Zeer tevreden klant!

Telefonisch advies direct na het plaatsen van de bestelling en een zeer snelle en correcte levering.. zeer tevreden!

attent en kennis van zaken

Erg attent en kennis van zaken.

prima ervaring

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd, misschien is dat al teveel van het goede.

Snelle en complete levering

Ondanks de drukte bij bezorgdiensten was mijn bestelling bij car audioshop binnen een dag geleverd. Alles compleet, netjes verpakt.

Snelle verzending

Product besteld, bleek toch niet op voorraad. Maar werd netjes gebeld dat het een dag langer ging duren, en kwam odd een dag later. Service zoals het hoort.

Vlot geleverd voor een nette prijs

Ik heb een compo-set besteld die niet op voorraad was maar toch vlot geleverd kon worden. Na ontvangst bleek er 1 luidspreker te missen, maar na contact met de shop werd het probleem snel opgelost en werd een losse luidspreker vlot opgestuurd. Al met al dus dikke prima.

Ruim assortiment!

Op zoek naar nieuwe speakers en bij Caraudioshop.nl gevonden wat ik zocht. Echt ruime keus en snel geleverd. Zeer tevreden met deze webshop.

Niet alles was direct leverbaar en dat was ook aangegeven op de site. Communiceerden snel, vriendelijk en duidelijk. Artikelen waren goed verpakt. Na levering bleek er iets te ontbreken. Dit werd vervolgens dezelfde dag nog nagestuurd. Iedereen maakt fouten, hoe je het vervolgens corrigeert is dan belangrijk en dat werd bij Caraudioshop.nl heel snel en netjes opgelost.

Snelle levering van een mooie upgrade set speakers voor mijn Mercedes Echter de volgens de info de set goed passen , dat gold wel voor de woofers maar de tweeters paste niet in de originele plek. echter dat vond ik niet heel erg, want de originele tweeters zijn nog goed en geven nog een mooi geluid, ook prettig dat er goed passende speaker ringen bij zaten en de verloopjes voor de speaker kabel waren perfect, al met al ben ik zeer tevreden

Snel en juiste geleverd

Dashboard speakers daihatsu sirion gekocht, paste goed na een paar kleine aanpassingen. Geluid ook een heel stuk beter de standaard speakers. Snel geleverd, 2 dagen.

Werkt goed en klinkt goed

Enkel de stekkers voor de tweeters zaten er jammer genoeg niet bij dus heb ik ze van de originele moeten afknippen.

Snelle levering van pasklare speakers

Alles verliet vrij vlot had mijn speakers 2 dagen na besteld te hebben. Mooie set pasklaar voor mercedes viano van 2007. Speelt bangelijk goed met ringen om te doen passen en bedrading. De bedrading was een klein foutje in de computer waardoor er voor een andere wagen bijzaten. Maar ik heb dat gemeld en vanaf dat ze deze mail gelezen hadden hebben ze mij de juiste bedrading toegestuurd. Ze wisten nie juist welk type ik bedoelde en hebben 3 setjes toevestuurd zodat in zo snel mogelijk verder kon. Goede service en snelle levering . Mvg carlo

super nice ppl

Despite the fact I didn't buy anything, the staff answered me all the questions I had. Amazing service!

Snel gelverd aan goede prijs

Een Match 5.4 DSP versterker aan geschaft, tijdens de feestdagen. Terwijl alle pakjes vertraging oplopen, hebben zijn het klaargespeeld om op 36u te leveren. Top!

Top service!

Ik kan niets anders zeggen dan zeer goede service. Ik had problemen met het installeren van de Helix dsp mini. Meerdere malen contact gehad, alles is uitgebreid uitgelegd en werkt nu naar behoren. Om een lang verhaal kort te maken, top geregeld!

Top bedrijf

Mooie speakers geleverd.

super snelle levering

snel geleverd en de juiste maat en goede kwaliteit

Keurig en snel geleverd

Duidelijke webshop, zeer handig om op je auto merk en type te kunnen zoeken. Netjes verpakt en snel geleverd.

Op zaterdag 11-12 bestelling geplaatst. Vandaag 21-12 geleverd.

De site is prima in orde. Zeer duidelijke info. Vandaag bestelling dubbel ontvangen. Maar 1 pakket ziet er uit alsof er met een bus is overheen gereden. Maar daar kan Caraudioshop niets aan doen. Ik houd Post.nl verantwoordelijk voor de schade. Ik bedank bij deze de Caraudioshop voor de prima service.

Goede sevice

Goed advies en goede communicatie. Gewoon goed!!!

Snelle verzending en goede klantenservice !

Ik heb de speakers besteld en de volgende dag ontvangen per post. Netjes ingepakt.

Probleem keurig opgelost.

Mijn bestelling was na 2 weken nog niet binnen. Hierop een mail gestuurd welke netjes is opgepakt. Hetgeen wat door mij besteld was is opnieuw gestuurd. Perfecte opgelost dus en een prettig contact.

Perfect!

Mijn pakket van vier speakers was kwijt geraakt na de zending. Volgens track&trace wel bezorgd, maar nergens te bekennen. Heb dezelfde dag nog een nieuwe set opgestuurd gekregen na een telefoontje om mijn adresgegevens te verifiëren! Top service, nogmaals dank!

Inbouw klaar is niet inbouw klaar!

Week geleden een composet besteld welke volgens de advertentie geen extra onderdelen nodig heeft om te passen. Niet waar dus.. tweeter past niet, geen bouten/moeren om de laagdriver te bevestigen, geen passende stekkers etc. Geen aanrader.

Sneller levering maar krijg geen contact bij retouren

Had mijn bestelling snel in huis. Maar door een eigen fout wil ik het product graag retouneren. Het koste wat moeite om contact te krijgen maar heb het product uiteindelijk netjes kunnen retouren.

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.