Correct en snel geleverd

Prima service en correct geleverd. Product voldoet aan mijn eisen.

Heel goede snelle service

Wij hadden een verkeerde combinatie strijkkralen besteld en ze hadden dit gezien en hiervoor gemaild en omgeruild voor verzending. Super service en snelle levering naar België

Goede en vriendelijke service

Jammer van de levering

Tevreden over de webshop maar de levering was echt niet goed. De eerste maal niet thuis, de tweede maal bleef ik speciaal thuis en kreeg ik plots een mail dat er niemand thuis was. Ik moest mijn pakketje halen op 20 minuten (met de auto) van mijn huis.

Geweldig en keurig verpakt en op tijd

Wol besteld, en kreeg snel een track and trace en de wol was er de olgende dag. Super service zal zeker weer gebruik van jullie diensten maken

wat ze beloven komen ze na.

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering.

Geen kussensloop

Online en op de doos leek het om een kussensloop te gaan. Er zit echter geen kussensloop in de verpakking. Dat betreur ik.

Geweldig ben zo blij,

Er zijn ook lieve mensen die doen nog iets voor een andere

Prima verzorgd

Prima, op tijd bezorgd, keurig verpakt

Snel en goed geleverd

Snel bezorgd goed verpakt

Snel en goed bezorgd

Snel en goed geleverd, goed verpakt. Dank!

Goede spullen , goed verpakt en volgens afspraak bezorgd .

Mooie penselen ontvangen.

Goede site snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Fantastische artikelen en goede service

Heel blij met het mooie en goede assortiment. Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken, heel fijn! Altijd een feestje om hier te komen

Teleurgesteld, kan niet anders zeggen.

Ik had gehoopt dat ik behalve een klosje ook een puniknaald en wat garen te krijgen. Maar neen, Ger garen, wel een houten stokje dat als naald moest dienen en dat na enkele uren doormidden brak.

Super service!

De stof van mijn borduurpakket bleek crème kleurig ipv wit te zijn. Het patroon op zich vond ik erg leuk dus hebben ze mij een mooi wit stuk borduurstof kosteloos opgestuurd. Dat vind ik super aardig en super klantvriendelijk en verdien je als bedrijf een pluim!

Snelle levering en goede kwaliteit

Gemakkelijk bestellen, betalen en snelle levering.

Aan te bevelen..en dat doe ik..

Goede uitleg bij vragen. Vriendelijk Snelle actie bij vragen over verzending.. Zeer tevreden. Heb getracht de rekening te betalen van de laatste zending..kreeg telkens in beeld dat het niet gaat lukken. Kom a.s. vrijdag in de winkel i.v.m. hulp bij twee opdrachten. Dan betaal ik de rekening.. Vriendelijke groet Tecla Sanders

Alles ging lekker snel,ik ben zeer tevreden!

Goede service.

Snelle service goede kwaliteit

Na een omzwerving toch nog gehad, kan nu weer lekker verder.

Makkelijke site en snelle levering. Wat voor mij erg fijn was. Ook het teveel betaalde verzendkosten kreeg ik terug. Eerlijkheid duurt het langst. Shappoo

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!