kwaliteit waar je mee kan werken

apparatuur op tijd geleverd en makkelijk te installeren. betalingen zoals beloofd netjes en duidelijk uitgevoerd!

Hoi Bas, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Betaalgemak begint met Lubee haar dienstverlenings aanpak

De bestelde apparatuur wordt altijd ruim op tijd geleverd, werkt prima, heeft een simpele handleiding en wordt ook nog eens de eerste werkdag na het weekend opgehaald. Kortom topklasse dienstverlening.

Hoi Rob Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goed, efficiënt, behulpzaam.

Prettig, stipt, duidelijk.

Hoi Bjørn, Bedankt voor je maximale beoordeling. Tot snel! Groet, Aljandro

Super geregeld

Alles goed en duidelijk in het gebruik. Top!

Bedankt voor je mooie beoordeling. Tot snel! Groet, Aljandro

Professioneel bedrijf

Goede informatie en afspraken netjes nagekomen, top! Tevens flexibel en meedenken met de klant.

Hoi Robin, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Mijn ervaring met Lubee is uitstekend

Hoi Tanisha, Bedankt voor je maximale beoordeling. Groet, Aljandro

Goed materiaal, goede uitleg en begeleiding!

Ik heb voor vier dagen met veel boekentafels twee pinautomaten gebruikt. Dat verliep voorbeeldig. Een enkele keer was een reset nodig. Maar dat kan ook aan ons hebben gelegen.

Hoi Felix, Fijn te horen dat u onze apparatuur positief heeft ervaren en bedankt voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst nog ergens tegenaan lopen kunt u 24/7 contact met ons opnemen. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Betrouwbare organisatie

Goede communicatie via telefoon en mail.

Hoi Lars, Fijn te horen dat u onze communicatie positief heeft ervaren en bedankt voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Prima geregeld allemaal

Het proces van bestellen tot retour borg liep allemaal heel goed.

Hoi Eskar, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

TOP BEDRIJF

Ze berijpen wat je wil alles in een keer goed geregeld.

Hoi Daphne, Bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Top, snelle verwerking van aanvraag, top ondersteuning

www.geulpop,nl heeft dit jaar met veel plezier gebruik gemaak van de diensten van Lubee.

Hoi Jeroen, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goede contacten, juiste afspraken, die worden nagekomen.

Zie hierboven.

Hoi Jules, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen, graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

prima voor elkaar

prima voor elkaar

Hoi Albert, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

super

snelle levering, super!

Hoi Wiebe, Dank voor uw maximale beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Snelle en duidelijke service

Voor 2de keer gebruik gemaakt van Lubee Keurige aflevering en duidelijke gebruiksaanwijzing erbij . Goed bereikbaar voor vragen . Pinapparaten werkten super snel. Zeker voor herhaling vatbaar

Hoi Yvonne, Dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer! Namens Lubee, Aljandro

Alles Heel goed en duidelijk geregeld.

Prima geregeld, handleiding in koffertje erbij. Heel snelle afhandeling, betaling en creditnota. Heel tevreden over Lubee!

Dag Marjo, Dank voor deze mooie beoordeling! Namens Lubee, Aljandro

Het leveren kan beter!

Er werd op een ander adres afgeleverd en bij het verkeerde adres stond de koerier om het apparaat op te halen

Dag Frans, Bedankt voor het delen van je ervaring! Vervelend om te horen dat de levering met UPS niet zoals vanzelfsprekend is verlopen. Graag spreken we de volgende keer de afleverdetails uitgebreid met je door. Wij kunnen het pakket namelijk laten afgeven bij een UPS Acces Point in de buurt. Je krijgt dan een mail om het pakket op een eigen te bepalen tijdstip af te halen. Indien je wilt kun je het pakket daar ook retourneren. Groet, Aljandro

Super goede service

Automaat werkte erg handig en er waren ook andere spullen bij geleverd. Werkte allemaal super.

Hoi Rick, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen, graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Werkt prima voor onze organisatie

Gemakkelijk, goed geregeld en altijd een oplossing

Hoi Ton, Wij denken graag met je mee voor de beste oplossing! Graag tot een volgende keer. Groet, Aljandro

Snel en makkelijk te gebruiken

Na een gesprek zijn de pinapparaten voor het evenement meteen geregeld. vragen en problemen met het pin apparaat werden prima opgelost. Bonnetjes zijn altijd bijgeleverd voor het geval dat

Hoi John, Fijn te horen, graag tot een volgende keer! Groet, Boaz

Zelfs op zaterdag avond geweldig geholpen na een klein logistiek misverstandje

Dag Roel, Dank voor deze maximale beoordeling! Zoals aangegeven staan wij altijd 24/7 voor u klaar! Namens Lubee, Aljandro

Fijne service!

Fijne service!

Hoi Thijs, Dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat ook deze huurperiode een succes is geweest! Namens Lubee, Aljandro

Behulpzaam en duidelijke communicatie

Makkelijk telefonisch te bereiken als je hulp nodig hebt. Transacties waren overzichtelijk en levering was goed en duidelijk gecommuniceerd.

Dag Sabine, Dank voor deze mooie beoordeling! Namens Lubee, Aljandro

Makkelijk, goed, duidelijk, behulpzaam contact

Eerste keer dat ik pinautomaten ging huren voor een langdurig evenement. Medewerkers waren behulpzaam en wilden mij helpen door het voor mij zo goedkoop mogelijk te maken en hielpen me door de juiste pinautomaat te kiezen. Transfer ging vlekkeloos. Uiteindelijk transacties waren overzichtelijk voor mij gemaakt.

Dag Fien, Dank voor deze maximale beoordeling! Fijn om te horen dat de huurperiode naar wens is bevallen. Graag helpen we jullie in de toekomst weer verder! Namens Lubee, Aljandro

Snel. betrouwbaar, klantvriendelijk.

Dag Wilma, Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Aljandro

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!