Pakket was open

De envelop was al extra dichtgeplakt aan de zijkant maar nog steeds open in de hele lengte open. Misschien moeten ze denken om het anders te vervoeren. Veder geen duidelijke instructies voor het product te gebruiken.

Leuke spulletjes en snelle verzending!

Leuke spullen op de site voor een betaalbare prijs en de verzending is supersnel!

Snel en efficiënt

Snelle levering en goede customer service.

Uitstekend service

Vlugge en snelle service en brengen u op de hoogte als er nog iets ontbreekt.

Prima pakket, netjes verpakt

Dit was mijn tweede pakket, het eerste was ook al heel netjes aangekomen en zag er prachtig verzorgd uit. Resultaat was zodanig dat ik met plezier een tweede pakket heb besteld .

goede service en snelle levering

mijn bestelling was heel snel binnen. Zeer tevreden .

Mooi product

Het gekozen product voldoet prima en is snel en correct opgestuurd voor goede prijs

Bestelling goed verzorgd

LEVERING ALS GOED ERVAREN ALLEEN KWALITEIT VAN DE NAALDEN MINDER

Alles dik OK

Goede service. Leverancier is vlot telefonisch bereikbaar en gedienstig. Hierin falen vele E-leveranciers

Prima gegaan volgens afspraak.

prima dienstverlening

alles werd heel snel bezorgd en netjes afgeleverd. we zijn heel blij met het materiaal!

Alles zoals aangegeven: levertijd, verzending.

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had, kreeg ik al na een paar dagen bericht dat mijn bestelling bezorgd zou worden!! En dat klopte ook, supersnelle bezorging!!

Goed en veel keus

Ik Ben zeer tevreden met de kaarten alles zat er bij ook nog extra zakjes.

Zeer goede service

Zeer vriendelijk tijdens een telefoon gesprek, snelle service.

Wacht nog op een gedeelte van mijn bestelling.

Goede website, snelle reactie. Mail dat de bestelling was verzonden. Bij ontvangst bericht dat een gedeelte van de bestelling wordt na gezonden? Nog steeds niets vernomen en ook geen idee hoe lang het nog duurt. Dat valt wel tegen. Geen enkele communicatie hier over geweest.

Snelle levering, duidelijke communicatie, goed verpakt. Toch de 10% korting gehad, ondanks dat ik die vergeten was in te vullen, super!!

Vriendelijk, meedenkend en super snelle bezorging

Ik zag op de site dat hetgeen ik wilde bestellen niet voldoende voorradig was. Ik heb toen gebeld. Ze hebben het gelijk besteld en apart gelegd. Toen ik wist hoeveel ik er exact nodig had, heb ik voldoende kunnen bestellen. Het was zelfs de volgende dag al in huis! Geweldig!

Voldoet aan de verwachting en prima service

Mijn kleindochter is erg blij met haar naaimandje. De verpakking was prima en keurig op tijd

Nette bestelling en volledig volgens verwachting.

Positief, snelle reactie bij vragen, snelle levering.

Netjes, snel en duidelijk.

De communicatie was duidelijk en het pakket was netjes vetpakt en snel geleverd.

uitstekend

erg snel en goed

Voldoet aan mijn verwachting, erg leuke traktatie voor een fijn prijsje! Snel geleverd en netjes verpakt!

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.