Prima website

Helemaal goed

Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon gehad.

Zeer vriendelijk personeel. Ik ben zelfs opgebeld omdat ik een shirtje in een bepaalde maat had besteld en deze bleek uitverkocht te zijn. Nu kreeg ik het advies om een maat kleiner te nemen omdat het merk toch erg groot viel. Als het niet goed zou zitten dan kon ik het kosteloos terug sturen.

Snelle service en mooie aanbieding

Leuke mooie kleertjes met goede kwaliteit voor weinig. Top!

Heel goed. Ik ga zeker vakker bestellen.

Mooie kleertjes

Ik denk dat de gene die het krijgt er heel blij mee is

Service is goed

Mooie kleertjes, snelle levering

En goede kwaliteit! En wat een leuk persoonlijk gebaar zo'n handgeschreven kaartje erbij!

Snel en goeie kwaliteit

Mijn bestelling was snel geleverd. De kleding is met leuke printjes. Erg blij mee. Overigens ook erg leuk dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat.

Prima informatie, Levering op tijd, was brievenbus pakketje. Helaas was het pakje open. Er leek niets uit te zijn ,maar wel een aandachtspunt.

Beste E, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vreemd dat de verpakking van uw pakje open was. Hier schrikken we van. Onze pakketjes worden altijd zorgvuldig dichtgeplakt. Gelukkig zijn zo te horen uw shirtjes wel goed aangekomen. Hopelijk zaten de factuur en het bedankkaartje ook nog in de enveloppe. Mogelijk mankeerde er iets aan de plakstrip of Postnl heeft het pakketje om de één of andere reden willen inspecteren en het daarna niet meer goed dichtgeplakt. In ieder geval zullen we voortaan de sluitingen maar extra afplakken met band. Met vriendelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Geweldige website voor mooi babykleertjes

Wij hebben een prachtige zomerjas besteld voor onze zoon van 1 De jas werd snel geleverd en er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij Tot een volgende bestelling#babymerkkleertjes.nl

Goede ervaring

Voor het eerst besteld, goede producten en snelle levering. Mooie aanbiedingen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Koop zelf weinig online maar een geweldige ervaring uitstekend geholpen door de eigenaresse hoe het werkte netjes de volgende dag in huis met een leuk briefje chapo

Goed verzorgd en mooi op tijd.

Voor een oma die zelden iets op internet besteld was deze bestelling prima te doen en hadden jullie de kleertjes die mijn dochter graag voor haar zoon wilde nog op voorraad. Kreeg ze een dag voor zn verjaardag zodat hij ze aankon en de maat klopte perfect. Nu nog kijken hoe ea in de was blijft. Kom zeker nog eens op jullie website kijken.

goede service, snel verzonden, ben zeer tevreden en kom zeker terug

Snel geleverd met een handgeschreven bedankbriefje erbij

Super snel mijn bestelde jas mogen ontvangen en er zat een lief handgeschreven briefje bij. Mijn zoon vond de jas echter niet mooi en heb hem retour gestuurd. Dit was allemaal geen probleem en mijn geld ook weer snel op de rekening gekregen. Min puntje is dat we de retourkosten zelf moeten betalen maar dit staat ook duidelijk vermeld en wisten we dus al toen we de jas bestelden.

Via marktplaats op een advertentie van babymerkkleertjes gestuit met allerlei kleding die ook nog eens in de sale waren! Zo doende heb ik een bestelling geplaatst. Ik was helemaal gek van de setjes met de diertjes erop. Wat ik vooral erg leuk vond aan de kleding was het lipje aan de zijkant, dat maakte de kleding juist weer bijzonder! Ik kende de website niet en had er ook nog nooit van gehoord. Hierdoor vind ik het altijd weer een uitdaging om een bestelling op een website te plaatsen. De bestelling op 07-05 geplaatst en de volgende dag was de bestelling al verzonden! Ik deze bijzondere tijden van de corona, maakte mij dit erg blij. Op 09-05 kreeg ik de bestelling binnen via de brievenbus post. Ideaal voor mij omdat ik ook niet altijd thuis ben. De kwaliteit en de kleding zijn prachtig. Ik was enorm blij met het setje. Wat het voor mij nog leuker maakte is dat er een handschreven kaart bij zat met daaraan vast een gelukspoppetje. Hoe leuk is dat?! Ik raad zeker de website aan!

Snelle verzending

Leuke kleertjes voor goede prijs en snel verzonden. Ben tevreden

wat een leuke spullen en leuk geprijsd!

zoveel leuke baby dingetjes, ik kon echt niet kiezen! leuk kaartje erbij, erg attent. snel en netjes verpakt. kan niet wachten om de baby de spulletjes aan te trekken, zo schattig allemaal!

Leuke kleertjes! Goede services

Ruime keus Voordelig Goede snelle verzending

De ervaring met verkoopster Astrid heeft mij diep geroerd! Ze reageerde direct op mijn vorige mail en heeft zonder dat ik dat gevraagd had een bijzonder lief en leuk handgeschreven kaartje bij mijn cadeautje gedaan! (waar hoor je dit?) En zo leuk ingepakt!! Ook was het de volgende dag al bezorgd bij de desbetreffende persoon!! Daarnaast kreeg ik ook nog de foto's van het pakketje opgestuurd en de gevraagde rekening naar mijn mail en die zat niet bij het cadeau! Het was in een woord GEWELDIG! Ik ben geen familie of kennis van haar! Dit is een oprechte zeer tevreden klant! Ik raad het ieder aan! Hartelijke groet, Trudy de Jong Helaas duurde het nog best lang voordat de bestelling bezorgd was. En ik had graag gehad dat de rekening niet bij het pakketje zat. Maar naar ons gestuurd was. Ik had het er duidelijk bij vermeld dat het een cadeautje was. Ik wil best nog wel eens iets bestellen maar dan graag de rekening naar ons en het cadeau zonder kaartjes naar de desbetreffende persoon.

Beste K, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat er blijkbaar iets is mis gegaan met het klaar maken van uw bestelling. Uiteraard voegen we normaal gesproken geen factuur toe aan een bestelling die als cadeautje bedoeld is. Onze excuses. We zullen even persoonlijk contact met u opnemen. Jammer genoeg hebben wij geen invloed op de bezorging van Postnl. Door de vele online bestellingen momenteel heeft Postnl het erg druk waardoor de pakjes soms vertraging oplopen. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Leuke kleertjes

Snelle levertijd ondanks deze crisis

Meerdere keren leuke babykleertjes via deze webshop besteld en ben zeer tevreden. De prijs is sowieso perfect voor goede kwaliteit baby merkkleding maar ook de verzending en service zijn top. Handgeschreven bedankkaartje erbij. Ik kreeg deze keer nog een gratis opblaaseend voor in het zwembad erbij meegestuurd, ook leuk (tenzij het een foutje was;)). Dank daarvoor!

Snelle reacties en levering

Na mijn bestelling kreeg ik al snel een reactie. Aangezien ik in dezelfde stad woon werd mijn pakje zelfs aan de deur geleverd. Top service!!

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.