Niets op aan te merken

Niet op aan te merken

geen montage voorschrift

niet passend ;aanpassingen nodig niet voor iedereen zomaar doenbaar!! Na telefonisch contact en verheldering van de problemen moet ik mijn review herbekijken en caraudioshop toch een positievere review gunnen. Het gebeurd namelijk niet veel dat een webshop je contacteert en je de nodige uitleg en oplossing verschaft die je uiteindelijk nodig had. thanks for the update!! mvg, Marc

De speakers die ik besteld had waren niet op voorraad toen kreeg ik netjes een mail en een aanbeveling

Top. Erg blij mee!!

Erg blij mee! Eindelijk een dubbeldin radio in mijn auto.

vlotte levering en goede afhandeling

Snel en flexibel

Snel en flexibel

Bestelling netjes en snel afgehandeld. Alle artikelen waren zoals beschreven en van goede kwaliteit.

Heel goed!

Na wat telefonisch contact een offerte gekregen per mail met nog super goed advies erbij over isolatie. Een paar maanden later de speakers besteld en het is fantastisch

Waardeloos

Heb expres bij jullie besteld voor de snelle levering die er bij stond vervolgens drie keer mail gehad dat ie op anderre datum zou komen werdt gewoon elke keer opgeschoven waardoor mijn hele installatie stilstond vervolgens mijn geld terug gevraagd geen enkelle reactie gehad en nog steeds na een maand mijn product niet ontvangen mijn mening zwaar waardeloos ben ook echt niet van plan ooit nog wat bij jullie te kopen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer tevreden over het product, bezorging zoals beloofd. Aanrader!

Helaas bleek het onderdeel dat ik had besteld een langere levertijd te hebben dan verwacht. Dezelfde dag nog kreeg ik een mail of ik mijn geld retour wou of dat ik wilde wachten. Ik ben voor het eerste gegaan. Helaas dus geen product maar wel het geld binnen twee dagen terug op me rekening. Netjes afgehandeld.

Goede webshop en een snelle levering

Fijne speakers en snel bezorgd

Bijna alles klopte. Het paste als een bus, maar er zaten maar 8 schroefjes bij. Dat horen er 16 te zijn. Per kant 4 om de adapter in de deur te schroeven en 4 om de speaker op de adapter te schroeven.

Good products fair prices

I am sound deadening a second car already with the help of this shop. Super good assortiment and fast delivery.

Goed en passend product snel geleverd

Twee voordeurspeakers besteld. Kwam keurig verpakt binnen met passende afstandsringen. Gelukkig had ik een pompnageltang in mijn bezit voor eenvoudige montage. Paste allemaal perfect en het geluid is naar volle tevredenheid.

Bevlogen mensen, professionals die met precisie werken

Een bedrijf wat werkelijk in staat is om een next level in goed geluid in je auto te realiseren beter dan vanaf fabriek. Veel van de klanten komen er daarom langs met hun gloednieuwe Porsche, Audi, BMW en Mercedes. Ik aarzelde of ik er m'n 25 jaar oude Mercedes zou brengen, want wilde slechts een eenvoudige autoradio laten inbouwen en een paar fatsoenlijke speakers die ik zelf met zorg had aangeschaft. In overleg hebben we van te voren bepaald wat redelijk zou zijn qua kosten en de mate van demping in de deuren en dergelijke enigszins beperkt. De zorgvuldigheid waarmee de medewerker elk schroefje, draadje, klemmetje etc. demonteerde en vervolgens de nieuwe speakerringen en speakers + losse tweeters en filters weer monteerde rekening houdende met water en vocht en speciale materialen om de delicate punten daartegen te beschermen was werkelijk een genot om te zien. Douze points!

Het eerste wat ik bestelde kwam niet overeen met wat voor auto het geschikt zou zijn, bij retour aanvraag kwamen ze gelijk met een alternatief en die bevalt tot op heden zeer goed.

Goed geholpen

Snelle levering / degelijke communicatie

Speakers besteld, bij de verwerking een probleem kunnen voorkomen door de gemotiveerde tussenkomst en zeer degelijke communicatie van de medewerkster van caraudioshop. Tevreden klant.

Bezorging was vertraagd, maar verder tevreden!

De transportdiensten hadden vertraging dus levering duurde wat langer, maar verder tevreden.

Efficiënt

Toen ik mijn bestelling plaatste bij Caraudioshop was ik vergeten mijn huisnummer erbij te vermelden. De volgende dag nog kreeg ik een belletje van de klantenservice om dit door te communiceren. Erg fijn dat er zo snel op geschakeld werd.

Matige ervaring

Materiaal is van matige kwaliteit en ik heb lang moeten wachten. Nadat ik contact zocht over de levertijd en de “morgen in huis” tekst op internet, kreeg ik een simpel mailtje met een verwijzing naar de leveringsvoorwaarden waarin staat dat het product dan wel op voorraad moet zijn. Ik vind dat jammer en misleidend.

Goed advies en prima producten

Na advies te hebben gevraagd heb ik voor het upgraden van de bestaande audio (Kia Picanto) een Alpine PWD-X5 aangeschaft. Speakers had ik nog liggen uit vorige auto's. Ik zocht een oplossing die niet veel ruimte in beslag nam. Na een dagje inbouwen, met het maken van een nieuwe hoedenplank uit MDF enz, tot het gewenste resultaat gekomen. De Alpine PWD-X5 is een prima oplossing die een bestaande audio installatie tot een hoger niveau tilt. Hij is compact zodat deze makkelijk onder de bestuurdersstoel past. Precies wat ik zocht. Ook een fantastische optie is dat er een DSP in geïntegreerd zit zodat je je speakers prima af kan filteren en iedere speaker in het juiste frequentiegebied speelt. (Low-pass, band-pass en high-pass). Zelfs de flankstijlheid is in te stellen. Kortom, dik tevreden!!

Super service!

Erg goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.