Producten geleverd zoals omschreven. Snel en er zat ook een persoonlijk kaartje bij, erg leuk. Zeker aan te raden

Supermooie bestelling gedaanA

Leuk babyjurkje met legging gekocht...mooie kwaliteit..superblij mee....snel en netjes thuisbezorgd ...ga zeker nog eens een bestelling doen ...dank je wel

Beste Bep, hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je blij bent met de kleertjes en onze service! Tot een volgende keer :) Hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Keurig verpakt, persoonlijk briefje erbij, prima!

De eerste bestelling werd hèèl vlot geleverd, 2de bestelling verloopt minder soepel i.v.m drukte vlgs post nl, en dat snap ik ook wel. Alleen verwarrend dat ze eerst laten weten wanneer ze komen, je houd dan rekening met geen afspraken te maken, en vervolgens wordt dat weer ingetrokken. Mijn kleindochter staat op het punt geboren te worden, mijn dochter wil van het bestelde e.a meenemen in koffertje voor ziekenhuis. Ik wacht het maar af.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer genoeg hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNl. Vervelend dat je pakje daar nog steeds in het depot blijft liggen. Al onze pakketpost die maandag de deur is uitgegaan blijft liggen. De rest van de week is alles al wel bezorgd. Hoogst irritant dat hier geen volgorde/logica in zit bij PostNl. Er kan pas een onderzoek worden ingesteld als het pakket na een week nog steeds niet bezorgd is. We houden het in de gaten en hopen dat het snel bij je afgeleverd wordt. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Super mooie en kwalitatief top kleertjes. Blij mee!

Beste Helma, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je blij bent met de kleertjes :) Hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Snel, persoonlijk, goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor je boordeling, daar zijn we blij mee! Hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Prima, snelle ontvangst

Na bestelling had ik binnen 4 dagen de kleertjes binnen en van prima kwaliteit, leuk om cadeau te geven.

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met de kleertjes. Doordeweeks heb je de kleertjes vaak al de volgende dag in huis. Vier dagen vinden we dan ook best lang maar ik zag dat je op vrijdagavond besteld hebt. Bestellingen in het weekend worden jammer genoeg pas op dinsdag bezorgd (als PostNl meewerkt ;)). Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Goede en snelle service

gewoon goed!

Beste Hilde, Dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Had 2 aparte bestellingen gedaan, en dus 2x verzendkosten betaald. Kreeg kort daarna een mail met het voorstel om de 2 pakketjes in 1 verpakking te doen en om 1x verzendkosten terug te boeken. Dat noem ik nog eens meedenken en top service. En het persoonlijke berichtje was helemaal leuk!!

Beste Annechien, Hartelijk dank voor je fijne beoordeling. Van een tevreden klant worden we blij. Persoonlijke aandacht voor de klant/bestellingen hebben we hoog in het vaandel staan. Kleine moeite om de verzendkosten even aan te passen. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Super snel geleverd

Hele leuke babykleertjes, ik denk dat mijn vriendin er super blij mee zal zijn!!!!

Beste Angelique, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je de kleertjes leuk vind en tevreden bent over onze service. Hopelijk is je vriendin inderdaad blij met de kleertjes. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Ziet er mooi uit

Nog geen ervaring kleinzoon is nog onderweg !! Heb kleding gekocht omdat het niet standaard is.

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor je beoordeling. We hopen dat je kleinzoon veel plezier van de kleertjes zal hebben. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Erg goed

makkelijke en overzichtelijke site. zeer eenvoudig zoeken en kiezen. zeer goed en leuke verzorgde verpakking en zeer snelle levering. echt aan te bevelen.

Beste T.H. Schaap, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, daar worden we heel blij van! Fijn om te horen dat u de site en onze service zo hebt ervaren. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Leuke site snel en netjes geleverd

Goede site!Super leuke kleertjes. Snel en netjes geleverd!

Beste Monique, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je de kleertjes leuk vindt en tevreden bent over de site en onze service! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Niks op aan te merken. Goeie service. Super vriendelijk! En optijd geleverd! Mooie kleding.

Beste Bjorn, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te horen dat je onze service als goed en vriendelijk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Top geregeld

Duidelijke site. Leuke prijzen en mooie kleertjes. Artikelen werden vlot geleverd en waren goed verpakt.

Beste F Schanzleh, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent. Tot een volgende keer ;) Hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Goed aanbod en een keurige service

Heb hier al een paar keer besteld. De kleertjes worden snel geleverd. Wat ij betreft zeker een aanrader!

Beste Chantal, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent. We hopen dat je zoontje veel plezier van de kleertjes heeft (gehad) en dat het goed met hem gaat. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie kleding en een heel vlotte ontvangst.ook een heel mooi kaartje erbij.zeer tevreden.

Beste Ann, Hartelijk dank voor je gegeven beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Persoonlijke aanpak

De kleding was netjes verzonden, echter door een fout van Post NL nog zoek geraakt. Kreeg netjes een mail, dat ze het vreemd vonden dat het pakket nog niet gescand was. Na 2 dagen kan Post NL het pakket nog steeds niet vinden, de kleding is in verband met het geplande bezoek aan de baby persoonlijk gebracht.

Beste Jeroen, Nog dank voor je beoordeling. Hoop dat de kleertjes in de smaak vielen en het oorspronkelijke setje nog van pas is gekomen (komt). Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

niets te klagen.

betaalbaar.snelle levering. top.

Beste Rianne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Super! Goed optijd bezorgd

Ik Had kleding besteld goeie kwaliteit

Beste Emine, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kleding en onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Vandaag gebracht door post .nl

Site met veel keuze en een heel goede service

Beste Inge, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Heel vervelend dat je pakketje nog steeds bij Postnl ligt. Vandaag contact gehad met Postnl. Het enige dat ze aangeven is dat het erg druk is en het pakket in het sorteerproces zit. Volgens hen mag de bezorging uiterlijk een week duren en kan pas daarna een onderzoek ingesteld worden. Hopelijk wordt je pakket morgen of overmorgen bezorgd. We houden het iig in de gaten. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Prima.

Leuke collectie. Geleverd zoals afgesproken. Ik ben tevreden.

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat ons assortiment bij je in de smaak valt en je tevreden bent over onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

Veel keuze voor betaalbare prijzen. Bestelling was snel in huis en is helemaal zoals omschreven! Zeker een aanrader

Beste Chantal, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze kleding en service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Prima verzorgd.

Leuk dat kaartje erbij

Beste Marianne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat ons kaartje bevalt. We zijn blij met elke bestelling en vinden het leuk om zo een bedankje met persoonlijk tintje toe te voegen. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Goede behandeling van bestelling

Beste Riet, Hartelijk dank voor je bestelling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Hopelijk viel het shirtje met wit broekje ook in de smaak. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Leuke kleertjes , snel geleverd

Heb met veel plezier kleertjes uitgezocht en besteld . De levering was snel en de kleertjes zijn top ! Blij verrast was ik toen ik het handgeschreven kaartje in het pakje vond , geweldig !!

Beste Jeanet, Dank je wel voor je beoordeling. Erg leuk om te horen dat je met plezier op onze site gekeken hebt. Ook fijn dat het kaartje in goede aarde valt. We zijn blij met elke bestelling en vinden het leuk om zo een bedankje met persoonlijk tintje toe te voegen. Veel plezier van de kleertjes gewenst. Hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.