Zeer prettig

Duidelijk, op tijd en alles doet wat het moet doen

Beste Dennis, Hartelijk bedankt voor je positieve woorden, fijn dat onze service jullie bevalt. Graag ontvangen we jullie volgend jaar weer!

Goede service en correct

Betrouwbare partner met goede service en snelle afhandeling

Beste Rob, Hartelijk dank voor je positieve woorden. Graag zien we je volgend jaar weer terug!

Vriendelijke en snelle service

Voor de eerste keer zette ik zelf mobiele pinapparataen in daar normaliter mijn leveranciers dat doen. Mijn ontwetenheid was geen drempel voor hen en ik ben uitstekkend geholpen en ook snel. De pin apparaten waren snel geleverd en heel simpel in te stellen. De verwerking achteraf ging ook erg snel en overzichtelijk gecommuniceerd.

Beste Tjaja, Bedankt voor je positieve woorden, goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer!

Goede, snelle service

Wordt snel en vakkundig gereageerd. Denken met je mee.

Beste Michiel, Fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot de volgende keer!

Snel en eenvoudig

Net toen ik dacht dat we bij een evenement wel een extra pinautomaat konden gebruiken ontving ik een nieuwe aanbieding van Lubee. Vorig jaar hebben we ook zaken gedaan; of we dat dit jaar weer wilde? Precies op tijd dus. Er wordt meegedacht en proactief gehandeld. Het automaat kwam binnen op de juiste dag en werd ook weer opgehaald op de afgesproken datum. Kortom: alles verliep soepel en efficiënt! Top!

Beste Peter, Bedankt voor de positieve woorden, fijn dat we je wederom hebben kunnen voorzien. Graag tot de volgende keer!

SNEL & EENVOUDIG MAAR HEEL PROFESSIONEEL

Wij hadden onlangs DRINGEND nood aan een mobiele pinautomaat en in geen tijd (dezelfde dag nog) werden wij door LUBEE voorzien van het nodige! Ook het terugbezorgen ging heel vlot & eenvoudig! Het moet ook gezegd worden dat onze contact-persoon, jullie medewerkster, aan de telefoon de vriendelijkheid zelve was. BEDANKT nogmaals & tot een volgende!

Beste Philip, Fijn dat we je zo snel van dienst hebben kunnen zijn. Dank voor de complimenten!

snelle afhandeling en duidelijk uitgelegd

Het apparaat was niet heel best, ondanks dat de batterij indicator vol aangaf was het apparaat leeg. apparaat viel ook steeds uit waardoor er diverse keren opnieuw moest worden opgestart. Afspraken omtrent betalingen etc zijn allemaal keurig nagekomen. Vlotte afrekening en dat is zeer prettig

Beste Barry, Goed om te horen dat je positief bent over onze service. Het apparaat wat je bij ons hebt gehuurd springt na een aantal minuten niet gebruiken in de energiezuinige modus en hoeft dus niet opnieuw opgestart te worden. Wist je dat we ook in het weekend bereikbaar zijn voor storingen e.d.? Voor de volgende keer mag je ons gerust bellen bij een situatie als deze. Graag ontvangen we je voor de volgende keer weer terug!

Snel en vriendelijk

Wij werken al jaren met Lubee samen, omdat het gemakkelijk en snel gaat! Pin apparaten zijn altijd in orde en service is gewoon super goed! Altijd graag weer!

Beste Frenklin, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot de volgende keer!

mee denken en goed leveren

elk jaar weer juiste producten op het juiste moment, meer wil je niet...

Beste Bas, Super! Goed om te horen dat onze service je bevalt. Graag ontvangen je we volgende keer terug.

Punctueel, correct en een snelle uitbetaling

Al jaren huren wij in november/december PIN apparatuur van Lubee. Steeds een stipte aanlevering en terugzending van apparatuur. Door de jaren heen steeds de nieuwste apparatuur, elk jaar compacter en simpeler m.b.t. installatie. Betrouwbaar zonder data-transmissie problemen. En bovenal: een snelle uitbetaling en correcte eindafrekening.

