Helemaal prima

Artikelen precies zoals verwacht. Ben er heel blij mee, want het was wat ik nodig had. Mijn zelfgemaakte magneetjes zijn heel mooi geworden! Verzending ook goed! Had alles snel in huis en goede communicatie. Geen op- of aanmerkingen. Helemaal prima!

Ik ben fijn geholpen

De bestelling was erg snel geleverd. Was ik erg blij mee want nu kon ik direct verder breien.

Goed gegaan even moeten wachten omdat iets niet op voorraad was!

Enige wat niet goed was is het volgende: ring maat 15 kon alleen met tien stuks terwijl er staat 1 St of 10 of 100! Mijn dochter had er nog een liggen dus daarom niet bij jullie besteld!

Zeer trage levering, slechte communicatie

2 december een verfdoos besteld. Na kerst maar eens gebeld waar het bleef. Waren de bestelling vergeten, het kon besteld worden en dan zou het volgende week bezorgd worden. 2 weken later weer gebeld, weer vergeten op te sturen. Uiteindelijk het pakket ontvangen.

Vrolijk, behulpzaam personeel en snelle service

Met plezier kom ik in de winkel en toen dat niet kon en ik online bestelde, ging dat heel rap. Altijd goed advies, ze hebben een heel uitgebreid assortiment, het personeel denkt met je mee: kortom, een aanrader!

Great service

Ordered online and collected my order the same afternoon. Very good service.

Helemaal top!!

Mooi pakket met alles erop en eraan. Zeker volgende keer, weer bestellen.

Kreeg goede informatie over t product en over de bezorging

Perfect.

De webshop is overzichtelijk en je hebt er een enorme keuze. Na de bestelling verloopt de opvolging en levering zoals het hoort. De bestelde artikelen worden met zorg ingepakt en de goede service van GLS levert je pakje snel bij je thuis.

Speelgoed

Goed verpakt en snel geleverd

Super goed en snel

Snelle levering en goed op de hoogte gebracht over wanneer ik het kon verwachten. Blij met hoe het product was/is

Goed assortiment!

Precies wat ik nodig had!

snel en goed geleverd!

na bestelling worden de producten altijd snel geleverd. Bij een eerdere bestelling was behulpzaamheid via telefooncontact prima.

Ik kon de bestelling goed volgen en heb ze ook goed en snel ontvangen!

zeer correct

keurig op tijd ,en netjes te woord gestaan

Is heel leuk en ontspannend en gemakkelijk

Hallo Het is veel leuker en gemakkelijker nu met wat ik nu besteld heb bij jullie,dan met de klassieke kruissteek pakket dat je anders had. Ik ga zeker nog bij jullie bestellen het is heel goed verzorgd en mooi zoals op de site van jullie. Met Vriendelijke Groeten Sofie

Goede service, click and collect. Duidelijke communicatie Super kwaliteit breigarens van diverse topmerken

Click en collect gedaan omdat ik echt iets nodig had voor het afronden van een bestelling. Binnen twee uur kon ik het afhalen. Lieve mensen, prima service

Snel en persoonlijk

Snelle levering en snel persoonlijk bericht als je n vraag hebt!!! Dat werkt!!!

Prima service met click en collect. Ik hoop dat jullie snel weer op een normale manier open mogen!

Bestelling nog niet ontvangen

Op 24 december 2021 zou mijn bestelling via GLS geleverd worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en geen pakket geleverd. Via mijn Track iD ZXUUMJ9Y is het pakket in de depo in Tongeren. Ik heb al 2 mails gestuurd ivm mijn pakket en krijg geen antwoord. Vandaag getelefoneerd, en dan krijg je een automatisch antwoordapparaat dat ik een mail moet sturen!!! GLS levert ook bij ons in de krantenwijk Het Hoekske. Daar ben ik gisteren gaan vragen of mijn pakket daar is geleverd, maar ook niets. Kunnen jullie dit probleem Oplossen? Groetjes, Geukens Ria

Snel en makkelijk

Ik heb via de site een bestelling gedaan en lag binnen een uur al klaar voor mij

Zomerspeelgoed is betrouwbaar en correct.Wij hebben zeer goede ervaringen.Dank u wel !

Hele fijne ervaring

Op mijn verzoek om van een foto een pixelpatroon te maken kreeg ik heel snel een voorbeeld toegestuurd met alle informatie. Het totale pakket kreeg ik nadat ik het besteld had keurig en snel thuis bezorgd.

Snelle service pefekt verpakt g9ede prijs

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.