Leuk betaalbaar practisch hebbeding

Net iets méér bijzondere versie van een functioneel iets... Zijn prijs waard... Vlotte afwerking van de online bestelling, vriendelijk aan de telefoon én prima levering!

Super snelle service!

Mooie producten voor een goede prijs. Goed verpakt en vliegensvlug geleverd. Website kan een upgrade gebruiken maar volstaat prima.

Goed!

Vriendelijke en goede service.

Prompt delivery

The Gubi I bought arrived safe, and the driver was very helpful.

Prima communicatie en service.

Goed en snel contact en terugkoppeling. Nordic New heeft een mooie en interessante collectie en het bezoeken van de showroom is zeker de moeite waard.

Duidelijke omschrijving, snelle en correcte levering

Ik vond het spannend om de Vipp coffee table online te bestellen, maar hij werd uitstekend beschermd en snel geleverd.

Goede informatie op website en via telefoon. En produkt werd snel geleverd.

Vipp 551

Super mooie lamp voor buiten. Goede snelle levering binnen levertijd, en ook fijn om precies hiervan op de hoogte te worden gehouden.

Matige informatievoorziening op website

Gekocht product een keukentrapje, dat bleek - pas na ontvangst en niet op de website - niet zelfstandig te kunnen staan maar alleen te kunnen worden opgehangen aan een bijgeleverde knop. Dat het kon worden opgehangen werd wel op de site vermeld, maar niet dat het niet zelfstandig kon staan wanneer het niet was uitgeklapt. Gewoon opslaan in ingeklapte toestand kan helemaal niet, het trapje klapt dan voortdurend op en valt om. De maten werden zo klein op de site weergegeven, dat die niet lezen waren (een aantal keren telefonisch verkeer nodig geweest om achter de precieze maten te komen).

Geachte M Brink, Spijtig om te horen het gekochten trapje niet naar verwachting is . Het klopt dat deze versie niet zelfstandig (ingeklapt) kan staan, wij zijn er vanuit gegaan dat de begeleidende foto,s voor zich sprake , maar voor ons is uw verhaal een goede reden om het een en ander in de toelichting (omschrijving) aan te passen. Ook vinden het fijn en begrip vol van u dat ondanks bovenstaande niet gebruik heb gemaakt van het 14 daagse retourrecht en het trap toch heeft gehouden en bent gaan gebruiken. Om die reden hier bij een kortingscode die u kunt gebruiken bij een e.v.t volgende bestelling / 1911 \ Een vriendelijke groet, Ruud CEO

Exzellenter Service

Leider musste ich eine Bestellung wegen der etwas langen Lieferzeit stornieren. In der Tat war es ein gemeinsames Geschenk, und meine Mitstreiter hielten es für unangemessen, das Geschenk mit einem Gutschein anzukündigen. Nordic New zeigte Sympathie für unseren Konflikt und bearbeitete die Bestellung schnell zurück. Nette Leute!

Goed bedrijf en heel correct.

Goed geholpen en persoonlijk contact over een vraag. Heel prettig.

Mooi produkt voor een prima prijs

Mooi produkt met aantrekkelijke korting; snelle verzending.

Ook goede service als wat mis gaat

We hebben veel contact gehad over een tafel waarbij de levering niet helemaal goed ging. Alles is echter netjes opgelost met een hele schappelijke oplossing. Wij zouden deze winkel dan ook wel aanbevelen bij anderen.

Kay Bojesen Rabbit

Snelle levering van een nieuw familielid van de houten diertjes

Correcte levering

Goed geïnformeerd

Snelle levering en vakkundig verpakt

prima webwinkel

Mooi aanbod, gemakkelijke bestelprocedure. Een deel bleek niet op voorraad. Ik kreeg daarover bericht en twee dagen later was dit opgelost. Daarna kreeg ik de bestelling met 2 dagen vertraging aan huis. Het niet op voorraad zijn is natuurlijk wel onhandig als je de aankoop cadeau had willen geven en je de dagen vertraging niet kon permitteren.

Min punt: bij het plaatsen van onze bestelling kregen we geen leveringsdatum.

Bestelling aan zeer interresante prijs

Ik ben tevreden over de aankoop van de lamp bij Nordic New. Heb wel 14 moeten wachten op de levering.

Helemaal prima.

Mooie barkrukken besteld via de webshop. Levertijd iets langer dan voorspeld, maar na contact met snelle reactie duidelijkheid.

Prima webshop, slechte levering.

Prima webshop, makkelijk bestellen en scherpe prijzen. Alleen bezorging/levering was beroerd, 6 dagen moeten wacht op 3 lampen😳

Beste Laurens, Dank voor je reactie , en feed back. Ik en er even achteraan gegaan waarom dit 6 dagen heeft moeten duren. en het blijkt dat er bij PostNL een piek in de drukte was ( rond 5 Dec) waardoor de zending vertraagd was zie onderstaande melding die via de track&trace te lezen is. "9 dec. 2019 03:30 Uur Zending is vertraagd omdat het erg druk is " ons excuus voor het ongemak, Met een vriendelijke groet, Ruud

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke communicatie over status bestelling en verzending

snel betrouwbaar en uitstekende service

vanaf 1e bezoek aan showroom tot aan aflevering en plaatsing uitstekend contact, gemaakte afspraken worden nagekomen. goed bedrijf niets op aan te merken een aanrader.

Makkelijk en duidelijk

Een duidelijke en makkelijke website, met een goede productomschrijving. Zal zeker nog een keer bij ze bestellen.

Prima bedrijf

Snelle levering , alles goed verpakt en duidelijke afspraken mbt levering

Over Nordic New

Nordic New bestaat sinds 2000 en we hebben echt passie voor mooi Scandinavisch design, vaak gemaakt van duurzame materialen, mooie vormen en veelal praktische ontwerpen!. Daarom onze keus voor vooral veel Scandinavisch design in ons grote assortiment. Wij brengen design interieur merken die duurzaam en goede kwaliteit brengen in hun meubel en verlichting collecties. Onze collectie design merken is opgebouwd met klassiekers als Artek Finland, Kay Bojesen,Vipp en Fredericia uit Denemarken. Natuurlijk ook moderne merken als Muuto, Hay, Design House Stockholm, Gubi, Asplund Sweden, Menu, Northern of Normann Copenhagen. Met een vriendelijke groet, Het Nordic New team.