snelle verzending en prima verpakt bedankt

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf alles klopte ik zeg vooral zo doorgaan ik zal hier vaker bestellen

Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons. Wij wensen u heel veel Pixelhobby plezier! Tot de volgende keer :) José Zomer

Vlugge levering en met zorg verpakt.

Het is de eerste maal,maar ben zeer content Met de afhandeling van leveren.

Bedankt voor uw bestelling. Goed om te horen dat u tevreden bent. Wij helpen u de volgende keer graag weer!

snel

jammer genoeg waren de doosjes pixels plat gedrukt. volgende keer toch een bubbeltjes folie envelop?

Bedankt voor het doorgeven. Wij zullen hier goed op gaan letten. Heel veel Pixel plezier! José Zomer

Door een vergetelheid had 2 keer hetzelfde besteld. Mail gestuurd en het uitgelegd. Vlugge reactie en zeer behulpzaam en maakten er geen probleem om deze bestelling te wijzigen. Fantastisch team

Prima afhandeling van mijn bestelling

Alles ging prima!

Goede en snelle service

Snelle levering van het bestelde en toen er wat ontbrak de ontbrekende delen snel per post na gestuurd. Ben zeer tevreden over de leverancier. Groet; Wim

Fijn om te horen dat u onze service waardeert, en dat het naar tevredenheid is opgelost. Soms maken wij ook een foutje :) Graag tot een volgende keer. José Zomer

Fijne snelle verzending. Goed verpakt. Ik moet alleen nog uitproberen maar ga ervan uit dat alles prima werkt. Ik zal hier zeker vaker producten bestellen.

Heel netjes snel en super geleverd

Goede service en prima product

Ik heb eerst gebeld voordat ik bestelde en kreeg de juiste informatie van de aardige man van het bedrijf. Daarna werd het vlot geleverd. Ben heel tevreden.

ZEER BEHULPZAAM

WE HADDEN EEN VERKEERDE BESTELLING GEDAAN. DEZE WAS DOOR HEN OOK AL GEZIEN. ALLES METEEN OPGELOST EN METEEN GELEVERD.

Zeer snelle levering !

Was zeer verrast door de vlotte levering

Raad ieder aan om hier te bestellen

snelle levering, goed telefonisch bereikbaar, erg vriendelijk

Gisteren besteld vandaag geleverd

Heel goede service en moeite doen voor de klant

Ik was blij verrast, dat ik steeds op de hoogte werd gehouden van mijn bestelling. Vlotte levering. Ook in de avonduren staan jullie klaar voor de klant. Klasse!!!

Snel en goed geregeld, heel tevreden

Pakket doet aan mijn verwachting, snel en goed geregeld en verzonden. Mar

Heel tevreden over bestellen en aflevering

Makkelijk bestellen en meteen ontvangstbevestiging. Duidelijke beschrijving aflevering en last but not least goed product en al meer besteld bij dit bedrijf..

prachtig en interessant

niet te geloven dat zo'n kleine stukjes zo'n prachtig resultaat geven, voor herhaling vatbaar

Fijne ervaring

Netjes en zonder problemen geleverd. Vriendelijke mensen welke op een vraag (gesteld op zondag en via het contactformulier keurig dezelfde dag antwoord gaven. Fijn ook dat je achteraf kan betalen. Volgende keer bestel ik weer bij Zomerspeelgoed.com!

Zeer goede service

Zeer goede service, snel geleverd. En zeer vriendelijk en erg behulpzaam. TOP

Terugbetaling van niet te leveren producten blijft uit

Ik had 3 artikelen besteld waarvan er 2 niet meer leverbaar waren. 1 Artikel is binnen, 1 artikel is terugbetaald. Stuur mails om het laatste niet te leveren product ook terug te krijgen, maar hoor niets meer. Erg frustrerend.... Behandel op z'n minst je mails

Beste mevrouw van der Wal, Wij hebben het voor u nagekeken. In 2 bestellingen heeft u in totaal 3 artikelen besteld. Waaronder 1 artikel 2 x. Het artikel dat niet leverbaar was is inmiddels aan u gecrediteerd. Dit betreft de laatste order van u. Van uw eerste bestelling was het bedrag van het borduurpakket dat niet leverbaar was al aan u gecrediteerd. Onze excuses voor de vertraging aan onze kant. Wij hopen dat het hiermee is opgelost. José Zomer

alles is neig goed

zomerspeelgoed is goed

Prima service.

Is goed.

Er werd gecheckt of het goede product werd geleverd.