Grandioos geholpen!

Speakers zijn top.

Luidsprekers zijn niet passend

Ik heb speciaal voor een Suzuki Alto uit 2010. Deze boxen gekocht voor in het dashboard. Toen ik het binnen kreeg keek ik eerst op de verpakking. Daar stond de Alto niet bij. De originele luidsprekers van de Alto heeft. 2 bevestigingspunten. Deze heeft er 4. Met het gevolg dat ik met zaag er 2 heb moeten verwijderen. Als 2e komende gaten niet overeen van de 2 bevestigspunten. Uiteindelijk door het een en ander aan te passen. Ze goed kunnen bevestigen. Dan zat er nog bekabeling Bij om de boxen aan te sluiten. De connectoren waren prima. Alleen pasten de klemmetjes niet die je op de luidsprekers schuift. Deze maar afgeknipt en de aansluiting gesoldeerd. Al met al dus niet geschikt voor de Alto. En het stond dus ook niet op de doos dat deze geschikt zijn voor een Alto. De kwaliteit van de luidsprekers is voor de rest wel prima, daar niks op aan te merken. Voor iemand die zelf handig is en beschikt over het één en ander aan gereedschap is dit te doen. Ben je iemand die echt iets zoekt wat 1 op 1 verwisseld kan worden, zou ik dit product niet aanschaffen.

Vaker hier besteld en alles gewoon goed voor elkaar.

Mijn laatste bestelling zoals gewoonlijk goed verpakt en àlles geleverd volgens de specificaties. Goede prijs/kwaliteits verhouding

Uitstekende speakers maar wel wat maatwerk nodig

Een CLK uit 2000 gekocht, mooie auto, maar geluid liet wat te wensen over. Mooie pioneer er in gezet, maar de speakers bleken ook niet meer goed. Bij caraudioshop kan je mooi een setje bestellen voor je auto. In hoofdlijnen ging dat ook best goed. Ik miste wel een soort van auto-specifieke handleiding - het was meer een doos spullen die ik kreeg - en er zaten wat verkeerde onderdelen in (bijvoorbeeld een speakerdraadje met de vrouwelijke ipv de mannelijke stekker). Dat was wel jammer, want vervolgens moest ik toch nog aan het solderen. Uiteindelijke resultaat is overigens prachtig. Heerlijk geluid nu in de auto!

Mooie sub!

Mooie sub prima prijs, alleen op de website staar voor zo laat besteld volgende dag is huis.. dat was niet het geval kreeg het 5 dagen later. Verder mooi ding

Dit is echt een top bedrijf!

Dit bedrijf benaderd met een vraag over een product wat niet in hun shop stond, Mijn vraag werd zelf nog laat in de avond beantwoord, verder super service

Goede service. Perfecte ondersteuning

Ik kocht 2 tweeters. 2x 3 weg voor in de deur en 2x 2 weg voor in de camper zelf. Tevens hebben we telefonisch contact gehad en heb ik nog extra hulponderdelen gekregen (gratis). Dank je voor de goede service ga zo door

Prettig contact en goed advies

Ik had in eerste instantie zelf een speakerset uitgezocht die door problemen met de importeur niet leverbaar bleek. Ik kreeg snel een reactie met een aantal opties. Geld terug hoefde niet. Ze boden mij een betere set aan en kwamen mij vanwege het ongemak tegemoet in prijs. Top! De set werd snel geleverd maar de instructie van de fabrikant was beperkt. Na telefonisch contact heel goed geholpen en de set goed kunnen installeren. Top geluid en top service!

Snel en product zoals beloofd

Levering was snel en de remote controler werkt perfect!

precies wat ik ervan verwachtte en de kwaliteit is goed

Goede boxen mooie ombouwset

als er geen mooi geluid uit de bestaande boxen komt , is dit een mooi vervangende set met goed geluid .

Perfect!

Super goed geholpen. De geleverde materialen passen perfect en netjes. Alleen geen montage handleiding erbij geleverd.

Snelle levering. Top beschrijving van de bestelde onderdelen .

Ik zocht naar speakers voor mijn opel corsa opc . Hierbij had ik speakerringen nodig voor de aanpassing in de deuren . Deze besteld en beschrijving van montage was precies goed . Ik ga hier zeker nog eens bestellen

Afspraak is afspraak en service is service

Goede service, geen gezeur, op audiogebied ruime keuze in de juiste prijsklasse. Door keuze in levering en ophalen altijd op tijd, dan ga je het gewoon halen toch. Een blije koper.

Prijs/Kwaliteit overstijgd verwachtingen

Bewust gewacht met het schrijven van een review tot dat de audioboxen hun inspeeltijd volbracht hadden. Conclusie; gezien de prijs en de kwaliteit die je hier voor in de plaats krijgt heeft deze audiospeaker-set mijn verwachtingen volledig overstegen en heeft mijn Renault Kangoo een upgrade van formaat gekregen. De installatie ervan kon zelfs door een kind uitgevoerd worden. De bijgeleverde akoestische dempingsset zijn een echt meerwaarde. Een oprechte aanrader!!

Gemakkelijk snel in huis

Gemakkelijk snel in huis

Goede informatie en snelle levering

Duidelijke webshop met prima informatie, bestellen gaat gemakkelijk en de levering is anel en goed

Prima Service en Prijzen

Niks te klagen ....

Helaas niet juiste artikel maar goed afgehandeld

Correcte handeling

Zeer positief

Via de site had ik een keuze voor speakers voor mijn auto (merk en bouwjaar) gemaakt. Dat bleek desondanks niet passend. Zonder problemen en zonder extra kosten heb ik een nwe set opgestuurd gekregen. Was wel iets duurder, maar die kosten werden niet in rekening gebracht omdat Caraudioshop hiermee hun service konden verbeteren. Dat noem ik nog eens een uitstekende service. De nwe set past trouwens prima.

Snel en het juiste geleverd zoals besteld.

Super goed

Via de mail duidelijke uitleg en adviezen ontvangen. Vervolgens is het inbouwen me ook zelf gelukt. (en dat voor een vrouw.... )

Snelle levering, deels compleet uitvoerbaar

Setje speakers gekocht wat volledig zou moeten passen in de deuren. In de beschrijving stond aangegeven dat het refereerde naar het type auto. De grote speakers paste perfect. De tweeters niet. De oude tweeters uit elkaar gesloopt om een mall te maken zodat de nieuwe tweeters wel passend te kunnen maken. Gedoe met dubbelzijdig tape etc. Dit viel wat tegen omdat je iets denkt te kopen wat past en snel te installeren is. Uiteindelijk wel gelukt.

Frankeneng 17

6716AA Ede

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.