Uitstekend!

Communicatie verloopt zeer vlot! Zeer vriendelijk! Levering zoals afgesproken. Gewoon fijn om met deze firma te werken.

goede service

Goede service, genoeg keuze en betaalbaar.

Zeer snelle levering. Alles netjes en correct verpakt. Jammer dat er voor België geen bedrag om te bestellen zodat de verzending gratis is.

Mijn ervaring met bedrijf van zomerspeelgoed.com en jaren geleden wat besteld is de service nog top als je dingen niet kloppen en tekort doen helpen ze trouw en goed verder.

Super geregeld

Goed bevallen

Ik had een heel speciaal dingetje nodig voor een kralenketting. Natuurlijk kon ik hier terecht. Snelle levering.

Ik vond het super en snel en wat ik de teveel betaalde kreeg ik terug

Goede service. snelle bezorging.

Goede service. snelle bezorging.

prima service

bestelling keurig binnen enkele dagen geleverd. Goede communicatie over status bestelling en verzending. Heb in het verleden al eerder bij deze firma besteld en ben tot nu toe heel tevreden.

Uitstekende ervaring.

Correcte snelle levering.

Ik heb iets besteld en de volgende dag kon ik hwt ophalen. Erwas iets niet helemaal voorradig maar ik kreeg bericht toen het binnen was. Tevens kon ik iets uitproberen en weer omwisselen zonder probleem. Top, echt een aanrader.

correcte en snelle levering

had volledige alfabet besteld, maar moest deze 26 letters individueel inbrengen. kan dit eventueel aangemaakt worden dat dit in 1 klik gerealiseerd kan worden?

Bestelling geplaatst en daarna snel geleverd. Top!

Supergoede en supersnelle service

Goeie service en supersnel geleverd (naar België). 1 kleurstift bleek niet voorradig, maar hierover nam de verkoper meteen contact op en het bedrag werd dan ook direct gecrediteerd. Zorgzame en vriendelijke service.

Très très bien. Merci !

Votre rapidité m'a permis d'accéder plus vite à mes rêves ...

Is goed aangekomen om mijn borduurwerk in de borduurring te spannen

nog niet ontvangen

nog niets ontvangen

voldoende tevreden

ik ben maar voldoende tevreden, ik heb nog altijd geen factuur ontvangen alhoewel betaling bij bestelling gebeurde en ik kon mijn korting niet gebruiken

Snelle levering en prima kwaliteit Diamond painting kerstkaarten met mooie kwaliteit steentjes. Ik bestel zeker nog eens bij jullie. Met vriendelijke groet, Monique Meeuwissen.

Ruim assortiment en snel geleverd

Was op zoek naar pixel en heb op jullie site nog meer leuke dingen gevonden

Divers aanbod en snelle levering

Divers en ruim aanbod aan creatieve materialen/speelgoed. Vlot online bestellen en snelle levering.

geen probleem

geen probleem

Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Het duurde even voordat ik mijn bestelling ontving. Mijn vragen hierover werden vriendelijk beantwoord. Het pakket met plezier geopend. Het was precies het goede. Ik ga vast nog eens iets bestellen.

Snelle en keurige levering van het bestelde artikel

Goed product en keurig verzonden

bestelling vlug en correct geleverd

snelle service, de honderden pixelsmatjes zijn nauwkeurig geleverd en verpakt

Over zomerspeelgoed.com

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!