Voldaan aan verwachting

Goede kwaliteit, levering volgens afspraak

Maar had het potje groter verwacht

Snelle levering, goed geïnformeerd. Super.

De bestelde artikelen zijn correct bezorgd.

Geen negatieve opmerkingen aan de orde.

Geen klachten.

Ik ga vaker dingen bestellen bij jullie.

Goed en snel binnen

Goede service en mooie webshop

Ook telefonisch goede service. Fout bestelde artikel werd na retourzending netjes afgehandeld.

Uitmuntend

Goed geholpen en zeer snelle levering

Een dag besteld en de dag erna heb ik mijn pakket ontvangen

Veel keus goed product

Er wordt veel keus gegeven, het online winkelen is daardoor erg fijn, het pakket dat ik bestelde is mooi en compleet, de beschrijving online was ook uitgebreid.

de bestelling was helemaal in orde

Art en Hobby kan ik aan vrienden aanraden

Ruime voorraad en snelle levering.

Geweldige service

Altijd meedenken voor oplossingen. Bestellen is geen probleem! Vriendelijk personeel.

Heeft lang geduurd en er ontbreken dingen

Ik had 3 rollen macrametouw besteld, 2 waren niet meer beschikbaar en heb dan 2 andere via mail doorgegeven, maar die zaten niet in de doos. Van het kussen had ik meer verwacht, ik verwachtte dat er effectief een kussen bij zou zitten. Dit is niet zo. Bovendien heb ik erg lang moeten wachten op de levering. Alle begrip hiervoor, als er problemen waren onderweg.

Snelle en verzorgde levering!

Eerste bestelling bij Art en Hobby. Hier vind je tenwat je zoekt in het uitgebreide assortiment! Ik kom zeker terug!

Snelle levering en goede producten

Mijn product was snel geleverd en netjes ingepakt. Het product zelf is van goeie kwaliteit en de prijs viel heel erg mee. Ontzettend tevreden!

Geweldig .

Goede snelle service .

toppie!

Heel vriendelijk en klantgericht, bestelling goed ontvangen (ook heel snel)

Lekker snel geleverd

Zeer snelle levering en had eerst voor pakket betaald maar omdat paar matjes door brievenbus konden, gaven ze zelf direct door om verzendkosten deels terug te storten. Erg netjes!

Goed geholpen

De bestelde garens vlot en in goede orde ontvangen

Goed&snel

Prima kwaliteit en snelle levering.

Vlotte bestelling en snelle levering.

Mijn kleinzoon was dolenthousiast over zijn knutselpakket!

Bestellen en leveren verliepen vlot.

Aangenaam verrast doordat het patroon in mapjes was gestoken. Zeker een plus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling is goed aangekomen ik vraag mij toch af hoe ik garen kan bijbestellen mocht er een tekort zijn van één er zijn geen kleur nummers bij Vriendelijke groeten Rita

Wanneer er te weinig garen in een oakket zit, wordt dit vanuit de leverancier/fabrikant nagezonden. Dit is service. Mocht dit zo zijn, neem dan contact met ons op om het te regelen. Heel veel borduurplezier. Jose Art eb Hobby

Xxx

Esdoornhout 9

9408DD Assen

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!