Ideaal bedrijf, bellen bestellen ophalen gebruiken en weer terug brengen.

goed!

WEl prijzig

alles volgens afspraak

Beste Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Omdat we al klant waren in 2019 boden ze een snelle service aan met het leveren van het apparaat. Zo konden we met kerst de klanten tijdens bezorging ook de service verlenen door te pinnen.

Beste Peter, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat ook in 2020 alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

snelle en goede levering van pinapparaat

Hadden voor de drukke kerstperiode een pinapparaat extra erbij gehuurd, en dat ging prima en het apparaat was erg makkelijk in gebruik. De levering was precies op de afgesproken datum en het apparaat werkte prima en hebben er erg veel plezier van gehad tijdens deze drukke dagen, dus zijn erg tevreden.

Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Prima geregeld

Het administratieve voortraject was iets meer werk dan gedacht, maar de klantenservice van Lubee heeft ons hier goed doorheen geholpen. Pin werkte naar behoren en is precies op tijd afgeleverd en weer opgehaald. Voor herhaling vatbaar!

Beste Wout Jan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat ons hulp het voortraject toch gemakkelijker heeft gemaakt. Het opmaken van jullie account is eenmalig, de volgende keer is er geen papierwerk benodigd. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

alles is correct verlopen.

Netjes te woord gestaan en snel geregeld.

Beste Ed, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

vlotte persoonlijke service

wij huren al een aantal jaren een mobiel pinapparaat rond drukke dagen. dit jaar zelfs twee. Lubee denkt mee, en daarom gaan wij graag met Lubee in zee.

Beste Tijs, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Top dat we jullie ook dit jaar weer verder mochten helpen! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

super geregeld, betrouwbaar!

Beloftes nagekomen na gemaakte afspraken!

Beste Demi, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Vriendelijk, correct en zeer betrouwbaar.

Het huren van het pinapparaat ging razend snel en vloeiend, telefonisch duidelijk, vriendelijk en correct, directe afhandeling op de mail, pinapparaat op tijd geleverd, afhandeling borg snel, geen klagen! Voor herhaling vatbaar!

Beste Debby, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goede service, goed werken en uitstekende breng en haal service.

Voor de kerstdrukte hadden wij een extra pinapparaat nodig. Via Lubee makkelijk een gehuurd, kwam op tijd en werd netjes weer afgehaald.

Beste Jan, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Goed om te horen dat onze aflever- en ophaalservice positief is ervaren. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

prima maar voor ons dure oplossing

goed maar voor ons dure oplossing gezien het lage pinbedrag en laag aantal transacties

Beste mevrouw in 't Groen. Hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals vooraf besproken hebben ook andere varianten pinautomaten met een goedkoper transactietarief. Wellicht is dit een geschiktere optie voor jullie. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Alles gewoon goed geregeld!

Van begin tot eind alles duidelijk en goed geregeld. Helder en transparant.

Beste Joost, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat alles duidelijk was voor je. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Prima en snel geregeld

Goede service, informatief, betrouwbaar en alles volgens afspraak, kortom een goede partner.

Beste Faas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

alles werkt, alles op tijd

apparaten op tijd binnen, starten en draaien gelijk! geld op tijd binnen. zelfs dag eerder gebruiken kon gewoon!

Beste Bas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Onze pinautomaten worden altijd zoals afgesproken Plug&Play afgeleverd. De gebruiker kan binnen 3 minuten aan de slagen met pinnen! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goede prijzen. Snelle service

Goede prijzen. Goede afspraken. zelf ophalen en wegbrengen

Beste Hugo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgend jaar! Groet, Team Lubee

Snelle en goede service !

Super service !

Beste Gaston, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goeie oplossing in drukke tijden

Daar wij een drukke tijd hadden, was dit een goeie oplossing om sneller de klanten van dienst te zijn.

Beste Silvie, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

goede service snel en betrouwbaar

snel een extra pin geregeld . top service

Beste Lex Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat we je ook nu weer verder hebben mogen helpen. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Uiterst tevreden.

Makkelijk, betaalbaar, veilig, snel en vriendelijk geholpen. Als je een tijdelijk betaalsysteem wenst is Lubee Pinverhuur de juiste aangewezen persoon.

Beste heer/mevrouw van den Beuken, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Precies wat je nodig hebt met alle begrip, service, en snelheid die je maar kunt wensen.

De service die ik heb ervaren bij Lubee is Top!. In deze corona tijd waar niks zeker is. Oók voor Lubee niet, kan er toch nog gezocht worden naar een huurkorting. Zonder afbreuk te doen aan de vriendelijkheid, snelheid en de service! Ik kan Lubee iedereen aanraden die een pinverhuur zoekt.

Beste Henk, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Voor ons is elke klant maatwerk en kijken daarom per situatie mee naar de perfecte oplossing! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snelle, perfecte service

Beste Bernie Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

snelle service

door de wisselende omstandigheden konden we snel schakelen met een buitenverkoop en mobiele pin

Beste Herman, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat de mobiele pinautomaat voor jullie de perfecte oplossing was! Groet, Team Lubee

alles goed en strak geregeld.

zeer goed niet goedkoop.

Beste heer van Aalten, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Team Lubee

Goed en zonder problemen geregeld

Goede apparatuur Goede afwikkeling, prima bedrijf!

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat onze apparatuur aan de verwachtingen voldeed. Groet, Team Lubee

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!