Zeer snel geleverd.

Snelle levering en blij met het reclame bord

Snel en correct geleverd

Ideaal om snel geholpen te worden.

Bestelling gedaan. Echter een artikel vergeten. Even gebeld met Reclamematerialen en bestelling was al naar magazijn doorgezet. Maar keurig snel opgelost waardoor ik het artikel alsnog kon bestellen. Snelle actie en vlotte communicatie. Zal er volgende keer zeker weer bestellen.

Oke

Goed product en snelle levering

Goed geregeld , en snel verzonden

Goed snelle levering ..top geregeld allemaal .

Snelle levering, product 100% volgens verwachting

Heel snelle levering van de bestelling, het product voldoet ook voor 100% zoals het beschreven is op de website!

Heel mooi materiaal. Eerlijk bedrijf .

Ik ben tevreden

Zeer correcte en super snelle levering !

Na een telefoontje naar de zaak, waar ik op een vriendelijke manier geholpen ben, heb ik mijn bestelling online geplaatst. 2 dagen later reeds geleverd en prima materiaal ! Zeer tevreden.

Magnetische krijtstickers

Heb meerdere magnetische krijtstickers besteld. Wat een mooi product. Zelf op maat te snijden/knippen. Prima service. Vragen snel beantwoord. Bestelling dag later geleverd.

Probleemloze bestelling en levering.

Prettige prijzen en afhandeling van bestelling en antwoord op telefonische vraag prima in orde.

Super snelle levering

Alles op de juiste maat zoals besteld.

Bestelling goed verpakt en binnen een aanvaardbare termijn geleverd

Bij een volgende gelegenheid bestel ik zeker hier weer

Krijtbord besteld

We hadden een groot krijtbord besteld voor ons café maar kwam gebroken bij ons aan. Na een telefoontje was het opgelost en wordt er een nieuw bord gestuurd. Dus goede en snelle service.

Conform bestelling

Juiste artikel / kwaliteit voor stoepbord

makkelijk bestellen en snel geleverd

Groot assortiment, bijna alle koppelingen zijn hier te krijgen. Beste prijs in vergelijk met andere shops. Buis prijzen zijn vergelijkbaar met andere shops, niet altijd de beste prijs. kwaliteit van de geleverde goederen is goed. worden netjes bezorgd in een stevige doos.

Levering zoals het hoort.

Van het bestellen tot het leveren werden geen moeilijkheden ondervonden.

nette en correcte levering

nette en correcte levering, prijs kwaliteit oke.

Vlotte service

Prijs - kwaliteit zeer goed.

Niks mis mee

Netjes en super snel

Snelle levering en prima product, stoepbord B2 afmeting

We mistte 1 onderdeeltje maar na 1 telefoontje de draf erna in huis

Volledig naar wens !

Was onze eerste bestelling. De levering liep klein beetje vertraging op doch de vriendelijke bezorger maakte dit goed.

Top Product en snelle verzending

Een leuk reclamebord besteld en de volgende dag al in huis!!