Precies wat je nodig hebt met alle begrip, service, en snelheid die je maar kunt wensen.

De service die ik heb ervaren bij Lubee is Top!. In deze corona tijd waar niks zeker is. Oók voor Lubee niet, kan er toch nog gezocht worden naar een huurkorting. Zonder afbreuk te doen aan de vriendelijkheid, snelheid en de service! Ik kan Lubee iedereen aanraden die een pinverhuur zoekt.

Beste Henk, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Voor ons is elke klant maatwerk en kijken daarom per situatie mee naar de perfecte oplossing! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snelle, perfecte service

Beste Bernie Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

snelle service

door de wisselende omstandigheden konden we snel schakelen met een buitenverkoop en mobiele pin

Beste Herman, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat de mobiele pinautomaat voor jullie de perfecte oplossing was! Groet, Team Lubee

alles goed en strak geregeld.

zeer goed niet goedkoop.

Beste heer van Aalten, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Team Lubee

Goed en zonder problemen geregeld

Goede apparatuur Goede afwikkeling, prima bedrijf!

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat onze apparatuur aan de verwachtingen voldeed. Groet, Team Lubee

Goed en snel geregeld zonder sores!

Goed en snel geregeld zonder sores!

Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Team Lubee

Apparaten werken zeer goed. Goede klantenservice.

Beste Elisa, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Groet, Team Lubee

Prettige samenwerking

Beste Wilma, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Groet, Team Lubee

Top service en heel snel!

Op vrijdag gebeld met Lubee en al op maandag konden wij direct aan de slag. Mooi pakket, helemaal compleet en snelle afhandeling van de betalingen. Ook terugsturen was heel gemakkelijk met een retourlabel dat we gelijk meekregen.

Beste Kris, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snel en goed geholpen

We hadden in onze winkel per direct een betaalautomaat nodig. Na contact, gelijk dezelfde dag kon er gepind worden. Ben er alleen maar blij mee.

Beste Ferhat, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat onze spoedoplossing voor jullie een perfecte uitkomst was. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goede en snelle service en komen afspraken na!

Beste Wim, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snel en goed geregeld

Alles was duidelijk en liep zoals verwacht Erg tevreden over de service

Beste Ricardo, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Fijne, betrouwbare service

Wij hebben Pinautomaten gehuurd bij Lubee pinverhuur. Ervaren als een fijne service en zeer goed bereikbaar. Financiële zaken waren snel en goed afgerond.

Beste Catrine, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat onze 24/7 bereikbaarheid je verder heeft geholpen tijdens de huurperiode. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

TOPservice en zeer deskundig!

Snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Persoonlijke service en goed werkende pinautomaten. Transacties waren de volgende dag gestort. Top!!!

Beste Sabrina, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snelle levering en uitstekende service

Ons bedrijf had snel een pinautomaat nodig, met de uitstekende service van Lubee konden zij op korte termijn een automaat leveren. Super service en vriendelijk personeel.

Beste Armelle, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn om te horen dat we jullie op een zeer korte termijn toch hebben kunnen voorzien van een pinautomaat. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Super fijn werken met Lubee. Naast goed werkende apparatuur geven zij ook goede service tijdens en na de verhuurperiode.

Beste Jonna, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Leuk om te horen dat onze service je verder heeft geholpen tijdens de huurperiode. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Zeer slecht

Lubee leek in eerste instantie behulpzaak, maar als er vragen komen over de onredelijk hoge kosten die per transactie (van in ons geval minimale bedragen) gefactureerd worden, gaat de deur dicht. Lubee beweegt geen centimeter mee en stuurt de zaak direct door naar DAS ter incasso. Omdat Lubee kennelijk een overeenkomst met DAS heeft, is de zaak hiermee voor haar afgedaan. Lubee is op geen enkele wijze bereid om mee te denken naar een oplossing, wat op z'n zachtst gezegd niet klantvriendelijk is. Ik zal Lubee nooit aanbevelen aan anderen.

Onze klant is een overeenkomst (incl. tarievenblad) met Lubee aangegaan en geeft achteraf aan het afgesproken tarief niet redelijk te vinden. Wij vinden het jammer dit pas na enkele maanden, meerdere facturen en betalingsherinneringen te vernemen. Met alle welwillendheid hebben wij meermaals meegedacht en een passende oplossing aangeboden. Van opzegging of een andere pin met lagere transactiekosten voor de komende huurperiode. Zou Mirjam onze mailwisseling wel hebben gezien? Met haar hebben wij over bovenstaande geen contact gehad. Al met al weigert onze klant al enkele maanden enige vorm van betaling. Helaas zien wij geen andere mogelijkheid om de factuur over te dragen aan onze incassopartner..

Korte lijnen, duidelijke informatie, pijlsnelle service

Onze ijsvereniging had op korte termijn behoefte aan mobiele pin oplossing. Zijn uitgekomen bij Lubee die onze vaag uitstekend heeft ingevuld.

Beste Piet, Hartelijk dank voor de maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

GEWELDIG!!!

Super service, leuk klant contact

Beste Daphne, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en wat fijn dat je het contact met onze medewerkers als prettig hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goede uitleg en prima service

Goede uitleg en prima haal en breng service

Beste, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Zeer klantvriendelijk en daar door zeer eenvoudig.

Prima geholpen tijdens aanvragen toestel. Toestel tijdig ontvangen. Gelijk gebruiksklaar. Eenvoudig om terug te sturen na gebruik, waarvan ook ontvangstbevestiging gekregen.

heel goed

heel goed

Beste Eva, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Aljandro

Goed geholpen ! Meedenkend !

Super snelle oplossing voor tijdelijk

het was fijn om snel een oplossing te hebben voor een te lange procedure bij CCV waardoor ik te laat een pin in mijn winkel had.

Beste Peter, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en wat fijn dat alles snel geregeld was. Gelukkig had je toch nog een werkbare pinautomaat staan in de winkel. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Super. Top !

Contact was zeer prettig met Lubee en afhandeling was zeer correct. Apparatuur werkbaar en afwikkeling tijdens en aan het eind van de huurperiode is goed afgehandeld.

Beste Noël, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en wat fijn dat je het contact met onze medewerkers als prettig hebt ervaren. Onze pinautomaten werken snel en makkelijk, wat fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem van Lubee kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!