Zoals altijd helemaal naar wens.

Zoals altijd helemaal naar wens.

Mooie tatoeages!

Mooie tatoeages!

Top kwaliteit en goede ondersteuning.

Polsbandjes voor ons evenement besteld en duidelijke hulp gekregen bij het afwerken van het ontwerp! Communicatie verloopt zeer vlot en resultaat mag er zijn !

Super goed meegedacht.

Wederom 3D brillen besteld. Door Roger is goed meegedacht met de vormgeving, de brillen zien er helemaal top uit. Brillen zijn geleverd binnen de vooraf aangegeven levertijd. Ben heel tevreden.

Helemaal naar wens

4 maal een munt naar wens laten ontwerpen en bedrukken. Zeer fijne service.

Snelle levering, niet duur en een prachtig product en achter de schermen iemand die met je meedenkt. Alles in 1 woord geweldig, wij gaan hier zeker nog een keer bestellen.

Top tatoeages!

De tatoeages zijn super geworden.

Mooie brillen van goede kwaliteit

Tweede maal dat we een bestelling zonnebrillen plaatsen en met succes! Goede kwaliteit, snelle service.

Heel professioneel

Wij zijn een tevreden klant. correcte info over prijzen alsook de te bestellen goederen, fijn overleg i.v.m. keuzemogelijkheden snelle service,

absoluut positief

Betrouwbaar bedrijf met een groot assortiment en kwalitatief goede producten.

Mooi product en goed op tijd geleverd!

Mooie lanyards met een snelle levering, precies met de juiste kleur gemaakt!

Top service!

Heel snel en gemakkelijk met de juiste uitleg hebben jullie de tijd genomen voor onze organisatie, bedankt!

Hele fijne armbandjes!

Weer snel en goed geholpen. Dank!

Top kwaliteit polsbandjes

Super service, goede communicatie en snel geleverd.

Wij hebben huwlijksbedankjes besteld, levering en kwaliteit was echt top!

Snelle reactie, goed geregeld

Ik kreeg snel reactie op mijn mails, maar die kwamen aanvankelijk in mijn ongewenste mail - map binnen waardoor ik de mails pas later zag. Verder is het allemaal goed geregeld. Prima levering en kwaliteit is erg goed.

Snelle service, kwaliteitsvolle brillen, duidelijke bedrukking

Snelle service, kwaliteitsvolle brillen, duidelijke bedrukking

Correcte uitleg, goede service

- duidelijke uitleg - vriendelijk personeel - stipte levering - prijs - kwaliteit = OK

Goede service, vriendelijk mailverkeer!

Goede service en zéér behulpzaam!

snel en meedenkend bedrijf

ik heb 200 zonnebrillen besteld en die werden binnen 2 weken geleverd de samenwerking was top en het resultaat fantastisch

Pluspunten

Goed product, en goede service.

Pluspunten

Zeer correcte omgang. Zeer behulpzaam in het maken van het correcte design. Eens het design goedgekeurd is, is de levertijd ook effectief zoals op voorhand vermeld.

Eventueel telefonisch contact opnamen als er geen respons komt op meerdere mails. Deze waren bij mij in de spam beland waardoor ik dacht geen respons gehad te hebben en het verwerken van de bestelling enkele weken langer geduurd heeft.

Over Oquo B.V. Zynder

123promotions, zo simpel is het!