Zoals beloofd snel bezorgd

Zoals beloofd snel bezorgd. Leuk verpakt met een persoonlijk kaartje. Ik zal er zeker nog eens bestellen.

Supermooie kleertjes!

Voor mijn kleindochter een prachtig jurkje ontvangen. Daarnaast voor een vriendin die binnenkort van een meisje bevalt een newborn jurkje besteld waar ik ook heel blij mee ben. De bestelling verliep vlot, dus ik ben dik tevreden.

fantastisch!!

Simple om iets uit te zoeken, goede product omschrijving. De verpakking zag er fantastisch uit en dat mijn bericht met de hand geschreven is op een kaartje, dat is een persoonlijke touch die ik niet had verwacht, maar heel erg waardeer!

Dank je wel Jeroen voor je mooie review!

De kleertjes zien er prachtig uit.

Het was een cadeautje. Het versturen en de verpakking van de kleding was keurig.

Snelle levering en mooie korting

Bestelling bij babymerkkleertjes.nl uitstekend verzorgd, prachtig ingepakt in vloeipapier met strik en gelukshangertje, daarbij een handgeschreven kaartje met mijn gelukwensen! Tevens kreeg ik een bevestigingsmail met foto van mijn ingepakte cadeau, kortom een aanrader voor het online bestellen van baby kleertjes.

Met zorg ingepakt goede kwaliteit.

Netjes en op tijd gekomen.

goede snelle service

Ik heb een jas gekocht voor mijn zoontje. De jas is zoals afgebeeld op de website. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Zeer goede service, schappelijke prijzen

Aardige, meedenkende dame die deze site runt, zeer tevreden, snelle levering op de afgesproken tijd, lieve kleine attenties extra, kortom doen !!

Geweldig,

TOP!! Zeer tevreden

Alles tot in de puntjes geregeld!

Website was gemakkelijk te gebruiken, leuke kinderkleding en bestelling en afwikkeling hiervan verliepen vlot.

Snelle bestelling; extra info via mijn mail is goed door jullie uitgevoerd. Hartelijk dank.

Mooie kleding en snelle levering!

Goed en vlot

Alles oké

Makkelijk en goed

Makkelijk te bestellen, goede produkten. Prima kommunikatie via mail.

Het was heel snel binnen

Zag er erg leuk uit wat ik heb besteld en snelle service

Goede kwaliteit, goedkoop en mooie kinderkleren. Ik ben erg blij met wat ik gekocht heb.

Mooie kleertjes en prima service

Hele fijne benadering bij vragen. Prima communicatie en erg oplossingsgericht werkend.

Leuke kleding en snelle levering. Top!

Helemaal fijn om zo te shoppen. Een artikel wat ik had besteld bleek niet meer voorradig. Wel door mij betaald. Ik werd hierover gebeld en ‘s middags was het geld al teruggestort. Menige webshop kan hier voorbeeld aan nemen.

Ik ben erg vriendelijk geholpen .en blij met de jas voor m,n kleinzoon.gr Astrid iesberts

Prachtig

Het zag er zo lief en leuk uit

Geweldig goede prijs kwaliteit en super snelle levering! Vandaag besteld (eind van de dag) volgende dag in huis!

De telefonische service was heel goed

Ik heb de kleertjes gekocht, voor t aanstaande kleinkind van mijn zus....het pakje gaat naar Portland USA Een probleem is dat mijn zus momenteel niet in Amerika mag.... hopelijk passen de kleertjes nog, als mijn nichtje ze ontvangt.....en dan Hoor ik hun reactie wel...en laat ik t jullie weten....gegroet Gene

Fast and good quality

Super fast and all products are perfect quality

Maat 92 goede pasvorm

Robert Stolzhof 37 1628XA Hoorn

Over Babymerkkleertjes.nl

Op onze overzichtelijke site kun je 24 uur per dag voordelig de mooiste merk babykleding en kinderkleding bestellen. Je vindt bij ons voornamelijk outlet kleertjes maar we hebben ook afgeprijsde nieuwe collecties in maat 50 t/m 128. Je hebt de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. De verzendkosten zijn laag, slechts €3,95. Wanneer je voor 16.00u besteld heb je je bestelling doorgaans de volgende dag al in huis. Wij houden van een persoonlijke klantvriendelijke services. Ruilen is altijd mogelijk en niet goed is geld terug.