Goeie service

Goed en netjes bezorgd

Super tevreden

Goede service en je wordt goed te woord gestaan via de telefoon met de vriendelijke stem van Cheyenne Met vriendelijke groet Jacob

Super!!!

Goede service, ruime keuze en nette prijzen

Goede en snelle levering goed product zoals omschreven

Ronduit slecht

Slechte communicatie Extreme vertraging in bestellingen. Minimale coulance in oplossing

Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Graag komen wij met je in contact om dit verder op te lossen. Wij kunnen helaas geen order vinden op het opgegeven e-mailadres, zou jij met ons contact op willen nemen? Graag zijn wij je reactie tegemoet.

Geweldig.

Zending kwam beschadigd aan. Eén telefoontje en alles werd keurig opgelost. Zelfs de porto voor retourzending. Chappeau!

Denken mee met de klant , top !

Snel geleverd, goed te verwerken materiaal

Bestelling werd snel geleverd. Het materiaal laat zich makkelijk plakken op de ondergrond, ook als deze niet recht is,

Snel en vriendelijk

Cheyenne heeft mij uitstekend geholpen toen mijn pakketje terug werd gestuurd door de bezorger, waarom die werd terug gestuurd geen idee, maar cheyenne heefr mij gemaild en proberen te bellen en dezelfde avond nog kunnen verzenden

Onderdelen van prima kwaliteit werden vroeger geleverd dan verwacht. Goed geregeld en niet te duur.

Duidelijk site en snelle levering

Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Snelle en goed verpakte bestelling. Het was even zoeken naar juiste product maar dankzij klantenservice is dit goed gelukt.

Leuke set, maar wel jammer dat het niet kompleet plug en play was

Set met "alles" wat je nodig hebt. Miste kabeltjes en plaatje voor de tweeters. En speakers zelf moesten wel een andere mount hebben dan de standaard.

Prima geregeld.

Bestelling ging goed, prima op de hoogte gehouden van de voortgang en optijd bezorgd. Prima passing.

Alles is verlopen zoals vermeld op de site

Prima communicatie mbt bestelling

prima backoffice, goed aanbod op de website

Erg hartelijk te woord gestaan. Heb goed en deskundig advies gekregen.

Meedenkend bedrijf, in eerste instantie niet de passende speakers gehad, daarna in overleg wel passende gekregen.

mooi verleng snoertje

Hele nette service...

geweldig

het pakketje was niet bezorgd , op aangegeven adres. Na klacht binnen een uur opgelost. echt een aanrader, wat een service .

Vriendelijk

Goed geholpen toen ik zelf het verkeerde besteld had.

Snel besteld en snel geleverd

Mooie subwoofer. Netjes geleverd.

Ik heb pas geleden een Rockford Fosgate p300-10 subwoofer besteld en deze werd netjes geleverd. Mooie subwoofer. Mooi geluid. Blij mee.

Ik had de beschrijving niet goed gelezen van een product en dankzij het meedenken hebben ze mee een mail gestuurd of het klopte dat ik dat nodig had, wat niet zo was. Zodoende kon ik het nog annuleren en kreeg ik mijn geld terug. Top

Ik had de verkeerde ring besteld, goed afgehandeld

Snelle service en vriendelijk. Aanrader.

Bedrijfsgegevens

Frankeneng 17

6716AA Ede

085-0290002

[email protected]

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.