Prima bedrijf. Zeer gebruikersvriendelijke pinautomaat!

Enig kritiekpunt is onbetrouwbare levering en ophalen door UPS op locatie evenement in Oirschot. Daarom zelf zowel opgehaald als teruggebracht bij distributiecentrum in UPS in Eindhoven.

Dag José, Bedankt voor het delen van je ervaring! Vervelend om te horen dat de levering met UPS niet zoals vanzelfsprekend is verlopen. Wellicht voor een volgend evenement even met ons te overleggen. Wij kunnen het pakket namelijk laten afgeven bij een UPS Accespoint in de buurt. Je krijgt dan een mail om het pakket op een eigen te bepalen tijdstip af te halen. Indien je wilt kun je het pakket daar ook retourneren. Groet, Boaz

Goed geregeld!

Geen problemen, alles duidelijk; snelle levering

Dag Hans, Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Boaz

Zeer meedenkend, erg prettig om mee te werken

Hoi Davy, Bedankt voor deze maximale beoordeling! Groet, Boaz

Uiterst gemakkelijke en goed verzorgde levering en instructies

De hele procedure van levering , terugzending en afrekening gebeurt bijna vanzelf. en is zeer correct. Duidelijke instructies.

Dag Theo, Dank voor je zeer positieve review! Namens Lubee, Boaz Verwater

prima voor elkaar

telefonische ondersteuning ook prima

Dag Geert, Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Boaz

Prettig contact en vlotte afhandeling

Vlotte aanmeldprocedure als nieuwe klant en eenmaal bekend nog sneller de benodigde pin-machine in huis !

Dag Frans, Fijn te horen dat je onze procedures prettig vindt werken. Graag tot een volgende keer. Namens Lubee, Boaz

Goed contact. Snelle service.

Goed contact. Snelle service.

Hoi Marjolein, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Graag hoop ik je volgend jaar (net als alle afgelopen jaren) weer van dienst te mogen zijn! Groet, Boaz

Zeer goed.

Goedendag, Hartelijk dank voor deze zeer goede beoordeling :) Namens Lubee, Boaz

Goede service en snel reageren op vragen

huur van, op advies, twee vaste pinautomaten voor de inschrijfbalie van onze fietsvierdaagse.

Dag René, Fijn te horen dat we jullie weer goed van dienst zijn geweest. Namens Lubee, Boaz

Moeizaam contact

En lubee komt haar afspraken niet na Bv. Ik heb de pinautomaat voor 2 dagen gehuurd terwijl lubee drie dagen heeft afgeschreven. Ook heeft lieve extra kisten berekent voor het terugzenden van het apparaat terwijl dit gratis op het contract staat. Dus ik zal het niet aanraden aan de reden om jullie diensten te gebruiken. Ik ook niet.

Beste H el Farissi, Wij vinden het vervelend om terug te lezen dat wij volgens u afspraken niet nakomen. Om deze reden hebben wij direct telefonisch contact met u opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Hier is het volgend uit gekomen; Uw pinautomaat is langer gehuurd dan de door u opgegeven huurperiode in het contract. Om deze reden zijn er extra huurdagen doorberekend. Bij het pakket was een retourlabel+instructie bijgeleverd. Helaas heeft u de retourinstructie niet volledig opgevolgd. In de instructie staat aangegeven dat het pakket enkel geretourneerd kan worden in een kartonnen doos ( bij voorkeur de door ons geleverde kartonnen doos). De instructie geeft ook aan wanneer u dit niet doet er extra kosten worden doorbelast. Deze extra kosten komen voort uit het feit dat de vervoerder deze aan ons doorberekend. Naar aanleiding van ons telefoontje heeft u aangegeven dat een en ander klopt en dat u de review zou aanpassen. Tot op heden heeft u de review niet meer aangepast. Namens Lubee, Aljandro

Zeer matig

Voor 2 dagen besteld voor 4 dagen huur betaald

Beste William, Jammer om te lezen dat u onze dienstverlening als onvoldoende beoordeeld. Naar aanleiding van de door u gegeven beoordeling hebben wij telefonisch contact met u opgegeven. U geeft aan het niet eens te zijn met onze prijzen en hoe onze tarieven worden berekend. Wij hebben de overeenkomst met u doorgelopen waarbij u heeft kunnen nalezen dat de huurtarieven en werkwijze staan beschreven. Om dit zo duidelijk mogelijk te communiceren is er zelfs een speciale tarievenpagina aan de overeenkomst toegevoegd. De overeenkomst voor deze huurperiode heeft u zelf (en samen met 2 bestuursleden) ondertekend. U blijft enkel, en zonder verdere onderbouwing, aangeven dat u het er niet mee eens bent en niet meer wenst te huren. Helaas kan ik met deze boodschap verder niets voor u doen. Namens Lubee, Aljandro

alles correct volgens afspraak.

alles correct en op tijd geleverd.

Dag Marjo, Bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Wij proberen onze apparatuur altijd alvast 2 dagen voor de gewenste leverdatum te verzenden. Zo dragen we zorg voor een tijdige levering. Graag tot een volgende keer. Namens Lubee, Boaz

Goede service en snelle levering

Zie hierboven.

Dank voor deze maximale beoordeling! Namens Lubee, Boaz

Wanneer we een pinautomaat nodig zijn dan mailen of bellen we. We geven door wanneer we het apparaat nodig zijn. Ze sturen de opdrachtbevestiging. Het loopt allemaal heel soepeltjes.

Hoi Marieke, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat het allemaal soepeltjes verloopt en je onze diensten als goede service omschrijft. Ik ben benieuwd hoe wij er zorg voor kunnen dragen om van de door jou gegeven 7 volgende keer een 9 of zelfs een 10 kunnen maken :) Namens Lubee, Boaz

Goed en duidelijk

De transactie kosten zijn alleen iets te duur

Hoi Frank, Dank voor je beoordeling. Fijn te horen dat alles goed en duidelijk is. Graag denken we een volgende huurperiode met je mee om de transactiekosten te beperken. Namens Lubee, Boaz

Vriendelijk advies, snelle service

Zeer vriendelijk bijgestaan in het maken van de juiste keuze pinautomaat; verdere afhandeling snel en volgens afspraken. Heel prettig!

Hoi Maartje, Wat een super positieve beoordeling, hartelijk dank! Namens Lubee, Boaz

Vlotte afwikkeling van de huurprocedure

Omdat wij voor de 2e keer gebruik maken van deze dienst is de bestelprocedure van de pinmachine enorm vlot afgewerkt, hartelijk dank !

Snel geregeld.

Als verbeterpunt denk ik dat jullie het marktaandeel en uiteindelijk groeipotentieel kunnen vergroten door te differentiëren in kosten pinapparaat naar rato omzet.

Doen wat ze beloven en zijn flexibel

Al enige jaren zijn wij één keer per jaar klant. Dat bevalt uitstekend.

Geleverd zoals afgesproken

Zoals altijd worden afspraken nagekomen en er werd pro-actief meegedacht

Snelle levering, goeie service

Trage terugbetaling retour bedrag

Pluspunten

goede samenwerking

Pluspunten

Wij huren al een aantal jaren bij Lubee een pinapparaat voor Koningsdag. Het is heel prettig om met Lubee samen te werken. De medewerkers zijn heel behulpzaam en zoeken altijd mee naar een oplossing. En administratief wordt alles snel en goed afgehandeld.

Het zou handig zijn om bij je bestelling meteen een UPS afleverpunt te kunnen kiezen.

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!