Heel leuk setje!

Hele leuke kleertjes voor weinig geld! Leuk en verzorgd verpakt. Ik zal er zeker vaker wat bestellen.

Groot aanbod en goede service

Leuke aanbiedingen van het merk Blue seven. Bij de bestelling zat nog een persoonlijk briefje. Attent en keurige service. Aanrader

Super gaaf pakje voor een leuk prijsje

Ik heb echt een super leuk pakje bestels om cadeau te doen aan mn vriendin die net bevallen is. Een paar dagen voor de bevalling besteld en mooi op tijd binnen. En de prijs was super leuk! Helemaal blij om dit cadeau te kunnen geven en is ook heel leuk ontvangen

In één woord gezegd, een heel schattig pakje .

Een pyamaatje van goede kwaliteit en wat er snoezig uitziet ook!

Klantvriendelijk, snelle levering

Ik vond niet dat er heel veel keus was aan kleertjes. Wel een leuk broekje en truitje besteld die binnen een paar dagen geleverd werden. Ik vond het heel leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zat.

Snel geleverd, leuke kleertjes!

Veel verschillende merken, leuke artikelen

Goede ervaring: leuke kleertjes, goede prijs en snel geleverd.

Goede ervaring: leuke en mooie kleertjes waar mijn kinderen blij mee waren, goede prijs (extra black-friday korting) en snel geleverd.

Correcte, vlotte, persoonlijke aanpak

Mijn bestelling werd vlot geleverd. Er zat een handgeschreven kaartje bij met persoonlijke boodschap. Een leuke ervaring

Leuke kleding

Goede service vriendelijk te woord gestaan. Snel geleverd en een leuk presentje zat erbij. In de toekomst ga ik vaker hier shoppen.

Leuke betaalbare kleding

Producten snel geleverd, net zoals op de foto, mooie kwaliteit en een persoonlijk berichtje bij je bestelling. Zeker een aanrader 👌

100% tevreden

jas voor mijn dochter gekocht, snel geleverd, persoonlijke boodschap bij bestelling. Jas blijft super mooi!

Uitstekende service, kleertjes mooi geleverd. Volgende dag had ik ze al in huis!

Ontzettend klantvriendelijk

Een handgeschreven kaartje bij je bestelling ontvangen maakt je dag meteen goed. Superleuk!

Super leuk om er een geschreven kaartje bij te krijgen! Goede prijs en snelle levering

Kwalitatieve kleding voor een goede prijs.

Daarnaast was er ook nog een persoonlijke noot toegevoegd. Fijne webwinkel.

Super leuk om er een geschreven kaartje bij te krijgen! En mooie kwaliteit stof.

Super zelf persoonlijke benadering

Super werd zelfs gebeld omdat het jurkje er niet meer was klasse

Top! En zeer snel toegekomen

Snel geregeld en ik was zeer gecharmeerd van het handgeschreven kaartje.

Top van een webshop

Persoonlijke toets is leuk!

Netjes opgelost

Onlangs mijn eerste bestelling geplaatst en ontvangen. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zit, geeft toch een special touch. Jammer dat mijn bestelling incompleet was waardoor ik ging twijfelen aan de betrouwbaarheid van de webshop, vooral omdat het mijn eerste bestelling betreft. Nadat ik een mailtje had verstuurd, hebben ze dit meer dan keurig opgelost. Bedankt voor de lieve attentie en nette afhandeling. Tot de volgende keer!

Zeer betrouwbaar en snelle levering.

Kleding is zeer mooi net zoals het op de webshop beschreven staat. Snelle en vlotte levering. Wat ik ook heel leuk vond was het handgeschreven kaartje met een leuk hangertje :-)

Ontzettend leuke babykleertjes, en fantastische service.

Waar maak je deze service nog mee? Ik had 2 merken kleertjes besteld, en werd gebeld, of ik het als setje wilde gaan aandoen. En ja dat was de bedoeling, kreeg toen het advies om het 1 een maatje groter te nemen, omdat het kleiner viel. Echt Top dat ze je daar even over bellen.

Super service super kwaliteit perfecte prijs

Pluspunten

Netjes op tijd, mooi verpakt met persoonlijke groet.

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €2,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.