Prima en snel geregeld

Goede service, informatief, betrouwbaar en alles volgens afspraak, kortom een goede partner.

Beste Faas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

alles werkt, alles op tijd

apparaten op tijd binnen, starten en draaien gelijk! geld op tijd binnen. zelfs dag eerder gebruiken kon gewoon!

Beste Bas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Onze pinautomaten worden altijd zoals afgesproken Plug&Play afgeleverd. De gebruiker kan binnen 3 minuten aan de slagen met pinnen! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goede prijzen. Snelle service

Goede prijzen. Goede afspraken. zelf ophalen en wegbrengen

Beste Hugo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgend jaar! Groet, Team Lubee

Snelle en goede service !

Super service !

Beste Gaston, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goeie oplossing in drukke tijden

Daar wij een drukke tijd hadden, was dit een goeie oplossing om sneller de klanten van dienst te zijn.

Beste Silvie, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

goede service snel en betrouwbaar

snel een extra pin geregeld . top service

Beste Lex Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat we je ook nu weer verder hebben mogen helpen. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Uiterst tevreden.

Makkelijk, betaalbaar, veilig, snel en vriendelijk geholpen. Als je een tijdelijk betaalsysteem wenst is Lubee Pinverhuur de juiste aangewezen persoon.

Beste heer/mevrouw van den Beuken, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Precies wat je nodig hebt met alle begrip, service, en snelheid die je maar kunt wensen.

De service die ik heb ervaren bij Lubee is Top!. In deze corona tijd waar niks zeker is. Oók voor Lubee niet, kan er toch nog gezocht worden naar een huurkorting. Zonder afbreuk te doen aan de vriendelijkheid, snelheid en de service! Ik kan Lubee iedereen aanraden die een pinverhuur zoekt.

Beste Henk, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Voor ons is elke klant maatwerk en kijken daarom per situatie mee naar de perfecte oplossing! Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snelle, perfecte service

Beste Bernie Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

snelle service

door de wisselende omstandigheden konden we snel schakelen met een buitenverkoop en mobiele pin

Beste Herman, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat de mobiele pinautomaat voor jullie de perfecte oplossing was! Groet, Team Lubee

alles goed en strak geregeld.

zeer goed niet goedkoop.

Beste heer van Aalten, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Team Lubee

Goed en zonder problemen geregeld

Goede apparatuur Goede afwikkeling, prima bedrijf!

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat onze apparatuur aan de verwachtingen voldeed. Groet, Team Lubee

Goed en snel geregeld zonder sores!

Goed en snel geregeld zonder sores!

Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Team Lubee

Apparaten werken zeer goed. Goede klantenservice.

Beste Elisa, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Groet, Team Lubee

Prettige samenwerking

Beste Wilma, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Groet, Team Lubee

Top service en heel snel!

Op vrijdag gebeld met Lubee en al op maandag konden wij direct aan de slag. Mooi pakket, helemaal compleet en snelle afhandeling van de betalingen. Ook terugsturen was heel gemakkelijk met een retourlabel dat we gelijk meekregen.

Beste Kris, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snel en goed geholpen

We hadden in onze winkel per direct een betaalautomaat nodig. Na contact, gelijk dezelfde dag kon er gepind worden. Ben er alleen maar blij mee.

Beste Ferhat, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn dat onze spoedoplossing voor jullie een perfecte uitkomst was. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Goede en snelle service en komen afspraken na!

Beste Wim, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snel en goed geregeld

Alles was duidelijk en liep zoals verwacht Erg tevreden over de service

Beste Ricardo, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Fijne, betrouwbare service

Wij hebben Pinautomaten gehuurd bij Lubee pinverhuur. Ervaren als een fijne service en zeer goed bereikbaar. Financiële zaken waren snel en goed afgerond.

Beste Catrine, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat onze 24/7 bereikbaarheid je verder heeft geholpen tijdens de huurperiode. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

TOPservice en zeer deskundig!

Snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Persoonlijke service en goed werkende pinautomaten. Transacties waren de volgende dag gestort. Top!!!

Beste Sabrina, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Snelle levering en uitstekende service

Ons bedrijf had snel een pinautomaat nodig, met de uitstekende service van Lubee konden zij op korte termijn een automaat leveren. Super service en vriendelijk personeel.

Beste Armelle, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Fijn om te horen dat we jullie op een zeer korte termijn toch hebben kunnen voorzien van een pinautomaat. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Super fijn werken met Lubee. Naast goed werkende apparatuur geven zij ook goede service tijdens en na de verhuurperiode.

Beste Jonna, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Leuk om te horen dat onze service je verder heeft geholpen tijdens de huurperiode. Graag tot een volgende keer! Groet, Team Lubee

Zeer slecht

Lubee leek in eerste instantie behulpzaak, maar als er vragen komen over de onredelijk hoge kosten die per transactie (van in ons geval minimale bedragen) gefactureerd worden, gaat de deur dicht. Lubee beweegt geen centimeter mee en stuurt de zaak direct door naar DAS ter incasso. Omdat Lubee kennelijk een overeenkomst met DAS heeft, is de zaak hiermee voor haar afgedaan. Lubee is op geen enkele wijze bereid om mee te denken naar een oplossing, wat op z'n zachtst gezegd niet klantvriendelijk is. Ik zal Lubee nooit aanbevelen aan anderen.

Onze klant is een overeenkomst (incl. tarievenblad) met Lubee aangegaan en geeft achteraf aan het afgesproken tarief niet redelijk te vinden. Wij vinden het jammer dit pas na enkele maanden, meerdere facturen en betalingsherinneringen te vernemen. Met alle welwillendheid hebben wij meermaals meegedacht en een passende oplossing aangeboden. Van opzegging of een andere pin met lagere transactiekosten voor de komende huurperiode. Zou Mirjam onze mailwisseling wel hebben gezien? Met haar hebben wij over bovenstaande geen contact gehad. Al met al weigert onze klant al enkele maanden enige vorm van betaling. Helaas zien wij geen andere mogelijkheid om de factuur over te dragen aan onze incassopartner..

Korte lijnen, duidelijke informatie, pijlsnelle service

Onze ijsvereniging had op korte termijn behoefte aan mobiele pin oplossing. Zijn uitgekomen bij Lubee die onze vaag uitstekend heeft ingevuld.

Beste Piet, Hartelijk dank voor de maximale beoordeling. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Stationsweg 41 3331 LR Zwijndrecht

085 - 01 60 900

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!