Superrrrr goed geregeld!!!!

Kan me geen betere ervaring/ samenwerking voorstellen. TOP

Pinapparaten die werken!

Tijdens evenementen huren we apparatuur bij Lubee. Altijd keurig op tijd geleverd, en alles werkt gewoon. Snelle transactieverwerking, en nooit storting gehad. Volgende werkdag staat het geld keurig op de rekening, wij zijn tevreden en zullen nog vaker huren!

Snel en goed geholpen bij vragen.

snel, goed en makkelijk werkbaar!

Korte lijnen, direct te gebruiken, duidelijk overzicht en snel je geld op je eigen rekening nummer

In verband met de drukke kerstperiode moesten wij in pinapparaat extra hebben. Dit was redelijk kort dag, maar met behulp van Alejandro was dit geen enkel probleem. Het pinapparaat was netjes op tijd binnen en voorzien van alle benodigdheden. Ook de financiële afwikkeling was perfect geregeld! Voor een volgende keer weten wij Lubee zeker te vinden!

Super service met duidelijke uitleg

Voor een actiedag van een goed doel een pinautomaat nodig gehad. Met super duidelijke uitleg en super service alles kunnen regelen. Met als afsluiter ook nog eens een sponsering voor ons goede doel. Al met al een goede ervaring, zeer aan te bevelen en rest mij niets anders te zeggen dan: tot de volgende keer!

Supersnelle service

Keurig en snel geholpen aan een goedwerkend mobiel pinapperaat!

Perfecte organisatie

Alles snel en volgens afspraak geregeld.

Prima oplossing voor een korte periode.

Alles netjes geregeld en op tijd in huis en netjes weer afgehandeld.

Ok

Ok heel correct

Snel zorgvuldig vriendelijk.

Al meerdere malen bij Lubee pin apparaten gehuurd, services snel netjes. Vandaar dat we steeds bij Lubee terug komen.

Maak goede afspraken dan komt het goed

na discussie en overleg toch begrip gekregen na deze discussie extra korting gehad op de huur achteraf netjes opgelost

Goede service en klantvriendelijk

Prettig bedrijf en betrouwbare samenwerking

Goed!

Ik ben goed geholpen, Alejandro heeft pro-actief meegedacht aan oplossingen en snel geschakeld waar nodig ivm restricties omtrent ons evenement!

Beste Robbi, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen je samen met onze collega tot een oplossing bent gekomen en toch gebruik heb kunnen maken van onze betaaloplossing. Tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

komen hun afspraken perfect na

komen hun afspraken perfect na

Beste Paul, Bedankt voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Alles goed behalve dat betaalsysteem hele slechte GPS verbinding had, daardoor werkte die niet goed.

Al jaren bij Lubee gehuurd maar en met grote tevredenheid maar deze keer was er een slecht GPS verbinding. Daardoor duurde het lang voordat een transactie werd geaccepteerd maar nog vaker mislukte een transactie en moest het opnieuw. Tot 3 x toe en dan meestal de terminal helemaal uit en en dan opnieuw beginnen. Lange rijen achter de kassa gehad.

Beste Ronald, Allereerst wil ik je bedanken voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u na jaren zorgeloos gebruik van onze pinautomaten nu problemen heeft ervaren met gebrekkig netwerk. Tijdens de huurperiode is er telefonisch contact geweest met onze 24/7 support en zijn er verschillende oplossingen doorlopen om de transacties te laten slagen. Na het laatste contact hebben wij niets meer vernomen en waren wij in de veronderstelling dat de terminal weer naar behoren werkte. Zoals bij de huurperiodes van de afgelopen jaren hebben wij hetzelfde toestel (variant) uitgeleverd. Na retourontvangst van de pinautomaat hebben wij deze uitgebreid gecontroleerd maar geen mankement ontdekt. Hierdoor verwachten we dat gebrek aan voldoende internet dekking te wijten is aan de locatie of de netwerk sterkte van de zendmast. Tijdens ons telefoongesprek van vorige week hebben wij de ervaringen persoonlijk besproken. We gaan in toekomstige huurperiodes (extra) controleren middels de dekkingskaart hoe het gesteld is met de dekking van het internet. Verder is genoteerd dat een vaste variant met bekabeld internet een betere optie is omdat u dan niet afhankelijk bent van het GPRS/4G netwerk. Uiteraard is dit even afhankelijk van uw verkoop locatie/situatie. Tot de volgende keer! Groet, Team Lubee

Altijd goed geregeld!

Vanaf de aanvraag tot het retouren gewoon goed geregeld!

Beste Mike, Bedankt voor je maximale beoordeling. We hopen je in de toekomst weer te spreken! Groet, Team Lubee

Vlot en vriendelijk!

Beste Fien, Bedankt voor je maximale beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Groet, Team Lubee

Super service!

Voor ons laatste evenement hadden we 3 pinautomaten nodig die keurig een dag voor het evenement werden afgeleverd. De maandag na het evenement werden ze weer keurig opgehaald. De werking van de pinautomaten spreekt voor zichzelf. Wel even de instructies lezen dat heb ik ooit eerder voor mijn eerste evenement niet gedaan en toen miste ik wel wat stappen. Ook daarin ben ik keurig geholpen/ begeleid door Lubee.

Beste Jill, Bedankt voor je maximale beoordeling. Fijn om te horen dat onze 24/7 service je verder heeft kunnen helpen met de opstart van jullie event! Graag tot een volgende keer. Groet, Team Lubee

Snel flexibel

Omdat we het op korte termijn nodig hadden werkte we hoe flexibele en snel jullie kunnen schakelen.

Beste Hans, Bedankt voor je maximale beoordeling. Fijn om te horen dat onze snelle service jullie op korte termijn heeft verder kunnen helpen! Graag tot een volgende keer. Groet, Team Lubee

Prima partner voor de huur van een pinautomaat!

Het huren van een pinautomaat bij Lubee gaat vlot en heel eenvoudig. Alle afspraken worden correct nagekomen en de kosten vallen erg mee.

Beste Arjen, Bedankt voor je maximale beoordeling. Wij helpen jullie graag weer verder! Groet, Team Lubee

Goed spul

Volgende keer weer

Beste Remy, Bedankt voor je mooie beoordeling. Tot snel! Groet, Team Lubee

Prima geregeld!

Snel geregeld, goede service. Alleen jammer dat er veel bureaucratie aan te pas komt.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij streven ernaar om onze klanten zo snel mogelijk verder te helpen en de beste service aan te bieden voor, tijdens en na een huurperiode. Dit doen we binnen de gestelde wet- en regelgeving die komt kijken bij het verwerken van gelden voor onze klanten. Als verplichting brengt dit inderdaad een aantal formaliteiten met zich mee waar we helaas niet omheen kunnen. Voor een volgende huurperiode kunnen we dit overslaan en is de bestelling direct te plaatsen. Wij helpen jullie graag weer verder! Groet, Team Lubee

Fijn contact en veel geduld ,ben zeer tevreden

Perfect bedrijf om zaken mee te doen.

Beste Jan, Bedankt voor je maximale beoordeling. Wij helpen jullie graag weer verder! Groet, Team Lubee

vlotte service en denkt goed mee.

Beste Wilma, Hartelijk dank voor je maximale boordeling. Groet, Team Lubee

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!