Immediate delivery by DHL

Great service and good customer journey

Zeer positieve ervaring!

Artikel besteld tegen een goede prijs en met goede service. Ging mis met de bestelling, waardoor ik 2 orders had. Er werd contact gezocht om na te gaan of de bestellingen van 2 dezelfde artikelen echt de bedoeling was. Artikel opgehaald in de showroom. Ook hier een vriendelijk ontvangst, goede uitleg en er werd meegedacht over mogelijkheden ten aanzien van andere artikelen waar wij interesse in hadden. Komen zeker terug bij Nordic New.

Bestelling duurde 3+ maanden

Hoewel dit was aangegeven rond de tijd van bestelling was het in de praktijk toch niet fijn om zo lang te wachten. Zulke lange levertijden zouden het beste niet geboden kunnen worden.

Beste Niek, We zijn enig sinds verbaast over je beoordeling, zoals je zelf ook aangaf hebben wij jou direct (toen we van de leverancier de vertraagde levertijd door kregen) jou op de hoogte gebracht. Je reactie was zelf positief : Hoi Ruud, Dank voor de update. Top, dan zien we hem in die weken wel verschijnen. Als je toen had aangegeven dat dit voor jou een onacceptabel levertijd tijd dat hadden we uiteraard de bestelling voor je geannuleerd. Dat gezegd hebbende vinden wij het toch niet leuk voor je, en bieden we hierbij aan om je een kortingscode te doen toekomen die je bij een volgende e.v.t bestelling kan gebruiken. ( indien je daar gebruik van wilt maken neem dan even contact op met ruud@nordicnew.com Met vriendelijke groet, Ruud Nordic New Amethistweg 53 2665NT Bleiswijk Netherlands 0031(0)85-1303619 info@nordicnew.com www.nordicnew.nl

Super!!!!!

Uiterst betrouwbare winkel. Uitstekende kwaliteit. Klantgericht. Supersnelle levering, zorgvuldige verpakking!!!

Snel contact

Bij vragen snel contact en opvolging.

Netjes, snelle reactie

Correcte levering, nette reacties

Pleasure shopping, fast delivery

Very recommended !

Top kwaliteit

Snelle levering vriendelijke bediening

Goede service en heel blij met de Hay krukken.

Bij vragen over product goed geholpen en fijn advies gekregen.

zeer professioneel

fijne overzichtelijk website, snelle levering

Super quality products and fast service.

Site en producten prima; graag mailtje als bestelling later wordt bezorgd.

Het product dat ik besteld had (mijn 1e bestelling) kon niet binnen de aangegeven werkdagen worden geleverd. Ik had hierover geen bericht ontvangen en heb daarop zelf gemaild met Nordic om te vragen hoe het zat. In de reactie van Nordic las ik dat er leverproblemen waren. Ik had dit liever eerder gelezen in een mailtje van Nordic. Bestelling is inmiddels binnen en prima in orde.

Lang gewacht, maar toch gekomen...

De omschrijving van het artikel liet te wensen over, maar uiteindelijk is de installatie gelukt...

De kruk had een krasje op de zitting

De ervaring is over de transactie redelijk goed. Maar het product had beter kunnen zijn, misschien een b-grade?

Beste Pieter, Wat vervelend voor je dat de kruk niet naar tevredenheid was, en dat er een manco aan was. Als wij hiervan op de hoogte waren gebracht hadden wij dit zeker voor je opgepakt en tot een oplossing gekomen. Ik advieseer je om even contact op te nemen met de klanten service ( info@nordicnew.com ) , om de vervolgstappen te bespreken. Met vriendelijke groet, Ruud Nordic New Amethistweg 53 2665NT Bleiswijk Netherlands 0031(0)85-1303619 info@nordicnew.com www.nordicnew.nl

Product prachtig, leveringstijd bedroevend

Eind december mooie lamp besteld, uiteindelijk in mei geleverd ... Iedere keer mocht ik het initiatief nemen om er achter komen wanneer de lamp geleverd zou worden, weliswaar altijd vriendelijk te woord gestaan, maar een meer pro-actief beleid in deze zou op prijs gesteld worden voor jullie klanten

Naar tevredenheid.

Zeer gedegen uitleg gehad , dit is professioneel bedrijf.

Goed ontwerp. Snel gearriveerd.

Prima. Mooie kleine kapstok een ruimtelijk sieraad in de nieuwe hal. Klein en geschikt voor het doel: jassen van gasten.

Goede communicatie

Stoel van Hay besteld, had een lange levertijd maar tussentijdse vragen hierover per mail werden steeds snel beantwoord. Stoel is nu geleverd, blij mee.

Absolutely Perfect

The service team is very friendly and helpful and the furniture is beautiful and corresponds the description. Many thanks!

Schnell, gut, günstig

Das zu einem konkurrenzlos günstigen Preis angebotene Sitzkissen KNOT XL wurde schnell und gut verpackt geliefert.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering, veel mooie design spullen te koop bij deze firma

very satisfied

very satisfied

Goede en snelle service en mooi assortiment

Goede en snelle service en mooi assortiment.

Uitstekend!

Mooi en goed verpakt, De bijgesloten kortingbon is ook meer dan welkom!

Better than excellent.

I bought a gift to a friend of mine and advised NV of such. They addressed my request beautiful and even included a gift themselves. Delivery happened seriously fast and reliably. I also noticed NV offers competitive prices. The only not as smooth thing was that couldn’t use any of my bank cards to pay, only PayPal was working. But since I have PayPal that wasn’t a big problem. Will keep using this company without any hesitation.

Over Nordic New

Nordic New bestaat sinds 2000 en we hebben echt passie voor mooi Scandinavisch design, vaak gemaakt van duurzame materialen, mooie vormen en veelal praktische ontwerpen!. Daarom onze keus voor vooral veel Scandinavisch design in ons grote assortiment. Wij brengen design interieur merken die duurzaam en goede kwaliteit brengen in hun meubel en verlichting collecties. Onze collectie design merken is opgebouwd met klassiekers als Artek Finland, Kay Bojesen,Vipp en Fredericia uit Denemarken. Natuurlijk ook moderne merken als Muuto, Hay, Design House Stockholm, Gubi, Asplund Sweden, Menu, Northern of Normann Copenhagen. Met een vriendelijke groet, Het Nordic New team.