Beschadigde levering, maar verholpen!

Ik kreeg de bestelling beschadigd aangeleverd (omdat het min of meer gewoon los in een grote doos zat). Hiervan had ik een melding van gemaakt, en werd zonder problemen een nieuw artikel opgestuurd die dit keer beter was ingepakt. Bedankt daarvoor. Goed afgehandeld.

Sneller Levering / Goed verpakt

Perfect had nog tijd om alles goed klaar te zetten voor de klant omdat het zo snel geleverd was.

Geleverd later dan verwacht, maar voldoet naar verwachting

Geleverd later dan verwacht, maar voldoet naar verwachting.

Goede service en snelle levering

Enkele borden besteld, was binnen 2 dagen geleden en korting gekregen toe 1 van de borden tijdens transport licht beschadigd was.

Goede ervaring bij de bestelling

Geen problemen bij de levering van de materialen.

Mij uit de nood geholpen.(top)

Gevonden wat ik zocht.

Snelle levering en goede kwaliteit

Top ervaring

Klasse bedrijf, 10/10

kwaliteit producten prima met prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering alleen is het stoepbord niet waterdicht zoals omschreven

Snelle levering, dat is prima, alleen het stoepbord is niet waterdicht zoals omschreven stond.

alles OK

Besteld , na twee dagen geleverd. Correcte levering.

Snelle en goede levering!

Het pakket werd snel en op tijd bezorgd. En het was in orde!

Niet best

Bestelling geplaatst, aan de hand van de 48 uur levering pronkend voor op de site. Wij hadden het bord snel nodig dus bestellen maar. Wat schets onze verbazing, 5 dagen later nog niets ook geen bericht. Gebeld en te horen gekregen container vertraging, daarna moest ik ook nog eens rekening houden met pakket service vertraging. Al met al weer 3 dagen erbij, erg slechte handel op deze wijze, wees realistisch en pas je zogenaamde 48 uur levering aan.

Beste Willem, Wat vervelend dat je onze service zo ervaart. Sinds enkele weken hebben wij op onze homepage staan dat onze levertijden langer kunnen zijn dan u gewend bent van ons. Wij leveren nog steeds onze producten zo snel mogelijk en de verzending vind veelal plaats binnen 2-7 werkdagen. Als ik kijk naar uw bestelling, besteld op 1 juli hebben wij u gisteren geinformeerd, nadat onze leverancier ons geinformeerd heeft dat de container tegen gehouden is door de douane. Heel vervelend voor alle partijen natuurlijk. Er is tijdens het telefoongesprek op 6 juli ook aangeven dat u uw bestelling deze week nog mag verwachten. Al met al zou de levering dan nog binnen 5-7 werkdagen aangeboden worden bij u zoals vermeld op onze website. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Super goed geholpen

Er was 1 onderdeel verkeerd geleverd, Maar super goed geholpen door de helpdesk en had binnen drie dagen het juiste artikel binnen.

Goed materiaal. Ruime keuze

Duidelijke website met goede informatie.

Mooie kwaliteit reclamezuil voor buiten. Vlotte levering.

Houden zich aan beloftes en de levertijd is snel

correct en netjes afgehandeld

correct en netjes afgehandeld

De bestelling is erg vertraagd

De bestelling welke ik 1 week geleden heb gedaan, zal eind juni pas bezorgd worden. Jammer, want als ik er direct op de site had gestaan had ik een andere keuze kunnen maken... Ik ben wel gebeld hierover, maar het had ook online vermeld kunnen worden.

Beste Marjon, Dank voor je feedback. We zullen dit zeker meenemen en kijken wat we kunnen veranderen. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Goede producten, snelle levering

Het enige dat ik op te merken heb is het automatisch inschrijven voor de nieuwsbrief en de vaste verzendkosten.

Materiaal te laat ontvangen

Uitgekozen vanwege snelle levertijd. Zou er met 1-2 dagen zijn, werd meer dan 5 dagen. Helaas ook geen enkel bericht hierover, later kwam er een opmerking op de site. Jammer: Als ik dit toen had geweten dan had ik het niet gekocht.

Beste, Als het goed is zijn ondertussen de items aangekomen. Helaas heeft DHL het momenteel erg druk waardoor onze levertijden langer zijn dan normaal. Dit communiceren wij ook op onze website. Mocht er toch nog problemen zijn dan horen wij het graag. Je kunt ons tijdens kantoor uren bellen of een email sturen dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op om je bestelling naar wens af te handelen. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Niet ontvangen.

Helaas is mijn pakket nog niet ontvangen. Vandaag is de 5e werkdag van post NL. Zij geven aan dat het uiterlijk vandaag geleverd moet worden. Hopelijk kan ik gauw een positief score geven.

Beste Lucinda, Als ik het goed heb zijn de stickers inmiddels aangekomen. Helaas heeft het iets lange geduurd dan verwacht. Zoals algemeen bekend heeft postnl het momenteel erg druk waardoor helaas ook onze levertijden langer zijn dan wij gewend zijn. Dit communiceren we ook op onze website momenteel. Met vriendelijke groet, ReclameMaterialen.com

Helemaal super!

Makkelijk besteld en snel geleverd!

uitstekend

Snelle levering. degelijke constructie