Betrouwbaar en goed

Voordat ik mijn watchwinder bestelde, heb ik eerst nog per mail een vraag gesteld. Deze werd heel snel beantwoord, waardoor ik Elinkwijk heb besteld. Kort na mijn bestelling kreeg ik nog een mail waarin ik werd bedankt voor de bestelling. Aangezien dit in de reply van mijn eerdere vraag was, was dit geen automatisch antwoord. Heel netjes en toch ook wel positief verrassend. Watchwinder is vervolgens snel geleverd. Zeer tevreden.

Fijn bedrijf om iets te kopen!!

Fijn bedrijf om iets te kopen!! een winder gekocht waar de houder te groot voor wat. Een goed alternatief aangeboden gekregen snelle levering! fijne snelle communicatie.

Prima webshop voor watchwinders

Bestelling was vertraagd maar uiteindelijk prima geleverd.

Betrouwbare levering

Nadat eerst de levering in backorder schoot even contact gezocht. Ik ben correct geinformeerd en zaken waren tijdig beschikbaar en binnen...

Ondanks klein leveringsfoutje toch positief.

Kleine omissie bij levering snel en adequaat binnen 24 uur recht gezet.

Volgens afspraak, prima geleverd.

veel dank voor de uitstekende service!

heel erg tevreden

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Overzichtelijke webshop, snel geleverd.

Kwaliteit, prijs en levering top geregeld!!

Ruime keuze van kwalitatief hoogwaardige watchwinders.

Uitstekend!

Goede dienstverlening!

Hoewel niet alle kleuren van mijn gewenste artikel er waren, prima service en direct persoonlijk contact! Prima produkt, snelle levering

perfecte en snelle levering

Supersnelle levering van een perfecte watchwinder!!

Ik had een boxy fancy brick besteld. De betaling via ideal goed makkelijk. De boxy werd gelijk opgestuurd en geleverd. Verder geen problemen.

Er was wat onduidelijkheid over de levering. Een mailtje van mij werd vrijwel direct beantwoord en men ging op zoek naar de oplossing. Het probleem werd door de koerier goed opgelost.

Had op de site een watchwinder gezien maar had daarover wat vragen. Telefonisch contact met Hans Spoolder gehad en kreeg meteen een scherpe offerte. De dag daarna was de winder binnen - keurig verpakt. Gewoon top service!

Gewoon prima.

Levering volgens afspraak. Keurig verpakt en alles klopt.

Gewoon goed

Netjes geleverd en zoals op website staat aangegeven een paar dagen levertijd (ook als product op voorraad is). Informatie per mail over je bestelling en als deze is verzonden.

Goede afhandeling en uitstekende communicatie

Het artikel dat ik bestelde was is backorder en hiervan werd ik uitstekend op de hoogte gehouden. Bij verzending werd ik voor de zekerheid gebeld naar welk adres ik het verzonden wilde hebben, erg attent!

Aanrader snel een eerlijk

vriendelijk en goede service

Snel antwoord op vragen via de mail. Telefoon nummer was alleen niet bereikbaar.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen