Voldoen niet aan de levertijd

Contact is goed en je krijgt snel antwoord maar de levertijd is een broodje aap

Beste klant! We zien uw ongenoegen voorbij komen, wat vervelend dat het proces niet zo is gelopen zoals wenselijk. U pakket heeft u ontvangen volgens onze gegevens op 27/06 en uw heeft de order geplaatst op 23/06, waarna uitvoerig contact is geweest dat op het moment de levertijd max. 7 dagen is betreft dit artikel. Op de webshop genoemde 3-4 werkdagen bij dit artikel is ook nog steeds gewaarborgd. Spijtig. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd wederom contact met ons opnemen. We doen er alles aan onze snelheid te verbeteren. Wegens de toenemende drukte in onze branche en de naderende bouwvak is het bij onze distributiecentra en vervoerders momenteel erg druk. De bezorging van uw bestelling kan daarom wat langer duren dan u van ons gewend bent, onze excuses hiervoor.

Top!helemaal zoals ik mijn raamdorpel wilde.

blij met mijn raamdorpel

Dank voor deze mooie reactie Vanessa, dit waarderen we enorm!

Snelle levering, correcte weergave via accountbeheer, helaas levering met dpd maar niet alles kan meezitten natuurlijk, deze keer alles nog heel gelukkig

Beste Chris, Dank voor uw feedback. Wij proberen te allen tijden onze service te verbeter.

Snel geleverd,goede service

Het product klopt alleen niet met de beschrijving?staat op 12 cm dik?dat moet 3cm zijn,zit en rug kussen,maar het product komt van vidaxl,die maken het altyd een stuk aantrekkelijker dan het product in werkelijkheid is....

Beste Wendi, Dank voor uw feedback. Wij proberen te allen tijden onze service te verbeter. Wij hebben de beschrijving daarom ook direct aangepast. Wij wensen u toch veel plezier van uw aankoop.

POsitief

Correcte vlotte afhandeling, duidelijke bestelinformatie enige minpunt in deze was bezorging met DPD, geeft nog wel eens wat transportschade maar was nu enkel de verpakking gelukkig.

Zeer snelle reactie en afhandeling van de order

Beste Stam Huibert, Dank voor uw positieve feedback, wij zijn blij dat u deze ervaring met ons deelt.

Levering goed ontvangen,

Levering goed ontvangen, duurde iets langer als maar Uiteindeljk alles correct ontvangen.

Pakket kwam wel onverwachts had geen bericht gehad dat het was verzonden

Slechte communicatie over bestelling

Op zaterdag bestelling gedaan én betaald. Op geen enkele wijze bevestiging ontvangen, niet vad bestelling en niet van betaling. Telefonisch geen contact kunnen krijgen. Uiteindelijk via mail contact met klantenservice. Product werd op vrijdag geleverd. Gelukkig. Maar een bevestigen direct na bestelling zou ons toch meer gerust gesteld hebben..

Beste Nicole, Spijtig. Hopelijk heeft u ondanks uw tegenvallende ervaring veel plezier van uw aankoop. Onze klantenservice is beschikbaar van ma t/m vr en al de orders worden dan ook vrijwel direct na het weekend verwerkt, waarna een orderbevestiging volgt. Dank voor uw feedback. We doen er alles aan onze services te verbeteren.

Goede service top bedrijf

Zeer tevreden over de geleverde artikelen en contact.heel tevreden.

Prima bedrijf

Bestelling was keurig en op tijd gebracht. Echter waren 2 dorpels 10 cm te lang. Telefonisch overlegd en snel was er een oplossing waar we allebei tevreden mee waren. bedankt voor het meedenken.

Vakkundig & Vriendelijkheid

Zeer snel, feitelijk advies en hulp. Ik ben erg kundig te woord gestaan door deze vriendelijke dame. Hier kan menig webshop een voorbeeld aan nemen, wat een engelengeduld. Bedankt!

Goede communicatie

Meedenkend en doen moeite om een alternatief te vinden nadat het zwembad uitverkocht is. Overal gezocht. Dit bedrijf bied een suggestie aan.

top!

Er was enige onzekerheid of ze de vensterbanken op tijd konden leveren. Maar even gebeld en gemaild en kreeg een zeer vriendelijke meedenkende medewerker aan de telefoon die alles op alles heeft gezet om levering via een andere bezorger op tijd bij ons te krijgen. Dit is inmiddels gelukt! Top dus die service!

De eerste traagheid werd 100% goedgemaakt

Het duurde wat lang eer ik na de bestelling iets terug hoorde en telefonisch was Sierbeton niet bereikbaar. Maar mijn mail werd wel op de eerste werkdag van de week daarna beantwoord door Esley Dijkstra. Die was gelijk zo hartelijk en geruststellend dat ik er helemaal blij van werd. De bloembak is inmiddels onderweg en ik kan niet wachten.

super

ben super blij

Super snelle actie met perfecte informatie

Ik kreeg perfecte informatie en hulp bij bestelling, via wats apl

Bestelling gedaan wat achteraf niet kon, dus hadden er niks aan. Mail en whatsapp gestuurd en binnen no time geregeld. Top!👍💐

Een mooie tafel gekocht bleek elders goedkoper te zijn en kreeg zonder enig probleem het verschil terug. Laagste prijs garantie maken ze zeker waar. 👍🏼

Duidelijke site product is duidelijk omschreven

Duidelijke site product is wat het is, geen verrassing

Snel. Prima service. Makkelijk bestellen.

Prima service.

Fantastisch bedrijf met mooie producten

Wij hebben een ontzettend goede ervaring gehad met sierbeton. Wij raden een ieder aan om hier iets te kopen voor in en om het huis!! Goede hulp als je die nodig zou hebben van de medewerkers van sierbeton. Een dikke 5 sterren waardig.

Prima en snel geleverd

Bank besteld, keurige snelle info over levering. De levering sneller dan verwacht. Bank prima. Zit goed met onze nieuwe kussens.

Ik was eerst wat onzeker over de levering en ik wist het niet zo goed of het goed zou komen, maar dankzij het bereik via whatsapp zijn we er samen uiteindelijk uitgekomen, ik ben blij dat we het zo hebben opgelost. En het reageren was ook heel snel! Op naar de volgende bestelling. Ontzettend bedankt voor alles en goeie medewerking! We houden contact voor de rest van de bestellingen! Met vriendelijke groeten, Mw S Van Den Bosch!

Super snelle en goede service!

Geweldige service (via Whatsapp)! Ik had een prachtig tuinbankje gezien. Elders was ie goedkoper en binnen 5 min werd de prijs aangepast en zelfs goedkoper dan bij die andere winkels. Ook de optie om kosteloos (en zonder rente) in 3 termijnen te betalen, is een echte aanrader! Ik heb direct besteld en zal in de toekomst hier zeker vaker gaan bestellen.