Top! Erg goed geholpen en van de service hier kan geen ander bedrijf aan tippen

Vorige week een setje JbL boksen besteld. Dag er na een mailtje ontvangen dat de verzending vertraagd was. Opzich geen probleem maar fijn dat ik op de hoogte werd gehouden. 1 dag later weer een mailtje. De bestelling was nog verder vertraag ivm de leverancier. Kunnen zij ook niks aan doen natuurlijk. Ze boden mij drie alternatieven aan. 1. Wachten 2. Een ander vergelijkbaar setje 3. Een nog veel beter setje met een hogere aankoopprijs. Die vanuit hun kan zal vergoed worden. Helemaal top!!! Uiteindelijk voor optie drie gegaan. En een dag later was het binnen. Kan iedereen aanraden hier te bestellen!

Uitstekend !!!

Bestelling geplaatst en snel binnen. Toestel had een fabrieksdefect. Binnen een paar dagen een nieuw toestel binnen. Zelden zie ik nog dit soort uitstekende service ! Dank !

Fantastische klantenservice, snelle levering

Ik heb recent een DIN paneel gekocht voor mijn Alfa Romeo, echter viel deze niet goed in het frame. Contact opgenomen met Caraudioshop en super snel een passende oplossing gevonden. Beide leveringen waren erg snel!

Aanrader!

Fijne ervaring bij Caraudioshop, absoluut voor herhaling vatbaar. Erg fijn dat ik goed op de hoogte gehouden ben over de status van m'n pakket. Ik kan weer genieten van de audio in mijn Saab 900!

Wat een service!

Perfecte afhandeling en mooi verpakt alsook dank voor de mooie JBL deurmat!

goed product, snelle levering en goede prijs

Ik heb setje 1cm JBL speaker gekocht. werd snel verstuurd. Goede prijs en speakers klinken geweldig.

Alles ging gewoon goed en werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling een aanrader

Goed en snel

Goed verpakte producten tegen een goede prins en snel geleverd.

Voortgang bestelling niet te volgen.

Bestelling in goede orde ontvangen maar pas na zo'n 1.5 week binnen, ook geen track & trace of zoiets in die orde, wilde al contact op gaan nemen wat de status was, maar kreeg op dat moment ( +/_ 1 week) juist voor het eerst een mail dat er vertraging was bij de leverancier van 1 van de producten. Dus wat betreft goede en tijdige informatie over de voortgang van je bestelling, zou ik Caraudioshop niet aanbevelen.

Vlotte service

Informatieve webwinkel, snelle verzending. Zeer goed product advies. Vlot contact via email. Composet Gladen M165 G2 gekocht, passend a.o. voordeuren Berlingo/partner (model2) 2002 -2007 zeer tevreden over.

Super goede service

Ik had 2 speakers besteld echter die waren tijdens het vervoer beschadigd aangekomen. Ik heb de schade gemeld via de site en de dag erna nam de klantenservice contact met mij op en binnen enkel dagen ontving ik ter vervanging 2 nieuwe speakers + een retourlabel voor de beschadigde set. Caraudioshop heeft mij zeer vriendelijk en service gericht geholpen aan een nieuwe onbeschadigde set.

Top.

Ik had speakers besteld voor mijn auto. Hierin zitten speciale kunststof platen waar de speakers ingebouwd moeten worden. Zonder dat ik het wist, was niet aangegeven, zitten er de juiste kunststof platen bij die ik nodig heb om de speakers in te bouwen. Nu hoef ik die maar om te wisselen. Dit wat niet zichtbaar op de site maar is wel super dat dit meegeleverd word.

Goede en snelle service

Bestelde artikel was niet leverbaar, mij werd een (duurder) alternatief geboden zonder bijkomende kosten of de mogelijkheid tot annuleren. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de orderstatus.

Duidelijke website met interessante prijzen

Top, snelle levering en goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

De website biedt voldoende informatie. Veel keuze, je vindt wat je zoekt. Snelle afhandeling en levering.

Erg teleurstellend.

Ik heb een bestelling geplaatst voor JBL autospeakers. De volgende week krijg ik een mail dat deze speakers niet leverbaar zijn en krijg ik een alternatief aangeboden. Dit alternatief is van mindere kwaliteit maar wel dezelfde prijs op hun site. Als ik deze vervolgens google zie ik dat dit product op elke andere site een stuk goedkoper wordt aangeboden. Een beetje gek dat het hier precies dezelfde prijs heeft als mijn origineel bestelde product. Als ik vervolgens het alternatief weiger en vraag om terugbetaling krijg ik na 4 werkdagen een antwoord dat ik een retourformulier moet invullen en dat als dat formulier verwerkt is het 2 weken duurt voor ik mijn terugbetaling ontvang. Wat is dat voor service? Als je een product niet kan leveren hoor je er als bedrijf maar voor te zorgen dat ik zsm. mijn geld retour heb. Kortom: ik bestel hier nooit meer.

Goed en snel geholpen

Snelle reactie op mijn vraag gehad, daarna prima advies en alles binnen een mum van tijd thuis op de mat. Dik tevreden. Binnenkort nog maar even een bestelling doen.

Perfecte service

Alles super vlot verlopen

Snel geleverd, precies wat besteld is.

Luidsprekers zijn idd veel beter dan origineel. Klinkt prachtig.

Perfect. Snelle levering. Goede communicatie. TOP

Niets op aan te merken.

Helaas kan er ook iets stuk gaan tijden het verpakken of transport. Dit is super netjes opgelost. Caraudioshop.nl bedankt

Pasklare set voor Twingo

De pasklare set voor een Twingo van 2012 is mij zeer goed bevallen. De adapterringen, stekkers en natuurlijk de speakers zelf passen prima. Ikheb de duurdere composet genomen en heb zelf mijn deurpnanelen aangepast, zodat de tweeters netjes zitten weggewerkt voor de handgrepen. Enige wat ik hiervoor nodig had was een 51mm gatenzaag. Met de meegeleverde isolatie heb ik de deurpanelen geïsoleerd waar mogelijk en dit maakt zeker een verschil. Al met al meer dan tevreden, vanaf het moment van bestellen tot aan het genieten van een betere sound in de Twingo!

Voor mijn suzuki alto 2003 een complete speaker set inclusief verloopstekker. Top bedrijf.

Prima webshop en service rondom mijn aankoop.

Ik had een aantal vragen voordat ik écht tot aankoop ging van mijn car audio set. De jongens hebben mij steeds goed, eerlijk en snel antwoord gegeven. Prima tent.

Awesome!

De laatste 2 maanden al meerdere bestellingen bij Caraudioshop.nl geplaatst en deze zijn goed verpakt, compleet en snel geleverd. Via e-mails werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestellingen. Ook meerdere malen gebeld met technische vragen, de laatste keer ivm twijfel over de aanschaf van een 8 of 10 inch Audison actieve subwoofer. Frank heeft mij toen prima geadviseerd en mij duidelijk gemaakt dat als budget geen issue is ik echt voor de 10 inch sub moet gaan. Ook heeft hij mij nog tips gegeven over het zelf netjes creatief wegbouwen van de bedrade gain regelaar. Het geluid is awesome en dat is Caraudioshop.nl ook.

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.