek dat mede door de corona omstandigheden, bepaalde fouten gemaakt zijn. Die mogelijk anders niet voorgevallen zouden zijn. Dit willen we graag laten weten n.a.v. ons eerder bericht.

Betrouwbaar maar onbereikbaar

In november heb ik 7 raamdorpels besteld, in het begin prima contact en ook het moment van betalen. Daarna lukt het niet meer om contact te krijgen, telefonisch en via de mail niet. Vanwege planning voor de bouw is het handig om te weten wanneer de bestelling komt, ook omdat deze week de uiterlijke bezorgdatum is verstreken. Wanneer ze spoedig contact opnemen over order: 7791, krijgen ze een betere review. Groeten, Piet van Kesteren

WAARDELOOS!

21 weken geleden dorpels besteld.. Nog steeds geen levering ! Bellen is niet mogelijk en mail word half of niet op gereageerd! Zij hebben hun geld en daarmee hebben zij vrede! 2 jaar geleden was het bedrijf correct en kwamen ze hun afspraken na ( wat normaal is ). Nu is het een waardeloos bedrijf wat geen gevoel heeft voor hun klanten !! BESTEL HIER NIET ! Gegarandeerd geld kwijt en geen levering !

latere levering/ telefoon niet bezet (door corona, zo blijkt)

Omdat het bedrijf de telefoon niet opneemt, de ingesproken voicemail niet beantwoord en na 6 dagen nog geen uitlevering heeft gedaan, had ik een negatieve review geschreven. Onmiddellijk na het schrijven hiervan reageert iemand van Sierbeton via de mail en heb ik weer hoop dat het product toch nog geleverd gaat worden! De reactie van het bedrijf: "We weten dat negatieve reviews aansteken om dan de menigte te volgen en argwanend te worden. Maar dit is niet altijd terecht en op zijn plaats. We lossen eigenlijk alles op en hebben ook veel positieve klanten, helaas zijn dit niet altijd de mensen die een review achter laten. Maar goed. Het negatieve overheerst vaak het positieve. Wij hadden afgelopen maanden intern de kampen met wat uitdagingen. Maar dat hebben veel ondernemers en hebben we dat niet allemaal op het moment? Wij zorgen dat uw order a.s week wordt bezorgd. " Als inderdaad het product toch geleverd wordt, dan zou het helpen als Sierbeton op de website zegt dat het langer duurt dan normaal voor de order geleverd wordt (in mijn geval order geplaatst op 9 januari, te leveren tussen 18 en 22 januari) en dat ze aangeven dat ze niemand bij de telefoon hebben zitten en dat de voicemail wel is ingeschakeld maar (door corona) er niemand is om te antwoorden. Mijn advies aan Sierbeton: Misschien beter om de voicemail uit te zetten dan; aannemen van voicemail schept de verwachting dat er terug gebeld gaat worden. Dus ik ben blij dat ze nu reageren per mail en heb nu een 6 gegeven. In afwachting van de levering. Ik heb nu bij "aanbevelen"=Ja gezet, er van uitgaande dat de spullen echt geleverd worden aankomende week. Dan is het alleen maar latere levering en slechte bereikbaarheid via telefoon..... dat is nog te overzien en corona-gerelateerd.... daar kan niemand wat aan doen.

Beste Robert, Wij betreuren uw klacht. We kijken dit graag voor u na. Kunt u ons voorzien van uw order-nummer of een naam waaronder u een order heeft besteld? Dan gaan wij het voor u nakijken. Dit is voor ons onduidelijk en uw negativiteit kunnen wij ook niet goed plaatsen. U geeft aan de poeren niet te hebben ontvangen. Mocht u ons voorzien van de info dan kijken we het voor u na. En zullen we zoals u wenst het factuur bedrag terugstorten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sierbeton Online 085-3038844 [email protected] www.sierbetononline.nl ma t/m vr van 8.30 tot 16.30u

Koop er niet.

