Georiënteerd, besteld en betaald, geleverd. Van een leien dakje! Top.

Zeer goed, zeer tevreden.

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Snelle levering.👍

1ste bestelling. Goede snelle levering

Alles volgens afspraak vlot ontvangen.

ReclameMaterialen.com leverde volgens afspraak vlot en het bestelde in goede orde ontvangen.

Ter zake kundig , snelle levering.

Prima bedrijfje !

goed op 1 ding na

besteld en heel snel geleverd, maar helaas krijg je geen bericht van tevoren wanneer ze komen. dus als je toevallig niet thuis bent als ze langskomen zonder aankondiging heb je pech. en had al gelezen dat mensen het dan ergens moesten gaan ophalen. maar goed, wij hadden geluk dat er iemand thuis was.

Het aankoopproces verliep zoals beloofd op de website: de betaling ging makkelijk en levering was op schema.

snel, goede service en goedkoop

Ontzettend snelle levering, heel goede service en lage prijs.

test

test

Super snelle opvolging n.a.v een tel. vraag / Snel geleverd

Navraag naar levering van een product uit voorraad werd dit ondertussen voor verzending klaar gezet terwijl ik ondertussen de bestelling plaatste. De zelfde middag voor 16.00 uur verzonden, smorgens 10.00 uur geleverd!!

Precies het materiaal wat ik verwachtte, snelle correcte aflevering, stevig verpakt.

Mooi produkt, netjes afgewerkt, heldere instructie en goed ingepakt.

Zie boven

Snel en correct

Makkelijke site. Makkelijk bestellen en snelle levering.

goede service en goed verpakt en op tijd geleverd

Product en levering naar volle tevredenheid

Ik heb voor een school een stoepbord besteld. Deze werd snel en netjes geleverd. Ook het telefonisch contact van te voren was vriendelijk en duidelijk.

Steeds goede ervaringen

Top, zeer klantvriendelijk en meedenkend.

prima geholpen kunnen jullie trots op zijn. wou dat er meer bedrijven zo werkten.

Heel vlot verlopen

Voor mijn bestelling kreeg ik via mail de nodige info. Alles is perfect geleverd.

Zeer goede bedrijf

Zeer vriendelijke klant service, zij hebben mij snel geholpen, ik zal deze bedrijf aan iedereen aanbevelen. Bedankt Mark!

duidelijk en goed te overzien, snelle levering, goede service.

Top service!

Super snelle levering, binnen het voorgestelde termijn! Het doek ziet er kwalitatief goed uit.

super nette service

A0 frames kwamen verbogen aan. Na belletje en foto's mailen kregen we zelfde dag nog nieuwe opgestuurd die volgende dag al aankwamen. Aanrader!

Hele goede service en kwaliteit

Kliklijsten besteld voor posters. Snelle levering, goede kwaliteit van de producten, 1 kliklijst was beschadigd bij levering. Ze stuurden direct een nieuwe op! Top service als u het mij vraagt. Heel tevreden

Uitstekend!

Ik kreeg geen verzend bevestiging maar alles kwam ruim op tijd binnen!