Dik tevreden

Snelle levering en prima kwaliteit

Gied

De service is heel goed

Zeer snelle en vlotte service, heb echt het gevoel dat klant koning is

Men staat hier steeds klaar

goed, mooi wol

Supersnel en goed.

Mijn bestelling in goede toestand en snel ontvangen tegen redelijke verzendkosten.

Snelle en correcte levering.

Zelfs sneller geleverd dan aangekondigd.

Wij hadden teveel porto kosten betaald, werd keurig 2.00 terug gestort, heel netjes.

super goed

ik bestel regelmatig en ben altijd blij met hun snelle levering

super

Echt aan te bevelen.

Zeer vlugge bestelling na 2 dagen al gekregen

Vriendelijk, flexibel en transparant!

Zeer attent geregeld

Door mijn onkunde van het pc geburen ,kreeg ik een betalings herinnering,terwijl ik al had betaald voor dat het pakje binnen was . Vr.gr Hillie Gras-Kor

Jullie hebben veel spullen Hoef niet naar een winkel lekker makkelijk

Wij bestellen zeker nog wel weer bij jullie. Zeer tevreden.

Duurde lang voordat bezorgt werd

na 2 maand nog niks ontvangen, gebeld en kreeg te horen dat nog niet op voorraad was. 2 dagen nadat ik gebeld had werd als nog bezorgt. Puur toeval of is dit oeps gevalletje vergeten dan nu maar opsturen. Maar ben blij dat er is en tevreden met wat ik besteld had. De 4 sterren geef ik omdat ik erg lang moest wachten, anders waren het er zekers 5 geweest.

Goed en snel

Besteld en de volgende dag binnen

Leuke producten, leuke website. Ik kreeg per ongeluk 1 product in de verkeerde kleur, heb er meteen over gebeld en kreeg al heel gauw gratis het goede product. Prima service dus. Top!

Snelle levering.

Het pixelpakket is zeer goed ontvangen door mijn zoon.

Veel keuze, goede omschrijving van artikelen en redelijke prijzen. Wel wat langer moeten wachten, maar stond vermeld bij het artikel.

Zeer tevreden, transactie prima verlopen.

Duidelijke website, gelijk bevestiging per e-mail van de bestelling. Snelle verzending, prima verpakt,. Helemaal tevreden!

Snelle levering.

Goed product.

De bestelling is vlot bezorgd en goedverpakt

Duidelijke website, voldoende keus

Goede service en mooie produkten

Over zomerspeelgoed.com

Zomerspeelgoed is de Art & Hobbywinkel uit Assen. Sinds 2006 hét adres voor kunstenaarsbenodigdheden, handwerken, hobbyartikelen en nog veel meer. Wij leveren onze goederen onder andere aan scholen, particulieren of instellingen. Naast een zeer uitgebreid assortiment kunnen wij u de allerbeste kwaliteit, perfecte service en een snelle levering garanderen. Wanneer u kiest voor zomerspeelgoed, bent u verzekerd van persoonlijke serice.