Er wordt na de voorafbetaald bestelling geen gehoor meer gegeven. Levertermijnen uitgesteld, telefoons en mails niet meer beantwoord. De website geeft het idee van een correcte professionele firma echter blijkt dit niet zo te zijn eenmaal de bestelling is geplaatst.

Beste Lukas Stabel, We betreuren uw klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw order nummer aan ons door te geven via de mail [email protected] zodat wij uw order kunnen inzien en uw klacht te behandelen en op te lossen. Onder de naam Stabel vinden wij geen order en bericht in onze mailbox terug namelijk. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sierbeton Online [email protected] www.sierbetononline.nl ma t/m vr van 8.30 tot 16.30u

Zeer slechte communicatie

Begin december zou een bestelling van raamdorpels worden geleverd. Echter tot nu toe hebben wij niks ontvangen. Dat dit enigszins vertraagd is, daar hebben we begrip voor. Maar niet voor de slechte communicatie. Ik probeer al langere tijd in contact te komen over de levering. Maar de telefoon wordt niet opgenomen en op voicemail en email wordt niet gereageerd. In uw reactie op de recensie geeft u aan dat pas een dag voor de recensie contact is gezocht. Wij probeerden u echter ruim daarvoor al te bereiken. Op 20 januari hebben wij eindelijk de bestelling ontvangen. Helaas incompleet en beschadigd. Hierover hebben wij twee keer gemaild en foto's doorgestuurd. Tot nu toe hebben wij geen reactie ontvangen. Ook telefonisch is wederom niemand bereikbaar. Graag zien wij alsnog z.s.m. de laatste twee dorpels tegemoet en een passende oplossing voor de beschadigde dorpels.

Beste Femke, U heeft gisteren een mail gestuurd inzake uw order 7594. Vandaag weer en een review geplaatst. We (ik) heb nog geen tijd gehad om deze mail te beantwoorden. Excuses daarvoor. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft. Veel bedrijven zijn weer opgestart in het nieuwe jaar op 4 januari en kunnen wij gedurende 2 weken kerst/vorst-periode niet bereiken. Zakelijk is 2020 een moeilijk jaar geweest voor veel ondernemers. Veel van onze partners en zakenrelaties doen hun uiterste best om in deze onvoorspelbare tijden het hoofd boven water te houden. We leven met hen mee en wensen hen veel moed in het beheren van hun business. We hopen met hun dat 2021 zorgt voor een ommekeer met nieuwe dynamiek en mooie resultaten. Uw order staat grotendeels gereed voor transport. Wegens de enorme drukte in onze branche op het moment heeft ook het transport te kampen met langere doorlooptijden en hebben we helaas op dit moment te kampen met wat interne uitdagingen waardoor levertijden bij leveranciers flink zijn uitgelopen. Uiteraard onze excuses hiervoor. Ik heb op dit moment nog geen exacte levertijd voor u, maar we zijn hier druk mee bezig. We hopen dat u hier begrip voor heeft en we komen zeer spoedig bij u terug. We vinden het erg vervelend en nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet Sierbetononline

Leveren niet na bestellen en betalen

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan en betaald. Niks ontvangen, geen contact mee te krijgen. Wel betaald voor de goederen. Rechtsbijstand gaat met de in gebreke stelling aan de slag.

Niks ontvangen!

30-09-2020 een bestelling gedaan voor 2 raamdorpels. Deze zouden begin december geleverd worden.... Na een x aantal mails en talloze belletjes, niks meer van hun vernomen.... Geen reaktie via mail en de telefoon word niet opgenomen. Waardeloos!!

