Fijn bedrijf, alles goed geregeld.

Dit bedrijf werkt net zoals het vorige bedrijf in Doetinchem, goed geregeld en komt de afspraken na. Geld is ook snel binnen. De volgende keer weer.

Goede service en redelijke prijs

Lubee is snel en efficiënt in het verhuren van pin automaten. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Ha Rob, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Prettig, snel en behulpzaam

Er ging bij het huren van een pinautomaat iets mis, de automaat was onhandig voor ons, eigenlijk niet goed bruikbaar. Na telefonisch overleg heeft Alejandro (van Lubee Pinverhuur) gezorgd dat er direct een ander apparaat kwam. Voor de huur van dat eerdere apparaat heeft hij niets extra's gerekend, hij heeft ons probleem snel en goed opgelost. Lubee krijgt een 8 van me, die eerdere 6 was een vergissing, ik had zelfs niet gezien dat er een '6' stond. En waarom dan geen 10? Omdat het uiteindelijk geleverde apparaat nogal onhandig in het gebruik was, niet zoals we gewend waren, namelijk een terminal voor ons en één voor de klant die aan de andere kant van de toonbank staat. Volgende keer gaat ook dat vast weer goed komen.

Lubee is makkelijk bereikbaar, Prettig in contact en heeft een goede levering en ophaalservice. Kortom Top!

Hallo Sharda, Leuk om te horen dat we na een lange samenwerking nog steeds aan uw verwachtingen voldoen! Bedankt voor uw maximale beoordeling. Groet, Aljandro

Ideaal voor mijn korte, jaarlijkse evenement!

Goede service, snelle hulp en er wordt contact met je opgenomen voor je evenement is om je eraan te herinneren dat je de pin automaat kunt bestellen. Nette bezorging en gemakkelijk dat het weer opgehaald wordt!

Prima, alle afspraken worden nagekomen, alles klopt.

Bij de aanvraag vlot en duidelijk geholpen. Verder kiep alles volgens de gemaakte afspraken. Het apparaat is op tijd ontvangen. De werking was goed; de bedieningshandleiding is in orde.

Ha Arno, Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Groet, Aljandro

Prettig!!

Fijne service :)

Hoi Thijs, Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Groet, Aljandro

Inmiddels een aantal jaren een mobiel pinapparaat gehuurd t.b.v. een project in het buitenland waar wij onze diensten direct kunnen afrekenen op deze manier. Vooraf duidelijke instructies ontvangen, apparaat werkte eenvoudig en de afrekening is ook vlot verlopen.

Hoi Astrid, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Perfecte snelle service

Hoi Lissy, Bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Hallo Rob, Fijn te horen dat onze service uw verwachting tegemoet komt en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Prima service!

Geen opmerkingen.

Hoi Bo, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

kwaliteit waar je mee kan werken

apparatuur op tijd geleverd en makkelijk te installeren. betalingen zoals beloofd netjes en duidelijk uitgevoerd!

Hoi Bas, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Betaalgemak begint met Lubee haar dienstverlenings aanpak

De bestelde apparatuur wordt altijd ruim op tijd geleverd, werkt prima, heeft een simpele handleiding en wordt ook nog eens de eerste werkdag na het weekend opgehaald. Kortom topklasse dienstverlening.

Hoi Rob Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goed, efficiënt, behulpzaam.

Prettig, stipt, duidelijk.

Hoi Bjørn, Bedankt voor je maximale beoordeling. Tot snel! Groet, Aljandro

Super geregeld

Alles goed en duidelijk in het gebruik. Top!

Bedankt voor je mooie beoordeling. Tot snel! Groet, Aljandro

Professioneel bedrijf

Goede informatie en afspraken netjes nagekomen, top! Tevens flexibel en meedenken met de klant.

Hoi Robin, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Mijn ervaring met Lubee is uitstekend

Hoi Tanisha, Bedankt voor je maximale beoordeling. Groet, Aljandro

Goed materiaal, goede uitleg en begeleiding!

Ik heb voor vier dagen met veel boekentafels twee pinautomaten gebruikt. Dat verliep voorbeeldig. Een enkele keer was een reset nodig. Maar dat kan ook aan ons hebben gelegen.

Hoi Felix, Fijn te horen dat u onze apparatuur positief heeft ervaren en bedankt voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nog ergens tegenaan lopen kunt u 24/7 contact met ons opnemen. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Betrouwbare organisatie

Goede communicatie via telefoon en mail.

Hoi Lars, Fijn te horen dat u onze communicatie positief heeft ervaren en bedankt voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Prima geregeld allemaal

Het proces van bestellen tot retour borg liep allemaal heel goed.

Hoi Eskar, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

TOP BEDRIJF

Ze berijpen wat je wil alles in een keer goed geregeld.

Hoi Daphne, Bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Top, snelle verwerking van aanvraag, top ondersteuning

www.geulpop,nl heeft dit jaar met veel plezier gebruik gemaak van de diensten van Lubee.

Hoi Jeroen, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goede contacten, juiste afspraken, die worden nagekomen.

Zie hierboven.

Hoi Jules, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen, graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

prima voor elkaar

prima voor elkaar

Hoi Albert, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

super

snelle levering, super!

Hoi Wiebe, Dank voor uw maximale beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!