Het aankoopproces verliep zoals beloofd op de website: de betaling ging makkelijk en levering was op schema.

snel, goede service en goedkoop

Ontzettend snelle levering, heel goede service en lage prijs.

test

test

Super snelle opvolging n.a.v een tel. vraag / Snel geleverd

Navraag naar levering van een product uit voorraad werd dit ondertussen voor verzending klaar gezet terwijl ik ondertussen de bestelling plaatste. De zelfde middag voor 16.00 uur verzonden, smorgens 10.00 uur geleverd!!

Precies het materiaal wat ik verwachtte, snelle correcte aflevering, stevig verpakt.

Mooi produkt, netjes afgewerkt, heldere instructie en goed ingepakt.

Zie boven

Snel en correct

Makkelijke site. Makkelijk bestellen en snelle levering.

goede service en goed verpakt en op tijd geleverd

Product en levering naar volle tevredenheid

Ik heb voor een school een stoepbord besteld. Deze werd snel en netjes geleverd. Ook het telefonisch contact van te voren was vriendelijk en duidelijk.

Steeds goede ervaringen

Top, zeer klantvriendelijk en meedenkend.

prima geholpen kunnen jullie trots op zijn. wou dat er meer bedrijven zo werkten.

Heel vlot verlopen

Voor mijn bestelling kreeg ik via mail de nodige info. Alles is perfect geleverd.

Zeer goede bedrijf

Zeer vriendelijke klant service, zij hebben mij snel geholpen, ik zal deze bedrijf aan iedereen aanbevelen. Bedankt Mark!

duidelijk en goed te overzien, snelle levering, goede service.

Top service!

Super snelle levering, binnen het voorgestelde termijn! Het doek ziet er kwalitatief goed uit.

super nette service

A0 frames kwamen verbogen aan. Na belletje en foto's mailen kregen we zelfde dag nog nieuwe opgestuurd die volgende dag al aankwamen. Aanrader!

Hele goede service en kwaliteit

Kliklijsten besteld voor posters. Snelle levering, goede kwaliteit van de producten, 1 kliklijst was beschadigd bij levering. Ze stuurden direct een nieuwe op! Top service als u het mij vraagt. Heel tevreden

Uitstekend!

Ik kreeg geen verzend bevestiging maar alles kwam ruim op tijd binnen!

Zoals je mag verwachten.

Product is in topstaat geleverd. DHL had wel wat moeite, maar hier werd goed op gehandeld.

Vriendelijk en snel

Ik werd telefonisch vriendelijk geholpen. We hadden het product de volgende dag al nodig. De medewerker gaf eerlijk toe dat ze dat niet konden garanderen, maar het is gelukt!

Goed geholpen, snel geleverd

Goed geholpen over de telefoon, snel geleverd. Prima materiaal!

Snelle levering en goede service

Bestelde stoepbord was zoals aangegeven en snel geleverd. Bij levering was er een onderdeel gebroken en na mail contact snel het vervangingsonderdeel ontvangen.

Goed, snel, betrouwbaar

naar verwachting

Prima product, snelle levering, de beste prijs

Kleine opmerking: ik heb vooraf geen bericht gehad op welke dag het artikel geleverd zou worden, wanneer de levering onderweg was kreeg ik telefoon dat de leverancier er binnen 10 minuten zou zijn, ik was op mijn werk dus heb ik snel snel nog moeten regelen dat er iemand thuis was om het te ontvangen. Voor de rest: uiterst tevreden!