Gewoon prima.

Levering volgens afspraak. Keurig verpakt en alles klopt.

Gewoon goed

Netjes geleverd en zoals op website staat aangegeven een paar dagen levertijd (ook als product op voorraad is). Informatie per mail over je bestelling en als deze is verzonden.

Goede afhandeling en uitstekende communicatie

Het artikel dat ik bestelde was is backorder en hiervan werd ik uitstekend op de hoogte gehouden. Bij verzending werd ik voor de zekerheid gebeld naar welk adres ik het verzonden wilde hebben, erg attent!

Aanrader snel een eerlijk

vriendelijk en goede service

Snel antwoord op vragen via de mail. Telefoon nummer was alleen niet bereikbaar.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van de bestelopdracht. Goed gesorteerd aanbod.

Moet ik nog bedenken.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik heb een watchwinder van Luxalit online gekocht bij WatchWinderWebshop. De watchwinder ziet er mooi en degelijk uit voor een zeer redelijke prijs. Alleen vreemd dat op de website wordt gezegd dat het een Nederlands fabricaat is, terwijl er geen Nederlandse handleiding aanwezig was; alleen in het Engels! De watchwinder werd op zaterdag besteld en op dinsdag reeds thuisbezorgd. Een zeer vlotte levering!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Sinds bevestiging ontvangen wel alles goed gegaan. Maar door de vertraging cadeau niet optijd binnen.

Zonder bevestiging van je bestelling, ga je twijfelen aan de echtheid van het bedrijf. Jammer dat wanneer we bellen die pas hebben gekregen..

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik heb al meerdere producten gekocht. Door mijn eigen fout is een onderdeel kapot gegaan. Kon het niet zo snel vinden op de site. Email gestuurd op zondag, maandag antwoord en dinsdag onderdeel in huis. Sneller kan echt niet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Negatief: Ik heb iemand een Benson premium N1 kado gedaan. Heb hem zelf niet aangepakt en uitgepakt. Ik dacht dat dit een kwaliteitproduct was. Dat is niet het geval. Hij is merkloos en made in China. Dit had beter beschreven mogen worden op de website. Ben er niet blij met de misleiding. Duur betalen voor goedkoop, helaas. Positief: Snelle levering

• Betrouwbaarheid

Sorry, maar 90% van dit soort producten komt uit China > ze zijn er gewoon goed in. Een heel mooi product èn de winder was daardoor ook nog scherp geprijsd. Bent u niet te streng met uw lage beoordeling? Hoe hadden we dit beter kunnen doen?

Pluspunten

Ondanks dat er iets mis ging met de email-bevestiging van mijn bestelling was de antwoordtijd op mijn vraag hierover per email zeer snel en correct. Geleverd zoals beloofd.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede website. Kon goed vinden wat ik wou hebben. Product precies zoals verwacht afgeleverd.

Geen track en trace over levering. Die was niet aangekondigd. Was wel thuis, dus geen probleem. Maar track en trace zou handig zijn.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed verpakt. Mooi produkt

Levertijd in met name informatie verschaffing over levertijd. Er staat op de website 2 a 3 dagen. Na bestelling geplaatst te hebben (9 dagen voor vaderdag), kwam ik alsnog in de problemen. Na een paar dagen nl geinformeerd waar het bleef. Toen pas reactie dat produkt niet op vrd was en wanneer het zou komen. Met als eindresultaat dat ik de hele zaterdag thuis ben gebleven om post te ontvangen. Want DHL geeft aan dat het ergens tussen 11 en 15 uur bezorgd zal worden. Tip: gebruik bijv DPD waarbij in iedergeval een uur wordt aangegeven zodat je niet hele dag thuis `vast zit`.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, mijn excuses voor het ongemak. Er stond wel 'werkdagen' want het weekend zorgt natuurlijk voor vertraging. Maar uw zending was inderdaad verlaat, zonder duidelijke reden. We zijn inmiddels overgestapt naar DPD; gaat een stuk beter! Graag tot ziens.

Pluspunten

Hele trajekt ging soepel! Hulde. Bij andere aanbieder op internet liep de bestelling spaak, zodoende biij jullie uitgekomen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. De verpakking alleen al straalde kwaliteit uit.

Pluspunten

Zeer nette communicatie over product dat niet meer voorradig was. Goed opgelost.

Een verzendbevestiging zou het proces wat helderder maken.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De watchwinder had een defect bij levering. Heel netjes opgelost, meteen kunnen retourneren voor vervanging en snelle communicatie.

• Betrouwbaarheid

Na eerst telf. ingesproken te hebben werden we pas na 5 werkdagen teruggebeld.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ruim assortiment met duidelijke product-info. Duizelingwekkend snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

De watchwinder ziet er prachtig uit en werd uitstekend verpakt verzonden.

Verzending helaas niet met treck & trace.

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering en goede informatieve en overzichtelijke website

Track en trace zou ik op prijs stellen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede, simpele website. Snelle levering

Niets