De bestelling snel verzonden , jammer dat de post op zich liet wachten

Snelle antwoorden , en contact via mail

Binnen een paar dagen was alles netjes en verzorgd bij ons afgeleverd.

Goed en snel

Mooi

Ben op 1 ding nog aan 't wachten Maar de diamond painting kaart is perfect

Redelijk

Ik vind het jammer dat als je meerdere dingen bestelt ze wachten tot alles compleet is. Hierdoor heb ik ongeveer 6a 7 weken moeten wachten en nu is het nog niet compleet.

Zondag avond bestelt Dinsdag al in huis En top verpakt Alles klopte

Snel binnen

Zoals verwacht

Verkeerde bestelling

Van de 9 bestelde wax kleuren zijn er 5 goed geleverd en 4 een andere kleur dan, die ik al had. Dit zonder overleg ook, dat vind ik nogal onzorgvuldig. Vervolgens wordt er niet gereageerd op mail pof telefoon.

Super snelle service en levering

Na wat zoeken op internet deze site gevonden met heel veel keuze in pixels en assesoires. Alles los te bestellen wat wij erg handig vinden. Daarnaast super snelle levering. Zeer tevreden.

Vlotte bestelling vlugge levering !

Duidelijke webs eenvoudige bestelling vlugge en vlotte correcte levering

uitstekend

vlotte levering en vlug een antwoord op mijn vragen

Wat een lieve mensen en goede service. Bestelling netjes en snel ontvangen. Ook de na bestelling snel en netjes. En groot assortiment. Fijne firma om te bestellen. Raad het iedereen aan.

Snelle levering, netjes verpakt

Mijn bestelling is snel, netjes en compleet afgeleverd.

Was snel geleverd ondanks dat de bestelling niet direct leverbaar was toch snel geleverd bedankt

Naar verwachting

Ruim assortiment en snelle verzending

Niks op aan te merken, prima zaken doen met Zomerspeelgoed.

Voor herhaling vatbaar

Oa strijkkralen maxi en onderplaten daarvoor besteld. Helemaal top. Snelle bezorging ondanks Corona drukte en kind helemaal blij.

Eerste bestelling

Pixel ben ik content maar levering duurde te lang. Moest het de woensdag ontvangen en kreeg het pas een week later

Ziet er netjes uit

Alles is netjes verpakt in een grote envelop. We kunnen ermee aan de slag.

Goed en snel

Goede en snelle reactie op mijn vraag en ook het vervolg is goed afgehandeld

Buitengewoon goed

Alles netjes verpakt bezorgd.

Alles zag er tip top uit. pixelpatroon netjes in een map. Er zouden nog wat pixelmatjes nageleverd worden en die werden ook bezorgd na een paar dagen.

Goeie en snelle levering! Top!!

Ik vind dat het snel verwekt en binnen was. Jammer dat het zo vaag ging via de mail met 2 facturen en 2 rekeningnummers.

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.