Prima ervaring

Snelle correcte levering. Telefonisch nog even informatie gekregen over een product. En 1 product wat niet leverbaar bleek te zijn, is het geld direct van terug geboekt. Al met al een prima ervaring!!

Fijn om daar een bestelling te plaatsen

Snel geleverd en altijd perfect verpakt.

Prima service en goed contact

Het kan natuurlijk gebeuren dat iets kapot aankomt maar zonder moeilijke vragen krijg ik gewoon niet 1 maar 2 nieuwe ringen kostenpost toegestuurd, fijne webshop en fijne klantenservice, vind ik belangrijk.

Helemaal prima!

Mijn artikelen waren gemakkelijk gevonden op de website. Snel en netjes bezorgd

Zeer snel

Was op zoek naar voering voor een oud schellekoord. Bij Art & Hobby besteld. Zeer snel verstuurd en ontvangen. Kan nu weer verder.

Snel

Ik ben het niet meer gewend besteld volgende dag verzonden dag erna in huis

Snel en nette levering

Had mijn bestelling snel in huis correct verpakt...

Persoonlijke gerichte Service.

Super behulpzaam, inspringen op mijn vragen en direct en duidelijk afgehandeld. En vrijdag bellen zaterdag in huis. Nogmaals bedankt.

Ben tevreden.

Dit was pas de eerste keer dat ik bij jullie heb besteld. Alleen een beetje jammer dat het geen wit stramienstof is. Maar dat heb ik zelf wel nog liggen.

Super snelle levering

prima.

top

besteld en ontvangen. en ze werken, hartelijk bedankt

Ruim assortiment en persoonlijke behandeling

Er is een ruime keuze en voor elk wat wils. Bij vragen kan je mailen en mag je zeker zijn van een persoonlijke/vriendelijke reactie. Wel op tijd bestellen als je vb. voor een cadeautje shopt.

Alles netjes ontvangen.

Snelle levering en alles netjes ontvangen.

goede service

snel geleverd , ga er nog bij bestellen

Mooie website

Product en levering prima

Het was mijn eerste bestelling, maar de korting die daarop werd aangeboden niet ontvangen. Oorzaak: ingeschreven op de nieuwsbrief en direct daarna de bestelling geplaatst; Zag daarna pas dat er een mail met kortingscode was gestuurd. Jammer maar product was prima.

Erg tevreden over het product (tasringen, 2 stuks), de wijze waarop het verpakt was en de snelle levering, alsmede de creditering van een deel van de verzendkosten (brievenbuspost). Ook het mailsysteem werkt perfect naar de klant toe. Supernetjes allemaal!

Het was precies wat ik besteld heb voor aan prima prijs. Enige irritante was de bezorger stond een tijdvak voor smorgens eerste instantie, daarna een dag laten en later weer de dag eerder en het vak schoof in de loop van de dag op naar in de middag dus heb wel wat uren thuis gezeten ervoor.

Vlotte service, goed ingepakt.

Tevreden.

Vind ze prachtig

Vind ze leuk je kunt zonder garen aankopen

Snelle en vriendelijke afhandeling

Super dat een korting direct werd verwerkt

Bevalt heel goed

Snel geleverd. Een kleine kanttekening, de enveloppe was aan de Bovenkant gedeeltelijk opengescheurd

Zeer vriendelijk contact en snelle service

Pixel pakket besteld. Ergens anders niet te vinden, zo'n mooie afbeeldingen.

Snel en goed geleverd

Prima geregeld, snel geleverd

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!