Beste Guus Oudshoorn, Zakelijk is 2020 een moeilijk jaar geweest voor veel ondernemers. Veel van onze partners en zakenrelaties doen hun uiterste best om in deze onvoorspelbare tijden het hoofd boven water te houden. We leven met hen mee en wensen hen veel moed in het beheren van hun business. We hopen met hun dat 2021 zorgt voor een ommekeer met nieuwe dynamiek en mooie resultaten. Uw order staat gereed voor transport. Wegens de enorme drukte in onze branche op het moment heeft ook het transport te kammen met langere doorlooptijden en hebben we helaas op dit moment te kampen met wat interne uitdagingen waardoor levertijden bij leveranciers flink zijn uitgelopen. Uiteraard onze excuses hiervoor. Wij betreuren uw klacht en willen u daarom 10% korting aanbieden op uw order. We zullen dit per omgaande in orde maken. Uw order zal worden geleverd in week 2. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sierbeton Online 085-3038844 [email protected] www.sierbetononline.nl ma t/m vr van 8.30 tot 16.30u

eindelijk contact gehad na veel pogingen

ik heb een poos geleden een bestelling gedaan bij dit bedrijf kreeg geen antwoorden op mails en telefoontjes maar ze hebben dit nu keurig opgelost door mij 10% korting te geven op het bestelde materiaal Lier Bouw B.V. Jan Klaas Lier

Slecht bedrijf , nooit bestellen!!!

ik heb 2 maanden geleden lampen besteld voor de tuin. na 2 mails een maand later dat vanwege corona drukte het langer kan duren nu helemaal geen reacties meer op mijn mail en nog niks ontvangen. wat een kut bedrijf!!

Onmogelijk om contact mee te krijgen

Na 5x bellen en meerdere emails nog steeds geen contact gehad met deze partij. Ik heb een kant en klaar product besteld begin november, want dus tot op heden nog niet is geleverd of uberhaupt verzonden.

Bestel hier niet

Waardeloos geen reactie op mail. Geen product ontvangen. Er is al 5 keer beloofd dat ik het zou krijgen en elke keer teleurstelling

Klote bedrijf

Heeeeel veel pogingen gedaan om me betaalde producten te ontvangen totaal geen of weinig reactie dus de beloofde reactie tijd van 1 dag is onzin. 14 Oct mijn product besteld en nog steeds niets ontvangen na een toezegging van levering. Ga niet met deze firma in zee is mij ervaring. Heb dit nog nooit mee gemaakt maar laat dit niet over me heen komen en ga er verder mee ben benieuwd of het thuis waarborg fonds waar ze over schrijven wel waar is.

Ok

Ondanks enige leveringsstrubbeligen (ook vanwege coronadrukte) is de bestelling uiteindelijk naar tevredenheid afgerond dankzij goede after sales.

Beste Jan, We betreuren deze klacht. Wij sturen van uw bestelling ten alle tijden een track and trace zodat u uw bestelling kunt volgen. Is deze u wellicht ontgaan en in uw spambox terecht gekomen? Spijtig. Door de toenemende drukte na omstandigheden in onze branche op dit moment is de kans aanwezig dat de bezorging van uw bestelling niet zo verloopt zoals u gewend bent van pakketdiensten. Wij bieden de laagste prijsgarantie, zoals ook aangegeven op onze webshop. Heeft u het ergens anders goedkoper gezien, geef dit dan alsnog aan. Dan crediteren wij het verschil. Met vriendelijke groet Klantenservice Sierbetononline

Zeer slecht van terug betalen

Ik heb stoelen besteld bij sierbeton en betaald. Daarna bericht dat ze niet meer leverbaar zijn en er per ommegaande geld wordt terug gestort. Dit was op 28 september en nu op 5 oktober nog steeds geen geld terug gehad. Diverse keren gebeld maar nooit bereikbaar. Ingesproken maar wordt niet terug gebeld. Gemaild maar geen reactie terug. Nu maar proberen of er gereageerd wordt op een negatieve recensie.

