GEWELDIG!!!

Super service, leuk klant contact

Beste Daphne, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en wat fijn dat je het contact met onze medewerkers als prettig hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Goede uitleg en prima service

Goede uitleg en prima haal en breng service

Beste, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Aljandro

Zeer klantvriendelijk en daar door zeer eenvoudig.

Prima geholpen tijdens aanvragen toestel. Toestel tijdig ontvangen. Gelijk gebruiksklaar. Eenvoudig om terug te sturen na gebruik, waarvan ook ontvangstbevestiging gekregen.

heel goed

heel goed

Beste Eva, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Groet, Aljandro

Goed geholpen ! Meedenkend !

Super snelle oplossing voor tijdelijk

het was fijn om snel een oplossing te hebben voor een te lange procedure bij CCV waardoor ik te laat een pin in mijn winkel had.

Beste Peter, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en wat fijn dat alles snel geregeld was. Gelukkig had je toch nog een werkbare pinautomaat staan in de winkel. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Super. Top !

Contact was zeer prettig met Lubee en afhandeling was zeer correct. Apparatuur werkbaar en afwikkeling tijdens en aan het eind van de huurperiode is goed afgehandeld.

Beste Noël, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en wat fijn dat je het contact met onze medewerkers als prettig hebt ervaren. Onze pinautomaten werken snel en makkelijk, wat fijn dat je dat ook zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Snel en proffesioneel

Ik was laat met bestellen maar toch werd er alles aan gedaan om ons op tijd te leveren

Beste Eric, Hartelijk dank voor je mooie score! Wat fijn dat je toch nog op tijd gebruik hebt kunnen maken van onze betaaloplossing. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Erg vriendelijke medewerker die perfect met je meedenkt

Ik had met spoed een PIN apparaat nodig i.v.m. een ICT probleem in ons gemeentelijk zwembad. Er moest weliswaar best wat voor geregeld worden, maar de medewerker hielp me hier perfect bij en dacht goed mee. Daarnaast supervriendelijk, complimenten!

Beste Sander, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

meedenkend, snel en uitstekende service

Praktisch, duidelijk, hulpvaardig en meedenkend met de klant!

Beste Bas, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling. Wat fijn dat je het contact met onze medewerkers als prettig hebt ervaren. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Automaat werkte goed. Uitbetaling duurde lang

Fijn contact personeel in de Corona tijd automaat makkelijk om aan te sluiten. Alleen de uitbetaal tijd duurde langer dan dat ik gewend ben zoals niet de zaterdagen en de vele feestdagen witte donderdag goede vrijdag en Pasen. Hier let ik de volgende keer op als ik weer een huur automaat nodig heb.

Beste Johan, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wat fijn dat je het contact met ons als positief hebt ervaren en dat de pinautomaat makkelijk aan te sluiten was. Vervelend dat je het uitbetalen van de transacties langer vond duren dan dat je van ons gewend bent. De betalingen worden de eerstvolgende werkdag aan je uitbetaald. Echter vind er geen betalingsverkeer plaats in weekenden en feestdagen. Vandaar dat de uitbetaling iets later kwamen dan verwacht. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

uitstekend

Prima precies op tijd geleverd . Prima nood oplossing

Beste Marja, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

werkt goed en gemakkelijk

als je tijdelijke een extra pinapparaat nodig hebt, is dit een goede oplossing

Beste Dianne, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Prima service, word bij de winkel, bezorgd en weer terug afgehaald, als je vraag had werd je netjes te woord gestaan.

Beste Linda, Hartelijk dank voor je maximale score! Service staat bij ons hoog in het vaandel, wat fijn dat jij dat weet te waarderen! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

snelle, compacte service

telefoon goed, kort en duidelijk, levering goed geregeld, ondanks het probleem van niet kunnen opladen( we konden het gaatje niet vinden vanwege de bescherming, snel en goed opgelost ps enig puntje kan zijn dat wanneer er een hoes omheen gaat jullie er bij vertellen dat dit eraf moet om te vullen

Beste Herman, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling en wat fijn dat alles goed is verlopen. Het gebruik van de premium case staat beschreven in de handleiding wellicht is dit toch niet duidelijk genoeg! We nemen je feedback mee en proberen dit te verbeteren! Met vriendelijke groet, Sabine

Correcte levering en afhandeling

Goede uitleg, service en werkt gewoon goed!

Beste Bas, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles duidelijk was en goed werkte. Service is voor ons heel belangrijk, fijn dat je dat waardeert. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

gewoon goed en keurig geregeld

snel geregeld goede feedback duidelijk en transparant werkwijze.

Beste Peter, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

meedenken

een bedrijf waar mensen werken en dat merk je in de service en snelheid.

Beste Kees, Hartelijk dank voor je maximale beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over onze snelle service. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Super snelle en correcte service 👍🏻👍🏻

Beste Bernie, Fijn om te horen dat je onze service waardeert. Wij danken je voor het delen van je ervaringen en de mooie beoordeling. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Erg goed, snel geregeld waardoor we niet stil hoefden.

Prettig

Beste Gio, Fijn om te horen dat alles zo snel geregeld was en dat de zaken door bleven lopen. We zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Goede service, vakkundig en betrouwbaar!

Goede service, vakkundig en betrouwbaar!

Beste Barbara, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je huurperiode weer zo goed is bevallen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Heel prettig

Snel en afficient

Beste mevrouw Rodolf, Hartelijk dank voor je mooie score! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Snel geregeld

Vriendelijk en snel geholpen

Beste Ingrid, Fijn dat alles naar wens is verlopen! Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Top snel geleverd

Prima geleverd met de juiste accesoires in een doos .

Beste Hans, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles snel en compleet geleverd is. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Sabine

Goed geholpen en in krappe tijd pinautomaat kunnen regelen

Duidelijke omschrijving. Rustige benadering van mijn vragen. Erg tevreden.

Beste Johan, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sabine

Stationsweg 41

3331 LR Zwijndrecht

085 - 01 60 900

Over Lubee Pinverhuur

Tijdelijk een betaalsysteem huren? Al vanaf 1 dag huurt je snel en eenvoudig een betrouwbaar betaalsysteem. Met de mobiele, vaste pinautomaten of een compleet kassaysteem kun je direct starten met het accepteren van betalingen. Indien gewenst leveren wij uw automaat binnen 3 uur. Lubee staat voor kwaliteit en persoonlijke service. Neem gerust contact op, wij staan 24 uur per dag voor je klaar!