Een aanrader!

Snelle levering en goede service!

Snelle reactie en service!

Super snelle reactie op vraag via internet en bestelling werd de volgende dag direct verzonden. Kleding keurig verpakt incl persoonlijk kaartje. Top!

De goederen zijn heel goed en netjes ingepakt. De snelle service mag er ook zijn.

Snelle bezorging en vriendelijk

Wat ik besteld had werd heel snel geleverd en de kwaliteit prima. Wat ik een bijzonder fijn vond is dat ik gebeld ben met advies over de maat . Daarnaast een persoonlijk kaartje bijgevoegd

Supersnelle service!!! En enorm goede kwaliteit!!!

Goede ervaring, leuke aankoop

Nadat er iets mis was gegaan met mijn betaling, kreeg ik netjes een mail en waren de producten voor mij gereserveerd ondanks dat het de laatste artikelen waren. De betaling opnieuw gedaan en kreeg de producten snel en netjes thuis geleverd!

Gewoon top!

Snelle service,leuke kleding,persoonlijk kaartje,helemaal goed!

Mooie kwaliteit baby kleding geen moeilijke site vragen worden meteen beantwoord netjes verpakt snelle levering

Helemaal mijn smaak

Precies wat ik hoopte. Staat prachtige bij onze donker harig kleindochtertje. Het rompertje er aan vast was de topper. Dat vond mijn dochter ook. Dat mogen ze van ons in alle jurkjes naaien.

Super geholpen snel verstuurd

Snelle nette levering!! Met een persoonlijk handgeschreven kaartje

Snelle nette levering!! Met een persoonlijk handgeschreven kaartje

Geweldig kwaliteit en service

Overzichtelijke site en goede service

Prima website

Helemaal goed

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon gehad.

Zeer vriendelijk personeel. Ik ben zelfs opgebeld omdat ik een shirtje in een bepaalde maat had besteld en deze bleek uitverkocht te zijn. Nu kreeg ik het advies om een maat kleiner te nemen omdat het merk toch erg groot viel. Als het niet goed zou zitten dan kon ik het kosteloos terug sturen.

Snelle service en mooie aanbieding

Leuke mooie kleertjes met goede kwaliteit voor weinig. Top!

Heel goed. Ik ga zeker vakker bestellen.

Mooie kleertjes

Ik denk dat de gene die het krijgt er heel blij mee is

Service is goed

Mooie kleertjes, snelle levering

En goede kwaliteit! En wat een leuk persoonlijk gebaar zo'n handgeschreven kaartje erbij!

Snel en goeie kwaliteit

Mijn bestelling was snel geleverd. De kleding is met leuke printjes. Erg blij mee. Overigens ook erg leuk dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat.

Prima informatie, Levering op tijd, was brievenbus pakketje. Helaas was het pakje open. Er leek niets uit te zijn ,maar wel een aandachtspunt.

Beste E, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vreemd dat de verpakking van uw pakje open was. Hier schrikken we van. Onze pakketjes worden altijd zorgvuldig dichtgeplakt. Gelukkig zijn zo te horen uw shirtjes wel goed aangekomen. Hopelijk zaten de factuur en het bedankkaartje ook nog in de enveloppe. Mogelijk mankeerde er iets aan de plakstrip of Postnl heeft het pakketje om de één of andere reden willen inspecteren en het daarna niet meer goed dichtgeplakt. In ieder geval zullen we voortaan de sluitingen maar extra afplakken met band. Met vriendelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Geweldige website voor mooi babykleertjes

Wij hebben een prachtige zomerjas besteld voor onze zoon van 1 De jas werd snel geleverd en er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij Tot een volgende bestelling#babymerkkleertjes.nl

Goede ervaring

Voor het eerst besteld, goede producten en snelle levering. Mooie aanbiedingen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Koop zelf weinig online maar een geweldige ervaring uitstekend geholpen door de eigenaresse hoe het werkte netjes de volgende dag in huis met een leuk briefje chapo

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.