Heel prettig

Snel en afficient

Snel geregeld

Vriendelijk en snel geholpen

Top snel geleverd

Prima geleverd met de juiste accesoires in een doos .

Goed geholpen en in krappe tijd pinautomaat kunnen regelen

Duidelijke omschrijving. Rustige benadering van mijn vragen. Erg tevreden.

Goede ervaring!

Prima ervaring, er wordt ook flexibel meegedacht. De enorme papier winkel lijkt me makkelijker en digitaler te kunnen, dat is nu wel beetje gedoe.

Alles verloopt soepel en volgens gemaakte afspraken

Wij huren nu al een paar jaar via Lubee. Alle contacten verlopen via de E-mail; er wordt vlot gereageerd op vragen en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Beste Arno, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

De juiste keuze

Goede organisatie

Beste heer Fransen, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat je onze organisatie als een goede keuze ziet. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

snel & behulpzaam!

Beste Dario, Hartelijk dank voor je mooie score! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Sabine

Zoals gewoonlijk onberispelijk

Wij huren al enkele jaren onze Pinautomaat tijdens beursen bij Lubee. Dit naar volle tevredenheid. Afspraken worden nagekomen. We hadden ondersteuning nodig. En we werden binnen 5 minuten terug gebeld. Dus tot volgend jaar als we voor de Motorbeurs wederom een pinautomaat moeten huren!

Beste Barry, Hartelijk dank voor de maximale score! Wij zijn blij dat we jullie al jaren van dienst mogen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

gewoon goed !

Eerste keer dat ik pinautomaten huurde. Alles prima verlopen ook duidelijke uitleg !!

Beste Jozef, Hartelijk dank voor je mooie score! Fijn dat alles goed is verlopen en dat het duidelijk was. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Makkelijk

Zeker als je gegevens al bij Lubee bekend zijn, is het huren van een pinapparaat een fluitje van een cent. Alles is makkelijk geregeld.

Beste Han, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn en dat we al een tijd met jullie zaken mogen doen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Wij hebben een prima ervaring met Lubee pinverhuur

Beste Carla, Wat fijn dat ons de maximale score hebt gegeven! Fijn dat alles naar wens is verlopen. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

2e keer dat we gebruik maken van de diensten van LUBEE. Zoals verwacht, klantvriendelijk, snelle reactie, en doe wat er gedaan moet worden. Zending zoals afgesproken 1 dag voor de tijd binnen. Handleiding die je erbij krijgt easy to handle. Geld ook snel op de rekening. Erg enthousiast over LUBEE echt een aanrader!

Beste Lucas, Hartelijk dank voor je bericht. Wat fijn dat je ons nog een keer de maximale score hebt gegeven! We helpen je in de toekomst graag weer verder! Met vriendelijke groet, Sabine

Man man woord woord

2e jaar dat we gebruikt hebben gemaakt van Lubee. Altijd even spannend of alles goed gaat met de zending. Maar werd hierin gerustgesteld. Als ik belde wordt er mee gedacht. Zending zoals afgesproken een dag coor de tijd. Eenmaal alles binnen, de handleiding volgen (kind kan de was doen) en hoppa ready 4 work. Geld wat gepind bij ons de dag erna al op de rekening staan. Super enthousiast en een aanrader!

Beste Lucas, Hartelijk dank voor je bericht en deze mooie score! Fijn dat je zo enthousiast bent. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Uitstekend !

Al meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van Lubee en alles verloop altijd heel vlot ! Is er eens een probleem dan wordt dit vakkundig, snel en vriendelijk opgelost.

Dag Els, Bedankt voor deze lovende woorden! Graag tot een volgende keer. Groet, Boaz

snelle service

Telefoontje,mailtje en ophalen.. ging heel snel en prima geregeld. Geld staat ook snel op je rekening.

Beste Hans, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Sabine

Fijn bedrijf, alles goed geregeld.

Dit bedrijf werkt net zoals het vorige bedrijf in Doetinchem, goed geregeld en komt de afspraken na. Geld is ook snel binnen. De volgende keer weer.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Goede service en redelijke prijs

Lubee is snel en efficiënt in het verhuren van pin automaten. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Ha Rob, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Prettig, snel en behulpzaam

Er ging bij het huren van een pinautomaat iets mis, de automaat was onhandig voor ons, eigenlijk niet goed bruikbaar. Na telefonisch overleg heeft Alejandro (van Lubee Pinverhuur) gezorgd dat er direct een ander apparaat kwam. Voor de huur van dat eerdere apparaat heeft hij niets extra's gerekend, hij heeft ons probleem snel en goed opgelost. Lubee krijgt een 8 van me, die eerdere 6 was een vergissing, ik had zelfs niet gezien dat er een '6' stond. En waarom dan geen 10? Omdat het uiteindelijk geleverde apparaat nogal onhandig in het gebruik was, niet zoals we gewend waren, namelijk een terminal voor ons en één voor de klant die aan de andere kant van de toonbank staat. Volgende keer gaat ook dat vast weer goed komen.

Lubee is makkelijk bereikbaar, Prettig in contact en heeft een goede levering en ophaalservice. Kortom Top!

Hallo Sharda, Leuk om te horen dat we na een lange samenwerking nog steeds aan uw verwachtingen voldoen! Bedankt voor uw maximale beoordeling. Groet, Aljandro

Ideaal voor mijn korte, jaarlijkse evenement!

Goede service, snelle hulp en er wordt contact met je opgenomen voor je evenement is om je eraan te herinneren dat je de pin automaat kunt bestellen. Nette bezorging en gemakkelijk dat het weer opgehaald wordt!

Prima, alle afspraken worden nagekomen, alles klopt.

Bij de aanvraag vlot en duidelijk geholpen. Verder kiep alles volgens de gemaakte afspraken. Het apparaat is op tijd ontvangen. De werking was goed; de bedieningshandleiding is in orde.

Ha Arno, Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Groet, Aljandro

Prettig!!

Fijne service :)

Hoi Thijs, Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Groet, Aljandro

Inmiddels een aantal jaren een mobiel pinapparaat gehuurd t.b.v. een project in het buitenland waar wij onze diensten direct kunnen afrekenen op deze manier. Vooraf duidelijke instructies ontvangen, apparaat werkte eenvoudig en de afrekening is ook vlot verlopen.

Hoi Astrid, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Perfecte snelle service

Hoi Lissy, Bedankt voor uw maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!