Super goed

Via de mail duidelijke uitleg en adviezen ontvangen. Vervolgens is het inbouwen me ook zelf gelukt. (en dat voor een vrouw.... )

Snelle levering, deels compleet uitvoerbaar

Setje speakers gekocht wat volledig zou moeten passen in de deuren. In de beschrijving stond aangegeven dat het refereerde naar het type auto. De grote speakers paste perfect. De tweeters niet. De oude tweeters uit elkaar gesloopt om een mall te maken zodat de nieuwe tweeters wel passend te kunnen maken. Gedoe met dubbelzijdig tape etc. Dit viel wat tegen omdat je iets denkt te kopen wat past en snel te installeren is. Uiteindelijk wel gelukt.

Goede spullen en vlotte levering.

vriendelijk en correct

Super chill

Had iets besteld, duurde wat langer door intere problemen, de reden dat ik nog steeds 5 sterren heb gedaan, is omdat ik belde, ze namen gelijk op, waren vriendelijk en behulpzaam en ik ben erg tevreden over wat ik heb gekocht, namelijk wat 13cm jbl speakers en een gas audio stereo.

Goeie service

Goed en netjes bezorgd

Super tevreden

Goede service en je wordt goed te woord gestaan via de telefoon met de vriendelijke stem van Cheyenne Met vriendelijke groet Jacob

Super!!!

Goede service, ruime keuze en nette prijzen

Goede en snelle levering goed product zoals omschreven

Ronduit slecht

Slechte communicatie Extreme vertraging in bestellingen. Minimale coulance in oplossing

Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Graag komen wij met je in contact om dit verder op te lossen. Wij kunnen helaas geen order vinden op het opgegeven e-mailadres, zou jij met ons contact op willen nemen? Graag zijn wij je reactie tegemoet.

Geweldig.

Zending kwam beschadigd aan. Eén telefoontje en alles werd keurig opgelost. Zelfs de porto voor retourzending. Chappeau!

Denken mee met de klant , top !

Snel geleverd, goed te verwerken materiaal

Bestelling werd snel geleverd. Het materiaal laat zich makkelijk plakken op de ondergrond, ook als deze niet recht is,

Snel en vriendelijk

Cheyenne heeft mij uitstekend geholpen toen mijn pakketje terug werd gestuurd door de bezorger, waarom die werd terug gestuurd geen idee, maar cheyenne heefr mij gemaild en proberen te bellen en dezelfde avond nog kunnen verzenden

Onderdelen van prima kwaliteit werden vroeger geleverd dan verwacht. Goed geregeld en niet te duur.

Duidelijk site en snelle levering

Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Snelle en goed verpakte bestelling. Het was even zoeken naar juiste product maar dankzij klantenservice is dit goed gelukt.

Leuke set, maar wel jammer dat het niet kompleet plug en play was

Set met "alles" wat je nodig hebt. Miste kabeltjes en plaatje voor de tweeters. En speakers zelf moesten wel een andere mount hebben dan de standaard.

Prima geregeld.

Bestelling ging goed, prima op de hoogte gehouden van de voortgang en optijd bezorgd. Prima passing.

Alles is verlopen zoals vermeld op de site

Prima communicatie mbt bestelling

prima backoffice, goed aanbod op de website

Erg hartelijk te woord gestaan. Heb goed en deskundig advies gekregen.

Meedenkend bedrijf, in eerste instantie niet de passende speakers gehad, daarna in overleg wel passende gekregen.

mooi verleng snoertje

Hele nette service...

Frankeneng 17

6716AA Ede

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.