Kledij is zoals op de foto

Super snelle levering.. goede service.. Leuk zelf geschreven kaartje bij.. Cadeautje voor de baby.. Altijd leuk iets krijgen.. Zeer content .. Ik ga er zeker nog meer bestellen in de toekomst!

Ik zocht dat ene shirt voor mijn dochter voor een familie feest. In de winkels niet te vinden maar in deze top shop in een paar klikken klaar. Snelle verzending en niet overladen met mails maar gewoon de info die je nodig bent, de track en tracé. Zeer tevreden over de service en een niet dure shop voor de kinderen.

Snel, persoonlijk (door kaartje) en leuke merken

Bestelde artikelen kwamen snel binnen. Werd goed via de mail op de hoogte gebracht wanneer het pakketje ongeveer binnen kwam. Zorgvuldig ingepakt met een persoonlijk kaartje. Leuk gevarieerd aanbod.

Ruime sortering in leuke kleertjes. Super snelle levering.

Mooie kwaliteit kleding voor een redelijke prijs!

Tevreden met geleverd product en snelle bezorging!

Heel mooi pakje gekregen!

Hele snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij gekregen! Niet verwacht maar maakt je toch blij.

Snelle levering. Handgeschreven kaartje erbij wat het persoonlijk maakte. Ga hier zeker vaker bestelken.

Prima service, mooie producten

Leuke kleertjes, zorgvuldig en snel verzonden

In de uitverkoop een hoop leuke kleertjes besteld. Deze werden snel en zorgvuldig ingepakt verzonden (leuk papiertje er om heen en een persoonlijk kaartje) Helaas bleek er een besteld shirtje niet meer op voorraad, hoewel het systeem zei van wel. Netjes bericht over gehad en ze hebben hun best gedaan om hem te vinden. Daarna netjes het geld terug gekregen. Erg betrokken en goede service!

Prima alles netjes gegaan

Bestelling was prima netjes bezorgd met een vriendelijk briefje erbij

Netjes op de hoogte gehouden over de levering.

Uitstekend, mooi ingepakt en verstuurd!

Kreeg mijn bestelling mooi verpakt in vloeipapier met lint en klein houten poppetje thuis bezorgd!!

Mooie kleertjes, beste kwaliteit voor een goede prijs :)

Mooie kleertjes, beste kwaliteit voor een goede !

Mooie kleertjes

Mooie kleertjes , Snelle levering , met een leuke en persoonlijke boodschap erbij

Snelle service mooie artikelen

Snel en correct!

Betrouwbaar. Netjes verpakt.

Na mijn bestelling werd ik de volgende dag gebeld. Eerst met een excuses dat de maat van een broek er niet was. Daarna een tip over kleding die niet echt goed bij elkaar paste. Snelle levering en zeer vriendelijk. De kleding zelf... mooi van kwaliteit en echt netjes verpakt.

super goed

Bijzonder aardig en behulpzaam. Zeer creatief en schrijft super leuke briefjes!

Artikel was uitverkocht werd correct gebeld!

Wederom heel blij met twee prachtige jurkjes voor onze kleindochter in Tenerife. Één van de jurkjes hebben we voor de 2e keer gekocht, nu in een grotere maat. Dit omdat het haar "favoriete" jurk bleek te zijn. Als ik iets voor haar of voor ons aankomend kleinzoontje wil aanschaffen, kijk ik eerst op babymerkkleertjes.nl!

Beste Hennie, Hartelijk dank voor deze mooie review! Daar worden wij heel blij van :) Super leuk om te horen dat je voor kleertjes voor jullie kleindochter en/of kleinzoon eerst op onze site kijkt! Hartelijke groet en graag tot een volgende keer, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Prima, werd netjes op de hoogte gehouden dat artikel vanwege de feestdagen iets later zou aankomen Zat een leuk handgeschreven kaartje bij voor mijn aankoop , dat laat zien dat ze er aandacht aan besteden.

Beste Manon, Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden was over onze service! Tijdens de vakantie heeft onze dochter de bestellingen waargenomen. Ze werd erg blij van een 9 voor het door haar opgestuurde jasje. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Geweldige service!

Vanwege het handgeschreven kaartje wat bij de bestelling zat.. Heel fijn gevoel over gehouden dat ik bij deze winkel heb besteld, voelt alsof je persoonlijk in een winkel vriendelijk wordt geholpen en dat het gewaardeerd wordt dat je voor deze winkel hebt gekozen. Super!

Beste Karin, Hartelijk dank nog voor je mooie review! Heel fijn om te horen dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan je bestelling bij ons en dat ons bedankkaartje in zo goede aarde is gevallen :) We hopen dat de kleertjes allemaal naar wens waren en je er veel plezier van hebt. Met hartelijke groet, Astrid Mulder Babymerkkleertjes.nl

Leuke webshop met topservice

Super leuke webshop met veel mooie kleertjes! Ik kon mijn eerste bestelling niet goed plaatsen, maar dat is gelijk snel opgelost door de vriendelijke klantenservice! Ik kom er graag terug voor een volgende bestelling!

Perfect!

Hele leuke kleertjes voor weinig, snelle service en een leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling. Echt een aanrader!

Zoals beloofd snel bezorgd

Zoals beloofd snel bezorgd. Leuk verpakt met een persoonlijk kaartje. Ik zal er zeker nog eens bestellen.

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.