Automaat werkte goed. Uitbetaling duurde lang

Fijn contact personeel in de Corona tijd automaat makkelijk om aan te sluiten. Alleen de uitbetaal tijd duurde langer dan dat ik gewend ben zoals niet de zaterdagen en de vele feestdagen witte donderdag goede vrijdag en Pasen. Hier let ik de volgende keer op als ik weer een huur automaat nodig heb.

Beste Johan, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wat fijn dat je het contact met ons als positief hebt ervaren en dat de pinautomaat makkelijk aan te sluiten was. Vervelend dat je het uitbetalen van de transacties langer vond duren dan dat je van ons gewend bent. De betalingen worden de eerstvolgende werkdag aan je uitbetaald. Echter vind er geen betalingsverkeer plaats in weekenden en feestdagen. Vandaar dat de uitbetaling iets later kwamen dan verwacht. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

uitstekend

Prima precies op tijd geleverd . Prima nood oplossing

Beste Marja, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

werkt goed en gemakkelijk

als je tijdelijke een extra pinapparaat nodig hebt, is dit een goede oplossing

Beste Dianne, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Prima service, word bij de winkel, bezorgd en weer terug afgehaald, als je vraag had werd je netjes te woord gestaan.

Beste Linda, Hartelijk dank voor je maximale score! Service staat bij ons hoog in het vaandel, wat fijn dat jij dat weet te waarderen! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

snelle, compacte service

telefoon goed, kort en duidelijk, levering goed geregeld, ondanks het probleem van niet kunnen opladen( we konden het gaatje niet vinden vanwege de bescherming, snel en goed opgelost ps enig puntje kan zijn dat wanneer er een hoes omheen gaat jullie er bij vertellen dat dit eraf moet om te vullen

Beste Herman, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling en wat fijn dat alles goed is verlopen. Het gebruik van de premium case staat beschreven in de handleiding wellicht is dit toch niet duidelijk genoeg! We nemen je feedback mee en proberen dit te verbeteren! Met vriendelijke groet, Sabine

Correcte levering en afhandeling

Goede uitleg, service en werkt gewoon goed!

Beste Bas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles duidelijk was en goed werkte. Service is voor ons heel belangrijk, fijn dat je dat waardeert. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

gewoon goed en keurig geregeld

snel geregeld goede feedback duidelijk en transparant werkwijze.

Beste Peter, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

meedenken

een bedrijf waar mensen werken en dat merk je in de service en snelheid.

Beste Kees, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over onze snelle service. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Super snelle en correcte service 👍🏻👍🏻

Beste Bernie, Fijn om te horen dat je onze service waardeert. Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Erg goed, snel geregeld waardoor we niet stil hoefden.

Prettig

Beste Gio, Fijn om te horen dat alles zo snel geregeld was en dat de zaken door bleven lopen. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Goede service, vakkundig en betrouwbaar!

Goede service, vakkundig en betrouwbaar!

Beste Barbara, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je huurperiode weer zo goed is bevallen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Heel prettig

Snel en afficient

Beste mevrouw Rodolf, Hartelijk dank voor je mooie score! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Snel geregeld

Vriendelijk en snel geholpen

Beste Ingrid, Fijn dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Top snel geleverd

Prima geleverd met de juiste accesoires in een doos .

Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles snel en compleet geleverd is. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Goed geholpen en in krappe tijd pinautomaat kunnen regelen

Duidelijke omschrijving. Rustige benadering van mijn vragen. Erg tevreden.

Beste Johan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Goede ervaring!

Prima ervaring, er wordt ook flexibel meegedacht. De enorme papier winkel lijkt me makkelijker en digitaler te kunnen, dat is nu wel beetje gedoe.

Alles verloopt soepel en volgens gemaakte afspraken

Wij huren nu al een paar jaar via Lubee. Alle contacten verlopen via de E-mail; er wordt vlot gereageerd op vragen en gemaakte afspraken worden nagekomen.

Beste Arno, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

De juiste keuze

Goede organisatie

Beste heer Fransen, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat je onze organisatie als een goede keuze ziet. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

snel & behulpzaam!

Beste Dario, Hartelijk dank voor je mooie score! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Sabine

Zoals gewoonlijk onberispelijk

Wij huren al enkele jaren onze Pinautomaat tijdens beursen bij Lubee. Dit naar volle tevredenheid. Afspraken worden nagekomen. We hadden ondersteuning nodig. En we werden binnen 5 minuten terug gebeld. Dus tot volgend jaar als we voor de Motorbeurs wederom een pinautomaat moeten huren!

Beste Barry, Hartelijk dank voor de maximale score! Wij zijn blij dat we jullie al jaren van dienst mogen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

gewoon goed !

Eerste keer dat ik pinautomaten huurde. Alles prima verlopen ook duidelijke uitleg !!

Beste Jozef, Hartelijk dank voor je mooie score! Fijn dat alles goed is verlopen en dat het duidelijk was. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Makkelijk

Zeker als je gegevens al bij Lubee bekend zijn, is het huren van een pinapparaat een fluitje van een cent. Alles is makkelijk geregeld.

Beste Han, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn en dat we al een tijd met jullie zaken mogen doen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Wij hebben een prima ervaring met Lubee pinverhuur

Beste Carla, Wat fijn dat ons de maximale score hebt gegeven! Fijn dat alles naar wens is verlopen. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

2e keer dat we gebruik maken van de diensten van LUBEE. Zoals verwacht, klantvriendelijk, snelle reactie, en doe wat er gedaan moet worden. Zending zoals afgesproken 1 dag voor de tijd binnen. Handleiding die je erbij krijgt easy to handle. Geld ook snel op de rekening. Erg enthousiast over LUBEE echt een aanrader!

Beste Lucas, Hartelijk dank voor je bericht. Wat fijn dat je ons nog een keer de maximale score hebt gegeven! We helpen je in de toekomst graag weer verder! Met vriendelijke groet, Sabine

Man man woord woord

2e jaar dat we gebruikt hebben gemaakt van Lubee. Altijd even spannend of alles goed gaat met de zending. Maar werd hierin gerustgesteld. Als ik belde wordt er mee gedacht. Zending zoals afgesproken een dag coor de tijd. Eenmaal alles binnen, de handleiding volgen (kind kan de was doen) en hoppa ready 4 work. Geld wat gepind bij ons de dag erna al op de rekening staan. Super enthousiast en een aanrader!

Beste Lucas, Hartelijk dank voor je bericht en deze mooie score! Fijn dat je zo enthousiast bent. We zijn je in de toekomst graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!