Beste Cornelis, Bedankt voor de mooie review. Fijn te horen dat je zo tevreden bent over onze service en snelheid. Graag weer tot de volgende keer!

alles correct geregeld

heel goed

Beste René, Bedankt voor je positieve beoordeling, goed om te horen dat onze service je goed bevalt! Graag weer tot de volgende keer.

Goed verzorgd

Lubee heeft het goed voor elkaar. Goede uitleg en service voor een prima prijs

Door Lubee zijn we compleet ont zorgt.

na de formaliteiten van het aanleren van de gegevens aan Lubee levert Lubee wat ze beloven, een hele zorg minder.

Redelijk goede service, prima apparatuur

Apparatuur werkt prima, klantenservice vriendelijk en correct. 1 keer bij evenement zaten de juiste snoeren er niet bij, toen konden ze dit niet goed oplossen. Dit als enige minpunt.

Snel, makkelijk en goede begeleiding

Tot nu toe erg tevreden over Lubee, contact loopt snel en makkelijk. Levering op tijd, terugsturen duidelijk beschrijving erbij. Snelle afhandeling.

Werkt prima

Geen problemen me gehad, kon het jammer genoeg niet koppelen er kassa die ik had staan

Snelle, betrouwbare en professionele verhuurservice

Ik heb voor een evenement twee pinautomaten gehuurd. Omdat ik bestaande klant ben, kreeg ik binnen een dag bevestiging en de apparaten zijn goed op tijd (twee dagen van tevoren) geleverd. De betaling van de pinbedragen kreeg ik ook snel en netjes.

Goede ervaring met geen problemen.

Het was een goede ervaring met daarnaast duidelijke communicatie. Geen problemen ondervonden en alles is volgens afspraak geleverd.

Pinapparaat werkte goed. Mag iets sneller met verwerken. Verpakking was netjes verstuurd. Volgend jaar weer!!

Slechte service

Tweede avond van ons feestweekend een foutmelding op een van de pin automaten die ze op afstand niet kunnen oplossen . Erg onvriendelijk, geen begrip of meedenken voor oplossing . Waardoor we inkomsten zijn misgelopen. Daarbovenop nog 350 euro extra aankomsten. Dit terwijl we 1 automaat dus niet hebben kunnen gebruiken. In huidige digitale wereld verwacht ik wel een andere service en klantvriendelijkheid. Voor ons geen Lubee meer

Beste Stefan, Helaas is 1 van jullie pinapparaten na meerdere dagen werkzaam te zijn geweest defect geraakt. Vanwege de ontstane schade kon de gehuurde pinterminal niet op dezelfde avond worden gerepareerd. Ik begrijp dat je dit liever anders had gezien. We hebben je zowel tijdens het weekend als doordeweeks te woord gestaan, waarbij we afgesproken hebben jou nog een nadere terugkoppeling te geven over de schade. Uiteraard mag je ons een (negatieve) review geven maar wellicht wat onnodig om er meerdere plaatsen.

Snel, correct, stipt en volgens afspraak.

Alles conform afspraak, d.w.z. het afsluiten van het contract, de levering en het ophalen van de apparatuur en het stip overmaken van de bedragen die door de klant die van de PIN-betalings optie gebruik hebben gemaakt.

Correcte afhandeling en opvolging

Positieve ervaring. Correcte afhandeling en opvolging. Enkel de administratie voor de aanvraag is te uitgebreid. En dit zeker wanneer we al verschillende jaren huren. Alle gegevens van de club zijn al in jullie bezit.

Snel geregeld en afspraken keurig nagekomen. Pinapparaat prima

Erg positief!

Mijn contact heb ik als erg positief ontvangen. Als ik niet wist wat er nou precies bedoeld werd, werd het mij goed uitgelegd. Het was heel vriendelijk en correct. Ik ben stagiair, maar raad het zeker aan en zal jullie vaker inhuren zodra ik iets nodig heb. Ook als ik zelf afgestudeerd ben.

Vlotte en vriendelijke service met duidelijke afspraken

Direct geholpen, top!

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!