Bereikbaarheid en reactiesnelheid zeer slecht

13 mei 17 dorpels besteld. 13 juni 14 dorpels ontvangen 6 september nog steeds de ontbrekende dorpels niet ontvangen. Telefonisch wordt er niet opgenomen. Eerst kon contact over ontbrekende dorpels via WhatsApp. Moest vervolgens via email. Week 34-35 zouden de dorpels met spoed geproduceerd worden. Week 36 nog steeds niets ontvangen, waardoor planning van metselwerk steeds meer achter komt te liggen. Mail hierover verstuurd en ongenoegen aangegeven, wederom geen reactie.... Mijn ervaring is zeer slecht

Beste klant, We betreuren deze klacht. We proberen er alles aan onze service te verbeteren. Door de toenemende drukte na omstandigheden in onze branche op dit moment is de kans aanwezig dat de bezorging van uw bestelling of reacties van onze afdelingen langer duurden, daarvoor onze welgemeende excuses. Met vriendelijke groet Klantenservice Sierbetononline

uitstekend

ik werd bij de sportcentrum "Cardo" in Veldhoven door de fysiotherapeut Manon geholpen. Erg leuk persoon en erg kundig.

Volgens verwachting

Bestelde kwam binnen de aangegeven tijd binnen. Product precies zoals beschreven.

Beste Andries, Wij zijn blij met uw positieve ervaring. Dank u voor het delen. Met vriendelijke groet Klantenservice - Sierbetononline

Goed contact afspraken worden nagekomen

Een half jaar geleden 6 bloembakken besteld. wegens oponthoud op de bouw konden we ze nog niet kwijt. En heeft sierbeton Online kosteloos de bakken opgeslagen. Uiteindelijk zijn ze netjes op de gevraagde leverdatum geleverd.

niet nakomen afspraken

wij hebben 6 weken geleden een order geplaatst voor raamdorpels. deze order was netjes in behandeling waarop ik via whatsapp de melding kreeg dat deze in week 28 geleverd zou worden. inmiddels in week 28 nog maar even gevraagd of ik nog een melding krijg voor levering. ik kreeg de melding dat er wat vertraging had plaatsgevonden en er wat dingen niet goed waren gegaan. puntje bij paaltje heb ik de keuze gekregen # nog 8 weken wachten tot de dorpels klaar zouden zijn # geld terug ontvangen uiteindelijk zitten we nu dus zonder dorpels aangezien de huidige dorpels er al uit zijn ivm de gemaakte afspraken.

Prima bezorging en kwaliteit

Tentdoek gekocht voor ons paviljoen. Deze heeft in elk deel een gaatje voor het afvoeren van regenwater. Nu nog wel even testen met regen. Maar lijkt mij ideaal omdat er geen bulten met water ontstaan

Slecht

Begin mei raamdorpels besteld en gelijk betaald . Nu begin juli nog niets van gehoord ,na zo veel mails en Whatsapp, telefoon geen contact met ze te krijgen .

Snelle levering! Goed product!

Goede service.

We hadden 2 kasten besteld. 1 kast was beschadigd bij het openen van de doos. Hierover een e-mail gestuurd met foto. Een snelle reactie na 1 werkdag terug met een oplossing. We konden de kast terug sturen of we konden een compensatie krijgen en het zelf proberen te maken. Ik heb gekozen voor een compensatie omdat dit makkelijk was. Ook werd een redelijk bedrag aangeboden voor de beschadiging.

Tegenvallende ervaring

Het geleverde product is goed, en daar hebben wij geen commentaar op. Alleen staat op de site een levertijd van een aantal dagen, en wij hebben 4 weken moeten wachten op de levering.

Beste Bennie, Spijtig. Hopelijk heeft u ondanks uw tegenvallende ervaring veel plezier van uw aankoop. We doen er alles aan onze services te verbeteren. Wegens de toenemende drukte in onze branche en de naderende bouwvak is het bij onze distributiecentra en vervoerders momenteel erg druk. De bezorging van uw bestelling kan daarom wat langer duren dan u van ons gewend bent, onze welgemeende excuses hiervoor.