Zeer matig

Voor 2 dagen besteld voor 4 dagen huur betaald

Beste William, Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening als onvoldoende beoordeeld. Naar aanleiding van de door u gegeven beoordeling hebben wij telefonisch contact met u opgegeven. U geeft aan het niet eens te zijn met onze prijzen en hoe onze tarieven worden berekend. Wij hebben de overeenkomst met u doorgelopen waarbij u heeft kunnen nalezen dat de huurtarieven en werkwijze staan beschreven. Om dit zo duidelijk mogelijk te communiceren is er zelfs een speciale tarievenpagina aan de overeenkomst toegevoegd. De overeenkomst voor deze huurperiode heeft u zelf (en samen met 2 bestuursleden) ondertekend. U blijft enkel, en zonder verdere onderbouwing, aangeven dat u het er niet mee eens bent en niet meer wenst te huren. Helaas kan ik met deze boodschap verder niets voor u doen. Namens Lubee, Aljandro

alles correct volgens afspraak.

alles correct en op tijd geleverd.

Dag Marjo, Bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Wij proberen onze apparatuur altijd alvast 2 dagen voor de gewenste leverdatum te verzenden. Zo dragen we zorg voor een tijdige levering. Graag tot een volgende keer. Namens Lubee, Boaz

Goede service en snelle levering

Zie hierboven.

Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Boaz

Wanneer we een pinautomaat nodig zijn dan mailen of bellen we. We geven door wanneer we het apparaat nodig zijn. Ze sturen de opdrachtbevestiging. Het loopt allemaal heel soepeltjes.

Hoi Marieke, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat het allemaal soepeltjes verloopt en je onze diensten als goede service omschrijft. Ik ben benieuwd hoe wij er zorg voor kunnen dragen om van de door jou gegeven 7 volgende keer een 9 of zelfs een 10 kunnen maken :) Namens Lubee, Boaz

Goed en duidelijk

De transactie kosten zijn alleen iets te duur

Hoi Frank, Dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat alles goed en duidelijk is. Graag denken we een volgende huurperiode met je mee om de transactiekosten te beperken. Namens Lubee, Boaz

Vriendelijk advies, snelle service

Zeer vriendelijk bijgestaan in het maken van de juiste keuze pinautomaat; verdere afhandeling snel en volgens afspraken. Heel prettig!

Hoi Maartje, Wat een super positieve beoordeling, hartelijk dank! Namens Lubee, Boaz

Vlotte afwikkeling van de huurprocedure

Omdat wij voor de 2e keer gebruik maken van deze dienst is de bestelprocedure van de pinmachine enorm vlot afgewerkt, hartelijk dank !

Snel geregeld.

Als verbeterpunt denk ik dat jullie het marktaandeel en uiteindelijk groeipotentieel kunnen vergroten door te differentiëren in kosten pinapparaat naar rato omzet.

Doen wat ze beloven en zijn flexibel

Al enige jaren zijn wij één keer per jaar klant. Dat bevalt uitstekend.

Geleverd zoals afgesproken

Zoals altijd worden afspraken nagekomen en er werd pro-actief meegedacht

Snelle levering, goeie service

Trage terugbetaling retour bedrag

Pluspunten

goede samenwerking

Pluspunten

Wij huren al een aantal jaren bij Lubee een pinapparaat voor Koningsdag. Het is heel prettig om met Lubee samen te werken. De medewerkers zijn heel behulpzaam en zoeken altijd mee naar een oplossing. En administratief wordt alles snel en goed afgehandeld.

Het zou handig zijn om bij je bestelling meteen een UPS afleverpunt te kunnen kiezen.

Pluspunten

Snelle levering .

Onze zaak is vaak overdag dicht , dan nemen ze het weer mee voor de volgende dag . dan moet je er extra voor thuis blijven .

Pluspunten

Goede kennis en overleg bij problemen. Fijn meedenken bij het bestellen.

De koerier zou na 14 uur komen. Dat werd best laat, misschien even een Appje als hij komt.

Pluspunten

Goede service, snelle levering!

Pluspunten

Meedenkend Snelle levering Altijd bereikbaar Goede uitleg Fijne Service

Pluspunten

correcte afhandeling

Pluspunten

slechte verbinding van de pin automaat en vind t raar dat je vier dagen moet betalen terwijl je m maar een dag huurt. ik kan er niks aan doen dat jullie m drie dagen ervoor versturen en later weer ophaald, zou een bedrag rekenen is duidelijker !

Pluspunten

Goede service, duidelijke uitleg en altijd bereikbaar.

Pluspunten

Correcte verwerking en duidelijk advies

Aflevertijd van UPS blijkt veel ruimer te worden aangegeven door UPS dan in werkelijkheid gebeurde. Dat geeft stress, want aflevering morgen (vrijdag) werd door UPS gemaild als aflevering maandag (mostert na de maaltijd!).

Pluspunten

Helder en duidelijk