Snel en keurig geleverd!

Prachtig borduurpakket, mooi verpakt en heel snel geleverd. Complimenten

mooie hobby voor jong en oud

leuke hobby en mooie variaties.

Snel en netjes

Ondanks de drukke november/december periode, mijn pakket snel en netjes ontvangen. Product ziet er goed uit.

Fijne website om te bestellen

Zeer goede ervaring

Ik zal zeker vaker bestellen recht een aanrader.

Zeer goede service

Op zondag de spullen besteld en op dinsdag binnen. Ook de nalevering binnen een week binnen. Afz T v d Dries

Vlotte, nette afhandeling van mijn bestelling

Vlotte, nette afhandeling van mijn bestelling

Top!!!

Al eerder besteld bij zomerspeelgoed en was zeer goed bevallen. Nu had ik een artikel besteld waar een levertijd op zat van 1-2 weken. Ik kreeg een mail dat het wellicht nog langer kon duren vanwege corona. Mijn bestelde artikel was met een week al bezorgd. Zomerspeelgoed is een hele leuke site met leuke artikelen. Ze zijn correct en alles wordt zo snel mogelijk geleverd. Een top bedrijf die ik bij iedereen kan aanbevelen.

snel geleverd

snel geleverd

Het was er supersnel!

Het was er veel eerder dan verwacht! Prachtige springtouwen. Bedankt!

Goede service, mooi pakket

Mooi borduurpakket

super

Afhandeling en service weer geweldig.

Snel en goed afgehandeld

Zie hierboven

Snelle levering en netjes verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt thuisbezorgd heel tevreden.

Goede ervaring

Alles prima in orde Vooral alles netjes ingepakt

Hele fijne site met meer dan genoeg leuke producten

Snel, goed & betrouwbaar

Bestelling was makkelijk te plaatsen en werd snel geleverd

snel en correct

op tijd geleverd en netjes verzonden alleen maar goed toppie

Gewoon top

Ik moet zeggen ik ben super tevreden hoe goed en snel ze leveren. Ook alles correct erbij en netjes ingepakt echt een top aanrader. En ook qua communicatie is super fijn

Wat ik binnen heb gekregen bevalt heel goed

Ik heb nog niet alles binnen. Krijg ik dat nog voor 5 dec?

heel goed

heel goed , snel en vriendelijk

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke website met goede producten en goede service. Verschillende strijkkralen en grondplaten gekocht. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Snelle verzending, goed verpakt.

Super geleverd miste 1 kleur helaas. Maar goed verpakt en snel geleverd

Hele leuke en betrouwbare en webwinkel

Je kunt er leuke spullen kopen tegen redelijke prijzen. Je hebt je aankopen snel in huis. Super.

snelle levering zeer goede kwaliteit een aanrader

Zeer goede kwaliteit en snelle service heel blij mee nu met plezier aan de slag grtj uit Belgie

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.