Makkelijk en veilig

Cash geld is minder veilig en met een (extra) mobiel pinapparaat kunnen we snel en veilig betalingen verwerken bij evenementen.

Beste Chris, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat we hebben kunnen helpen met het veilig verwerken van jullie transacties. Groet, Team Lubee

Snelle en accurate service

Lubee reageert snel op een aanvraag en handelt de aanvraag correct af. Omdat wij al meerdere jaren bij Lubee pinapparaten huren, hoeven wij niet meer alle benodigde formulieren in te vullen, omdat onze gegevens bekend zijn. Zeer klantvriendelijk dus. Apparatuur is altijd netjes verpakt en ziet netjes uit. De levering is altijd op het gewenste moment. Indien er tijdens het evenement een storing is aan een van de apparaten is de helpdesk goed bereikbaar.

Beste Ankie, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Leuk om te horen dat je goede ervaringen hebt met onze betaalterminals. Tot snel! Groet, Team Lubee

Goed en duidelijk overleg en een goede afhandeling

Goede ervaring met het Lubee susteem.

Beste Walter Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Leuk om te horen dat je goede ervaringen hebt met onze LubeePOS! Tot volgend jaar. Groet, Team Lubee

Snelle service!

Gelijk dezelfde dag wordt een pinapparaat afgeleverd. Je kan direct aan de slag. Volgende dag staat het geld op je rekening.

Beste Ferhat, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Zoals altijd helpen we onze klanten graag direct verder. Fijn dat jullie op dezelfde dag weer verder konden afrekenen middels onze pinautomaten. Groet, Team Lubee

Super geregeld!

Fijne communicatie. Snel, gemakkelijk en helder geregeld.

Beste Imca, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Groet, Team Lubee

Ze denken met je mee en erg vriendelijk

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat we jullie tijdelijk verder mochten helpen! Groet, Team Lubee

Fijne en duidelijke communicatie en alles naar wens verlopen. De pinautomaten werken perfect.

Beste Jonathan, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Je wordt netjes te woord gestaan. Ze proberen altijd mee te denken. Het is wel prijzig, maar alles wordt meteen geregeld.

Beste Marjan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Team Lubee

1 telefoontje en het is geregeld. gewoon top

omdat wij al vaker een pin hebben gehuurd. is het nu met 1 telefoontje geregeld. super makkelijk.

Beste Roland, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Had een mobiele pin nodig en die was er op tijd. Pin werkt goed en werd de dag er na ook weer netjes opgehaald. Fijn om mee te werken.

Beste Bas, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat ook in 2021 alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Beste Gaston, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

service en goed advies, correcte levering; gewoon goed

advies op maat en doen wat er beloofd is

Beste Bas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Ideaal bedrijf, bellen bestellen ophalen gebruiken en weer terug brengen.

Beste Marleen, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

goed!

WEl prijzig

Beste Maria, Hartelijk dank voor je beoordeling. Groet, Team Lubee

alles volgens afspraak

Beste Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Omdat we al klant waren in 2019 boden ze een snelle service aan met het leveren van het apparaat. Zo konden we met kerst de klanten tijdens bezorging ook de service verlenen door te pinnen.

Beste Peter, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat ook in 2020 alles naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

snelle en goede levering van pinapparaat

Hadden voor de drukke kerstperiode een pinapparaat extra erbij gehuurd, en dat ging prima en het apparaat was erg makkelijk in gebruik. De levering was precies op de afgesproken datum en het apparaat werkte prima en hebben er erg veel plezier van gehad tijdens deze drukke dagen, dus zijn erg tevreden.

Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Prima geregeld

Het administratieve voortraject was iets meer werk dan gedacht, maar de klantenservice van Lubee heeft ons hier goed doorheen geholpen. Pin werkte naar behoren en is precies op tijd afgeleverd en weer opgehaald. Voor herhaling vatbaar!

Beste Wout Jan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat ons hulp het voortraject toch gemakkelijker heeft gemaakt. Het opmaken van jullie account is eenmalig, de volgende keer is er geen papierwerk benodigd. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

alles is correct verlopen.

Netjes te woord gestaan en snel geregeld.

Beste Ed, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

vlotte persoonlijke service

wij huren al een aantal jaren een mobiel pinapparaat rond drukke dagen. dit jaar zelfs twee. Lubee denkt mee, en daarom gaan wij graag met Lubee in zee.

Beste Tijs, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Top dat we jullie ook dit jaar weer verder mochten helpen! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

super geregeld, betrouwbaar!

Beloftes nagekomen na gemaakte afspraken!

Beste Demi, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Vriendelijk, correct en zeer betrouwbaar.

Het huren van het pinapparaat ging razend snel en vloeiend, telefonisch duidelijk, vriendelijk en correct, directe afhandeling op de mail, pinapparaat op tijd geleverd, afhandeling borg snel, geen klagen! Voor herhaling vatbaar!

Beste Debby, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goede service, goed werken en uitstekende breng en haal service.

Voor de kerstdrukte hadden wij een extra pinapparaat nodig. Via Lubee makkelijk een gehuurd, kwam op tijd en werd netjes weer afgehaald.

Beste Jan, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Goed om te horen dat onze aflever- en ophaalservice positief is ervaren. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

prima maar voor ons dure oplossing

goed maar voor ons dure oplossing gezien het lage pinbedrag en laag aantal transacties

Beste mevrouw in 't Groen. Hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals vooraf besproken hebben ook andere varianten pinautomaten met een goedkoper transactietarief. Wellicht is dit een geschiktere optie voor jullie. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Alles gewoon goed geregeld!

Van begin tot eind alles duidelijk en goed geregeld. Helder en transparant.

Beste Joost, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat alles duidelijk was voor je. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!