Exzellenter Service

Leider musste ich eine Bestellung wegen der etwas langen Lieferzeit stornieren. In der Tat war es ein gemeinsames Geschenk, und meine Mitstreiter hielten es für unangemessen, das Geschenk mit einem Gutschein anzukündigen. Nordic New zeigte Sympathie für unseren Konflikt und bearbeitete die Bestellung schnell zurück. Nette Leute!

Goed bedrijf en heel correct.

Goed geholpen en persoonlijk contact over een vraag. Heel prettig.

Mooi produkt voor een prima prijs

Mooi produkt met aantrekkelijke korting; snelle verzending.

Ook goede service als wat mis gaat

We hebben veel contact gehad over een tafel waarbij de levering niet helemaal goed ging. Alles is echter netjes opgelost met een hele schappelijke oplossing. Wij zouden deze winkel dan ook wel aanbevelen bij anderen.

Kay Bojesen Rabbit

Snelle levering van een nieuw familielid van de houten diertjes

Correcte levering

Goed geïnformeerd

Snelle levering en vakkundig verpakt

prima webwinkel

Mooi aanbod, gemakkelijke bestelprocedure. Een deel bleek niet op voorraad. Ik kreeg daarover bericht en twee dagen later was dit opgelost. Daarna kreeg ik de bestelling met 2 dagen vertraging aan huis. Het niet op voorraad zijn is natuurlijk wel onhandig als je de aankoop cadeau had willen geven en je de dagen vertraging niet kon permitteren.

Min punt: bij het plaatsen van onze bestelling kregen we geen leveringsdatum.

Bestelling aan zeer interresante prijs

Ik ben tevreden over de aankoop van de lamp bij Nordic New. Heb wel 14 moeten wachten op de levering.

Helemaal prima.

Mooie barkrukken besteld via de webshop. Levertijd iets langer dan voorspeld, maar na contact met snelle reactie duidelijkheid.

Prima webshop, slechte levering.

Prima webshop, makkelijk bestellen en scherpe prijzen. Alleen bezorging/levering was beroerd, 6 dagen moeten wacht op 3 lampen😳

Beste Laurens, Dank voor je reactie , en feed back. Ik en er even achteraan gegaan waarom dit 6 dagen heeft moeten duren. en het blijkt dat er bij PostNL een piek in de drukte was ( rond 5 Dec) waardoor de zending vertraagd was zie onderstaande melding die via de track&trace te lezen is. "9 dec. 2019 03:30 Uur Zending is vertraagd omdat het erg druk is " ons excuus voor het ongemak, Met een vriendelijke groet, Ruud

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke communicatie over status bestelling en verzending

snel betrouwbaar en uitstekende service

vanaf 1e bezoek aan showroom tot aan aflevering en plaatsing uitstekend contact, gemaakte afspraken worden nagekomen. goed bedrijf niets op aan te merken een aanrader.

Makkelijk en duidelijk

Een duidelijke en makkelijke website, met een goede productomschrijving. Zal zeker nog een keer bij ze bestellen.

Prima bedrijf

Snelle levering , alles goed verpakt en duidelijke afspraken mbt levering

Rappe levering en goed verpakt, alles zoals ik verwacht.

Geen op of aanmerkingen, alles naar wens.

heel klantgericht

Gemakkelijk bestellen, correct en snel reageren. Aflevering zoals toegezegd.

Super, niks op aan te merken

Super ervaring, besteld via de website, duidelijk informatie! Updates gehad via track&trace van postNL. Goede verpakking en keurig geleverd. Net in ons nieuwe huis, dus we gaan zeker nogmaals een aankoop doen.

Via pintrest op hun site gekomen , bestelling verliep goed.

Via pintrest op hun site gekomen , bestelling verliep goed.

Ik werd persoonlijk geinformeerd over het niet voorradig zijn van het bestelde voorwerp, wat naderhand gelukkig niet waar was.

perfect and smooth!

Already 3 years loyal online customer. Never has anything gone wrong, never had to send anything back. Every time I am spoiled as a customer, if I buy now for a small or a larger amount. Really there is nothing to complain about. Excellent site also for new designs and ideas , to stay up to date with the latest trends. I really can't think of a negative word about this site.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Over Nordic New

Nordic New bestaat sinds 2000 en we hebben echt passie voor mooi Scandinavisch design, vaak gemaakt van duurzame materialen, mooie vormen en veelal praktische ontwerpen!. Daarom onze keus voor vooral veel Scandinavisch design in ons grote assortiment. Wij brengen design interieur merken die duurzaam en goede kwaliteit brengen in hun meubel en verlichting collecties. Onze collectie design merken is opgebouwd met klassiekers als Artek Finland, Kay Bojesen,Vipp en Fredericia uit Denemarken. Natuurlijk ook moderne merken als Muuto, Hay, Design House Stockholm, Gubi, Asplund Sweden, Menu, Northern of Normann Copenhagen. Met een vriendelijke groet, Het Nordic New team.