Aanrader

Ruim assortiment, leuke prijzen en snelle verzending. Vijf sterren dus!

Gemakkelijk voor sorteren

Zeer aangenaam

Goed contact en snel geleverd

Toppie.

De vragen werden netjes beantwoord..Alles was overzichtelijk in de verpakking en snelle levering..Een vriendelijke aanbeveling..

Vlotte service

Heel tevreden! Antwoorden snel en correct bij problemen. Heel goede afhandeling. Ik bestel zeker opnieuw!

Stipt op tijd

Stipt op tijd en vriendelijk personeel en fijn dat u zulk goede en grote ringen verkoopt, ik handwerk veel, doe vanalles en ik ben blij dat ik uw webshop heb gevonden.

Vlotte levering en keurig verpakt

Zie eerste zin

Uitstekende kwaliteit, snelle levering!

Eerste keer besteld bij deze shop, zeer snelle levering en de Sculpey living doll klei was van perfecte kwaliteit, ik kon direct beginnen aan mijn sculpture. Ik blijf zeer zeker oa mijn klei bij deze shop bestellen! Absoluut aan te bevelen!

Heel tevreden

Heel tevreden

Uitstekend!

De borduurpakketten die ik wilde bestellen kon ik nergens vinden. Bij Art en Hobby besteld en in 2 weken in huis nadat ze zijn besteld in het buitenland. Heel blij mee!

vlot en snel geleverd

mooi pakketje, goed verpakt.

Snelle en correcte levering

Duidelijke website en makkelijke bestellijsten.

Precies zoals vooraf beloofd, gewoon goed en snel.

Goede service!

Goede service!!!, snel bezorgd. Top

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Een snelle levering.

Goede voorbeeld

Heel te vreden ben er blij mee

Prima service, snelle levering

Echter volgens mij staat er een fout bij het product. Het zouden 36 basisplaten zijn, maar dit zijn er 30. Dus wellicht misschien iets om aan te passen

Bedankt voor het doorgeven. Dit stond idd niet juist vermeld. Wij hebben het ondertussen aangepast. De rest van deinformatie klopte wel. Komt u uit met dit pakket?

Prima website, snelle levering en prima mailverkeer!

Dik in orde, geen bijzonderheden!

Jammer dat ik telefonisch niet uitgebreider ben geinformeerd

Ik was op zoek naar grote strijkkralen en kreeg een basispakket met kralen. Daarbij zaten zoveel kleuren en kralen dat ik geen aanvullend pakket had hoeven te bestellen.

Snelle levering en top service!

Super snel en mooie materialen

Binnen 1 dag waren wij materialen binnen. Kon direct aan de gang.

Geweldige service

Ik moest nog 2 bolletjes en deze hebben ze binnen no time voormij gevonden. Ze sturen het op, op een dag die mij het beste uitkomt/kwam. Super service!

Eerlijk

Aanpassing van productprijs wegens onvoldoende voorraad onmiddellijk in orde gebracht

Artikelen zijn snel geleverd

Een snelle levering en goed verpakt. Aardige mensen (denk ik) omdat ze ondertekenen met hun eigen naam.

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!