Persoonlijk

Er waren wat hobbels met de levering en beschikbaarheid maar het is super netjes opgelost!

Lekker snelle levering en goede communicatie!

Lekker snelle levering en goede communicatie!

erg goed en optijd geleverd ik ben tevreden

Zeer tevreden.

Mijn bestellingen bij u verlopen zeer goed, kan er van op aan dat we het krijgen, de weken kloppen precies qua levering.

Snelle levering, product als verwacht.

Ook prettig: een latere aanvulling van de bestelling werd zeer gemakkelijk aangepast.

Goed maar verkeerde omschrijving

Ik dacht oplosbare borduurstof te kopen zoals in de omschrijving stond maar het is borduurstof waarbij je de draden eruit moet trekken, misschien handig om dit te veranderen.

Alles netjes ingepakt. En het product ziet er goed uit

Prima verwerking van bestelling en verzending

De bestelling is netjes en vlot ontvangen.

Alles prima

Prima opvolging

Goed materiaal en degelijk verpakt verstuurt

Degelijk

Het is een mooie patroon

Het is goed om schrijven en ik ben tevreden er mee

Toppie, geweldig!

Vlotte levering, goede service en goede kwaliteit van mijn bestelde artikelen (allemaal diamondpainting). Een klein minpuntje. Van de 3 bestelde diamondpainting kaarten viel 1 kaart me een beetje tegen. De kaart zelf was heel mooi maar er kwamen maar heel weinig steentjes aan te pas. Met een kwartiertje was de kaart klaar!

Super goed

Netjes en op tijd geleverd. Heel erg tevreden.

Prima verzorgd

Prima verzorgd,ik ben nog op zoek naar de heilige maria,als u de,e kan leveren hou ik me zeer aanbevolen,en nog een flamingo Bij voorbaat hartelijk dank Mevr Post

Heel snelle levering en verzorgd ingepakt

Prima en snelle levering

De bestelling lag klaar, en ik kreeg goed advies over aanvullende artikelen.

Ik werd vriendelijk geholpen.

Product voldeed aan verwachting

Product was precies zoals omschreven was. Op tijd en netjes gelev

Snelle en accurate leverantie

Gekozen item was precies wat ik ervan verwachtte

Keurig

Gewoon goed!

Mijn ervaring met zomerspeelgoed is zeer goed. Ze helpen je goed met de vraag die je heb. Klantvriendelijk. Zoeken mee met oplossingen Zeer aan te raden voor iedereen

heel erg goed

heel erg goed . de kaart was erg vlug op de plaats waar hij wezen moest.

Nette afhandeling van mijn bestelling

Nette en makkelijke site goede prijs kwaliteit vlotte levering

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.