Prima website, snelle levering en prima mailverkeer!

Dik in orde, geen bijzonderheden!

Jammer dat ik telefonisch niet uitgebreider ben geinformeerd

Ik was op zoek naar grote strijkkralen en kreeg een basispakket met kralen. Daarbij zaten zoveel kleuren en kralen dat ik geen aanvullend pakket had hoeven te bestellen.

Snelle levering en top service!

Super snel en mooie materialen

Binnen 1 dag waren wij materialen binnen. Kon direct aan de gang.

Geweldige service

Ik moest nog 2 bolletjes en deze hebben ze binnen no time voormij gevonden. Ze sturen het op, op een dag die mij het beste uitkomt/kwam. Super service!

Eerlijk

Aanpassing van productprijs wegens onvoldoende voorraad onmiddellijk in orde gebracht

Artikelen zijn snel geleverd

Een snelle levering en goed verpakt. Aardige mensen (denk ik) omdat ze ondertekenen met hun eigen naam.

Goed.

Het product is naar verwachting. Het om haaknaald.

Snel bezorgd, goed verpakt

Snel bezorgd, goed verpakt

Supersnel ontvangen

Een dag later al mijn bestelling in huis.

Vlugge levering

Zeer toegankelijk !

Direct antwoord op vragen Telefonisch direct bereikbaar. Geen wachttijden en meedenken persoonlijke benadering

zoals beloofd op site

geleverd

Gewoon geweldige service

Ik heb onlangs 2 bestellingen geplaatst, allebei in zeer goede orde ontvangen. Ik had een leveroptie gekozen die helaas niet beschikbaar was (Ik was vergeten dat koningsdag op zaterdag viel.) Ik ben netjes gebeld, er is een voicemail achtergelaten en ik kreeg de extra verzendkosten die ik betaald had weer terug. Gewoon goede service, Niks op aan te merken!

Correct en snel geleverd

Prima service en correct geleverd. Product voldoet aan mijn eisen.

Heel goede snelle service

Wij hadden een verkeerde combinatie strijkkralen besteld en ze hadden dit gezien en hiervoor gemaild en omgeruild voor verzending. Super service en snelle levering naar België

Goede en vriendelijke service

Jammer van de levering

Tevreden over de webshop maar de levering was echt niet goed. De eerste maal niet thuis, de tweede maal bleef ik speciaal thuis en kreeg ik plots een mail dat er niemand thuis was. Ik moest mijn pakketje halen op 20 minuten (met de auto) van mijn huis.

Geweldig en keurig verpakt en op tijd

Wol besteld, en kreeg snel een track and trace en de wol was er de olgende dag. Super service zal zeker weer gebruik van jullie diensten maken

wat ze beloven komen ze na.

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering.

Geen kussensloop

Online en op de doos leek het om een kussensloop te gaan. Er zit echter geen kussensloop in de verpakking. Dat betreur ik.

Geweldig ben zo blij,

Er zijn ook lieve mensen die doen nog iets voor een andere

Prima verzorgd

Prima, op tijd bezorgd, keurig verpakt

Snel en goed geleverd

Snel bezorgd goed verpakt

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!