Ruim assortiment en snel geleverd

Was op zoek naar pixel en heb op jullie site nog meer leuke dingen gevonden

Divers aanbod en snelle levering

Divers en ruim aanbod aan creatieve materialen/speelgoed. Vlot online bestellen en snelle levering.

geen probleem

geen probleem

Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Het duurde even voordat ik mijn bestelling ontving. Mijn vragen hierover werden vriendelijk beantwoord. Het pakket met plezier geopend. Het was precies het goede. Ik ga vast nog eens iets bestellen.

Snelle en keurige levering van het bestelde artikel

Goed product en keurig verzonden

bestelling vlug en correct geleverd

snelle service, de honderden pixelsmatjes zijn nauwkeurig geleverd en verpakt

Mooie artikelen en snel geleverd.

Tegenstrijdigheden tegengekomen en geen vertrouwen in de koper.

Het artikel komt op de website verschillend voor eenmaal zonder korting en zoek je door dan kom je het tegen met korting. De eisen die u stelt bij betaling achteraf zijn verre van klantvriendelijk. Aan particulieren vragen toestemming te geven om het saldo van zijn bankrekening te checken is een wantrouwen in de koper. Voor dergelijke transacties is het absurd dit te vragen en een inbreuk op zijn privacy. Meer vertrouwen van de verkoper in de koper zal mijns inziens op zijn plaats zijn.

Snelle service en vriendelijkheid

Ik ben woonachtig in Assen, en vanwege een hernia kan ik helaas niet naar de hobbywinkel. Dan maar een bestelling gedaan via de website. Nog diezelfde avond wed mijn bestelling aan huis bezorgd. Klasse!!!!!!

Super snelle levering

Heel tevreden over de service.

Geweldig, super snelle levering!!

Uitstekend service

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Echt handige overzichtelijke webshop. Zijn er erg tevreden over.

Ondanks meerdere problemen met bestellen fijn te woord gestaan.

Omdat ik van mening was veranderd mbt mijn bestelling, wilde ik graag ruilen. Dit kon zonder problemen. Ook bij latere bestelling ging jammergenoeg wat mis maar hierover heb ik meerdere keren kontakt gehad en het probleem is zeer prima opgelost!

Snelle en goede service!

De volgende dag was de bestelling in huis. Na een vraag per mail, over onduidelijkheid over het gebruik werdt er direct telefonisch contact opgenomen en alles duidelijk uitgelegd.

Ziet er netjes uit

Snelle levering, goede communicatie

Mijn bestelling is de volgende dag al keurig verpakt geleverd. Daarnaast was de communicatie duidelijk en adequaat. Prima bedrijf om een bestelling te doen !

Een snelle en zeer goede service

Een snelle en zeer goede service.

Alles correct

Snelle levering overzichtelijk is de site . Niets op aan te merken en snel geleverd

Snelle levering en netjes verpakt

Keurig netjes en goed en snel geregeld

Zeer snel geleverd alleen nog wachten op de bijpassende lijst verder keurig verzorgd pakket met duidelijke handleiding.

Snel en accuraat

Ruime sortering, snelle levering en goede service

Had in eerste instantie het verkeerde product ontvangen, nadat ik een mailtje hierover had gestuurd ,lag de dag erna het juiste product op de mat en mocht ik het verkeerde product houden.

Uitstekende service en dienstverlening

Mijn nieuwe bestelling kwam supersnel en goed verpakt binnen. Ik had enige tijd terug al een hele goede ervaring met deze webshop. Ik was (dacht ik) opgelicht bij een andere webshop, daar er daar totaal niet op mijn sms-tjes, e-mails en telefoon etc. werd gereageerd toen ik mijn bestelling niet ontving. Ik heb toen de 2 D.Paintings nog maar een keer bij Zomerspeelgoed besteld. Echter 2 weken later kwam de 1e bestelling vd andere webshop toch binnen zonder enig bericht hierover. Ik kon mijn uitstaande bestelling bij Zomerspeelgoed zonder problemen annuleren. Wat een uitstekende service, top.

Snel en ziet er goed uit.

Zal zeker nog eens bij jullie bestellen.

Over zomerspeelgoed.com

Art en Hobby Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Ons assortiment bestaat ui meer dan 20.000 verschillende artikelen. In 2020 hebben wij onze fysieke winkel geopend. Wanneer u kiest voor Art en Hobby , bent u verzekerd van persoonlijke service. Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog verzonden!