Mooie site, nog mooiere spulletjes. Beetje prijzig maar leuke aanbieding kunnen scoren & snelle bezorging.

Snelle levering en mooie spullen

mooi breed aanbod scandinavische design

Mooi aanbod. Persoonlijk vind ik de drempel voor voor gratis verzending wel vrij hoog.

Persoonlijke benadering

Ik had een tafel gekocht die na levering toch iets te klein bleek. Zonder problemen kunnen omruilen voor een grotere maat. Wat prettig is dat contact makkelijk en persoonlijk is.

Doen precies wat ze beloven!

Zeer positief!

Uitstekend inderdaad!

Was diep bedroefd dat jullie uit Amsterdam weg waren! Tot ik online via Esteban producten op jullie stuitte. Goed verpakt, efficiente communicatie en ultra snelle levering! Hartelijk dank!

te lange leveringstermijn

Geachte Ik heb al een paar keer een bestelling gedaan en de leveringstermijn is ontzettend lang zonder enig nieuws. Bij opvolging komt er wel altijd onmiddellijk antwoord maar geen oplossing voor snellere levering.

Geachte Kathleen Gentbrugge, Ten eerste dank voor uw review, hier mee kunnen wij onze service verbeteren. Jammer om te lezen dat uw een ervaring heeft opgedaan die uiteraard niet de bedoeling was. De gecommuniceerde levertijden proberen we zo goed als mogelijk bij te houden op onze site, maar gezien de corona situatie was deze niet altijd duidelijk voor ons , ook met de door uw bestelde wierrookstokjes uit Frankrijk was dat het geval, er is een tijd lang aldaar een stop op vervoer van niet essentieel goederen geweest. Wel hadden wij bovenstaande eerder met u moeten communiceren , excuses dit is er bij in geschoten. Nogmaals dank voor uw review, deze houdt ons scherp. Met een vriendelijke groet, Ruud Nordic New Klanten Service

Geen op of aanmerkingen

Snelle bezorging, goed verpakt, betrouwbaar

Snelle bezorging, goed verpakt, betrouwbaar

alles klopte

Snelle levering en juiste product.

Zeer snelle afhandeling vd bestelling

Zaterdagmiddag besteld; binnen n half uur aangemeld en op de eerstvolgende werkdag (dinsdag) al geleverd.

snelle levering mooi design object

Soepele levering van Muuto Visu barkruk. UItstekende communicatie.

Mooie producten, goede levering, communicatie en service

Hay design barkrukken besteld. Een belletje over het veranderen van het afleveradres werd soepel behandeld en verwerkt. Ook een vraag over status update in de email werd snel op gereageerd. Aflevering volgens afspraak. Product helemaal naar tevredenheid. Prima ervaring dus!

Keurig geleverd, communicatie met klant kan beter

Bij Nordic New heb ik een mooie kast van Hay besteld, die bijna nergens anders wordt geleverd. De kast is uiteindelijk keurig geleverd, er was wat vertraging op de lijn bij de leverancier. Het zou wel mooi zijn als Nordic New vanuit zichzelf de klant wat meer op de hoogte stelt van de status van de bestelling, zodat je weet waar je aan toe bent. Nu heb ik zelf initiatief getoond en gebeld. Er wordt dan wel direct opgenomen en meegedacht: top! Tip: iets meer vanuit het bedrijf communiceren met een simpel berichtje, dan word je als klant gerustgesteld en weet je waar je aan toe bent.

Prachtlampen

Zeer tevreden over de mooie twee wandlampen, VIPP 522, die onze eettafel nu verlichten. Tenminste niet zo'n lamp die je overal vindt, maar echt iets bijzonders. Alles was netjes verpakt en de lampen zijn het geld zeker waard. Nog 2 hue-lampen erin en het is perfect. Die gaan we morgen kopen!

persoonlijk contact

Fijn persoonlijk contact, soms even wachten wat de status van de bestelling is

Leuk betaalbaar practisch hebbeding

Net iets méér bijzondere versie van een functioneel iets... Zijn prijs waard... Vlotte afwerking van de online bestelling, vriendelijk aan de telefoon én prima levering!

Super snelle service!

Mooie producten voor een goede prijs. Goed verpakt en vliegensvlug geleverd. Website kan een upgrade gebruiken maar volstaat prima.

Goed!

Vriendelijke en goede service.

Prompt delivery

The Gubi I bought arrived safe, and the driver was very helpful.

Prima communicatie en service.

Goed en snel contact en terugkoppeling. Nordic New heeft een mooie en interessante collectie en het bezoeken van de showroom is zeker de moeite waard.

Duidelijke omschrijving, snelle en correcte levering

Ik vond het spannend om de Vipp coffee table online te bestellen, maar hij werd uitstekend beschermd en snel geleverd.

Goede informatie op website en via telefoon. En produkt werd snel geleverd.

Vipp 551

Super mooie lamp voor buiten. Goede snelle levering binnen levertijd, en ook fijn om precies hiervan op de hoogte te worden gehouden.

Matige informatievoorziening op website

Gekocht product een keukentrapje, dat bleek - pas na ontvangst en niet op de website - niet zelfstandig te kunnen staan maar alleen te kunnen worden opgehangen aan een bijgeleverde knop. Dat het kon worden opgehangen werd wel op de site vermeld, maar niet dat het niet zelfstandig kon staan wanneer het niet was uitgeklapt. Gewoon opslaan in ingeklapte toestand kan helemaal niet, het trapje klapt dan voortdurend op en valt om. De maten werden zo klein op de site weergegeven, dat die niet lezen waren (een aantal keren telefonisch verkeer nodig geweest om achter de precieze maten te komen).

Geachte M Brink, Spijtig om te horen het gekochten trapje niet naar verwachting is . Het klopt dat deze versie niet zelfstandig (ingeklapt) kan staan, wij zijn er vanuit gegaan dat de begeleidende foto,s voor zich sprake , maar voor ons is uw verhaal een goede reden om het een en ander in de toelichting (omschrijving) aan te passen. Ook vinden het fijn en begrip vol van u dat ondanks bovenstaande niet gebruik heb gemaakt van het 14 daagse retourrecht en het trap toch heeft gehouden en bent gaan gebruiken. Om die reden hier bij een kortingscode die u kunt gebruiken bij een e.v.t volgende bestelling / 1911 \ Een vriendelijke groet, Ruud CEO

Over Nordic New

Nordic New bestaat sinds 2000 en we hebben echt passie voor mooi Scandinavisch design, vaak gemaakt van duurzame materialen, mooie vormen en veelal praktische ontwerpen!. Daarom onze keus voor vooral veel Scandinavisch design in ons grote assortiment. Wij brengen design interieur merken die duurzaam en goede kwaliteit brengen in hun meubel en verlichting collecties. Onze collectie design merken is opgebouwd met klassiekers als Artek Finland, Kay Bojesen,Vipp en Fredericia uit Denemarken. Natuurlijk ook moderne merken als Muuto, Hay, Design House Stockholm, Gubi, Asplund Sweden, Menu, Northern of Normann Copenhagen. Met een vriendelijke groet, Het Nordic New team.