Gemaild of ze iets zeker op voorraad hadden, meteen een reactie en meteen besteld. Ik had het de dag erna binnen. Assen-Eindhoven!

Vlekkeloos

Online bestellen is niet mijn ding.... Een goede vriendin verzocht erom. kom vast nog eens langs als de tijden weer normaal worden. Als het moet op herhaling. Dat wel

Super goed

Mijn bestelling was keurig netjes verpakt en snel binnen. Ondanks dt het zo druk is met bezorgen.

Bestellen van t product was eenvoudig, net als de veilige betaling ervan. Toen product niet op voorraad bleek is er heel snel een oplossing aangeboden. Die heb ik kort daana ontvangen. Goed opgelost dus !

Snel en prima product

Niet echt initiatiefrijk van jullie kant, als ik eerlijk ben.

Ikzocht sokkenwol, had geen wikkel, dus stuur ik jullie foto’s van eerder gebreide sokken met die wol. Jullie antwoord: hebben we niet. Daarna wel met een alternatief. Wat blijkt? Jullie hebben het wel, via een andere route op de website, dus toch nog gevonden, door mijn dochter! De website is niet helder en consequent. Ik bel, krijg t goede nieuws dat die er ook is. Ik betaal en maak een ophaal afspraak. Ik kom het halen, blijkt niet klaar te staan, maar nog gezocht te moeten worden. Dus 3 maal haperingen. Het product is prachtig en jullie zijn erg vriendelijk, dat wel

Goede service en zeer tegemoetkomend

Prima geregeld!

Was blij dat het zo kon

Super!!

Leuke producten. Super service.

Een 5 sterrenervaring, snel, vriendelijk , goede voorlichting en super kwaliteit

Diverse producten gekocht en ben heel tevreden over de kwaliteit. Ook de hele afhandeling van voorlichting, bestellen en afhalen heb ik als bijzonder prettig ervaren. Het assortiment vind ik ook groots! Alle 5 sterren meer dan waard.

Het is jammer dat ik 2x een e-mail heb gestuurd voor pixelmatjes die niet bij de bestelling zaten.

Supersnelle levering

Helemaal prima!

Heel goed en vlug alles ontvangen

Heel goede ervaring

Vlotte afhandeling en zeer attente communicatie!

Wij steunen graag de kleine(re) onderneming i.p.v. reuzen als bol.com. Met een dergelijke service blijven we dat zeker doen.

Netjes en snel

Zoals beloofd gelijk teruggebeld

alles was compleet

Ik ben tevreden over mijn bestelling. Het was op tijd en alles was erbij.

Prima service en kwaliteit!

Ik kon even bellen voor overleg zodat ik de juiste keuze kon maken. De levering was supersnel! Mijn pixelfoto ziet er prachtig uit.

Ik ben snel geholpen, en mijn bestelling kwam snel aan

zending was wat aan de late kant

Prima communicatie en levering!

Prima communicatie en levering!

uitstekende service

Ik vind Zomerspeelgoed.com een prima webshop mijn bestelling werd netjes in een doos bezorg de pixelmatjes zaten netjes op volgorde in een doos en de voorbeeld vellen netjes in een snelhechter ik kon meteen beginnen met mijn favoriete hobby

Goed, prettige behandeling van het bestelde

IK ben niet iemand die van alles via internet besteld. Maar heb telefonisch contact gehad met het bedrijf. Wat bij mij in de buurt is. Het betelde werd na betaling van het bedrag. Binnen 24 uur had ik het pakket binnnen

Super goed

Heel erg goed ervaren

Vriendelijke mensen en bestelde keurig netjes afgeleverd.

Gewoon bestellen bij Zomerspeelgoed.com! Artikel netjes verzonden en in keurige staat.

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.