Hertz autospeakers besteld die prachtig klinken. Het linkervoorspeakertje had wat ruis bij lage tonen. Af en toe storend. Na een jaar contact opgenomen en zonder al te veel moeite een nieuwe opgestuurd gekregen. TOP!

Goede oplossingen gekregen

Speakerringen voor de mb vito zijn perfect. Let wel goed op de diepte voor de speakers. Ook kabels besteld en deze zijn tijdelijk niet meer leverbaar. Ook dit was goed opgelost.

het mailcontact kwam stroef op gang maar daarna was de communicatie en de info prima

Snel geleverd, prima geprijsd!

Snelle levering, goeie prijs.

Prima info via de mail. Product netjes geleverd na 5 dagen.

Correct gewoon

UItstekende aftersales

Nadat ik een verkeerd product had besteld (mijn auto had een afwijkende stekker) heeft Caraudioshop.nl de juiste adapter gevonden en deze dezelfde dag aan mij toegezonden. Super service!

snel maar verkeerd

ik heb voor mazda 2 speaker set besteld maar kreeg 13 en moest 16,5 hebben met wat aanpassingen heb ik ze erin gebouwd maar is niet de bedoeling en als ik kijk op de site kan ik geen 16.5 vinden als je op mazda 2 zoekt mischien ff aanpassen

De volgende dag in huis.

Ik had ringen nodig om m'n nieuwe speakers in de deur te monteren. Ze hadden de juiste voor m'n auto wat echt beter is dan universele want deze staan in de juiste hoek schuin zodat de speakers op de stoelen richten en niet naar m'n voeten. Eigenlijk beter dan de originele die er in zaten en het paste zo goed als precies (niet 100% maar aftermarket kan veel erger dan dit) ik had ze ook de volgende dag in huis.

Na de eerste levering wat verkeerde onderdelen. Zelfde dag gebeld en direct nieuwe onderdelen opgestuurd gekregen! Super service.

Kon heel makkelijk me adapters vinden en waren heel snel geleverd

Toen er iets niet klopte, heeft CARAUDIOSHOP meteen zelfde dag een oplossing gevonden. TOP!

Ik heb geen aandelen en ken de mensen ook niet. Ik moest nieuwe speakers voor mijn FIAT Punto Evo hebben en na even zoeken online kwam ik bij Caraudioshop terecht. Goede reacties op mijn vragen, ook extra advies.... maar nog beter was toen door een missverstand ik een probleem met de voordeur speakers kreeg. Meteen actie en oplossing uitgewerkt en ik had anderen gauw in huis. Dank jullie wel! Groet Manuel - Amsterdam

Fijne vriendelijke klantgericht contact

Langs geweest om bestelling op te halen. Mocht nog wat inbouwadvies vragen. Daarnaast nog een antenne die ze nog hadden liggen en ik goed kom gebruiken gekregen. Super service.

Audioboek besteld maar zelf niet goed gekeken. Productief direct leverbaar. Gebeld met het kantoor in Ede en telefonisch andere direct leverbare boxen besteld. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Via mail netjes een bevestiging en de volg3nde dag de boxen ontvangen. Super service.

Snelle levertijd goede prijzen

bedankt

Bedankt voor de toepasselijke oplossing

Goed!

Ik had speakers gekocht en die werken zeer goed. Alleen de bass viel een beetje tegen. De levering was erg snel en alles wat goed overzichtelijk.

Goede aftersales

Ik heb een audio setje besteld voor een fiat ducato maar de tweeters pasten niet, balen natuurlijk maar toen ik belde werd er meteen opgenomen en goed advies gekregen zodat ik verder kon en nu werkt het ! Je moet er wel wat technische kennis voor hebben, op de site zeggen ze dat je er wel wat liefde in moet steken waarmee ze bedoelen dat je wat creatief moet zijn om het elektrisch en mechanisch passend te krijgen

Duidelijke product omschrijving snelle levering eerlijke prijs

Besteld, betaald en snel geleverd, wat moet je mens nog meer hebben.

Prima en snelle service

Mooi product snelle verzending alleen jammer dat de verloopstekkertjes niet pasten in de auto. Dus zelf maar passend gemaakt.

Prima.

Bestellen via de site was zo gedaan.....en toen duurde het even. Kregen keurig mailtje waarom het wat langer duurde en of ik nog accoord ging met wat latere levertijd. Zoniet dan kon ik cancelen. Woofer was keurig verpakt verzonden en hij doet het prima.

Gewoon heel goed geholpen

Goed geregeld

Eerste zending was niet helemaal in goede orde ontvangen maar dat is keurig opgelost en zelfs tegemoet gekomen. Top!

Hele fijne winkel om te bestellen. Nu 2x besteld en de volgende dag me spullen binnen. Goede prijs en nog betere kwaliteit. Deze service zie ik graag. Mocht ik meer audio spullen nodig hebben dan bestel ik hier zeker weer

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.