Ondanks problemen pakketdienst toch geleverd

Bij het verzenden van mijn bestelling is het fout gegaan bij de pakketdienst. ReclameMaterialen.com heeft uiteindelijk een transporteur ingezet om de levering op tijd waar te maken, het was even wachten maar door hun inspanningen allemaal goed gekomen.

Snelle levering . Product prima

Snelle levering, correct, goede communicatie

Snelle levering. Goede kwaliteit

Nog niets ontvangen

Prettig contact gehad over de bestelling, zelf een upgrade gehad. Maar nog niets ontvangen. Ik denk dat het wel goedkomt en dan gaan de sterren omhoog denk ik...

Ik heb gevonden wat ik zocht.

Snel en deskundige verzending.

Prima en snel in huis

Goede en snelle service

Vlotte reactie op mijn vraag. Product werd snel geleverd.

Snelle levering en goede materialen

Ruim aanbod en snelle levering.

Niet duur en snelle levering.

Duidelijke site.

Makkelijk en snel!

Helaas niet de juiste kleur maar toch goed.

Keurig verzorgd.

Keurig op tijd geleverd.

Niet helemaal tevreden

Levering was een week en mijn krijtbord is ondanks dat er qua bescherming er wel moeite is gedaan om het heel over te krijgen toch beschadigd in de hoeken. Er was van dat blauwe foam gebruikt maar de hoeken staken er zo doorheen. Hard plastic hoekjes ter bescherming was beter geweest.

Goede levering en goede verpakking.

Goede kwaliteit producten

De producten hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Echter kregen wij eerste maar een van de producten waardoor wij ons de vraag stelden of deze goed was geleverd. Telefonisch werden wij netjes geholpen en vernamen wij dat de rest nog werd na geleverd. Ik zou i.p.v. 4,5 sterren een totaal van 5 sterren hebben gegeven wanneer wij hier even van op de hoogte werden gebracht. Verder alles netjes.

Snelle en goede service

Het bestelde product arriveerde snel. Er was iets niet goed. Daarop is snel gereageerd met een zeer goede service.

Snelle levering, goede kwaliteit stoepborden A0

Eerlijke prijs, goede producten

Prima geregeld

Had snel een aantal kliklijsten nodig in het zwart. Besteld bij Marc en zijn team. Zij hebben voor een snelle levering gezorgd. Bedankt!

vlotte service

gebruiksvriendelijke site

goed en snel

duidelijke omschrijvingen, duidelijke foto's, fijne site.

super snel geleverd.

super snel geleverd.

Levering zoals het hoort

Prima levering en prima product. Eigenlijk geen klachten, mar misschien zou er nog eens wat van de prijs kunnen voor een stichting die het louter van giften en donaties moet hebben? :)

Gewoon goed

Alles volgens afspraak

Telkens super snelle en correcte levering !

Zoals steeds , is mijn bestelling nog dezelfde week en correct geleverd ! Het dier me altijd plezier om met zulke firma’s samen te werken !

Goede ervaring En snelle service