Mooie betaalbare kleding snel geleverd en heel mooi netjes verpakt

Super tevreden

Ik ben super tevreden.Jullie zijn echt goed en professioneel bedrijf. Ik vind geweldig dat ik nog een een kaartje van jullie gekregen heb. Jullie zorgen goed voor jullie klanten. Bestelling is snel gekomen. Bedankt

Beste Kasia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We doen graag ons best voor onze klanten ;) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Snel geleverd en mooie kleertjes

Beste Rink, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Direct na de bestelling ('savonds) een bevestigingsmail. Ik koos voor ophalen in Hoorn en dat kon eventueel dezelfde avond nog.

Hoi Petra, Hartelijk dank voor je beoordeling. Kleine moeite toch even een bestelling afgeven of dit nu overdag, s'avonds of in het weekend is. Ook altijd leuk om de klant in het echt te zien en te spreken. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Zeer tevreden.

Snel geleverd, goede kwaliteit, en leuk een persoonlijk kaartje erbij.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Precies als op de website

De babykleertjes zijn precies zoals op de website en er zat een leuk persoonlijk kaartje bij.

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je de bestelde kleertjes precies zoals op de site vindt. We besteden veel aandacht aan de foto's en beschrijvingen ervan. Al vinden we zelf dat ze in het echt nog mooier zijn ;) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Overzichtelijke website, mooie en kwalitatief goede producten, snelle service!

Beste meneer/mevrouw Veldkamp, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze website overzichtelijk vindt en tevreden bent over onze kleding en service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Goedkope mooie merkkleding en super snel bezorgd. Gewoon top!

Beste Christel, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze kleding en service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie site, leuke kleertjes, bestellen,betalen en levering volgens afspraak

Beste Annie, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat je onze site mooi vindt en het bestellen je goed is bevallen. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Baabymerkkleertjes.nl

Prachtig jasje voor een mooie prijs. Ik hoop dat de aanstaande papa en mama er blij mee zijn!

Beste Susanne, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden was met je aankoop en is het in de smaak gevallen bij de ontvangers van je cadeautje. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Geweldig! Leuke kleertjes voor redelijke prijzen en een zeer goede klantenservice. Erg behulpzaam en meedenkend.

Beste Desiree, Hartelijk dank voor deze mooi beoordeling. Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Hele goede service

Na mijn bestelling goed contact via mail.ook snel. Op de juiste en goede manier geholpen. Tis niet duur en voor een leuk cadeau zal ik hier zeker nog een keer bestellen. Top service

Beste Roswitha, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Super site

Eerste keer hier wat besteld voor mijn kleinkinderen. TOP

Beste A, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd (woon in Duitsland). Vond het persoonlijke kaartje en cadeautje een heel mooi gebaar. Vind het alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn voor Duitsland. Bij concurrenten is dit niet altijd het geval.

Beste Ellen, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat het bedank kaartje en cadeautje je aansprak. Fijn ook dat de kleding snel bij je was. De verzendkosten naar Duitsland zijn inderdaad hoog. Jammer genoeg zijn de werkelijke kosten die postnl vraagt nog hoger dan die we aan de klant berekenen. Als klein bedrijf is het voor ons haast niet mogelijk om een hogere bijdrage in de verzendkosten te leveren dan dat wat we nu al doen. Wel zullen hier echter nog weer eens naar kijken. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Uitstekende service, goede kwaliteit/prijs, zeer snelle afwikkeling. Voor herhaling vatbaar.

Beste Janneke, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kleertjes en onze service. Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Product prima,

product is prima , levering super slecht via post pakket service .

Beste R, Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent met het bestelde pakje maar jammer dat de bezorging van Postnl van invloed is op je beoordeling van ons. Op de bezorging en gang van zaken bij Postnl hebben wij geen enkele invloed, zoals telefonisch ook besproken. Het is natuurlijk vreemd/niet goed dat Postnl soms brievenbuspakketjes al op bezorgd zet terwijl dit nog moet gebeuren maar bij andere postbezorgers zijn de problemen nog veel groter. Wij hebben daarom gekozen voor Postnl omdat deze nog als beste naar voren komen. Een eigen bezorgservice zou natuurlijk veel beter zijn maar helaas is dat voor ons als klein bedrijf niet weggelegd. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Top!!

Leuke kleding, super snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij. Zeer tevreden over!!

Beste Annechien, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Superrrrr bedrijf

Prachtige kleertjes en sne geleverd

Beste Anette, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Leuk om te horen dat je ons een superrrrr bedrijf vindt. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Snelle levering.

Leuke en betaalbare kleding. Met zorg ingepakt en het met de hand geschreven persoonlijke kaartje erbij maakt het helemaal af.

Beste Marja, Hartelijk dank voor je beoordeling. Leuk om te horen dat het bedankkaartje je aansprak. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Beste Evelien, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie kwaliteit aan leuke prijsjes.

Ok! Snelle levering ! Netjes verpakt . Mooie kleertjes :)

Beste Christine, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden was met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Mooie webshop met leuke dingen!

2 losse producten besteld als kraamcadeautje en ik kwam het product ophalen en ze gaf aan dat het broekje niet helemaal bij het truitje paste en had daarvoor een mooi alternatief uitgezocht. Dat was super fijn dat ze zo had meegedacht. Mooie kwaliteit kleertjes ook.

Beste Lynnet, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Leuk om te horen dat je blij was met mijn advies en de kleertjes. We zien je graag in de toekomst nog eens terug ;) Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Levering was snel ,kleding van mooie kwaliteit

Prima ervaring...

Beste Miranda, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid mulder Babymerkkleertjes.nl

Prachtige kleertjes

Heb een goede deal kunnen maken, omdat de kleertjes afgeprijsd waren. Prima kwaliteit. En snel geleverd. Top.

Beste Fokje, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kleertjes en onze service. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Als je iets besteld, krijg je een bevestiging. Je pakketje wordt snel bezorgd.

Beste Mariette, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.