Hele goede service

Na mijn bestelling goed contact via mail.ook snel. Op de juiste en goede manier geholpen. Tis niet duur en voor een leuk cadeau zal ik hier zeker nog een keer bestellen. Top service

Super site

Eerste keer hier wat besteld voor mijn kleinkinderen. TOP

Beste A, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd (woon in Duitsland). Vond het persoonlijke kaartje en cadeautje een heel mooi gebaar. Vind het alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn voor Duitsland. Bij concurrenten is dit niet altijd het geval.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat het bedank kaartje en cadeautje je aansprak. Fijn ook dat de kleding snel bij je was. De verzendkosten naar Duitsland zijn inderdaad hoog. Jammer genoeg zijn de werkelijke kosten die postnl vraagt nog hoger dan die we aan de klant berekenen. Als klein bedrijf is het voor ons haast niet mogelijk om een hogere bijdrage in de verzendkosten te leveren dan dat wat we nu al doen. Wel zullen hier echter nog weer eens naar kijken. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Uitstekende service, goede kwaliteit/prijs, zeer snelle afwikkeling. Voor herhaling vatbaar.

Beste Janneke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kleertjes en onze service. Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Product prima,

product is prima , levering super slecht via post pakket service .

Beste R, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent met het bestelde pakje maar jammer dat de bezorging van Postnl van invloed is op je beoordeling van ons. Op de bezorging en gang van zaken bij Postnl hebben wij geen enkele invloed, zoals telefonisch ook besproken. Het is natuurlijk vreemd/niet goed dat Postnl soms brievenbuspakketjes al op bezorgd zet terwijl dit nog moet gebeuren maar bij andere postbezorgers zijn de problemen nog veel groter. Wij hebben daarom gekozen voor Postnl omdat deze nog als beste naar voren komen. Een eigen bezorgservice zou natuurlijk veel beter zijn maar helaas is dat voor ons als klein bedrijf niet weggelegd. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Top!!

Leuke kleding, super snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij. Zeer tevreden over!!

Beste Annechien, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Superrrrr bedrijf

Prachtige kleertjes en sne geleverd

Beste Anette, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Leuk om te horen dat je ons een superrrrr bedrijf vindt. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Snelle levering.

Leuke en betaalbare kleding. Met zorg ingepakt en het met de hand geschreven persoonlijke kaartje erbij maakt het helemaal af.

Beste Marja, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat het bedankkaartje je aansprak. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Beste Evelien, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie kwaliteit aan leuke prijsjes.

Ok! Snelle levering ! Netjes verpakt . Mooie kleertjes :)

Beste Christine, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden was met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie webshop met leuke dingen!

2 losse producten besteld als kraamcadeautje en ik kwam het product ophalen en ze gaf aan dat het broekje niet helemaal bij het truitje paste en had daarvoor een mooi alternatief uitgezocht. Dat was super fijn dat ze zo had meegedacht. Mooie kwaliteit kleertjes ook.

Beste Lynnet, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Leuk om te horen dat je blij was met mijn advies en de kleertjes. We zien je graag in de toekomst nog eens terug ;) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Levering was snel ,kleding van mooie kwaliteit

Prima ervaring...

Beste Miranda, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid mulder Babymerkkleertjes.nl

Prachtige kleertjes

Heb een goede deal kunnen maken, omdat de kleertjes afgeprijsd waren. Prima kwaliteit. En snel geleverd. Top.

Beste Fokje, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Als je iets besteld, krijg je een bevestiging. Je pakketje wordt snel bezorgd.

Beste Mariette, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Heel leuk setje besteld , goede kwaliteit, Een persoonlijk kaartje gekregen , heel attent

Beste Caroline, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met de kleertjes en ons bedankkaartje waardeert! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Beste Astrid, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent :) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie kleertjes en snel geleverd

Mooie kleertjes. Wel lastig dat die prijzen op de Sticker staan die vastgeplakt is op de plastic verpakking

Beste Jos, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je de kleertjes mooi vond. De stickertjes worden er door sommige van onze merk leveranciers opgeplakt en zijn inderdaad moeilijk te verwijderen. Je kan de prijsjes natuurlijk wegstrepen maar als je de kleertjes als cadeau geeft, is het denk ik leuker om ze uit de plastic verpakking te halen en in een mooi papiertje te verpakken. De zakjes kun je dan nog wel achter de hand houden voor het geval de kleertjes geruild moeten worden. P.s. misschien voor een volgende keer, wij kunnen de kleertjes ook voor je verpakken. We doen er dan een wit vloeipapiertje met een strik omheen. Je hoeft dan bij de opmerking in je bestelling alleen even aan te geven dat het om een cadeautje gaat. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie kwalitatieve babykleertjes. Prijs en kwaliteit verhouding zeer goed. Snel geleverd, en ook nog een persoonlijk kasrtje erbij. Erg leuk gedaan.

Beste Susanne, Heel hartelijk dank voor deze mooie waardering :) We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent en ons bedankkaartje leuk vindt! Daar worden we blij van. We zien je graag weer een volgende keer ;) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Heel snel binnen en prima kwaliteit prijs verhouding.

Heel snel binnen en prima kwaliteit prijs verhouding. Ook een leuk handgeschreven kaartje erbij:)

Beste Jasmijn, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en het bedankkaartje leuk vond! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Prima bedrijf.

Het persoonlijke kaartje bij levering deed ons erg goed. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Beste E. J de Poel, Hartelijk dank voor uw beoordeling en aanbeveling. Wat fijn om te horen dat u het bedankkaartje zo waardeerde. Dat doet ons weer goed ;) We vinden het leuk om er met het kaartje een persoonlijk tintje aan te geven. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Super snel, geweldig ingepakt met handgeschreven kaartje!

Bijzonder leuk en klantvriendelijk! Direct reactie en heel leuk om iets op te sturen naar een ander adres op deze manier!

Beste Trudy, Heel hartelijk dank voor deze mooie waardering! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We pakken de cadeautjes met veel plezier voor je in en hopen dat de ontvangers net zo enthousiast zijn als jij. Het doet ons goed te zien dat je elke keer weer terugkomt. Tot een volgende keer :) Hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Het persoonlijk geschreven kaartje kon ik zeer waarderen Snelle bezorging Prima verpakt

Beste Betty, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat het bedankkaartje zo gewaardeerd werd. We vinden het leuk om er op deze manier een persoonlijk tintje aan te kunnen geven. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie kleertjes ontvangen voor een aantrekkelijke prijs. Snel geleverd, voorzien van een persoonlijk kaartje. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Beste Sandra, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kleertjes en onze service. Graag tot een volgende keer :) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

snelle levering en goede kwaliteit

De kleding is van goede kwaliteit en de maatvoering is kloppend

Beste Ellen, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Zeer netjes verpakt. Mooie en goeie kleding. En wat het geheel afmaakt is het handgeschreven briefje in de doos!!!!!!!! Erg leuk.

Beste Max, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en kleertjes. Leuk ook om te horen dat het bedankkaartje wordt gewaardeerd! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.