Bestelling aan zeer interresante prijs

Ik ben tevreden over de aankoop van de lamp bij Nordic New. Heb wel 14 moeten wachten op de levering.

Helemaal prima.

Mooie barkrukken besteld via de webshop. Levertijd iets langer dan voorspeld, maar na contact met snelle reactie duidelijkheid.

Prima webshop, slechte levering.

Prima webshop, makkelijk bestellen en scherpe prijzen. Alleen bezorging/levering was beroerd, 6 dagen moeten wacht op 3 lampen😳

Beste Laurens, Dank voor je reactie , en feed back. Ik en er even achteraan gegaan waarom dit 6 dagen heeft moeten duren. en het blijkt dat er bij PostNL een piek in de drukte was ( rond 5 Dec) waardoor de zending vertraagd was zie onderstaande melding die via de track&trace te lezen is. "9 dec. 2019 03:30 Uur Zending is vertraagd omdat het erg druk is " ons excuus voor het ongemak, Met een vriendelijke groet, Ruud

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke communicatie over status bestelling en verzending

snel betrouwbaar en uitstekende service

vanaf 1e bezoek aan showroom tot aan aflevering en plaatsing uitstekend contact, gemaakte afspraken worden nagekomen. goed bedrijf niets op aan te merken een aanrader.

Makkelijk en duidelijk

Een duidelijke en makkelijke website, met een goede productomschrijving. Zal zeker nog een keer bij ze bestellen.

Prima bedrijf

Snelle levering , alles goed verpakt en duidelijke afspraken mbt levering

Rappe levering en goed verpakt, alles zoals ik verwacht.

Geen op of aanmerkingen, alles naar wens.

heel klantgericht

Gemakkelijk bestellen, correct en snel reageren. Aflevering zoals toegezegd.

Super, niks op aan te merken

Super ervaring, besteld via de website, duidelijk informatie! Updates gehad via track&trace van postNL. Goede verpakking en keurig geleverd. Net in ons nieuwe huis, dus we gaan zeker nogmaals een aankoop doen.

Via pintrest op hun site gekomen , bestelling verliep goed.

Via pintrest op hun site gekomen , bestelling verliep goed.

Ik werd persoonlijk geinformeerd over het niet voorradig zijn van het bestelde voorwerp, wat naderhand gelukkig niet waar was.

perfect and smooth!

Already 3 years loyal online customer. Never has anything gone wrong, never had to send anything back. Every time I am spoiled as a customer, if I buy now for a small or a larger amount. Really there is nothing to complain about. Excellent site also for new designs and ideas , to stay up to date with the latest trends. I really can't think of a negative word about this site.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Pluspunten

The product we order,arrived quickly and in good condition. Would love to use the website again. Nice design!

Non

Pluspunten

Snelle levering van zowel het stof staaltje als het uiteindelijke bestelde artikel. Duidelijke en proactieve informatie via de mail over de vooruitgang.

Pluspunten

Snelle service, mooie producten

De lamp die ik heb gekocht was lastig in elkaar te schuiven, dat vond ik een minpuntje van het product.

Pluspunten

Snel geleverd, mooie producten

Pluspunten

Super sympathiek, kundig en betrokken team. Snelle levering en goede communicatie over mijn bestelling en levering!

Pluspunten

Goede communicatie en correcte afhandeling

Pluspunten

Leuke collectie, snelle levering.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

It arrived in time and in perfect conditions.

Suggestions

It would be better to clarify if possible the company in which We have to make the collection. It was not sure if it was the post office or other. Anyway I made a call to the phone given and they told me it was MRW, so no problem.

Over Nordic New

Nordic New bestaat sinds 2000 en we hebben echt passie voor mooi Scandinavisch design, vaak gemaakt van duurzame materialen, mooie vormen en veelal praktische ontwerpen!. Daarom onze keus voor vooral veel Scandinavisch design in ons grote assortiment. Wij brengen design interieur merken die duurzaam en goede kwaliteit brengen in hun meubel en verlichting collecties. Onze collectie design merken is opgebouwd met klassiekers als Artek Finland, Kay Bojesen en Fredericia uit Denemarken. Natuurlijk ook moderne merken als Muuto, Hay, Design House Stockholm, Gubi, Asplund Sweden, Menu, Northern of Normann Copenhagen. Met een vriendelijke groet, Het Nordic New team.