Snelle verzending en goede klantenservice !

Ik heb de speakers besteld en de volgende dag ontvangen per post. Netjes ingepakt.

Probleem keurig opgelost.

Mijn bestelling was na 2 weken nog niet binnen. Hierop een mail gestuurd welke netjes is opgepakt. Hetgeen wat door mij besteld was is opnieuw gestuurd. Perfecte opgelost dus en een prettig contact.

Perfect!

Mijn pakket van vier speakers was kwijt geraakt na de zending. Volgens track&trace wel bezorgd, maar nergens te bekennen. Heb dezelfde dag nog een nieuwe set opgestuurd gekregen na een telefoontje om mijn adresgegevens te verifiëren! Top service, nogmaals dank!

Inbouw klaar is niet inbouw klaar!

Week geleden een composet besteld welke volgens de advertentie geen extra onderdelen nodig heeft om te passen. Niet waar dus.. tweeter past niet, geen bouten/moeren om de laagdriver te bevestigen, geen passende stekkers etc. Geen aanrader.

Sneller levering maar krijg geen contact bij retouren

Had mijn bestelling snel in huis. Maar door een eigen fout wil ik het product graag retouneren. Het koste wat moeite om contact te krijgen maar heb het product uiteindelijk netjes kunnen retouren.

Nette prijzen en vlotte en correcte levering.

Geweldige service, echt een top zaak

Zeer goed bedrijf

Toen ik speakers zocht voor mijn auto vond ik de juiste maat en accessoires voor montage niet. Ik zocht hulp bij caraudioshop.nl en zij hebben mij zeer snel en efficiënt geholpen. Hun producten zijn van zeer goede kwaliteit en met snelle verzending. Zeker een aanrader.

teleurstellend !!!

geachte , de geplaatste bestelling ging bijna ,zoals beloofd diezelfde dag verstuurd worden !! niet dus , ikzelf heb contact opgenomen ,hoe het zat na 14 dagen geen nieuws te horen ! dan werd plots een deel van de bestelling verstuurd, en wacht nu nog steeds op de resterend onderdelen ! dus heel ontevreden ! grt stephan

Redelijk goed.

Omdat van de originele speakers van mijn Opel Corsa C de rolranden rot waren op zoek gegaan naar vervangende speakers. Die vond ik zeer gemakkelijk bij Caraudioshop. De nieuwe speakers klinken verdomde goed voor hun geld. Alleen de bijgeleverde adapter kabels passen van geen kanten. Dus maar kabels doorgeknipt en kroonsteentjes er tussen gezet. Maar de speakers klinken keigoed en beter dan de originele. Echte aanraders voor de Opel Corsa C.

Ziet er goed uit

Goed verpakt.

Anti dreun plaatjes besteld. Deze waren goed verpakt, voor versturen. Zo dat ze ook heel aankomen. Top dus!!!

Overzichtelijk site

Overzichtelijk site een ruime keuze snelle levering voor een goede prijs

Heb een speakerset bij dit bedrijf gekocht en bleek 1 speaker niet lekker te functioneren. Uit coulance heeft Bernard van Caraudioshop mijn beide deurspeakers volledig en vakkundig gemonteerd. Ben zeer tevreden, dikke 10 voor dit bedrijf. Carlo Borgi.

Snelle verzending, maar foto's kloppen niet

Foto's komen niet overeen, hoewel de productcode wel klopt. Je krijgt een B merk ipv de getoonde A-merk product. Niet slechte kwaliteit, maar niet waar ik voor heb gekozen. Verder duidelijke site, complete productlijn voor car audio.

Top service!

Ik nam contact op omdat ik een radio met bluetooth wilde kopen voor een 20 jaar oud auto en wist niet wat mogelijk/nodig was. Ik was super geholpen door Frank die stuurde een lijst door met alles wat ik nodig heb en de geruststelling dat als inbouwen ons niet lukt, staan zij klaar om te helpen. Zulke service kom ik zelden tegen.

goede service

Omdat ik een "youngtimer" heb, was het zoeken voor de bijpassende speakers best even lastig, Caraudioshop heeft mij online hierbij een goede oplossing geboden.

Goede en snelle levering

Zeker een aanrader

Super goede service en denken met je mee

Bestelling was niet compleet dus gemaild met ze en de oplossing was super wel even naar de zaak moeten rijden maar alles ingebouwd en kosteloos . Wat een service .

Prima producten en een fijne webshop!! Echt een aanrader.

Mijn eerste keer isolatiespul besteld, werd snel geleverd tegen een aanvaardbare prijs. Moet het nog plaatsen maar kwaliteit heb ik al gevoeld, dat is prima.

Goede service en levering.

Telefonisch advies gevraagd en goed advies gekregen. Door goed advies besluit genomen om hier bestelling te plaatsen.Levering ging vlot en snel, conform afspraak. Prijs was oké en na advies niet meer het belangrijkste.

Bevestiging - Verzending perfect

Transparant qua bestellen bestelling bevestiging voortgang bestelling en bezorgdata .

Fantastische service.

Bestelling geplaatst, goed geholpen. Goede levering. Ook met installatie staat dit team voor vragen direct voor je klaar!

Niet waargemaakt wat ze beloven

Aansluit stekkers voor een auto uit de jaren80 alfa 33 heb toch echt een alfa 159 uit 2009.dus zelf alles weer pas gemaakt jammer. Als de juiste niet geleverd konden worden wat ik kan begrijpen. Mail dan ff.

Frankeneng 17

6716AA Ede

Over Caraudioshop.nl

Caraudioshop.nl is jaren geleden ontstaan vanuit een passie voor car audio en aanverwante producten. Ondertussen is Caraudioshop uitgegroeid tot de grootste car audio webwinkel in de Benelux. Caraudioshop.nl is een specialist op het gebied van car audio, multimedia en integratie. Door dit specialisme hebben we een geweldige selectie aan kwalitatief hoogstaande car audio producten in ons assortiment.