Betrouwbaar bedrijf

Zeer goede ervaringen met Zomerspeelgoed.com

Mijn bestelling werd zeer snel verzonden. Helaas was er 1 exemplaar te weinig geleverd. Dankzij de snelle en vriendelijke reactie kwam de nalevering slechts 1 dag later toe.

hele goede service, scherp geprijsd

Heldere website en scherpe prijzen. vlotte levering. goed op de hoogte gehouden via mail.

Super snelle levering

Snel levering

En netjes, met zorg verpakt

Snelle en complete aflevering

Snel en compleet. Duidelijke mails en zeker niet duur.

Duidelijke site, snelle levering en netjes verpakt.

De site is overzichtig en veel keus uit patronen van pixel. De levering was snel en het was keurig verpakt.

Goede producten en top service

Ik vroeg via de chat van fb naar advies over een product en al snel werd ik te woord gestaan en geholpen. Dezelfde avond nog besteld 2 dagen laten in huis. Hele fijne service!

HULPVAARDIGHEID

De hele bestelling kon niet worden geleverd. Na te hebben gebeld om een pakket met spoed te leveren, is daar meteen werk van gemaakt. Op de andere bestelling wacht ik nog en daar is verder nog niets over bekend.

Kon zelfs op de zondag morgen even langs komen. Super

Eerste keer, maar bevalt goed

Eerste keer bij deze site besteld. Duidelijke site, ruime keus, bijna alles voorradig. Bij 1 product niet, maar dit werd duidelijk aangeven meermaals. Later nog nagestuurd. Ik zou hier wel vaker kunnen bestellen, als mijn voorraad weer op is.

Er volgen nog bestellingen, alles prima inorde.

Mooie kaarten en een vlotte levering.

Ik had zelf een foutje gemaakt in mijn bestelling. Ik werd opgebeld of het wel klopte. Dat vond ik heel netjes. Verder werd de bestelling snel bezorgd.

Geweldige snelle levering

Ondanks dat het vakantie tijd is een hele snelle levering daarvoor onze dank

Hele fijne service, er wordt netjes aangegeven wat de verwachtte levertjes is. Ook als de bestelling ergens anders vandaan moet komen. Je krijgt netjes een mailtje dat se bestelling verzonden is en daarna een mail van de koerier. Kwaliteit van de borduurpakketten zijn ook erg goed. Kortom fijne winkel en ga zo door!

Snel geleverd en netjes gecommuniceerd

Snel geleverd sneller dan aangegeven leverdatum Nette mail gehad over de verzending

Prima in orde

Bestellingen keurig verpakt en de levering veelal erg snel ook backorders worden zo snel als mogelijk nagezonden

Alles verliep goed.

Zeer vriendelijk en duidelijke informatie

Als "beginner" Diamond Painting ben ik zeer tevreden met de duidelijke uitleg en tips die Zomerspeelgoed.com geeft telefonisch of per mail. Ook opvallend is de super-snelle levering.

goede service en snelle levering

goed contact via mail

Goede site, goed product!

Op de site is het eenvoudig te bestellen. Ongetwijfeld is de levering ook goed. In mijn geval had de postbode het pakketje verkeerd bezorgd. Een week na bestelling kreeg ik hem in de bus. Dit ligt echter niet aan zomerspeelgoed.com. Het adresetiket gaf mijn adres aan. Blij dat mijn bestelling er is. De kwaliteit daarvan is goed.

Goede Site, goede service

Goede prijs en kwaliteit.

Snel geleverd en netjes verpakt

snelle en nette verzending

prima service, snelle verzending, jullie kunnen er niets aandoen dat de verzendmaatschappij niet op de afgesproken dag leverde.

Pluspunten

Hele goede en vriendelijke service! Snelle levering

Over zomerspeelgoed.com