Alles netjes ontvangen en op tijd de volgende wordt weer hier besteld

Fijne website, leuk aanbod. En het pakketje was er supersnel. Top!

In één woord TOP

Heel fijn dat jullie zo,n groot assortiment hebben en dat jullie de ijzeren ringen ook in grote maten keurig versturen. Klasse!

Hele goeie service

Goeie ervaring en goeie service

Duidelijke communicatie

Na bestelling van product wordt duidelijk gecommuniceerd over de duur van aflevering, verzending. Binnen het verwachtte 2 à 3 week de levering Dank.

Prima bedrijf, je word prima geholpen

Het bedrijf is klantvriendelijk en servicegericht, echter de bezorging is zwaar onder de maat! DHL is echt slecht!!! Ze zouden vrijdag de 1e komen bezorgen maar dat gebeurde niet zoals wel vaker bij DHL voorkomt. Ik kreeg de mogelijkheid om de lijst op te halen, maandag de 4e bij een depot hier 20 km vandaan, lastig als je op krukken loopt en geen auto mag rijden. Gelukkig iemand in de buurt kunnen vinden die dat wou doen. Dit is toch geen manier van doen!! Als u DHL blijft gebruiken twijfel ik of ik bij u blijf bestellen.

helemaal goed

goede ervaring smiddags besteld, zelfde dag verstuurd. dus prima

Blij dat ik de gewenste borduurpakketten na anderhalve dag al in handen had.

Geweldige service. Bedankt.

Zo vriendelijk aan de telefoon en toen ik mijn pakket binnen kreeg, keek ik op hoe fantastisch het verpakt was. Mijn zus uit Limburg heeft daardoor ook wat bij u besteld.

Heel snel geleverd en op mijn eigen adres terwijl de nieuwe vervoerder het anders bedacht had. Heel alert.

Verkeerd geïnformeerd

Ik heb al mijn producten goed ontvangen, en toen ze iets veranderd in hun verzending lieten ze dit netjes weten. Alleen op de website stond mis informatie bij één van de producten die ik heb aangeschaft, denkend dat het was wat ik nodig had. Maar nu kan ik er helemaal niks mee. Ik heb ze er over gemaild, maar nog niks van terug gehoord. Terwijl ze al wel de dingen aangepast hebben op de website. Zou het fijn vinden om ook wat te horen.

Voldaan aan verwachting

Goede kwaliteit, levering volgens afspraak

Maar had het potje groter verwacht

Snelle levering, goed geïnformeerd. Super.

De bestelde artikelen zijn correct bezorgd.

Geen negatieve opmerkingen aan de orde.

Geen klachten.

Ik ga vaker dingen bestellen bij jullie.

Goed en snel binnen

Goede service en mooie webshop

Ook telefonisch goede service. Fout bestelde artikel werd na retourzending netjes afgehandeld.

Uitmuntend

Goed geholpen en zeer snelle levering

Een dag besteld en de dag erna heb ik mijn pakket ontvangen

Veel keus goed product

Er wordt veel keus gegeven, het online winkelen is daardoor erg fijn, het pakket dat ik bestelde is mooi en compleet, de beschrijving online was ook uitgebreid.

de bestelling was helemaal in orde

Art en Hobby kan ik aan vrienden aanraden

Ruime voorraad en snelle levering.

Geweldige service

Altijd meedenken voor oplossingen. Bestellen is geen probleem! Vriendelijk personeel.

Heeft lang geduurd en er ontbreken dingen

Ik had 3 rollen macrametouw besteld, 2 waren niet meer beschikbaar en heb dan 2 andere via mail doorgegeven, maar die zaten niet in de doos. Van het kussen had ik meer verwacht, ik verwachtte dat er effectief een kussen bij zou zitten. Dit is niet zo. Bovendien heb ik erg lang moeten wachten op de levering. Alle begrip hiervoor, als er problemen waren onderweg.

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!