Snelle en verzorgde levering!

Eerste bestelling bij Art en Hobby. Hier vind je tenwat je zoekt in het uitgebreide assortiment! Ik kom zeker terug!

Snelle levering en goede producten

Mijn product was snel geleverd en netjes ingepakt. Het product zelf is van goeie kwaliteit en de prijs viel heel erg mee. Ontzettend tevreden!

Geweldig .

Goede snelle service .

toppie!

Heel vriendelijk en klantgericht, bestelling goed ontvangen (ook heel snel)

Lekker snel geleverd

Zeer snelle levering en had eerst voor pakket betaald maar omdat paar matjes door brievenbus konden, gaven ze zelf direct door om verzendkosten deels terug te storten. Erg netjes!

Goed geholpen

De bestelde garens vlot en in goede orde ontvangen

Goed&snel

Prima kwaliteit en snelle levering.

Vlotte bestelling en snelle levering.

Mijn kleinzoon was dolenthousiast over zijn knutselpakket!

Bestellen en leveren verliepen vlot.

Aangenaam verrast doordat het patroon in mapjes was gestoken. Zeker een plus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling is goed aangekomen ik vraag mij toch af hoe ik garen kan bijbestellen mocht er een tekort zijn van één er zijn geen kleur nummers bij Vriendelijke groeten Rita

Wanneer er te weinig garen in een oakket zit, wordt dit vanuit de leverancier/fabrikant nagezonden. Dit is service. Mocht dit zo zijn, neem dan contact met ons op om het te regelen. Heel veel borduurplezier. Jose Art eb Hobby

Xxx

Na het bestellen werd pakket de volgende dag verzonden en de dag daarop geleverd. Prima service.

Snelle levering en goed overleg

Ik had een vergissing gemaakt in mijn bestelling. Telefonisch was het snel geregeld en opgelost.

Heel tevreden was mijn eerste bestelling Snel en goed verpakt geleverd

Helaas een miskoop voor mijn glassteentjes.

Dacht, daar kan ook ik wel glassteentjes mee knippen, maar dat bleek een verkeerde gedachte te zijn. Kan hem wel voor keramiek aan bevelen.

Snelle levering, super service.

Hele goede service, vlotte regeling voor wijzigen bestelling.

Snel en netjes bezorgd

Vriendelijk, goed geholpen

Ik had zelf een fout gemaakt bij het bestellen. Met een telefoontje was dat zo opgelost. De bestelling was de volgende dag in huis

Ik kreeg netjes een mail dat mijn bestelling verlaat was. En twee dagen later een mail dat het bij ze binnen was en verstuurd zou worden

Snel geleverd en zoals het afgebeeld is

Keurig verpakt en snel bezorgd.

Alles ging prima

Mijn bestelling werd snel en volledig geleverd.

primA

snelle verzending en spulletjes oké

Snel en verzonden

Na het bestellen van 2 zendingen had ik een speciaal verzoek ingediend die zonder probleem werd geaccepteerd en uitgevoerd. Top service en erg vriendelijke klantenservice. Echt een aanrader!

Correcte levering

Correcte snelle levering .

Over Art en Hobby

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.