Top, snelle verwerking van aanvraag, top ondersteuning

www.geulpop,nl heeft dit jaar met veel plezier gebruik gemaak van de diensten van Lubee.

Hoi Jeroen, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goede contacten, juiste afspraken, die worden nagekomen.

Zie hierboven.

Hoi Jules, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen, graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

prima voor elkaar

Hoi Albert, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

super

snelle levering, super!

Hoi Wiebe, Dank voor uw maximale beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Snelle en duidelijke service

Voor 2de keer gebruik gemaakt van Lubee Keurige aflevering en duidelijke gebruiksaanwijzing erbij . Goed bereikbaar voor vragen . Pinapparaten werkten super snel. Zeker voor herhaling vatbaar

Hoi Yvonne, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Alles Heel goed en duidelijk geregeld.

Prima geregeld, handleiding in koffertje erbij. Heel snelle afhandeling, betaling en creditnota. Heel tevreden over Lubee!

Dag Marjo, Dank voor deze mooie beoordeling! Namens Lubee, Aljandro

Het leveren kan beter!

Er werd op een ander adres afgeleverd en bij het verkeerde adres stond de koerier om het apparaat op te halen

Dag Frans, Bedankt voor het delen van je ervaring! Vervelend om te horen dat de levering met UPS niet zoals vanzelfsprekend is verlopen. Graag spreken we de volgende keer de afleverdetails uitgebreid met je door. Wij kunnen het pakket namelijk laten afgeven bij een UPS Acces Point in de buurt. Je krijgt dan een mail om het pakket op een eigen te bepalen tijdstip af te halen. Indien je wilt kun je het pakket daar ook retourneren. Groet, Aljandro

Super goede service

Automaat werkte erg handig en er waren ook andere spullen bij geleverd. Werkte allemaal super.

Hoi Rick, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen, graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Werkt prima voor onze organisatie

Gemakkelijk, goed geregeld en altijd een oplossing

Hoi Ton, Wij denken graag met je mee voor de beste oplossing! Graag tot een volgende keer. Groet, Aljandro

Snel en makkelijk te gebruiken

Na een gesprek zijn de pinapparaten voor het evenement meteen geregeld. vragen en problemen met het pin apparaat werden prima opgelost. Bonnetjes zijn altijd bijgeleverd voor het geval dat

Hoi John, Fijn te horen, graag tot een volgende keer! Groet, Boaz

Zelfs op zaterdag avond geweldig geholpen na een klein logistiek misverstandje

Dag Roel, Dank voor deze maximale beoordeling! Zoals aangegeven staan wij altijd 24/7 voor u klaar! Namens Lubee, Aljandro

Fijne service!

Fijne service!

Hoi Thijs, Dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat ook deze huurperiode een succes is geweest! Namens Lubee, Aljandro

Behulpzaam en duidelijke communicatie

Makkelijk telefonisch te bereiken als je hulp nodig hebt. Transacties waren overzichtelijk en levering was goed en duidelijk gecommuniceerd.

Dag Sabine, Dank voor deze mooie beoordeling! Namens Lubee, Aljandro

Makkelijk, goed, duidelijk, behulpzaam contact

Eerste keer dat ik pinautomaten ging huren voor een langdurig evenement. Medewerkers waren behulpzaam en wilden mij helpen door het voor mij zo goedkoop mogelijk te maken en hielpen me door de juiste pinautomaat te kiezen. Transfer ging vlekkeloos. Uiteindelijk transacties waren overzichtelijk voor mij gemaakt.

Dag Fien, Dank voor deze maximale beoordeling! Fijn om te horen dat de huurperiode naar wens is bevallen. Graag helpen we jullie in de toekomst weer verder! Namens Lubee, Aljandro

Snel. betrouwbaar, klantvriendelijk.

Dag Wilma, Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Aljandro

Prima bedrijf. Zeer gebruikersvriendelijke pinautomaat!

Enig kritiekpunt is onbetrouwbare levering en ophalen door UPS op locatie evenement in Oirschot. Daarom zelf zowel opgehaald als teruggebracht bij distributiecentrum in UPS in Eindhoven.

Dag José, Bedankt voor het delen van je ervaring! Vervelend om te horen dat de levering met UPS niet zoals vanzelfsprekend is verlopen. Wellicht voor een volgend evenement even met ons te overleggen. Wij kunnen het pakket namelijk laten afgeven bij een UPS Accespoint in de buurt. Je krijgt dan een mail om het pakket op een eigen te bepalen tijdstip af te halen. Indien je wilt kun je het pakket daar ook retourneren. Groet, Boaz

Goed geregeld!

Geen problemen, alles duidelijk; snelle levering

Dag Hans, Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Boaz

Zeer meedenkend, erg prettig om mee te werken

Hoi Davy, Bedankt voor deze maximale beoordeling! Groet, Boaz

Uiterst gemakkelijke en goed verzorgde levering en instructies

De hele procedure van levering , terugzending en afrekening gebeurt bijna vanzelf. en is zeer correct. Duidelijke instructies.

Dag Theo, Dank voor je zeer positieve review! Namens Lubee, Boaz Verwater

telefonische ondersteuning ook prima

Dag Geert, Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Boaz

Prettig contact en vlotte afhandeling

Vlotte aanmeldprocedure als nieuwe klant en eenmaal bekend nog sneller de benodigde pin-machine in huis !

Dag Frans, Fijn te horen dat je onze procedures prettig vindt werken. Graag tot een volgende keer. Namens Lubee, Boaz

Goed contact. Snelle service.

Goed contact. Snelle service.

Hoi Marjolein, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Graag hoop ik je volgend jaar (net als alle afgelopen jaren) weer van dienst te mogen zijn! Groet, Boaz

Zeer goed.

Goedendag, Hartelijk dank voor deze zeer goede beoordeling :) Namens Lubee, Boaz

Goede service en snel reageren op vragen

huur van, op advies, twee vaste pinautomaten voor de inschrijfbalie van onze fietsvierdaagse.

Dag René, Fijn te horen dat we jullie weer goed van dienst zijn geweest. Namens Lubee, Boaz

Moeizaam contact

En lubee komt haar afspraken niet na Bv. Ik heb de pinautomaat voor 2 dagen gehuurd terwijl lubee drie dagen heeft afgeschreven. Ook heeft lieve extra kisten berekent voor het terugzenden van het apparaat terwijl dit gratis op het contract staat. Dus ik zal het niet aanraden aan de reden om jullie diensten te gebruiken. Ik ook niet.

Beste H el Farissi, Wij vinden het vervelend om terug te lezen dat wij volgens u afspraken niet nakomen. Om deze reden hebben wij direct telefonisch contact met u opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Hier is het volgend uit gekomen; Uw pinautomaat is langer gehuurd dan de door u opgegeven huurperiode in het contract. Om deze reden zijn er extra huurdagen doorberekend. Bij het pakket was een retourlabel+instructie bijgeleverd. Helaas heeft u de retourinstructie niet volledig opgevolgd. In de instructie staat aangegeven dat het pakket enkel geretourneerd kan worden in een kartonnen doos ( bij voorkeur de door ons geleverde kartonnen doos). De instructie geeft ook aan wanneer u dit niet doet er extra kosten worden doorbelast. Deze extra kosten komen voort uit het feit dat de vervoerder deze aan ons doorberekend. Naar aanleiding van ons telefoontje heeft u aangegeven dat een en ander klopt en dat u de review zou aanpassen. Tot op heden heeft u de review niet meer aangepast. Namens Lubee, Aljandro