Snel goed en zoals besteld

Prima snelle levering.

Blij met stoepbord

Bestellen en levering ging soepel, zeer tevreden over kwaliteit stoepword (swingbord)

Degelijk en duurzaam

Redelijk duur

snelle service

besteld dinsdagavond en al geleverd dezelfde week op vrijdag! Top!

Producten waren van prima kwaliteit. Alleen het hangende spatbord was heel erg dun waardoor we het met geen mogelijkheid recht op konden hangen aan het plafond. Het plexiglas is zo dun dat het buigt en niet recht blijft hangen. We hebben hier dus zelf helemaal een houtwerk omheen moeten maken om deze alsnog te kunnen gebruiken. Ik zou adviseren deze dus niet te kopen of ReclameMaterialen adviseren een dikkere plaat te leveren. Verder allemaal prima. Snelle reactie en telefonisch bereikbaar.

Besteld en ontvangen

Wat moet ik ervan zeggen? Ruim assortiment. Makkelijk online te bestellen. Keurig verpakt en snelle levering. Dus PRIMA

gemakkelijk besteld en vlot geleverd

gemakkelijk besteld en vlot geleverd

Prima product. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top stoepbord

Een A0 stoepbord aangeschaft. Mooi bord. Waterdicht en stevig. Gevuld met water. Twee mooie reclame posters erin. Goede keus

volledig tevreden

Vlotte levering

Materialen besteld met het verkeerde verzendadres. Een mailtje was voldoende om dit direct aan te laten passen. Enige wat ik miste was een bericht met track & trace code zodra het pakket verzonden wordt.

Matig qua stoepbord

De aankoop betrof een aluminium stoepbord, alleen jammer dat die niet waterdicht is.

Correcte levering

Snelle en goede levering.

Veel keuze, snelle bezorging, niet duur

Na lang opzoek voor badges eindelijk geslaagd. Niet duur, veel keuze en bezorging snel en op tijd. Nog even verder gekeken op website, en erg veel keuze m.b.t. ander reclamematerialen en ook hier bij website erg veel keuze.

Beschadigde levering, maar verholpen!

Ik kreeg de bestelling beschadigd aangeleverd (omdat het min of meer gewoon los in een grote doos zat). Hiervan had ik een melding van gemaakt, en werd zonder problemen een nieuw artikel opgestuurd die dit keer beter was ingepakt. Bedankt daarvoor. Goed afgehandeld.

Sneller Levering / Goed verpakt

Perfect had nog tijd om alles goed klaar te zetten voor de klant omdat het zo snel geleverd was.

Geleverd later dan verwacht, maar voldoet naar verwachting

Geleverd later dan verwacht, maar voldoet naar verwachting.

Goede service en snelle levering

Enkele borden besteld, was binnen 2 dagen geleden en korting gekregen toe 1 van de borden tijdens transport licht beschadigd was.

Goede ervaring bij de bestelling

Geen problemen bij de levering van de materialen.

Mij uit de nood geholpen.(top)

Gevonden wat ik zocht.

Snelle levering en goede kwaliteit

Top ervaring

Klasse bedrijf, 10/10

kwaliteit producten prima met prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering alleen is het stoepbord niet waterdicht zoals omschreven

Snelle levering, dat is prima, alleen het stoepbord is niet waterdicht zoals omschreven stond.