duidelijk en goed te overzien, snelle levering, goede service.

Top service!

Super snelle levering, binnen het voorgestelde termijn! Het doek ziet er kwalitatief goed uit.

super nette service

A0 frames kwamen verbogen aan. Na belletje en foto's mailen kregen we zelfde dag nog nieuwe opgestuurd die volgende dag al aankwamen. Aanrader!

Hele goede service en kwaliteit

Kliklijsten besteld voor posters. Snelle levering, goede kwaliteit van de producten, 1 kliklijst was beschadigd bij levering. Ze stuurden direct een nieuwe op! Top service als u het mij vraagt. Heel tevreden

Uitstekend!

Ik kreeg geen verzend bevestiging maar alles kwam ruim op tijd binnen!

Zoals je mag verwachten.

Product is in topstaat geleverd. DHL had wel wat moeite, maar hier werd goed op gehandeld.

Vriendelijk en snel

Ik werd telefonisch vriendelijk geholpen. We hadden het product de volgende dag al nodig. De medewerker gaf eerlijk toe dat ze dat niet konden garanderen, maar het is gelukt!

Goed geholpen, snel geleverd

Goed geholpen over de telefoon, snel geleverd. Prima materiaal!

Snelle levering en goede service

Bestelde stoepbord was zoals aangegeven en snel geleverd. Bij levering was er een onderdeel gebroken en na mail contact snel het vervangingsonderdeel ontvangen.

Goed, snel, betrouwbaar

naar verwachting

Prima product, snelle levering, de beste prijs

Kleine opmerking: ik heb vooraf geen bericht gehad op welke dag het artikel geleverd zou worden, wanneer de levering onderweg was kreeg ik telefoon dat de leverancier er binnen 10 minuten zou zijn, ik was op mijn werk dus heb ik snel snel nog moeten regelen dat er iemand thuis was om het te ontvangen. Voor de rest: uiterst tevreden!

Makkelijk te bestellen, duidelijke foto's. Product ontvangen zoals is besteld

Makkelijk te bestellen, duidelijke foto's van het product. Volledige informatie zoals afmetingen. Makkelijk in elkaar te zetten. Alles netjes ingepakt.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Een keurige levering, goed advies.

Degelijk

Een degelijk bord ontvangen waar we hopelijk lang plezier van kunnen hebben. De prijs valt tegen als de verzendkosten aan het eind toegevoegd worden.

wel goed maar had ook een minpuntje en dat is inmiddels geregeld

Ging om drie meter pijp en een paar doppen ,dus niet iets bijzonders en het werd binnen twee werkdagen bezorgd. Groeten Ted Fluitman.

goede en snelle levering. makkelijk te bestellen

goede en snelle levering. makkelijk te bestellen

TOP

ALLES WAS IN ORDE SNELLE LEVERING

vlotte service

duidelijke communicatie en vlotte levering

Goede service, goede kwaliteit

Paar weken geleden besteld. Bestelling was binnen een dag in huis en is een zeer degelijk product. Klantenservice was erg vriendelijk met een eerlijk advies.

prima levering en communicatie daarover

mis duidelijke omschrijving van waarom het ene reclamebord beter is dan het andere. ze zien er allemaal hetzelfde uit, maar er zijn nogal prijsverschillen.

vlug bezorgd.

goed!

Prima site en prettige medewerker bij telefonisch contact.

Bestelling was eerste contact. Prima verlopen. Onduidelijk is wel dat betaalgegevens door extern bedrijf gedaan worden. Op bankafschrift afboeking met totaal onbekende naam.

Hele snelle levering

Het was makkelijk online te bestellen en werd zeer snel geleverd.

Positief

Goede service en snelle reactie op mijn vragen!